• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Tab S10 Lite Wi-Fi 128 Gt + Book Cover Keyboard Slim 79,30 € (vaihtohyvityksellä)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko
  • Aloitettu Aloitettu
Kiitos rekisteröinnistäsi!


Rekisteröintisi tarkistetaan 72 tunnin kuluessa. Tuotteesi lähetetään noin 30 päivää vahvistetun ja hyväksytyn rekisteröinnin jälkeen. Huomioithan, että tuotteen toimitus noutopisteeseen voi kestää vielä muutaman lisäpäivän.


Ystävällisin terveisin
Posti

Mutta miksikohän posti?
 
Jos ostitte wifi-version tabletista, niin ei siinä mitään imeitä ole.
todennäkoisesti näin on! laitoin toi joak oli mutta sp tuli toi outo Postista!.
Kiitos rekisteröinnistäsi!


Rekisteröintisi tarkistetaan 72 tunnin kuluessa. Tuotteesi lähetetään noin 30 päivää vahvistetun ja hyväksytyn rekisteröinnin jälkeen. Huomioithan, että tuotteen toimitus noutopisteeseen voi kestää vielä muutaman lisäpäivän.


Ystävällisin terveisin
Posti
 
Hah. Ja itsellä meni ensimmäinen erä ohi sen takia, että Sampan sivu ei hyväksynyt Motorolan puhelimestani IMEI koodia
Screenshot_20250826-092546.Chrome.jpg
Jotain häikkäähän tuossa näyttää olevan
Screenshot_20250828_161110_Chrome.jpg
 
Kiitos rekisteröinnistäsi!


Rekisteröintisi tarkistetaan 72 tunnin kuluessa. Tuotteesi lähetetään noin 30 päivää vahvistetun ja hyväksytyn rekisteröinnin jälkeen. Huomioithan, että tuotteen toimitus noutopisteeseen voi kestää vielä muutaman lisäpäivän.


Ystävällisin terveisin
Posti

Mutta miksikohän posti?
Liekkö ovat ulkoistaneet tuon kampanjan hoitamisen Postille. Muistaakseni joskus jossakin Boschin akkukampanjassa akut tulivat myös suoraan Postilta. En ole 100% varma, mutta jäänyt sellainen käsitys että Posti tarjoaa tälläistä palvelua yrityksille. Postin sitte helpompi hoitaa suoraan jakelu maan sisällä asiakkaille. Joku voi korjata tai vahvistaa jos on parempaa tietoa.
 
Liekkö ovat ulkoistaneet tuon kampanjan hoitamisen Postille. Muistaakseni joskus jossakin Boschin akkukampanjassa akut tulivat myös suoraan Postilta. En ole 100% varma, mutta jäänyt sellainen käsitys että Posti tarjoaa tälläistä palvelua yrityksille. Postin sitte helpompi hoitaa suoraan jakelu maan sisällä asiakkaille. Joku voi korjata tai vahvistaa jos on parempaa tietoa.
Tuon lomakesivun ehdoissa lukee: "Huomioithan, että rekisteröinnin hallinnoinnista ja lisätuotteen lähettämisestä huolehtii ulkopuolinen toimittaja, Aditro Logistics AB." Ja googlella löytyi tieto: "Aditro Logistics, yksi suurimmista varastointi- ja logistiikkayrityksistä Ruotsissa ja osa Posti Groupia..."
 
Tässä on kyllä melko paljon nyt erikoisia oletuksia. Jos olet yhtään noita Samsungin tarjouskampanjoita seurannut aiemmin, ne alkavat ja varsinkin loppuvat täysin sattumanvaraisesti, oli kestoksi sivuilla merkattu mitä tahansa. Jos nyt jotain pitää kuluttajana arvailla, niin tuskin heillä on oikeasti ollut tarkoitus myydä 80% alennuksella juuri julkistettavaa laitetta, vaan tässä on käynyt tarjousten päällekkyyksien vuoksi heillä moka. Sitten kun laitteita on alkanut menemään liukuhihnalta, siellä on varmaan joku huomannut homman ja vaihtolaitemahdollisuus on tästä poistettu.

Arvailla voi, mutta poimin nyt tuolta joitakin kommentteja, joihin oma mutuilu perustuu. Voi olla, että tarjous oli liian hyvä, mutta kuten ensimmäisestä alla olevassa viestistä tulee ilmi, niin itse vielä mainitsevat, että voi yhdistää myös muihin tarjouksiin.

Ja tulee myös ilmi, että kyllä sillä on ollut vaikutusta, että aspaa on pommitettu, tuskin muuten olisivat vastanneet noin, miten vastasivat nimimerkki "soratielle".

Nythän toi on ihan banneriinkin päätynyt, joten ei liene vahinko:
1756152471464.png

Varmaan kannattaa Samsungille tehdä ehdotuksia systeemin parantamiseksi, 1kpl tarjoustuotteita per asiakas tms.

Täällä kiukuttelu ei muuta asioita ja lähinnä vain paskoo keskustelua.

Näin mulle vastattiin chatissä

Minä ainaki ehdotin samsungin tukeen, että siirtävät lisävaihtohyvärin annettavaksi vasta laitteen tultua niinku kaikilla muilla jälleenmyyjillä.

Sieltä vastattiin, että hyvä ehtotus otetaan työnalle 😂

Toivottavasti tuo mun ehdotus ei nyt alkanut torpedoimaan näitä tilauksia 😅
 
Ei onnistu kuoren saaminen tuon linkin kautta. Eli helppo juttu tämäkin.

"Rekisteröintisi on virheellinen tai puutteellinen, ja se on hylätty!

Hylkäyksen syy: The information provided for your campaign registration is incomplete.. Purchased product from Samsungs web-shop do not go through us. Please contact Samsung for further assistance."

Ystävällisin terveisin
Posti
 
Ei tässä oikeasti ole vaikuttanut kenenkään palautteet aspaan yhtään mitenkään. Tuollaiset ovat vaan outoja tulkintoja mukamas kekseliäistä ehdotuksista.

Alusta asti on ollut selvää, että alle 30€:n uutuustabletti + näppis- kampanja loppuu todennäköisesti nopeammin, kuin mikään muu aiempi kampanja eli välittömästi, kun huomaavat oman mokansa ja kykenevät lyömään liinat kiinni. Chat tuskin edes laittaa jonku yksittäisen valittajan palautetta yhtään mihinkään, saatika kävisi niin, että se vaikuttaisi millään tavalla Samsungin kampanjoihin.

Lähinnä huvittavaa, että jollekin tulee joku idea mieleen ja luullaan ihan tosissaan, että Samsung muuttaisi toimintamalliaan tämän mahtavan idean myötä. Esim idea siitä, että lisähyvityksen saisi vaihtolaitteen palauttamisen jälkeen. Ilmeisesti oletuksena on, että tällainen pikku seikka ei ole käynyt mielessä TradeIniä suunnitellessa. Ennemmin loppuu koko vaihtolaitteiden vastaanotto, kuin noin päätön malli otettaisiin käyttöön.

Jos heitä kiinnostaa laittaa vaihtohommiin jossain vaiheessa jotain järkeä eli estää keksityt IMEI:t tai rajoittaa 1 tarjous per asiakas yms, niin eiköhän tuo johdu ihan tästä nykyisen järjestelmän surkeudesta ja sen hyväksikäytöstä, kuin jonku yksittäisen valittajan palautteesta.

En pidättele hengitystä, mutta olisihan se nyt oikeasti hyvä asia, että laittaisivat kuntoon tuon TradeInin, sekä pitäisivät mainostuksensa ajan tasalla. Tuskin kukaan nauttii heidän asiakaspalvelunsa kanssa asioimisesta, mutta jos haluaa pitää oikeuksistaan kiinni, niin valitettavasti se kuuluu tähän tarjousrumbaan. Näitä hintavirheitä saa tietysti tulla siinä mahdollisen muutoksen tiimellyksessä ja toivoisin niitä erityisesti tulevaan S26 Ultraan ja vaikkapa Fold- malliin. Harmittavasti puhelimien parhaimmisto on säästynyt räikeiltä tapauksilta.

Ja jos kävisin kertomassa chattiin, että haluaisin tulla Samsungin aspaan töihin ensi viikolla, niin vastaus voisi ihan hyvin olla: "Tämäpä hyvä idea. Välitän asian eteenpäin. Tässä 10% alekoodi odotellessa."

