FLJ T112Onko mikä malli kyseessä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
FLJ T112Onko mikä malli kyseessä?
Minkä hintainen vehe? Mistä tilattu?FLJ T112
Aliexpressistä ainakin ja yhtä vaihtoehtoa ihan Espanjastakin nopella toimituksella. US $1443.06 45% OFF|FLJ Powerful Electric Scooter 60V 5600W 11inch Off Road Big Wheel fast charge Motor e scooter kick Foldable adults Scooters|Electric Scooters| - AliExpressMinkä hintainen vehe? Mistä tilattu?
Minkä hintainen vehe? Mistä tilattu?
Alankomaista tuli, mutta tilattiin Ecofunsiensin kautta, mutta niil ei vissii oo enää tota T112 versioo myynnissä, pitää tilaa jotain muut kautta jos haluaa ton T112, hintaa oli joku 1800€ ovelle asti tuotuna ja ilmasella kuljetuksella
Ei ne laudan jarrut ole edes tuommoisille nopeuksille mitoitettu. Skootterissakin on järeämmät jarrut, kuin noissa laudoissa.Oikeastiko joku uskaltaa ajaa jotakin 85km/h noilla laudoilla?
Ite just mietin, että tämä lain 25km/h rajoitus on ihan hyvin mietitty, kun sitä vauhtia saa ohitella suurimman osan muista pyöräteitä käyttävistä, mutta ajo tuntuu silti varsin turvalliselta kohtuu vilkkaassakin liikenteessä.
Tuo voi olla toimiva tapa lähteä alkuun: XiaoFlasher for m365(Pro) - NineFlasher for ES-G30 – Google Play ‑sovelluksetOstin tuon xiaomin 365 pron ja äärimmäisen mukava peli, mutta vääntöä puuttuu ylämäissä. Niitä on tuossa työmatkalla pari kappaletta aika jyrkkää ja pitkää.
Onko softaa sörkkimällä mahdollista saada lisää vääntöä vehkeeseen? Ei se 5km/h lisävauhtikaan pahitteeksi olisi. Löytyykö jollain ohjetta/linkkiä millä nuot saisi tehtyä?
Firmis taitaa olla 1.6.8
"Skootterissakin"? Tarkoittanet tietyn mallisia mopoja ja moottoripyöriä, koska tuskin tarkoitat metsätraktoria. Juu, niissä on ajoneuvoliikenteeseen tai vaikka kilpa-ajoon riittävät tai yleensä ylimitoitetut jarrut, jotka jaksavat lukkiutua turhankin helposti. Sellainen jarruvoima olisi potkulaudassa helvetin vaarallinen, edes kokonaispainon suhteessa. Moposkootterin jarrut riittävät huomattavasti kovempaan nopeuteen kuin 45 km/h. Yleensähän 50-kuutioiset normaalisti kulkevat yli 80 km/h(ja jarruvoima on silloinkin paremmin nopeuteen sopiva kuin pikkupyörät), ja rikotaan myytäväksi mopoina. Jarrut ovat silti ihan kelvot tieliikennekelpoisen pikku moottoripyörän jarrut. Ei niitä vaihdeta maahantuojalla pienemmiksi.Ei ne laudan jarrut ole edes tuommoisille nopeuksille mitoitettu. Skootterissakin on järeämmät jarrut, kuin noissa laudoissa.
Ei varmasti "noilla laudoilla" tarkoittaen tavallista kännimopoa. Täysjousitetulla isompipyöräisellä seisten ajettavalla moottoripyörällä varmaankin moni. Itse en viitsisi edes kunnon ajokamppeilla. Tarpeeksi hyvä seisten ajettava voisi olla ihan järjellinen ajoneuvo mopedinopeuksiin.Oikeastiko joku uskaltaa ajaa jotakin 85km/h noilla laudoilla?
Yliarvioit politbyroon ymmärrystä. Ei sitä ole mitenkään mietitty, vaan sattuma on ohjannut vahingossa järkevään nopeustasoon. Sama lukema oli perinteisesti pienitehoisen mopon rakenteellinen nopeus, sähköpolkupyörän avustusnopeus ja täten loogisesti piensähköajoneuvon sallittu huippunopeus.Ite just mietin, että tämä lain 25km/h rajoitus on ihan hyvin mietitty, kun sitä vauhtia saa ohitella suurimman osan muista pyöräteitä käyttävistä, mutta ajo tuntuu silti varsin turvalliselta kohtuu vilkkaassakin liikenteessä.
Niin on, ja taitaa olla kaikkien normaalien kännimopojen. Aika helvetin kurjaa olisi, jos niissä olisi yhtä tehokkaat jarrut kuin nykynormin mukaisissa polkupyörissä. En uskaltaisi ajaa.segway maxin jarrut on kyl ainakin aika lelut jos vertaan niitä polkupyöräni jarruihin.
niin. kyl ne tollaseen 25km/h cruisailuun riittää mutta johonkin yli 40km/h vauhteihin ihan liian tehottomat ja varmaan potkulaudan rakenne jo estää sen ettei noista vauhdeista pysty jarruttamaan tarpeeksi tehokkaasti. polkupyörä kyllä pysähtyy hienosti ja tehokkaasti 40km/h vauhdista.Niin on, ja taitaa olla kaikkien normaalien kännimopojen. Aika helvetin kurjaa olisi, jos niissä olisi yhtä tehokkaat jarrut kuin nykynormin mukaisissa polkupyörissä. En uskaltaisi ajaa.
Ei välttämättä, jos ei ole täysin vammainen sukankuluttaja, joka olettaa että aina voi ajaa ennakoimatta ja pysähtyä välittömästi. Talvellakin tulee autolla ongelma sillä asenteella. Eivät vanhat traktoritkaan kummemmin jarruta huippunopeudesta normaalin 10 tonnin kärryn kanssa, ja pääasiassa ongelmitta niillä ajetaan vaikka kulkevat tuota luokkaa. Takavetoisissa ei edes ole muuta jarrua kuin takapyöräjarru, ja sekin mitä sattuu. Matala ruumisluku selittyy kuljettajan tilannetajulla.niin. kyl ne tollaseen 25km/h cruisailuun riittää mutta johonkin yli 40km/h vauhteihin ihan liian tehottomat
Nimenomaan rakenne muuten on suurempi murhe ja tehokkaampi jarrutus olisi vain riski. Enemmän olisin huolissani siitä, että neljänkympin vauhdissa menee turvalleen mistä tahansa pienestä pompusta tai kun sukankuluttaja päättää kaivaa puhelimen taskusta.ja varmaan potkulaudan rakenne jo estää sen ettei noista vauhdeista pysty jarruttamaan tarpeeksi tehokkaasti. polkupyörä kyllä pysähtyy hienosti ja tehokkaasti 40km/h vauhdista.
Jos vaikka koiran kanssa metsään niin pääsee toteuttamaan sitä mitä koira haluaa eikä tarvitse juosta asfaltilla jalat kipeänä sähkömopon perässä.Itselläni Segway Ninebot ES2 jonka jarruja haukuttu täälläkin. Mun mielestä ne on just sopivan tehokkaat. Sähköinen jarru täysillä ei pysäytä lautaa jyrkempään alamäkeen mutta jalka"taka"jarrua yhtä aikaa käytettynä niin kyllä pysähtyy. Tehokkaammilla jarruilla olisi vain helpompi kaatua tuolla.
Ps. On muuten todella paljon tullut nyt lenkitettyä koiraa tämän ES2:n kanssa, ihan parasta! Koirakin saa ihan kunnolla liikuntaa, suosittelen vahvasti! Ihan siis hihnan kanssa kuitenkin ja koira hölkkäilee vieressä
Jos vaikka koiran kanssa metsään niin pääsee toteuttamaan sitä mitä koira haluaa eikä tarvitse juosta asfaltilla jalat kipeänä sähkömopon perässä.
Omistajalta kaunis ajatus mutta koira ei välttämättä arvosta pidemmän päälle
Ihan kyllä hiekkatiellä mennään ja vauhtia mikä on luontevin tapa liikkua tuolle ja useimmille koirarodulle eli ravia (vähän sama kuin ihmisen hölkkäys), ei juoksuvauhtia eli laukkaa. Mutta ihan kaunis ajatus kyllä huudella sieltä takavasemmalta ja loukkaantua koiran puolesta ilman faktapohjaa.
Edit. "Ravi on rytminen ja käyntiä huomattavasti nopeampi tapa liikkua. Koiran perusaskellaji on ravi ja sen lihaksisto tarvitsee ravaamista riittävällä nopeudella pysyäkseen kunnossa. Hihnalenkeillä vauhdin tulee olla riittävän ripeä, jotta koira pystyy liikkumaan ravaamalla. "
- kennelliitto
en usko verrattuna meidän lautoihin, näissä on liiankian hyvät jarrut ja moottori jarrua sää säädettyä miten haluaa, on ajettu 85km/h vauhtia ja kokeiltu kuinka nopeesti pysähtyy nii voin sanoa ettei 15m pidemmälle mene ja voi päästä jopa 10m jos uskaltaa/osaa käyttää jarrua kunnolla.Ei ne laudan jarrut ole edes tuommoisille nopeuksille mitoitettu. Skootterissakin on järeämmät jarrut, kuin noissa laudoissa.
Katson tässä katua ja visualisoin 10 metrin matkan ja 85 km/h kulkevan ajoneuvon. Intuitioni kertoo, että ajoneuvon ollessa seisten ajettava kulmarauta, lentäisi ajaja etukautta aika komeasti tuolla hidastuvuudella.en usko verrattuna meidän lautoihin, näissä on liiankian hyvät jarrut ja moottori jarrua sää säädettyä miten haluaa, on ajettu 85km/h vauhtia ja kokeiltu kuinka nopeesti pysähtyy nii voin sanoa ettei 15m pidemmälle mene ja voi päästä jopa 10m jos uskaltaa/osaa käyttää jarrua kunnolla.
Tonnin Seteli ei vaan selvästikkään uskalla/osaa käyttää jarrua kunnolla. LolKatson tässä katua ja visualisoin 10 metrin matkan ja 85 km/h kulkevan ajoneuvon. Intuitioni kertoo, että ajoneuvon ollessa seisten ajettava kulmarauta, lentäisi ajaja etukautta aika komeasti tuolla hidastuvuudella.
Joo, mä oon nössö vanha setä. Ja vaikka elämmekin totuuden jälkeistä aikaa, en pysty tekemään perusfysiikan vastaisia asioita. Olen lukkiutunut todellisuuteen liiaksi.Tonnin Seteli ei vaan selvästikkään uskalla/osaa käyttää jarrua kunnolla. Lol
Perussääntönähän yleensä kaikki kaksipyöräiset oletuksena pysähtyvät hitaammin kuin henkilöauto käytännön liikennetilanteissa.Nopeammin pysähtyy kuin formula 1?
Heh. Laskeskelin äkkiseltään, että jos 85kmh vauhdista pysähdyt 15 metrissä, niin kiihtyvyys on ~1,8G.en usko verrattuna meidän lautoihin, näissä on liiankian hyvät jarrut ja moottori jarrua sää säädettyä miten haluaa, on ajettu 85km/h vauhtia ja kokeiltu kuinka nopeesti pysähtyy nii voin sanoa ettei 15m pidemmälle mene ja voi päästä jopa 10m jos uskaltaa/osaa käyttää jarrua kunnolla.
hehehhe, juuri näin, onnistuin juuri äskenkin pysäyttää 80 km/h vauhist 15mTonnin Seteli ei vaan selvästikkään uskalla/osaa käyttää jarrua kunnolla. Lol
Ei helvete, vaikka allergia painaa päälle ja hajuaisti kusee niin jannu tuoksahtaa kunnon trollilta.siis jarrutus matka oli 15metriä 80km vauhis
hahahahaaa, mutta onnistuisitko pysäyttämään tai edes hiljentämään pelkällä etujarrulla?? Saattaisi siis olla aikamoinen mahdollisuus että kippaisi yli, mutta jos tuon pystyisi vaikka alle 13,5 metrin tekemään niin...hehehhe, juuri näin, onnistuin juuri äskenkin pysäyttää 80 km/h vauhist 15m
Tuli hankittua Augment.ecolta ES One 10 -sähköskootteri. Huomasin että näytössä vilahtaa esim lukon kuva käynnistäessä.
Onko skootteri mahdollista "lukita" jotenkin bluetoothilla ja näkeekö ajettuja matkoja/akun varauksen jotenkin esimerkiksi bluetoothin yli?
Testaamaton vinkki, jolla saisi nopeudenrajoittimen pois päältä.
Edit. GPS:n mukaan ~30kmh vesisateessa reilu 80kg painolla, kun rajoitin on pois päältä.
Tuli hankittua Augment.ecolta ES One 10 -sähköskootteri. Huomasin että näytössä vilahtaa esim lukon kuva käynnistäessä.
Onko skootteri mahdollista "lukita" jotenkin bluetoothilla ja näkeekö ajettuja matkoja/akun varauksen jotenkin esimerkiksi bluetoothin yli?
Testaamaton vinkki, jolla saisi nopeudenrajoittimen pois päältä.
Edit. GPS:n mukaan ~30kmh vesisateessa reilu 80kg painolla, kun rajoitin on pois päältä.
Kai ymmärrät että tuo on nyt täysin laiton menopeli ja olet rikollinen jos et aja sillä suljetulla alueella.Gen 2 moottori vaihdettu ninebot maxiin ja hui hitto mitä kyytiä nyt kulkee.. suoralla ottaa nätisti sen 36-37km/h.. pieneen alamäkeen 40km/h. Täytynee vielä testailla kun akun varaustila alkaa hiipua alle sen maagisen 80% niin miten sen jälkeen kulkee.
Kai ymmärrät että tuo on nyt täysin laiton menopeli ja olet rikollinen jos et aja sillä suljetulla alueella.
Lisäksi jos ajat esim mummon yli vakuutus ei korvaa vaan joudut vankilaan.
Minun mielestäni se vasta onkin huvittavaa, että pitää laittomin keinoin jollakin sähkövehkeellä esittää pääsevänsä kovempaa. Kelvit ovat ihan väärä paikka alkaa pätemään tuollaisilla.Hauskaa siitä tekee se että sukkahousupyörilijät yrittävät ohittaa lautailijoita. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun 30km/h olen mennyt ohi sukkiksesta ja yhtäkkiä hän veivaa naama punasena ohi. Minä sitten liipasen mode kolmosen ja hetken aikaa 40km/h. Ei siinä muuten mitään huvittavaa ole jos pyöräilijät vaan pyöräilee, mutta hauskuus astuu kuvaan kun aletaan haastamaan moottoroituja kulkuneuvoja epätoivon vimmalla.
Itsehän tulin juuri kotiin ja heitin sähköpotkulaudan kahdeksannen kerroksen parvekkeelle. Itse joudun ajamaan hissillä, koska en jaksa hypätä kuin viidenteen kerrokseen ja viimeksi naapuri uhkasi poliisilla. Vaatii vielä harjoitusta.hehehhe, juuri näin, onnistuin juuri äskenkin pysäyttää 80 km/h vauhist 15m
Juurikin näin, tosi lapsellista.Miksi näiden laittomien vehkeiden sijaan väki ei osta täysin laillisia tieliikennekelpoisia sähköskoottereita tai vastaavia? Vai onko rahaa vaan niin vähän ettei ole varaa maksaa mopon liikennevakuutuksia.
Raha on todella tiukassa. Poistin auton liikennekäytöstä kun ostin laudan. En ala muita syitä edes listaamaan kun vaikuttaa, että olet jo etukäteen päättänyt että sähkölaudat on kokeilematta paskaa.Miksi näiden laittomien vehkeiden sijaan väki ei osta täysin laillisia tieliikennekelpoisia sähköskoottereita tai vastaavia? Vai onko rahaa vaan niin vähän ettei ole varaa maksaa mopon liikennevakuutuksia.
Ei sähkölaudat ole paskaa. Hyvä liikkumavälinehän se on. Mutta mielestäni ei ole ok, että laittomilla sähkövehkeillä kohelletaan pyöräteillä lasten seassa kahdeksaakymppiä.En ala muita syitä edes listaamaan kun vaikuttaa, että olet jo etukäteen päättänyt että sähkölaudat on kokeilematta paskaa.
Itselle on aina FLJ T11 laudasta tullut mielleen Back to the future hoverboardid.No nyt on NEINBOTTIIN asennettu monorimmin iskunvaimennukset ja voi pojat kyllä se vaan on kummallista miten paljon kyyti pehmeni, voin suositella lämpimästi! Seuraavaksi sitten taakse kanssa niin pääsee ajelee pilvenpäällä!
No nyt on NEINBOTTIIN asennettu monorimmin iskunvaimennukset ja voi pojat kyllä se vaan on kummallista miten paljon kyyti pehmeni, voin suositella lämpimästi! Seuraavaksi sitten taakse kanssa niin pääsee ajelee pilvenpäällä!
Ei sähkölaudat ole paskaa. Hyvä liikkumavälinehän se on. Mutta mielestäni ei ole ok, että laittomilla sähkövehkeillä kohelletaan pyöräteillä lasten seassa kahdeksaakymppiä.
Esimerkki tällaisesta toiminnasta vaikkapa oheisella videolla kohdat 20s ja 50s. Molemmissa kova vauhti pyörätiellä, jossa risteäviä kävelyteitä ja alikulkuja. Tätähän näillä sitten mm. puuhastellaan:
Olen välillä miettinyt, miten hyvin ne laudat saa pysähtymään, joissa on mekaaninen jarru edessä ja takana ainoastaan sähköjarru. Liikaa etujarrua ja tosiaankin sattuu vahinkoja. Nimimerkillä kers minimissä ja alamäessä soralla sateen jälkeen olikin hiekkaa reilummin, pyörä jumiin ja voltti. Otti jopa kipeää. Ja siis ihan sillä kun takapyörällä jarrutus aktivoi myös kersin. Siis sen härvelin, joka jarruttaa miten haluaa olosuhteista riippumatta. Siis sen, jota ei todellakaan voi edes kovin tehokkaalla pitää.hahahahaaa, mutta onnistuisitko pysäyttämään tai edes hiljentämään pelkällä etujarrulla?? Saattaisi siis olla aikamoinen mahdollisuus että kippaisi yli, mutta jos tuon pystyisi vaikka alle 13,5 metrin tekemään niin...
Tässä molemmilla pyörillä vetävät/jarruttavat laudat on erittäin hyvä vaihtoehto. Päälle vielä levyjarrut edessä ja takana. Toppaa kun seinään, mutta pysyy kyydissä, kunhan pitää tiukasti tangosta kiinni ja nojaa hieman taaksepäin.Olen välillä miettinyt, miten hyvin ne laudat saa pysähtymään, joissa on mekaaninen jarru edessä ja takana ainoastaan sähköjarru. Liikaa etujarrua ja tosiaankin sattuu vahinkoja. Nimimerkillä kers minimissä ja alamäessä soralla sateen jälkeen olikin hiekkaa reilummin, pyörä jumiin ja voltti. Otti jopa kipeää. Ja siis ihan sillä kun takapyörällä jarrutus aktivoi myös kersin. Siis sen härvelin, joka jarruttaa miten haluaa olosuhteista riippumatta. Siis sen, jota ei todellakaan voi edes kovin tehokkaalla pitää.
Omassa siis (M365 Pro) edessä moottori muttei mekaanista jarrua ja takana levy. En pidä siitäkään yhdistelmästä liikaa, kaksipyöräinenkin kun optimitilanteessa pysähtyy pitkälti etujarrun voimin mutta laudassa onkin haasteellisempaa. Kunnon jarrut molempiin pyöriin ja oma jarrukahva olisi toki se paras. Ihan jo fillarilla kuvittelisin monen oppineen sen, että molempien jarrujen yhteispeli on tehokkain tapa.
Ja tosiaan, kunhan vaan saa aikaan, lähtee tilaukseen tuo tai vastaava: Upgrade Xtech Aluminium Alloy Hydraulic Brake For Xiaomi M365/Pro Electric Scooter M365 Disk Brakes Hydraulic Disc Piston Parts| | - AliExpress Kyllä se takarenkaan saa melko helposti lukkoon orggisjarrullakin mutta josko saisi tuntumaa vähän paremmaksi ja hyvällä tuurilla "parin sormen" malliksi jarrun käytön. Samalla vähän isompaa jarrupalaa jne.
Lienenköhän tehnyt huonon valinnan kun ei tuo oma lauta pysähdy paikoilleen ja sitä toki sinällään toimivaa jarruakin haluaisi parantaa. Ihan huolimatta siitä, ettei 30km/h ylity kuin hyvässä alamäessä.
Joskus olisi joka tapauksessa kiinnostavaa kokeilla ihan käytännössä muutaman tyypin kanssa. Ensin omat laudat ja sitten vaihto, uusi jarrutus ja matkan mittaus.