Samsung Galaxy S24 / S24+ / S24 Ultra

Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
780
Ainakin itsellä ei ole kahden edellisen tilauksen kanssa voinut noita pisteitä käyttää, jos on vaihtolaitteen antanut samalla. Tuo vaihtolaite myös vähentää maksutapojen määrää. Mutta kuten aiemmin on tässä todettu niin toi voi olla myös asia joka tapahtuu vain joillekin.
En ole laittanut vaihtolaitetta. Kiitos vastauksista ja anteeksi. Tuli selväksi tämäkin.
 
Liittynyt
23.11.2023
Viestejä
299
En ole laittanut vaihtolaitetta. Kiitos vastauksista ja anteeksi. Tuli selväksi tämäkin.
Muuten kyllä saavat sivujaan päivitettyä mutta eivät rewardseja kuntoon...

Nyt sampan verkkokauppaankin tuli postimaksut. Ennen tuli kotiin veloituksetta.

Noutopisteeseen 4e
Kotiin 12e

Edit: Ja muistelen että Platinum tason asiakkaalle piti olla ilmaiset rahdit. Oon Platinum mutta kassalla ovat kuljetusmaksua vailla...

Screenshot_20240627_112841_Samsung Internet.jpg

Edit2: ja aspa sanoi että tästä lähtien kaikki maksaa rahtimaksun, tasosta riippumatta. Ei prkl mitä sekoilua tuo paikka on aina.

Edit3: nyt ne rahtimaksut vielä nousi. :D
Noutopisteeseen 5e.
Kotiovelle 13e.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.10.2022
Viestejä
34
Onko kellään muulla ollut ongelmia S24:n ja mobiilidatan kanssa. Ensimmäinen laite kävi huollossakin kaksi kertaa ja mitään vikaa eivät löytäneet. Nyt toinen tismalleen samanlainen laite käytössä ja sama pätkiminen jatkuu. Käytössä Telian siviili- ja yritysliittymä. Sim-kortit vaihdettu, kokeiltu esimmiä ja vain yksi simmi kerrallaan, mutta sama pätkiminen jatkuu molemmilla liittymillä. Ja joka helvetin asetus koitettu ronklata asetuksista läpi. Tehdasasetusten jälkeen toimii hetken, mutta pätkiminen pahenee vaan ajan myötä. Käytännössä ihan käyttökelvoton. Ei voi olla kyllä kahta maanantaikappaletta, vaan ongelma voisi liittyä komboon Telia + S24. Yhteys tukiasemaan säilyy hyvänä ja Telian logitiedoissa ei näy mitään katkosta, paketit ei vaan liiku itse päätelaitteessa. En keksi kyllä enää muuta vaihtoehtoa kuin vaihtaa siviililiittymä Elisaan ja testata sillä. Samat liittymät toimivat vanhassa S20:ssa aivan normaalisti.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 283
Onko kellään muulla ollut ongelmia S24:n ja mobiilidatan kanssa. Ensimmäinen laite kävi huollossakin kaksi kertaa ja mitään vikaa eivät löytäneet. Nyt toinen tismalleen samanlainen laite käytössä ja sama pätkiminen jatkuu. Käytössä Telian siviili- ja yritysliittymä. Sim-kortit vaihdettu, kokeiltu esimmiä ja vain yksi simmi kerrallaan, mutta sama pätkiminen jatkuu molemmilla liittymillä. Ja joka helvetin asetus koitettu ronklata asetuksista läpi. Tehdasasetusten jälkeen toimii hetken, mutta pätkiminen pahenee vaan ajan myötä. Käytännössä ihan käyttökelvoton. Ei voi olla kyllä kahta maanantaikappaletta, vaan ongelma voisi liittyä komboon Telia + S24. Yhteys tukiasemaan säilyy hyvänä ja Telian logitiedoissa ei näy mitään katkosta, paketit ei vaan liiku itse päätelaitteessa. En keksi kyllä enää muuta vaihtoehtoa kuin vaihtaa siviililiittymä Elisaan ja testata sillä. Samat liittymät toimivat vanhassa S20:ssa aivan normaalisti.
Tosta kun kaksi edellistä sivua silmäilet läpi niin on juttua, tuntuu olevan kahden simmin setuppia koskeva ongelma eikä yhdellä simmillä ilmeisesti tapahdu…
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 757
Onko kellään muulla ollut ongelmia S24:n ja mobiilidatan kanssa. Ensimmäinen laite kävi huollossakin kaksi kertaa ja mitään vikaa eivät löytäneet. Nyt toinen tismalleen samanlainen laite käytössä ja sama pätkiminen jatkuu. Käytössä Telian siviili- ja yritysliittymä. Sim-kortit vaihdettu, kokeiltu esimmiä ja vain yksi simmi kerrallaan, mutta sama pätkiminen jatkuu molemmilla liittymillä. Ja joka helvetin asetus koitettu ronklata asetuksista läpi. Tehdasasetusten jälkeen toimii hetken, mutta pätkiminen pahenee vaan ajan myötä. Käytännössä ihan käyttökelvoton. Ei voi olla kyllä kahta maanantaikappaletta, vaan ongelma voisi liittyä komboon Telia + S24. Yhteys tukiasemaan säilyy hyvänä ja Telian logitiedoissa ei näy mitään katkosta, paketit ei vaan liiku itse päätelaitteessa. En keksi kyllä enää muuta vaihtoehtoa kuin vaihtaa siviililiittymä Elisaan ja testata sillä. Samat liittymät toimivat vanhassa S20:ssa aivan normaalisti.
Itsellä ei ole Ultrassa ollut mitään ongelmia Telian 4g-liittymän kanssa.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 283
No katos, alko vähän olemaan silmät ristissä jo tohon aikaan ja ajatus näköjään katkes siinä kohtaa missä sanottiin dataongelmat ja kaksi simmiä :rolleyes:

Sanottakoon nyt vielä for the record että mulla on itsellänikin Telian 4G-liittymä ja S24 eikä ole ollut yhtään ongelmaa yhteyksien kanssa koko tänä aikana. Kahdella simmillä en ole puhelinta ajanut tähän mennessä, aina vain yksi liittymä ollut käytössä.

Tästä seuraavana tuli mieleen että onko sulla @KikaMika 4G vai 5G käytössä, ettei siihen jotenkin liity?
 
Liittynyt
12.10.2022
Viestejä
34
Joo, selailinkin viestin jälkeen pari aiempaa sivua ja vaikuttaisi aika monella muullakin olevan samaa ongelmaa. Edellisen yksilön kanssa tosiaan ongelma ilmeni myös yhden simin käytöllä, mutta tämän uuden kanssa olen testannut vain molemmat simmit käytössä, koska kyseessä siis työpaikan kautta hankittu luuri, joka samalla toimii siviilipuhelimena. Ihmetyttää, että Samsungin valtuutetussa huollossa eivät tunnistaneet ongelmaa millään tavalla, vaikka täälläkin tuntuu olevan ongelmaa todella monella ja tosiaan Samsungin foorumilla myös yleinen keskustelun aihe. Ultrassa ei tuota ongelmaa näemmä ole, koska eri prosessori. Kesäkuun päivitys ei siis ongelmaa ratkaissut, liekö tuohon tulossa Samsungilta korjausta ikinä, koska eivät huollossakaan tällaista tunnista. Saatana. Operaattorilla ei siis vaikuta olevan vaikutusta, joten turha tuota lähtee Elisaan vaihtamaan.
 
Liittynyt
12.10.2022
Viestejä
34
No katos, alko vähän olemaan silmät ristissä jo tohon aikaan ja ajatus näköjään katkes siinä kohtaa missä sanottiin dataongelmat ja kaksi simmiä :rolleyes:

Sanottakoon nyt vielä for the record että mulla on itsellänikin Telian 4G-liittymä ja S24 eikä ole ollut yhtään ongelmaa yhteyksien kanssa koko tänä aikana. Kahdella simmillä en ole puhelinta ajanut tähän mennessä, aina vain yksi liittymä ollut käytössä.

Tästä seuraavana tuli mieleen että onko sulla @KikaMika 4G vai 5G käytössä, ettei siihen jotenkin liity?
Molemmat liittymät ovat 4G liittymiä, 5G liittymällä ei ole siis testattu. Pakotin nyt tuolla ForceLTE:llä työliittymän käyttämään pelkkää 2G verkkoa ja siviilillä käytän siis 4G verkkoa ja otan datan sen kautta.
 

Age of Computers

Wololo
Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 740
Onko kellään muulla ollut ongelmia S24:n ja mobiilidatan kanssa. Ensimmäinen laite kävi huollossakin kaksi kertaa ja mitään vikaa eivät löytäneet. Nyt toinen tismalleen samanlainen laite käytössä ja sama pätkiminen jatkuu. Käytössä Telian siviili- ja yritysliittymä. Sim-kortit vaihdettu, kokeiltu esimmiä ja vain yksi simmi kerrallaan, mutta sama pätkiminen jatkuu molemmilla liittymillä. Ja joka helvetin asetus koitettu ronklata asetuksista läpi. Tehdasasetusten jälkeen toimii hetken, mutta pätkiminen pahenee vaan ajan myötä. Käytännössä ihan käyttökelvoton. Ei voi olla kyllä kahta maanantaikappaletta, vaan ongelma voisi liittyä komboon Telia + S24. Yhteys tukiasemaan säilyy hyvänä ja Telian logitiedoissa ei näy mitään katkosta, paketit ei vaan liiku itse päätelaitteessa. En keksi kyllä enää muuta vaihtoehtoa kuin vaihtaa siviililiittymä Elisaan ja testata sillä. Samat liittymät toimivat vanhassa S20:ssa aivan normaalisti.
Onko 4 vai 5G kyseessä? Jos ollaan 5G 3500 kuuluvuuden rajalla tai yli 4,6km päässä tukiasemasta, saattaa puhelin yrittää lisätä tuota taajuutta käyttöön. Se epäonnistuu ja laite jää limbotilaan. Vain 4g pakottaminen voi auttaa.
 
Liittynyt
12.10.2022
Viestejä
34
Onko 4 vai 5G kyseessä? Jos ollaan 5G 3500 kuuluvuuden rajalla tai yli 4,6km päässä tukiasemasta, saattaa puhelin yrittää lisätä tuota taajuutta käyttöön. Se epäonnistuu ja laite jää limbotilaan. Vain 4g pakottaminen voi auttaa.
4G yhteys ja on testattu myös pakottaminen pelkkään 4G verkkoon, jolla ei ollut mitään vaikutusta vikaan. Itse kuuluvuushan on siis kunnossa, eli 4G+ yhteys, kun pätkiminen tapahtuu. Eli vika on nimenomaan päätelaitteen päässä. S20:n kanssa ei siis minkäänlaista ongelmaa. Nyt on työliittymä upgradettu 5G:hen ja pakotin siviilin 2G verkkoon. Lyhyen testailun jälkeen pahin pätkiminen loppui, mutta silti yhteys pykii ja ns. lagia on paljon ja välillä siis toimii kuin ajatus. Mutta tällä hetkellä yhteys ei katoa kokonaan, koska on myös tehnyt sitä, että yhteys ei palaudu ilman, että käyttää lentokonetilassa tai buuttaa laitteen. Kyllähän tämä tuntuisi liittyvän tuohon toukokuu 2024 päivitykseen, joka rikkoi mobiilidatan toiminnan osassa laitteita. Ainakin Samsungin foorumilla on laajasti noussut tämä esiin. Toivottavasti julkaisevat korjauspäivityksen, koska ei tämä nyt tunnu olevan mikään kovin satunnainen vika.
 
Liittynyt
12.10.2018
Viestejä
881
Täytyy itsekin kommentoida kun vaimolla päivittyi s23 ultra s24 vastaavaan ja kommentti oli "ymmärrän kyllä miksi näiden hinta on älytön"

Naisena hän totesi että helppous käyttää ja kaikki toimii myös "naisen logiikalla" :rofl:

Mä siirryin Oneplussasta eka kerran Samsungin käyttäjäksi (s23 ultra) ja joo ihan varmasti kun Samsungin kaupan sekoilut jatkuu päivitän taas tarvittaessa.

Nyt jatkan Turun viinijuhlilla nautiskelua. :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 696
Viestejä
4 294 002
Jäsenet
71 688
Uusin jäsen
yhzt

Hinta.fi

Ylös Bottom