Vastaan tähänkin samalla viestillä, kuin aiemmalle, eli sama vastaus myös tähän. En osannut liittää tuohon alla olevaan viestiin enää jälkikäteen sinun kommenttia, niin yritetään sitten näin.

Arvailla voi, mutta poimin nyt tuolta joitakin kommentteja, joihin oma mutuilu perustuu. Voi olla, että tarjous oli liian hyvä, mutta kuten ensimmäisestä alla olevassa viestistä tulee ilmi, niin itse vielä mainitsevat, että voi yhdistää myös muihin tarjouksiin.

Ja tulee myös ilmi, että kyllä sillä on ollut vaikutusta, että aspaa on pommitettu, tuskin muuten olisivat vastanneet noin, miten vastasivat nimimerkki "soratielle".
 
Mulla on edelleen lähetyksen valmistelu -tilassa, mutta tracking näyttää paketin olevan jo postin kuljetuksessa ja rahat meni tililtä katevarauksen sijaan. Pitäis vissiin saapua huomenna.

Mä en kyllä ymmärrä trokareiden puolustamista, ellei itse harrasta moista. On siinä Samsunginkin näkökulmasta vissi ero hankkiiko joku yhden tabletin omaan käyttöön, vai trokaako läjäpäin toriin myyntiin satojen tai tuhansien eurojen voitolla. Siihen on ihan syynsä, miksi tarjousten yhteydessä on usein maininta ”ei jälleenmyyjille”. Ja hommasta tekee vielä kyseenalaisempaa, jos alkaa keksimään olemattomia vaihtolaitteita.

Kaikesta päätellen täällä myös heiluu paljon lestadiolaisia, kun niin paljon näitä tilaillaan ”lapsille”, vaikka juuri edellisessäkin samsung-sekoilussa oli tilattu pädejä. Mutta ymmärtäähän sen, että sille kymmenpäiselle katraalle pitää hankkia uudet pädit kuukauden välein :rofl:

En minä sen enempää trokareita puolustellut. Eihän se ollut asian ydin kommentissani, vaan se, että kumpi "puoli" oli ehkäpä eniten siihen "syypää", että kamppanja loppui ehkä vieläpä nopeammin, kuin se olisi ilman "aspapommitusta" loppunut.

Muuten allekirjoitan kommenttisi täysin, ja erityismaininnan saa tuo kommenttisi loppuosa, erittäin hyvästä tarkkasilmäisyydestä.
 
Ei onnistu kuoren saaminen tuon linkin kautta. Eli helppo juttu tämäkin.

"Rekisteröintisi on virheellinen tai puutteellinen, ja se on hylätty!

Hylkäyksen syy: The information provided for your campaign registration is incomplete.. Purchased product from Samsungs web-shop do not go through us. Please contact Samsung for further assistance."

Ystävällisin terveisin
Posti
Ei tullut yllätyksenä tämä, oikeastaan hyvin odotettavissa oli. Seuraavaksi jonoon samsungin chattiin vissiin kyselemään, että miten meinaavat tämän hoitaa.
 
Ei onnistu kuoren saaminen tuon linkin kautta. Eli helppo juttu tämäkin.

"Rekisteröintisi on virheellinen tai puutteellinen, ja se on hylätty!

Hylkäyksen syy: The information provided for your campaign registration is incomplete.. Purchased product from Samsungs web-shop do not go through us. Please contact Samsung for further assistance."

Ystävällisin terveisin
Posti
No nyt alkaa olemaan perinteistä Samsung-meininkiä. Seuraavaa käännettä odotellessa.
 
Arvailla voi, mutta poimin nyt tuolta joitakin kommentteja, joihin oma mutuilu perustuu. Voi olla, että tarjous oli liian hyvä, mutta kuten ensimmäisestä alla olevassa viestistä tulee ilmi, niin itse vielä mainitsevat, että voi yhdistää myös muihin tarjouksiin.

Ja tulee myös ilmi, että kyllä sillä on ollut vaikutusta, että aspaa on pommitettu, tuskin muuten olisivat vastanneet noin, miten vastasivat nimimerkki "soratielle".
Ok, kummallakin meillä on oma näkemys tapahtumien kulusta.

