PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

Kukapa nyt olisikaan maksanut huomattavasti halvemmasta ultimatesta, kun tarjolla oli GP console+Livegold kalliimpi yhdistelmä🙄

Lähde löytyy samasta paikasta ku sinun PS premium tilaajamäärät.

Screenshot_20260511_112428_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity_edit_41826858026699.jpg
Siksi laitoinkin Sonyn tilanteen samasta lähteestä mistä sinä vetelet näitä lukujasi.

ps. Upea laittaa tuollaisia 2023 tilastoja 2026 vuonna varsinkin kun itse olet jo aiemmin laitellut Sonyn nousujohteisia tilastoja :kahvi:

Siksi laitoinkin Sonyn tilanteen samasta lähteestä mistä sinä vetelet näitä lukujasi.

ps. Upea laittaa tuollaisia 2023 tilastoja 2026 vuonna varsinkin kun itse olet jo aiemmin laitellut Sonyn nousujohteisia tilastoja :kahvi:
Mutta tuon mukaan niitä tilaajia on 8 miljoonaa. Aika kaukana 40, mitä väitit.

Uskaltaisin väittää, että tuo 40 miljoonaa on selvästi revitty ei mistään kuten ketjun henkeen kuuluu. Sitähän mm. @Oxamin tekee toistuvasti. Heitellään lukuja ja muiden pitäisi kaivella faktaa onko tämä totta.

Miltäköhän näyttäis vähän tuoreemmat luvut?
Sony lopetti tilaajatilastojen jaon tuona vuonna 2023. Uusin tieto vuodelta 2025( FY-raportti) kertoo tuoton kasvaneen vuoden 2024 667 000 MY:sta 763 000 MY:iin, ja että vaikka tilaajamäärä ei ole muuttunut, on paketin tilaushinta noussut( nostettu plus-tasoa). Tästä analyytikot ovat arvioineet, että tämän hetken luvut voisivat olla 62 %, 16 % ja 22 %( toisissa lähteissä vähän eri luvut mutta suuntaa-antavat). Täten kun tilaajakanta on yhä se noin 50 miljoonaa plus-tilaajaa, on oletettavaa, että tuo premium-tilauskanta olisi noin 11 miljoonaa tilaajaa.

Käytin hakuni lähtökohtana sivua PlayStation Statistics And User Trends 2026 - Icon Era - Statistics ja kävin lisäksi läpi Sonyn julkaisemat vuosiraportit koskien viime vuotta( mm. https://www.sony.com/en/SonyInfo/IR/library/presen/er/pdf/25q4_supplement.pdf).

Sonya kiinnostaa enemmän julkaista kuukausittaiset verkkokäyttäjät, joka on ollut tasainen 125 miljoonaa playstation-käyttäjää( ts. 75 M ei ole ehkä ostanut plus-paketteja)

Olen laittanut lukuja saatavilla olevista lähteistä, kuten jo useasti olen todennut. Jos löydät luvut missä gamepass ultimate lukemat on eritelty, niin moni olisi tyytyväinen. Itse en ole moisiin törmännyt, joten siksi en olekkaan väittänyt GP lukemien koskevan pelkkiä konsoleita🤷
Ps. Alunperinhän kyse oli ps palvelun kohtalaisen onnettomasta suosiosta😉
Nintendo mukaan hinnan korotuksiin.

Itse en ole moisiin törmännyt, joten siksi en olekkaan väittänyt GP lukemien koskevan pelkkiä konsoleita🤷
Mutta kiven kovaan et halunnut sisällyttää PC laitekantaa näihin prosenttilaskuihin syystä?
Koska ne on niin pieni osa kokonaisuutta, ettei niistä löydy edes lukemia🤔
Ymmärsit väärin, puhuin gamepass ultimate tilaajista. Niistä ei ole dataa pc:een osuudesta, joten tarjolla on pelkkää mutuilua🤷

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
307 013
Jäsenet
83 002
Uusin jäsen
Panchito Wurst

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom