- Liittynyt
- 11.11.2017
- Viestejä
- 631
Pultteihin kannattaa käyttää WD40-puhdistusainetta. En tiedä onko siinä jotain liimaa tai ajan saatossa mennyt vaan likaa, mutta ilman puhdistusainetta on kyllä mahdoton saada pois.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin pikkujoulu- ja hyväntekeväisyysstriimi tänään alkaen klo 19. Pelataan io-techin toimituksen kesken PUBGia ja tavoitteena saada 10000 euroa täyteen Pelastakaa Lapset ry:n joulukeräykseen! Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
No, eilen väkertelin ton paskan kanssa turhankin monta tuntia.
Toi kymppituumasten vaihto ei oo mikään läpihuutojuttu, ja se vaatii oikeenlaisia työkaluja. 18 koon kiintoavain nyt ainakin, tai helvetin järeä jakoavain. Eturenkaan pultit on vedetty johonkin kosmiseen momenttiin, ja ite jouduin hakea vaatehuoneesta tangon vipuvarreksi et se paska antautu. Muoviset rengastyökalut kanssa plussaa, ei jätä jälkiä. Samoten joku iskevä vehje millä saat moottorin auki, sillä siinä venttiilipaikassa on sellanen muovinen holkki joka on vittumaisesti edessä kun yrittää uutta sisäkumia laittaa tai vanhaa ottaa pois. Vanhan saa nitkuttamalla ilmankin avaamista, mutta uutta ei oikeastaan millään. Ite tein sen virheen et perus ruuvarilla koitin avata, ja pyöristin yhden kannan. Lopputuloksena höyläsin sen muoviholkin kokonaan pois tieltä, ei sillä mitään funktiotakaan ole et sinällänsä aivan se ja sama kummin tekee.
Ja sit vielä tärkeimmät, eli jos sulla on mikä tahansa muu vekotin kun perus M365 tai ekan mallin Pro, niin todennäkösesti se kitti ei käy siihen. Mulla on Essential joka ei nyt nykykunnossaan enää essentialia kyllä oo nähnykkään, mutta ne takalokarin korokkeen ruuvit oli liian lyhkäset, tai kaks niistä oli. Lisäks sitä etulokarin lyhyempikantasta ruuvia ei tullu ollenkaan mukaan, eli sekin pitää käydä ihmettelemässä. Ehkä isoin ongelma on se takavalon kaapeli ja miten sen vetää sen koropalan jälkeen, sillä se ei enää vanhalle paikallensa mene ja takarengas helvetin helposti alkaa siihen hinkkaamaan ja nopeesti onkin entinen takavalo. Tarpeeks kun miettii ratkasuja niin löytää jonkun sopivan gheton metodin, mutta en kyllä ikimaailmassa ois uskonu et näinkin tuskanen taival toi koko prosessi vois olla.
Ja jos sulla on vakiona takalokarissa kiinni tukirauta, niin se ei luonnollisestikkaan käy tohon kymppituumaseen sitten. En ite nopeasti katottuna löytänyt aliexpressistä tai muualtakaan Pro2/1S/Essential malleille korvaavaa vehjettä, eli ranetukseks menis tääkin homma jos siihen kokee jaksavansa ryhtyä. Ite kattelen sitten myöhemmin, nyt ei kiinnosta oikeastaan koskeakkaan koko vehkeeseen rassausmielessä tän episodin jälkeen.
Mut tulipahan tossa rassaukset valmiiks saatua lähettyä vitutuspäissään kokeilemaan et työntääkö koko vehkeen suoraan roskikseen ja tilaa kovempaa vehjettä tilalle vai tuliko siitä nyt mitään. Firmiksen puolelta säädöt kuntoon (10 tuumasille tosiaan pitää vaihtaa renkaankoko vähintään, jos muuta modausta nyt ei satu olemaan sisässä) ja autotiellä kaasu pohjaan. Hymyilyttihän se kuitenkin sit, kummasti näihinkin romuihin saa eloa laittamalla toisen akun kylkeen ja vaihtamalla moottorin 350w malliin.
Ei noihin etupyörän muttereihin kyllä mitkään tökötit tuntunu auttavan. Siel oli joko likaa tosi tiukassa (ei ollu kun sai irti) tai sit ne oltiin vaan väänetty tehtaalla sellaseen kireyteen et ei vahingossakaan aukee. Vipuvarsi oli ainut vaihtoehto ja siinäkin oli meno sellasta et 50/50 antaako työkalu eka periks vaiko alkaako se mutteri pyöristymään. Parit kulmat sain niistäkin vedettyä sileeks aluks.
Joo no sit on homma kunnossa jos renkaat on käytetty jo irti. Nyt on itelläkin sopivan mukavassa kireydessä about kaikki ruuvit et on jopa ihan mukava tota purkaakkin.Itse olen ehtinyt ne eturenkaan kiinnitykset etukäteen jo kertaalleen avaamaan, kun tiesin niissä olevan kova homma sen punaisen lukituslitkun takia. Ei riittänyt pitkäripaisen kiintoavaimen päällä seisominen, vaan piti päälle hypätä koko painolla, ennenkuin aukesi kamalan pamauksen saattelemalla. Hetken luulin rikkoneeni mokoman kokonaan! Toisella (kaapelin) puolella ei onneksi ollut ihan niin kovasti kiinni. Ja tietty unohdin samalla ne "moottorikannen" ruuvit samalla käydä läpi. Hyvä kun muistutit!
Muoviset rengasraudat ensin itsekin ostin, mutta eihän niillä leluilla tee mitään. Korvasin ne isommilla metallisilla nopeasti. Iskevä ruuvinväännin on yhä ostoslistalla.
Oma M365 on on ihan perusmalli ja tuo vaihto on kyllä etukäteen pitkälle mietitty takavalon johtoa myöten. Ainoa varsinainen ongelmakohta itsellä onkin se eturenkaan ja lokarin omituisen pieni väli.
Oletkos kurkannut josko Curious Joe:lla olisi hyllyssä kymppituumaisille tarkoitettua takalokarin tukea? Sieltä meinaan itse tilailla, jahka ehtii. Näyttäisi ainakin olevan, mutta 15€ mokomasta muovirimpulasta on aina tuhti hinta: Mudguard support v3
Lisäakku ja isompi moottori toisi jo kulkupeliin sen verran enemmän hintaa, että taidan mielummin joskus vaan suosiolla hankkia kokonaan uuden kulkupeli.
Tilasin jouluaattona espanjan varastosta, skootti oli mulla muistaakseni 6.1. Erittäin nopea toimitus ja asiallinen myyjä. Kaikki ok. FLJ official storesta tilasinEipä siinä mitään riskejä ole kuin periaatteessa takuuton. Ja katsoo että lähetetään euroopan sisältä niin ei tule alveja.
Joo no sit on homma kunnossa jos renkaat on käytetty jo irti. Nyt on itelläkin sopivan mukavassa kireydessä about kaikki ruuvit et on jopa ihan mukava tota purkaakkin.
Muuten joo menis toi lokarituki, mutta Pro2/1S/Essentialeissa on pidempi takalokari ja leveämpi takavalo, johon ei tuo palikka sovi. Vaihtamalla lokarin toki pääsis helpommalla, mutta kävin K-Raudasta hakemassa ruuvit tohon takalokariin ja etulokariin. Etulokariin meni muistaakseni M6x25 uppokantanen ruuvi ja ne takalokarin pidemmät ruuvit oli sitten M4x20. Köyhdyin ruuvien osalta 0,41€ ja otin useampaa sorttia varalle, jota suosittelen muillekkin jotka operaatiota lähtee suorittamaan, se etulokarin pultti on jokatapauksessa jokasessa M365 mallista riippumatta liian isolla kannalla ja kymppituumanen siihen hinkkaa kyllä. Uppokantasella ei ainakaan omalla kohdalla mitään ongelmaa, vaikka ei siinä liikkumavaraa kyllä ole ja töyssyissä saattaa jompikumpi lokari kyllä hipasta rengasta.
Ja joo, karkaahan se hinta käsistä heti kun lisäakkua ja tehokkaampaa moottoria hommailee. Tekis mieli hommata tollanen FLJ kyllä tilalle, mutta periaatteessa tähän nyt on laitettu sen verran rahaa kiinni et ois hyvä jos edes osien hinnat sais myydessä takas, mutta epäilen et ostajaehdokkaita kauheasti löytyisi
Itse aikoinaan kun käytin omasta m365 prosta eturenkaan irti niin pelotti et kuin tiukassa ovat kun kaikki täällä sanoivat, että ovat pirun tiukassa. Hämmästys oli suuri kun lähti ihan käsin vääntämällä auki normilenkkiavaimella.Ei noihin etupyörän muttereihin kyllä mitkään tökötit tuntunu auttavan. Siel oli joko likaa tosi tiukassa (ei ollu kun sai irti) tai sit ne oltiin vaan väänetty tehtaalla sellaseen kireyteen et ei vahingossakaan aukee. Vipuvarsi oli ainut vaihtoehto ja siinäkin oli meno sellasta et 50/50 antaako työkalu eka periks vaiko alkaako se mutteri pyöristymään. Parit kulmat sain niistäkin vedettyä sileeks aluks.
Siihen ihan varmasti myös vaikuttaa se et paljonko ajettu ja missä ajettu yms. Vähän kurapaskavettä sinne kierteiden ja mutterin väliin niin johan alkaa varmaan tiukkuutta löytyä astetta enemmän. Varmaan ehkä vaihtelee sekin et kuinka tiukassa ne tehtaalta suoraan on. Mulla ei tosiaan mitään jakoa ilman vipuvartta ollu ja jakoavaimetkin alko antamaan periks ja ne muttereiden kulmatkin kummasti pyöristymään. Papukaijapihdeillä ja sillä aiemmin mainitulla vipuvarrella sai riittävän pitävän otteen mutterista ja riittävästi voimaa vääntämiseen et kyllä se sitten antautu, mutta helpoks sitä ei kuitenkaan oman yksilön kanssa voinu sanoa. Toki tolla moottorilla oli jo jonkinverran kilometrejä takana vaihtelevassa kelissä niin siellä välissä oli varmasti jotain sinne kuulumatonta joka teki hommasta sit vaikeampaa.Itse aikoinaan kun käytin omasta m365 prosta eturenkaan irti niin pelotti et kuin tiukassa ovat kun kaikki täällä sanoivat, että ovat pirun tiukassa. Hämmästys oli suuri kun lähti ihan käsin vääntämällä auki normilenkkiavaimella.
Mulla on joo M365 Essentialissa kiinni lisäakku, sama prosessi se jokaseen lautaan on.Onko kukaan asentanut Xiaomi m365 PRO sähköpotkulautaan vara-/lisäakkua? Jos on niin mistä on tilattu/ostettu ja onko asennus helppoa?
Biltemasta oli joku tässä ketjussa ostanu, oli kyllä toisen merkkiseen vehkeeseen mut samat palikat näissä kaikissa melkeinpä on.Nyt meni sitten m365 pro laudasta eturenkaan laakeri. Missä myydään uusia kohtuu hintaan? Onko vinkkejä miten pystyis estämään hiekan menon jarruun. Oli huono ostos tuo xiaomi. Vikoja renkaiden kanssa, takavalo on vaihdettu ja jouduttu tinaamaan. Lokasuoja ja jalusta jouduttu vaihtamaan. Oli myös oikosulku akussa. Myyjä ei suostunut vikoja korjaamaan koska väittivät että lauta on kolaroitu.
Laakerista numero ja pakalliseen laakerikauppaan.Nyt meni sitten m365 pro laudasta eturenkaan laakeri. Missä myydään uusia kohtuu hintaan? Onko vinkkejä miten pystyis estämään hiekan menon jarruun. Oli huono ostos tuo xiaomi. Vikoja renkaiden kanssa, takavalo on vaihdettu ja jouduttu tinaamaan. Lokasuoja ja jalusta jouduttu vaihtamaan. Oli myös oikosulku akussa. Myyjä ei suostunut vikoja korjaamaan koska väittivät että lauta on kolaroitu.
Jos lautaa ei oikeesti ole "kolaroitu"niin kannatas vaikka pistään tänne tuollaisten Myyjä liikkeiden nimet(mikäli se vaan on juridisesti sallittua) jotka ei "Hoida" takuuasioita kunnolla ,vaan keksivät mitä ihmeellisimpiä syitä takuun eväykseen.Tietäs vaan väki ainakin vältellä kyseistä liikettä.Nyt meni sitten m365 pro laudasta eturenkaan laakeri. Missä myydään uusia kohtuu hintaan? Onko vinkkejä miten pystyis estämään hiekan menon jarruun. Oli huono ostos tuo xiaomi. Vikoja renkaiden kanssa, takavalo on vaihdettu ja jouduttu tinaamaan. Lokasuoja ja jalusta jouduttu vaihtamaan. Oli myös oikosulku akussa. Myyjä ei suostunut vikoja korjaamaan koska väittivät että lauta on kolaroitu.
Nyt meni sitten m365 pro laudasta eturenkaan laakeri. Missä myydään uusia kohtuu hintaan? Onko vinkkejä miten pystyis estämään hiekan menon jarruun. Oli huono ostos tuo xiaomi. Vikoja renkaiden kanssa, takavalo on vaihdettu ja jouduttu tinaamaan. Lokasuoja ja jalusta jouduttu vaihtamaan. Oli myös oikosulku akussa. Myyjä ei suostunut vikoja korjaamaan koska väittivät että lauta on kolaroitu.
Ymmärtääkös täälä joku noista sähköistä. Virrat menee päälle, mut muuten ei tapahdu enää mitään. Lisä specsei jos tääl on joku ammattimies.
Kiitos, nyt tietää mitä lähden ostamaan. Varmaan käännyn bilteman puoleen kun suht saman hintasia kun netistä tilaisi. Eiköhän joku paikallinen pyörähuolto osaa niitä vaihtaa jos on vaikeaa.Biltemasta pitäisi saada. Muistaakseni(?) ne on nuo jotka näkyy olevan hintaan 4,50€/kpl. Taakse 6001 2RS (Bilteman tuotenumero 41-413 ) ja eteen 6002 2RS (Bilteman tuotenumero 41-410). Pitäisi samat kelvata koko mallisarjaan (essential, m365, pro). Itse vaihtaisin samalla kertaa molemmilta puolilta. Korjatkaa toki jos väärässä olen.
Vahinkoluettelostasi saa sen vaikutelman, että käytät omaa kulkupeliäsi yhtä huolettomasti kuin teinit pikkupäissään vuokralautaa. Toivoisin kyllä siinä olevani väärässä...
Kiitos, nyt tietää mitä lähden ostamaan. Varmaan käännyn bilteman puoleen kun suht saman hintasia kun netistä tilaisi. Eiköhän joku paikallinen pyörähuolto osaa niitä vaihtaa jos on vaikeaa.
Olet siis sitä mieltä että teinit pikkupäissään katkaisee lokarin takaa johdot ja onnistuu saamaan oikosulun akkuun. Oletko koskaan vaihtanut vuokralaudan renkaita?
En edes tiedä, millä suosituksilla tällaisessa aiheessa voisi sanoa olevansa "ammattimies", tai minkä alan ammattimiestä tässä kaivataan. En myöskään ymmärrä, miksi tällaisen ongelman ratkaisemiseen ylipäänsä tarvittaisiin ammattimiestä. Ei se mitään rakettitiedettä voi olla. Ehkä kuitenkin ongelman kuvaus kannattaisi kertoa. Ainakin hyödyllistä voisi olla tieto siitä, mistä laitteesta on kysymys. Mikäli laite on sellainen, josta saa jotain dataa enemmän irti, niin mitä se näyttää mittaristossa? Miten se ilmenee, "ettei tapahdu mitään"? Onko kyseisessä laitteessa jonkinlainen applikaatiomahdollisuus, ja näkyykö sitä kautta jotain erikoista?Ymmärtääkös täälä joku noista sähköistä. Virrat menee päälle, mut muuten ei tapahdu enää mitään. Lisä specsei jos tääl on joku ammattimies.
Vaatimukset ovat aika tiukat, jos ei lasketa mukaan oudoimpia ja eksoottisimpia vaihtoehtoja, ja oikeastaan silloinkin. Jos käyttömatka on ihan realistisesti arvioituna oltava oikeasti 25 km/h matkanopeudella 30 km eli ei vain uudella akulla tasamaalla kuivan kesän oravan alla, niin voi olla vähän vaikea yhtälö. Liekö tuollaista varsinaisesti koskaan ollut markkinoilla ainakaan Suomesta käsin ostaen.Muulla ei väliä kunhan lauta kulkisi vakiona sen 25kmh, kantamaa olisi väh. 30km ja hinta alle 400€.
Sivusta voisin huutaa, että vaikka en ole koskaan ollut osallisena minkäänlaisessa vuokra-ajoneuvotoiminnassa, niin olen kyllä nähnyt miten teinit(ja muut keskenkasvuiset) päissään käyttävät vuokralautoja. Olen livenä nähnyt määritelmästä riippuen kolme tai neljä kolaria vuokralaudoilla. Yksi persereikä törmäsi kuljettamaani autoon ajaen yksisuuntaista väärään suuntaan ja jatkoi matkaansa, mikä jäi sen kummemmin selvittämättä koska autokaan ei edes näkyvästi naarmuuntunut. Juu, nykyäänhän saa ajaa polkupyörällä tai vastaavalla vastakarvaan - tosin ei huippunopeudella miten sattuu vaan varovaisuutta noudattaen.Olet siis sitä mieltä että teinit pikkupäissään katkaisee lokarin takaa johdot ja onnistuu saamaan oikosulun akkuun. Oletko koskaan vaihtanut vuokralaudan renkaita?
Ei oo olemassakaan. Laske vaatimuksia tai nosta budjettia, tai sit kattele käytettynä.Terve. Mikäs ois järkevin sähköpotkulautavaihtoehto nykyistä tarjontaa ajatellen? Esim Xiaomin M365 tai M365 Pro kiinnostaisi mutta ne on tainneet poistua valmistuksesta ja tilalle tullut spekseiltään mielestäni huonompia ja samalla kalliimpia malleja mitä tuossa Xiaomin MI storea tutkin? Muulla ei väliä kunhan lauta kulkisi vakiona sen 25kmh, kantamaa olisi väh. 30km ja hinta alle 400€.
1S on vähän väliinputoaja, pikkasen lisää investoimalla saa Pro2 tehokkaammalla moottorilla ja isommalla akulla. En suosittele siitä maksamaan 500€, vaan jos tota G30 saa tosiaan 600€ hintalapulla niin se taitaa olla ylivoimasesti paras näistä "tunnetuista" merkeistä nykyhetkellä. Kantamaa on ja nopeuttakin saa tarvittaessa.Ahaa, oourait! No tuo Xiaomin valikoimista poistunut M365 kyllä täytti nuo kriteerit ainakin paperilla, eli huippunopeus sen 25kmh ja kantama n. 30km. Toki ainahan niissä ominaisuuksissa vähän on eroa todellisuuden kanssa mutta silti, paperilla olevia speksejä kuitenkin vertaan. Hintakin oli monessa paikassa kuten Power/Gigantti 399€, ja silloin tällöin jopa 350€ hintaan esim Verkkiksessä tai Elisalla jne.
Mutta asiaan: jos budjetin nostaa 500€ niin mites tuo M365 korvaava malli Xiaomi Mi 1S? Onko sille olemassa hyvää kilpailijaa vai onko se tuossa hintaluokassa way to go? Mitä mieltä esim Augment.econ tarjoamasta ES One 10 ollaan? Eduksi varmaan voi lukea sen että asustelen samalla paikkakunnalla kyseisen firman kanssa joten lautojen vaihdot ym huollot hoituisi kyllä nopeasti.
Ahaa, oourait! No tuo Xiaomin valikoimista poistunut M365 kyllä täytti nuo kriteerit ainakin paperilla, eli huippunopeus sen 25kmh ja kantama n. 30km. Toki ainahan niissä ominaisuuksissa vähän on eroa todellisuuden kanssa mutta silti, paperilla olevia speksejä kuitenkin vertaan. Hintakin oli monessa paikassa kuten Power/Gigantti 399€, ja silloin tällöin jopa 350€ hintaan esim Verkkiksessä tai Elisalla jne.
Mutta asiaan: jos budjetin nostaa 500€ niin mites tuo M365 korvaava malli Xiaomi Mi 1S? Onko sille olemassa hyvää kilpailijaa vai onko se tuossa hintaluokassa way to go? Mitä mieltä esim Augment.econ tarjoamasta ES One 10 ollaan? Eduksi varmaan voi lukea sen että asustelen samalla paikkakunnalla kyseisen firman kanssa joten lautojen vaihdot ym huollot hoituisi kyllä nopeasti.
Itse olen katsellut tätä kevättä varten:
Oisko tuo hyvä vai löytyykö samassa hintaluokassa jotain parempaa?KUGOO S1 Plus Folding Electric Scooter 350W Motor LCD Display 3 Speed Modes Max 18.5 MPH
Scooter for sale. 3 speed mode. 8.5 Inch Honeycomb Tires - Taking into account the shock absorption and safety. Built-In LED Headlight - The headlight consists of a wide array of bright LEDs allows safer rides during the night. 36V 7.5Ah battery, max range 25km. Fast and free shipping. Warranty.www.kugoo-scooter.com
Kaikki k-kauppiaat ja S-ryhmän puolesta hallinto on vastannut kysyttäessä että laudat voi taluttaa kaupassa sisällä, koska ei ne ulkona varastamatta säily.Kannattaa kanssa funtsia et tuleeko tarvetta kantaa lautaa mukana vai ei. Pro2 jää alle 15kg painoltansa, kun taas toi G30 on jo karvan alle 20kg. Ei se 15kg kiva oo myöskään kanniskella mukana, mut se 20kg alkaa olemaan jo vittumainen. Oma lauta menee vielä kaupassa käydessä kantaen, varmaan lukkoa tulee kyllä kateltua jossain vaiheessa, eiköhän se sen kauppareissun ajan siinä tolpassa pysy köytettynä paskemmallakin lukolla mut välttämättä hirveen pitkäks aikaa ei itellä ainakaan luotto riittäis. Toki riippuu myös täysin missä liikkuu ja asuu.
Ilman jotain alennuskampanjaa ei tuohon hintaan nykyisellä hinnastolla pääse edes maksamalla koko sopimuksen heti(ja 29 euron lunastusmaksun kun irtisanoo tilauksen lopuksi). Tekisi 580 euroa yhteensä. Käsitin että palvelua voi jatkaa 2 vuoden jälkeen kk-maksulla, mikä olisi tietysti helvetin huono diili kun tavallaan ostohinta on hoidettu ja tämä olisi pelkästä lisätakuusta.Oliko niin, että ES One 10:ssä täytyy sitoutua kahden vuoden sopimukseen, jonka maksut rullaa ympäri vuoden, ja kokonaishinta jotain 550 omaksi lopussa lunastaen? En tiedä laudasta, mutta jos teknisiltä spekseiltä vastaisi tuon hintaisia lautoja, saahan siinä nyt ainakin sen vaihtomahdollisuuden/huoltovapauden ja "osamaksumahdollisuuden". Toki tuskin firma tuota hyväntekeväisyyttään tekee, joten kuvittelisin, että ostamalla omaksi saisi paremman laudan.
Hyvin päätelty. Suosittelen Augmentia vain siinä tapauksessa, että irrotettava akku on merkittävä valintakriteeri kuten minulla alunperin oli, tai jos joku väkisin haluaa nimenomaan sen palvelusopimuksen.Kiitokset kaikille hyvistä vinkeistä! Joo päädyin samaan päätelmään että mielummin laittaa vielä vähän tinaa tiskiin jotta irtoaa tuommonen Xiaomin Mi Pro 2 tuon 1S sijasta. Mutta tuota Ninebotin G30 tosiaan saisi n. 570€:n hintaan erilaiset alennuskoodit ym huomioon ottaen Esimerkiksi täältä joten myös se alkoi kiinnostamaan. Nämä vaihtoehdot huomioon ottaen ainakin tuon Augmentin saa unohtaa täysin.
E-way merkkisen ostin viime kesänä citymarketista tais olla 299€ tarjouksessa. Siihen hintaan ihan jees, enempää en maksaisi. Ei kyllä laadussa pärjää Xiaomin himpun kalliimmalle mikä myös löytyy.Minkähän valmistajan tuote tuo E-Way on? Ilmestynyt viime päivinä useaan kauppaan Suomessa ennakkotilattavaksi kolme mallia, tässä tehokkain:
[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com
Netistä ei löydy mitään. E-Way ei kerro mitään. Ihan musta aukko. Vähän jokaisessa kaupassa on lisäksi tuo sama ennakkotilaajan etu tarjolla.
Mielenkiinnosta kannattaa kotona tarkistaa ehjän renkaan paineet.Kevään eka potkulautareissu ja etukumi puhki kauimmaisessa pisteessä mun lenkkiä.
Haen kyllä pari kaljaa ennenkuin alan työntämään xiaomia 12km
osta vaikka tätäKevään eka potkulautareissu ja etukumi puhki kauimmaisessa pisteessä mun lenkkiä.
Haen kyllä pari kaljaa ennenkuin alan työntämään xiaomia 12km
Mielenkiinnosta kannattaa kotona tarkistaa ehjän renkaan paineet.
Miten hitossa kun itse olen ajanut reilut 2100 kilometriä ja ei ole vielä kertaakaan puhjennut rengas, vaikka vedän kaikki suojatien kanttarit yms. kahva pohjassa pienellä hyppäyksellä?Kevään eka potkulautareissu ja etukumi puhki kauimmaisessa pisteessä mun lenkkiä.
Haen kyllä pari kaljaa ennenkuin alan työntämään xiaomia 12km