Jos nyt nämä nimeämäsi "komppania mielensäpahoittajia" ovat yhtäkkiä saaneet aikaiseksi "pommittamalla aspaa", että valmistaja ei enää jatkossa tälläisiä sekavia tarjouskamppiksia tee, niin sittenhän syytöksessä voi olla pohjaa ja nostan tilannetajullesi hattua.

Epäilen silti, että homma jatkuu samanlaisena villinä läntenä, mitä se on ollut jonkun vuoden, eikä tämän kerran kamppiksen loppu liity mihinkään muuhun, kuin valmistajan omatoimiseen virheen huomaamiseen.

Myös hieman ihmettelen sitä erikoista moraalikäsitystä, että koet sopimusehtojen rikkojat jotenkin vähemmän syyllisinä tarjousten loppumiseen, kuin oletetut virheistä ilmoittajat. Tämän kun laajentaa koskemaan muitakin juttuja elämässä, niin melkoinen näkemys asioihin ja en ole enää ihan varma, olisitko silloin samaa mieltä, että vaikkapa rikoksesta ilmoittaminen varkauden tai petoksen yhteydessä on suurempi paha, kuin itse rikkeen teko. Ehkä tässä nyt vaan harmittaa, kun itseltä on jäänyt taloudellinen hyöty saamatta ja sitten se sumentaa jotenkin tilannekuvaa. Mutta tämä on jo niin OT:tä, että antaa olla.

Laitoin nyt tuonne lainausmerkeissä käyttämäsi termit, kun olit alkuperäisen viestin jälkikäteen muokannut.
 
Harmaa tapletti kuorineen on hyppysissä. Mukana on myös palautustarra ja lappu jossa todetaan että on 14 päivää aikaa laitteesi vaihdossa niin saan alennuksen. Kympin taisivat luvata Nokia t10. Mitenhän ne muuten sen kympin hyvittävät kun maksutavaksi valitsin Klarnan? Mistä tuli mieleen että näitähän olisi voinut tilata vaikka kuinka monta Klarnan piikkiin ja trokata eteenpäin sitä myötä kun paketit saapuu.
 
Harmaa tapletti kuorineen on hyppysissä. Mukana on myös palautustarra ja lappu jossa todetaan että on 14 päivää aikaa laitteesi vaihdossa niin saan alennuksen. Kympin taisivat luvata Nokia t10. Mitenhän ne muuten sen kympin hyvittävät kun maksutavaksi valitsin Klarnan? Mistä tuli mieleen että näitähän olisi voinut tilata vaikka kuinka monta Klarnan piikkiin ja trokata eteenpäin sitä myötä kun paketit saapuu.
Jos meinaat klarnan osamaksua, niin kyllä ne vähentää siitä sen vaihtolaitteen arvon summan. Kokemusta on. (Tilattu 2 tablettia skideille oikeilla vaihtopuhelimilla ja imei koodeilla ;))
 
Jos meinaat klarnan osamaksua, niin kyllä ne vähentää siitä sen vaihtolaitteen arvon summan. Kokemusta on. (Tilattu 2 tablettia skideille oikeilla vaihtopuhelimilla ja imei koodeilla ;))
En meinannut osamaksua, vaan ihan sitä maksa 30 päivän kuluessa. Jos mä nyt maksasin pois niin mitä tapahtuisi? No odotellaan eräpäivää, maksetaan sitten ja ihmetellään miten käy.
 
En meinannut osamaksua, vaan ihan sitä maksa 30 päivän kuluessa. Jos mä nyt maksasin pois niin mitä tapahtuisi? No odotellaan eräpäivää, maksetaan sitten ja ihmetellään miten käy.
Totta 🤔...Itellä vaan tosiaan kokemusta klarnan osamaksusta. Kandee varmaan sit joo oottaa siihen eräpäivään asti varmuuden vuoks.
 
Ei onnistu kuoren saaminen tuon linkin kautta. Eli helppo juttu tämäkin.

"Rekisteröintisi on virheellinen tai puutteellinen, ja se on hylätty!

Hylkäyksen syy: The information provided for your campaign registration is incomplete.. Purchased product from Samsungs web-shop do not go through us. Please contact Samsung for further assistance."

Ystävällisin terveisin
Posti

Laitoitko oikeasti sarjanumeron siihen vai IMEI:n? Sarjanumeroahan se haluaa.
 
En meinannut osamaksua, vaan ihan sitä maksa 30 päivän kuluessa. Jos mä nyt maksasin pois niin mitä tapahtuisi? No odotellaan eräpäivää, maksetaan sitten ja ihmetellään miten käy.
Hyvitys todnäk menee Klarnan läpi käyttämällesi maksutavalle hyvityksenä (Firma->Klarna->Pankkikortti->Tili). Näin ainakin toimi Zalandon vaatetilausten kanssa kun tuli maksun jälkeen reklamoitavaa ja sain hyvityksen.
 
Eks toi viesti meinaa sitä, et tabletti ostettu samsungilta ja sen takia hylky. Siell on lista mist on ostanu esim. Verkkokauppa ja muut liikkeet. Näin ainaki ite ymmärsin.

Joo. Mulle tuli sama hylky ja asiakaspalvelu pyysi vain täyttämään uudestaan, imei:llä oli ihan hyvä.

Varmistin vaan että onko joku käyttänyt sarjanumeroa.

Nyt ois tuo pakettikin noudettavissa lähipostissa.
 
Chat lähti vittuilulinjalle. Oisko kellään siitä bannerista kuvaa jossa oli tämä teksti?

Esittelytarjouksessa uusi Galaxy Tab S10 Lite

Nyt 200 euroa vaihtohyvitystä ja Book Cover Keyboard Slim kaupan päälle (arvo n. 159 €).
 
Chat lähti vittuilulinjalle. Oisko kellään siitä bannerista kuvaa jossa oli tämä teksti?

Esittelytarjouksessa uusi Galaxy Tab S10 Lite

Nyt 200 euroa vaihtohyvitystä ja Book Cover Keyboard Slim kaupan päälle (arvo n. 159 €).
Selailet vähän taaksepäin. Mutta chat ei sitä jälkikäteen tilaukseen laita, tuo lomake on ainoa mahdollisuus
 
Chat lähti vittuilulinjalle. Oisko kellään siitä bannerista kuvaa jossa oli tämä teksti?

Esittelytarjouksessa uusi Galaxy Tab S10 Lite

Nyt 200 euroa vaihtohyvitystä ja Book Cover Keyboard Slim kaupan päälle (arvo n. 159 €).
Pitäiskö meiän vaa olla tyytyväisiä, et saatiin 399€ maksava tabletti 79€:lla ... Tietty "yrittänyttä ei laiteta" 😄
 
Onkos noita näppäimistökuoria saatu kinuttua chätistä? mietin kun mielestäni täältä luin että ne aluksi loppuivat, mutta sitten myöhemmin oli taas saatavilla.

Jos vanhat merkit pitävät paikkaansa niin "varastosaldon loppumisen" aikana tilanneet saavat näppäimistönsä tuurista riippuen joko valittamalla aspaan kuvien kera tai KKV:n kannanoton jälkeen. Kampanja on edelleen voimassa ja mitään pitävää syytä näppäimistön toimittamatta jättämiselle ei tietenkään ole.
 
Jos vanhat merkit pitävät paikkaansa niin "varastosaldon loppumisen" aikana tilanneet saavat näppäimistönsä tuurista riippuen joko valittamalla aspaan kuvien kera tai KKV:n kannanoton jälkeen. Kampanja on edelleen voimassa ja mitään pitävää syytä näppäimistön toimittamatta jättämiselle ei tietenkään ole.
Totta kyll. Ja näin jälkikäteen ajateltuna, nii miks esim verkkokaupasta saa lunastettua näppäimistön jälkikäteen ja kampanja on voimassa 28.9.2025 klo 23.59 asti. Eli eks samsungilla ollu sama kamppis 🤔
 
Tänneki tuli tabletti ja näppis, Tuossa ei ole kynälle sellaista koloa mihin se laitetaan lataukseen.. "oikeissa" S malleissa on sellainen painauma.. Eikä tuo ilmoita että kynää ladataan..

Näppis on yllättävän hyvä tuntumaltaan
 
Joo. Mulle tuli sama hylky ja asiakaspalvelu pyysi vain täyttämään uudestaan, imei:llä oli ihan hyvä.

Varmistin vaan että onko joku käyttänyt sarjanumeroa.

Nyt ois tuo pakettikin noudettavissa lähipostissa.

Paketti tuli ja tuo Samsung sivuilla näkyvä IMEI on sama kuin sarjanumero.
 
Joo. Mulle tuli sama hylky ja asiakaspalvelu pyysi vain täyttämään uudestaan, imei:llä oli ihan hyvä.

Varmistin vaan että onko joku käyttänyt sarjanumeroa.

Nyt ois tuo pakettikin noudettavissa lähipostissa.
Pitääkö tämä siis tulkita, että aspan mielestä tuon lomakkeen pitäisi sen näppäimistön osalta kuitenkin toimia?
 
Pitääkö tämä siis tulkita, että aspan mielestä tuon lomakkeen pitäisi sen näppäimistön osalta kuitenkin toimia?

Joo se tosiaan pyysi täyttämään sen uudestaan samalla tavalla. Toiveajattelua että olisivat tässä välissä ohjeistaneet
Postia uusiksi.
 
Joo se tosiaan pyysi täyttämään sen uudestaan samalla tavalla. Toiveajattelua että olisivat tässä välissä ohjeistaneet
Postia uusiksi.
Uskon kun näen, mutta oma silver lining on tässä se, että itsellä ei laitetta vielä ole, niin saan sivusta katsoa kun ratkotte tämän valmiiksi 😅
 
Mulle sanoivat että haluavat todisteen missä näkyy jonkun saaneen näppiksen myös. Siksi tuota screenshottia pyysinkin.
Niin siis tämä Aditro Logistics / Posti pyysi? Mitenhän tuollainen kuva muuttaa mitään, kun ne jotka ovat näppiksen saaneet, ovat saaneet sen tuon Sampan oman tarjouksen kautta. Lomakkeen kautta tuossa on se kuukauden viive.

Muutenkin outoa ulkoistaa tämän asian selvittely loppukäyttäjälle, Samsungin kanssahan tuo asia pitäisi sopia. Toisaalta tuon lomakkeen ehtoja tuijottaessa ei kyllä mitenkään poisteta Samsungin Suomen verkkokauppaa vaihtoehdoista. "Tarjous on voimassa seuraavilla jälleenmyyjillä: Muu".

Mutta tärkeämpää luulisi olevan Samsungin asiakaspalvelun vastaukset asiassa.
 
Niin siis tämä Aditro Logistics / Posti pyysi? Mitenhän tuollainen kuva muuttaa mitään, kun ne jotka ovat näppiksen saaneet, ovat saaneet sen tuon Sampan oman tarjouksen kautta. Lomakkeen kautta tuossa on se kuukauden viive.

Muutenkin outoa ulkoistaa tämän asian selvittely loppukäyttäjälle, Samsungin kanssahan tuo asia pitäisi sopia. Toisaalta tuon lomakkeen ehtoja tuijottaessa ei kyllä mitenkään poisteta Samsungin Suomen verkkokauppaa vaihtoehdoista. "Tarjous on voimassa seuraavilla jälleenmyyjillä: Muu".

Mutta tärkeämpää luulisi olevan Samsungin asiakaspalvelun vastaukset asiassa.
Samsungin aspa, lupasi palata asiaan ja halusi todisteen että noita on jaettu muille. Kyllähän ne änkytti vastaan että koskee muualta ostettuja, mutta sanoin ettei siinä mainosbannerissa sanota ettei koske samsungilta ostaessa, ja että osa on saanut sen tabletin kanssa.
 
Samsungin aspa, lupasi palata asiaan ja halusi todisteen että noita on jaettu muille. Kyllähän ne änkytti vastaan että koskee muualta ostettuja, mutta sanoin ettei siinä mainosbannerissa sanota ettei koske samsungilta ostaessa, ja että osa on saanut sen tabletin kanssa.

Oisit vaihtanut asiakaspalvelijaa, ei selvästikään tuo yksilö ollut kärryillä asiasta.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
285 871
Viestejä
4 909 365
Jäsenet
79 073
Uusin jäsen
ajkp52

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom