Sähköskootterit / sähköpotkulaudat

Sen mitä olen eri palstoja lukiessani ymmärtänyt, niin laudan renkaassa on numerosarja joka kertoisi mikä Gen on kyseessä. Jos se numerosarja alkaa numerolla 6, niin kyseessä on Gen1 ja jos se alkaa numerolla 9, niin Gen2. Miltään ”virallisilta” sivuilta en ole tuota tietoa huomannut.
Eli tuskin on olemassakaan mitään gen1 tai gen2 moottoria joissa olisi ainakaan teho eroja.
 
Viimeksi muokattu:
Legit kypärä vaan päähän. On pelastanut oman siskon kupolin ja oman kupolin niin pyörällä, skeitillä kuin potkulaudoillakin.

Harkitaan, pitää ensin sattua jotain ennen kun tajuaa käyttää. Itsellä niin vitun iso pää ja vielä muttura päälaella niin näytän väkisinkin homolta kypärä päässä.
 
Ei ole vielä paljon Kugoolla tullut ajeltua mutta huomasin aika ikävän suunnittelu virheen. Nuo johtojen kuoret hankautuu tuota alumiiniprofiilin reunaa vasten ja varmaan jossain vaiheessa leikkautuu läpi asti. Pitää tuohon joku parannus tehä.
 

Liitteet

  • IMG_20200707_174935.jpg
    IMG_20200707_174935.jpg
    3,5 MB · Luettu: 84
  • IMG_20200707_174857.jpg
    IMG_20200707_174857.jpg
    5 MB · Luettu: 83
Kypärää ei oo kyllä tullu pyöräillessä käytettyä mutta oli pakko hankinta kyl skuutille kun tuo ei tosiaan paljoa vaadi että oot nurin. Kyllä noita kypäriä löytyy isoille päille myös.
 
Tietääkö joku windowsille luotettavaa ohjelmaa, jolla saa tuon Ninebot Maxin aluekoodin vaihdettua? Googlettamalla löyty epämääräsiä sivuja tai sivuja, jotka ei enää ole toiminnassa.
 
Harkitaan, pitää ensin sattua jotain ennen kun tajuaa käyttää. Itsellä niin vitun iso pää ja vielä muttura päälaella niin näytän väkisinkin homolta kypärä päässä.
Kerro jos löytyy jostain sopivaa mallia isopäiselle. Itsellä 63 ympärys ja mikään testatuista kypäristä ei mahdu.
 
Tämä 5.7 tullut tieto on dataa mitä olemme tullista saaneet. Eli ovat silloin ilmoittaneet meille että haluavat lähetyksen tulla tarkistamaan. Tarkkaa päivää he eivät koskaan ilmoita, pääsääntöisesti käyvät meillä viikon sisään siitä mitä ilmoittavat lähetyksen tarkistamassa. Ja heidän vapautuksensa riippuu siitä saavatko tarkistettua lähetyksen niin sanotusti kerrasta paikan päällä vai haluavatko viedä omiin tiloihinsa lisätarkistukseen.

Ystävällisin terveisin / Kind regards

Timo Valkama
TNT Suomi Oy Asiakaspalvelu

Ei tämä häiritse, hyvähän asiasta on kysyä.

Tuohon tullin toimintaan me emme valitettavasti pysty vaikuttamaan. Mikäli saavat/ tulevat lähetyksen tarkistamaan huomenna aamupäivälle ennen kello 10 ja kaikki on heidän puolesta ok, niin lähetys saataisiin vielä iltapäiväksi Lahteen. Mutta mikäli heiltä vahvistusta emme vielä huomenna saa niin sitten myöskin jakopäivä valitettavasti siirtyy.

Ystävällisin terveisin / Kind regards

Timo Valkama
TNT Suomi Oy Asiakaspalvelu

5.7 tulli (ehkä) tarkisti sen ja sitten jatkoi matkaa vantaan TNT terminaaliin missä odottaa että tullin henkilökunnasta tulee joku vissiin tarkistaa lähetyksen ennen kuin se saa jatkaa matkaa tänne lahteen.. onko kellään kokemusta tälläsestä?
 
Tämä 5.7 tullut tieto on dataa mitä olemme tullista saaneet. Eli ovat silloin ilmoittaneet meille että haluavat lähetyksen tulla tarkistamaan. Tarkkaa päivää he eivät koskaan ilmoita, pääsääntöisesti käyvät meillä viikon sisään siitä mitä ilmoittavat lähetyksen tarkistamassa. Ja heidän vapautuksensa riippuu siitä saavatko tarkistettua lähetyksen niin sanotusti kerrasta paikan päällä vai haluavatko viedä omiin tiloihinsa lisätarkistukseen.

Ystävällisin terveisin / Kind regards

Timo Valkama
TNT Suomi Oy Asiakaspalvelu

Ei tämä häiritse, hyvähän asiasta on kysyä.

Tuohon tullin toimintaan me emme valitettavasti pysty vaikuttamaan. Mikäli saavat/ tulevat lähetyksen tarkistamaan huomenna aamupäivälle ennen kello 10 ja kaikki on heidän puolesta ok, niin lähetys saataisiin vielä iltapäiväksi Lahteen. Mutta mikäli heiltä vahvistusta emme vielä huomenna saa niin sitten myöskin jakopäivä valitettavasti siirtyy.

Ystävällisin terveisin / Kind regards

Timo Valkama
TNT Suomi Oy Asiakaspalvelu

5.7 tulli (ehkä) tarkisti sen ja sitten jatkoi matkaa vantaan TNT terminaaliin missä odottaa että tullin henkilökunnasta tulee joku vissiin tarkistaa lähetyksen ennen kuin se saa jatkaa matkaa tänne lahteen.. onko kellään kokemusta tälläsestä?
5.7 tulli ilmoittanut, että haluavat tarkistaa kyseisen lähetyksen eli eivät ole sitä silloin tarkistaneet vaan antaneet firmalle käskyn etteivät saa toimittaa tavaraa eteenpäin ennen heidän tarkastusta. Niin tuosta viestistä voi päätellä. Ne rahtiluettelot siirtyy sähköisesti tullille ja sitten joku asia herättänyt niiden kiinnostuksen. Ei sen kummempaa.
 
5.7 tulli ilmoittanut, että haluavat tarkistaa kyseisen lähetyksen eli eivät ole sitä silloin tarkistaneet vaan antaneet firmalle käskyn etteivät saa toimittaa tavaraa eteenpäin ennen heidän tarkastusta. Niin tuosta viestistä voi päätellä. Ne rahtiluettelot siirtyy sähköisesti tullille ja sitten joku asia herättänyt niiden kiinnostuksen. Ei sen kummempaa.
Ookkei, kiitos tiedosta, osaatko kertoa kuinka kauan yleensä tälläinen toimenpide vie aikaa? Haluaisin kuitenki päästä jo tällä viikolla ajelee
 
Tässä toisen lähetyksen tän hetkiset tiedot:

Capelle Aan Den Ijssel, Netherlands
6. heinäkuuta 2020

Lahti, Finland
Varattu saapumaan 9. heinäkuuta 2020 ennen kello 18.00

Shipment number 130806098
Customer reference T112-LG42-104
Shipment info 1 item
7.7.2020 14.45Duiven - Lähetys kuljetuksessa.
7.7.2020 14.44Duiven - Lähetys kuljetuksessa.
7.7.2020 6.55Duiven - Lähetys TNT:n toimipisteessä.
7.7.2020 2.42Duiven - Lähetys saapunut toimipisteeseemme.
6.7.2020 22.07Dordrecht - Lähetys kuljetuksessa.
6.7.2020 21.49Dordrecht - Mahdollinen viivästys kuljetuksessa.
6.7.2020 21.41Dordrecht - Lähetys kuljetuksessa.
6.7.2020 17.07Dordrecht - Lähetys kuljetuksessa.
6.7.2020 14.46Capelle Aan Den Ijssel - Lähetys noudettu nouto-osoitteesta.
6.7.2020 14.44Capelle Aan Den Ijssel - Lähetys noudettu nouto-osoitteesta.

toivottavasti pitää paikkaansa
 
Eka pidempi lenkki takana, kaljalle tottakai. Kyllä se vauhti vaan hurjalle tuntuu kun ei ole tottunut. Suoralla vetää 27km/h satakiloista g30d jenkkimaakoodilla eikä hyydy edes ylämäissä juurikaan. Hyvältä ostokselta tuntuu. Harkitaan sitä kypärää, liian hyvässä muistissa Perttu Häkkisen liian aikainen lähtö.
 
Ajoin tänään omalla laudalla tapiolassa rauhassa sen mitä kulkee 25km/h kun kolme lautailijaa tulee heittämällä ohi.

Tästä menee ehkä 5-10min niin saavun poliisin ratsiaan missä oli oikeasti tunkua ja ainakin nämä kolme sankaria saivat sakot ja oma lauta myös tarkistettiin ettei ole viritetty, en tajunnut kysyä paljonko sakkoa tulee laittomasta laudasta?

Hyvä että näitäkin valvotaan.
 
Ajoin tänään omalla laudalla tapiolassa rauhassa sen mitä kulkee 25km/h kun kolme lautailijaa tulee heittämällä ohi.

Tästä menee ehkä 5-10min niin saavun poliisin ratsiaan missä oli oikeasti tunkua ja ainakin nämä kolme sankaria saivat sakot ja oma lauta myös tarkistettiin ettei ole viritetty, en tajunnut kysyä paljonko sakkoa tulee laittomasta laudasta?

Hyvä että näitäkin valvotaan.
Varmaan käy samoin, kuin viritetyn mopon kanssa ettei ihan pienillä maksuilla selviä jos lauta riittävän kovaa kulkee.
 
Ajoin tänään omalla laudalla tapiolassa rauhassa sen mitä kulkee 25km/h kun kolme lautailijaa tulee heittämällä ohi.

Tästä menee ehkä 5-10min niin saavun poliisin ratsiaan missä oli oikeasti tunkua ja ainakin nämä kolme sankaria saivat sakot ja oma lauta myös tarkistettiin ettei ole viritetty, en tajunnut kysyä paljonko sakkoa tulee laittomasta laudasta?

Hyvä että näitäkin valvotaan.
Tuo olis kyllä mukava tietää mitä tuumaavat kun 99% laudoista menee tehtaalta tullessa jo kovempaa kuin se 25km/h, kaikki nyt sen 26-28 kulkee kun vinguttaa kaasupohjassa.
Eli oikeastaan kaikki on laittomia mitä myydään, vai onko näissä se virhemarginaali kuitenkin olemassa?
 
Viimeksi muokattu:
Tuo olis kyllä mukava tietää mitä tuumaavat kun 99% laudoista menee tehtaalta tullessa jo kovempaa kuin se 25km/h, kaikki nyt sen 26-28 kulkee kun vinguttaa kaasupohjassa.
Eli oikeastaan kaikki on laittomia mitä myydään, vai onko näissä se virhemarginaali kuitenkin olemassa?
Mittarivirhe? Vai oletko GPS mitannut tuon vauhdin että kaikki kulkevat. Oma M365 Pro menee tasaisella sen 26kmh max max 27kmh mittariin ja GPS:llä en ole tarkistanut mutta sanoisin keskinopeuksien perusteella että kilsa pari on heittoa. Tuommoisen heittelyn nyt saa jo rengaspaineilla aikaan myös.
 
Mittarivirhe? Vai oletko GPS mitannut tuon vauhdin että kaikki kulkevat. Oma M365 Pro menee tasaisella sen 26kmh max max 27kmh mittariin ja GPS:llä en ole tarkistanut mutta sanoisin keskinopeuksien perusteella että kilsa pari on heittoa. Tuommoisen heittelyn nyt saa jo rengaspaineilla aikaan myös.
No lähinnä lautojen omien mittareiden perusteella katsonut nopeuksia, Xiaomi M365 Pro menee 26 vähintään ja ala mäkeen jopa 30km/h, Halpis Kärkkäisen lauta meni 27km/h eli laiton sekin, Inokim Light menee 27-28 eli laiton myös.
Juurikin tätä ajan takaa että pakkohan näissä on joku raja olla, ettei se nyt pilkulleen tuo 25 km/h ole sakko raja, nythän siis tuo 26km/h napsauttaisi jo sakot ollen laiton peli ja kaikki on siis laittomia mitä kaupat myy.
Tokihan näissä vaikuuttaa rengaspaineet, kuskin paino, sää ja tien tasaisuus joten ei se voi olla tasan 25km/h ikinä, sehän tässä juuri on pointti.
Olis mukava tietää paljonko se todellisuudessa on tuo heitto nopeudessa mitä näissä saa olla.
 
Viimeksi muokattu:
No lähinnä lautojen omien mittareiden perusteella katsonut nopeuksia, Xiaomi M365 Pro menee 26 vähintään ja ala mäkeen jopa 30km/h, Halpis Kärkkäisen lauta meni 27km/h eli laiton sekin, Inokim Light menee 27-28 eli laiton myös.
Juurikin tätä ajan takaa että pakkohan näissä on joku raja olla, ettei se nyt pilkulleen tuo 25 km/h ole sakko raja, nythän siis tuo 26km/h napsauttaisi jo sakot ollen laiton peli ja kaikki on siis laittomia mitä kaupat myy.
Tokihan näissä vaikuuttaa rengaspaineet, kuskin paino, sää ja tien tasaisuus joten ei se voi olla tasan 25km/h ikinä, sehän tässä juuri on pointti.
Olis mukava tietää paljonko se todellisuudessa on tuo heitto nopeudessa mitä näissä saa olla.
poliisisetä ottaa omalla tutkallaan nopeuden paljon kulkee miinustaen 3km/h heiton. eli jos saa tutkaansa suoralla 28km/h niin ne määrittelee sen et kulki max 25km/h. näin luulen sen teoriassa menevän. käytännössä se menee sit varmaan niin et jos rapiat 30km/h päästelee todellista vauhtia niin pääsee vielä hyvin todennäköisesti suullisella varoituksella ja sakkoo tulee sit jos tuol leikkii jollain 45km/h kulkevalla vehkeellä. eikä siihen oma paino vaikuta tasaisella jos laite on moottori rajoitettu jarruttamaan vauhtia 25km/h kohdalla kuten ainakin toi segway G30D teki 20km/h vauhdin kohdalla. vaihdoin regionin us ja nyt kulki tasasella 25-26km/h.
 
Viimeksi muokattu:
@Janiv92 mitä kaikkea sieltä on nyt sulle tulossa?

Olikos noissa FLJ:n laudoissa nopeudenrajoitin tai joku salainen kytkin millä saa tehot rajattua/avattua?
En salaisesta tiedä, mutta virtanappia ja modea pitää painaa niin saa gear1/2/3. Eco napista saa vielä trimmattua.
 
No lähinnä lautojen omien mittareiden perusteella katsonut nopeuksia, Xiaomi M365 Pro menee 26 vähintään ja ala mäkeen jopa 30km/h, Halpis Kärkkäisen lauta meni 27km/h eli laiton sekin, Inokim Light menee 27-28 eli laiton myös.
Juurikin tätä ajan takaa että pakkohan näissä on joku raja olla, ettei se nyt pilkulleen tuo 25 km/h ole sakko raja, nythän siis tuo 26km/h napsauttaisi jo sakot ollen laiton peli ja kaikki on siis laittomia mitä kaupat myy.
Tokihan näissä vaikuuttaa rengaspaineet, kuskin paino, sää ja tien tasaisuus joten ei se voi olla tasan 25km/h ikinä, sehän tässä juuri on pointti.
Olis mukava tietää paljonko se todellisuudessa on tuo heitto nopeudessa mitä näissä saa olla.
Älä nyt sekoita laudan mittarin näyttämää todellisuuteen. Poliisi mittaa kaikki ajoneuvot tutkalla jolloin saadaan se todellinen lukema, mittari voi ja näyttää sitten aivan muuta.

Oma Xiaomi M365 Pro menee tasaisella helposti mittarin mukaan 27km/h, todellisuus on joku 5km/h vähemmän.

Kyllähän sitä alamäkeen saa mennä niin kovaa kuin laite menee, saahan sähköpyörälläkin ajaa vaikka 60km/h jos tie sen sallii.

Nämä kolme ketkä sakot sai meni varmaan +40km/h niin vauhdilla menivät.
 
Eilen tuli postista haettua oma G30D ja ainakin muutaman huomion huomasin, etuvalo pysyy aina päällä kun laudassa on virrat päällä vaikka mitä tekisi? mitään vakionopeudensäädintä en saanut toimimaan eikä sitä ainakaan virallisessa softassa edes ollut...

Ilmeisesti noista "ongelmista" ja tuosta 20 rajoituksesta pääsee eroon flashaamalla mutta mikä sinne kannattais ajaa sisään? 25 riittäisi kyllä vauhdiksi koska välillä voi pienissä lonkeroissakin tuolla ajella mutta tuo vakkari olisi kiva saada toimimaan ja myös niin että saan itse päättää milloin valot on päällä ja milloin ei...

Tuohon vissiin kannattaisi heittää jotkut litkut renkaisiin ihan varmuuden vuoksi? Esim tämä: Zefal Z-Sealant pullo + letku 125 ml | Motonet Oy
 
Vakionopeudensäädin oli nimenomaan siinä softassa ekalla sivulla alhaalla cruise mode, energy recovery ja fw update. Itsekin etsin sitä ensin suoraan laudasta. Sain myös sen valon sammumaan kun painelin sitä laudan ainoaa nappia. Mutta en ole varma onnistuiko tuo valon sammutus vasta maakoodin vaihdon jälkeen, Saksassa taitaa olla pakollinen.
 
Älä nyt sekoita laudan mittarin näyttämää todellisuuteen. Poliisi mittaa kaikki ajoneuvot tutkalla jolloin saadaan se todellinen lukema, mittari voi ja näyttää sitten aivan muuta.

Oma Xiaomi M365 Pro menee tasaisella helposti mittarin mukaan 27km/h, todellisuus on joku 5km/h vähemmän.

Kyllähän sitä alamäkeen saa mennä niin kovaa kuin laite menee, saahan sähköpyörälläkin ajaa vaikka 60km/h jos tie sen sallii.

Nämä kolme ketkä sakot sai meni varmaan +40km/h niin vauhdilla menivät.
Pitääpä alkaa tekemään mittauksia gps kanssa.
 
Vakionopeudensäädin oli nimenomaan siinä softassa ekalla sivulla alhaalla cruise mode, energy recovery ja fw update. Itsekin etsin sitä ensin suoraan laudasta. Sain myös sen valon sammumaan kun painelin sitä laudan ainoaa nappia. Mutta en ole varma onnistuiko tuo valon sammutus vasta maakoodin vaihdon jälkeen, Saksassa taitaa olla pakollinen.

Mulla ei näkynyt kyllä sitä vakionopeuden säädintä eilen kun lautaa testasin mutta nyt kun katson puhelimella eikä lauta ole yhteydessä se näkyy, tarvii töistä päästyä tutkia uusiks...
 
Eikös noissa flj skuuteissa ole sama kaasukahva kuin kaabo mantiksessa. Silloin siinä pitäisi olla ton gearin lisäksi "salavalikossa" säätö esim maksiminopeudelle 1-100 asteikolla. Voi toki olla valmistajien päätettävissä mitä sieltä voi säätää, mutta ainakin google kertoi flj omaavan valikon myös.

Oman kaabon olen säätänyt kulkemaan max 35km/h kun nuo gearien säätöjen välit olivat huonot.
 
Mulla ei näkynyt kyllä sitä vakionopeuden säädintä eilen kun lautaa testasin mutta nyt kun katson puhelimella eikä lauta ole yhteydessä se näkyy, tarvii töistä päästyä tutkia uusiks...
maakoodia kun vaihtaa xiaoflash androiod appilla niin sen jälkeen toimii myös ajovalon sammutus ja cruisenkin saa päälle. eli vaihda xiaoflasherillä region DE(20km/h) US(30km/h):ksi
 
Eikös noissa flj skuuteissa ole sama kaasukahva kuin kaabo mantiksessa. Silloin siinä pitäisi olla ton gearin lisäksi "salavalikossa" säätö esim maksiminopeudelle 1-100 asteikolla. Voi toki olla valmistajien päätettävissä mitä sieltä voi säätää, mutta ainakin google kertoi flj omaavan valikon myös.

Oman kaabon olen säätänyt kulkemaan max 35km/h kun nuo gearien säätöjen välit olivat huonot.
Löytyy juu, pitää johonkin väliin testailla.
 

Tämän linkin dashboard on klooni, johon on flashattu buginen firmis, mm. bluetooth valo vilkkuu kun ei ole yhteyttä, joillain potkulauta sammuu kun laittaa valon päälle tjs.
"One major difference is the default loaded firmware, clone ones unfortunately comes with a BLE firmware that isn’t the same as original and its bluetooth implementation seemed a bit buggy.
I noticed that the device name was frequently being refreshed on m365 Tools, it looked like the dashboard was advertising itself at an abnormally frequent rate. "

M365_downG ilmoittaa BLE versioksi -10412, eli ilmeisesti 072, eikä flashaaminen onnistu puhelimella, tulee aina "Cancelled due to retry" -valitus. Eri puhelimia kokeiltu.
Pitää ostaa ST-LINK V2 ja toivoa parasta, että sillä saisi flashattua.

Jos aiotte flashata firmiksiä ja laittaa vaikka Xiaogen 2.0.4:n, ei kannata ostaa klooni dashboardia, murheita tulee.
 
maakoodia kun vaihtaa xiaoflash androiod appilla niin sen jälkeen toimii myös ajovalon sammutus ja cruisenkin saa päälle. eli vaihda xiaoflasherillä region DE(20km/h) US(30km/h):ksi
Thx, tarvii testata illemmalla.

Jos tuonne custom firmiksen laittais sisään niin mikä olis järkevin? tuota daddy nordia tuntuu monessa paikkaa suosittavan mutta googlella en sitä ainakaan löydä...
 
Tämän linkin dashboard on klooni, johon on flashattu buginen firmis, mm. bluetooth valo vilkkuu kun ei ole yhteyttä, joillain potkulauta sammuu kun laittaa valon päälle tjs.
"One major difference is the default loaded firmware, clone ones unfortunately comes with a BLE firmware that isn’t the same as original and its bluetooth implementation seemed a bit buggy.
I noticed that the device name was frequently being refreshed on m365 Tools, it looked like the dashboard was advertising itself at an abnormally frequent rate. "

M365_downG ilmoittaa BLE versioksi -10412, eli ilmeisesti 072, eikä flashaaminen onnistu puhelimella, tulee aina "Cancelled due to retry" -valitus. Eri puhelimia kokeiltu.
Pitää ostaa ST-LINK V2 ja toivoa parasta, että sillä saisi flashattua.

Jos aiotte flashata firmiksiä ja laittaa vaikka Xiaogen 2.0.4:n, ei kannata ostaa klooni dashboardia, murheita tulee.

Mielenkiintoista. Minulla tosiaan ko linkin tuote. Toimii moitteettomasti, flässäyskin onnaa. Ok, tilattu yli vuosi sitten, joten ei ehkä samaa batchia kuin nyt saatavilla oleva?

BMS 10201
BLE 10201
DRV 155
 
Mielenkiintoista. Minulla tosiaan ko linkin tuote. Toimii moitteettomasti, flässäyskin onnaa. Ok, tilattu yli vuosi sitten, joten ei ehkä samaa batchia kuin nyt saatavilla oleva?

BMS 10201
BLE 10201
DRV 155

En tiedä näistä flashauksista vielä kovin paljoa mutta miksi sulla on BMS 10201 ja BLE 10201?
Xiaogen 2.0.4 ohjeen mukaisesti flashasin DRV:n 155:ksi ja BMS:n 126:ksi mutta kun yritin flashata BLE:tä 073:ksi, 074:ksi tai 090:ksi, tulee cancelled due to retry.
Jos painan check ver, niin näkyy DRV 155 ja BMS 126, kuten pitääkin mutta BLE -10412.
 
Joo tuossa sivuilla ollut daddynord on vaihtunut shmaxiksi, samalta tekijältä kuitenkin. Omassa laudassa on toiminut hyvin.
Thx, tarvii testata.
Mites sitten jos laudan haluaa takaisin vakioksi, mikäs siihen on helpoin tapa?
Tuon SHMaxin kanssa voi kuitenkin käyttää tuota ninebot appia?
 
En tiedä näistä flashauksista vielä kovin paljoa mutta miksi sulla on BMS 10201 ja BLE 10201?
Xiaogen 2.0.4 ohjeen mukaisesti flashasin DRV:n 155:ksi ja BMS:n 126:ksi mutta kun yritin flashata BLE:tä 073:ksi, 074:ksi tai 090:ksi, tulee cancelled due to retry.
Jos painan check ver, niin näkyy DRV 155 ja BMS 126, kuten pitääkin mutta BLE -10412.

Vaihdoin boardin yli vuosi sitten, silloin ei tainnut olla kuin BLE 10201

Noilla spekseillä toimii, joten en ole nähnyt tarpeelliseksi muuttaa/päivittää

E: flässäysjärjestyksellä voi olla väliä, tämän mukaan tein

1. DRV
2. BMS
3. BLE
 
Viimeksi muokattu:
Vaihdoin boardin yli vuosi sitten, silloin ei tainnut olla kuin BLE 10201

Noilla spekseillä toimii, joten en ole nähnyt tarpeelliseksi muuttaa/päivittää

E: flässäysjärjestyksellä voi olla väliä, tämän mukaan tein

1. DRV
2. BMS
3. BLE

Joo, niin minäkin. Perus M365_downG apilla Android-puhelimella: 1. DRV 155 flashaus ja tarkistus, 2. BMS 126 flashaus ja tarkistus, 3. BLE 074 flashaus ei onnistunut.
 
mites noille g30 maxin virallisille ohjelmistopäivityksille käy jatkossa jos daddynordin asentaa? täytyykö niistä kieltäytyä jos sovellus niitä ehdottaa vai asentuuko ne kustom firmiksen päälle ihan normaalisti?
 
mites noille g30 maxin virallisille ohjelmistopäivityksille käy jatkossa jos daddynordin asentaa? täytyykö niistä kieltäytyä jos sovellus niitä ehdottaa vai asentuuko ne kustom firmiksen päälle ihan normaalisti?
Olen ymmärtänyt että päivitykset asentuvat normaalisti ja yliajavat cfw:n jos käyttää segwayn appia, koska xiaoflasherissa on valinta että voi asettaa softan versionumeron niin isoksi että päivitykset eivät halutessaan enää asennu.
 
Löytyy juu, pitää johonkin väliin testailla.
tulli vapautti tänää läheyksen ja saapuu huomenna 12-16 maissa! sit lähen ite testailee ekaa kertaa tot skuuttii, kun oot TUFOM testaillu noita säätöjä niin viittitkö mulle laittaa yv tai vaik tänne että mitkä oli sun mielest parhaat ”asetukset” millä parhaat huiput yms.. ☺️
 
TUFOM kun sulla on toi sama lauta ku meillä niin miten teit ekan latauksen suhteen, paljonko oli akkua paketista otettaessa, ajoitko heti niillä virroilla mitä oli vai latasitko ensin ja mihin asti jos latasit?
 
TUFOM kun sulla on toi sama lauta ku meillä niin miten teit ekan latauksen suhteen, paljonko oli akkua paketista otettaessa, ajoitko heti niillä virroilla mitä oli vai latasitko ensin ja mihin asti jos latasit?
Mitä enemmän tätä keskustelua seuraa niin sitä enemmän minua askarruttaa, että onko sinulla ollut ikinä mitään ladattavaa aparaattia?
 
Kypärää ei oo kyllä tullu pyöräillessä käytettyä mutta oli pakko hankinta kyl skuutille kun tuo ei tosiaan paljoa vaadi että oot nurin. Kyllä noita kypäriä löytyy isoille päille myös.

Pakko lisätä vielä tähän aiheeseen että ei se läheskään aina ole kiinni omista taidoista ja nurin menemisestä skuutilla taikka pyörällä. Varomattomia liikennesäännöistä piittaamattomia urpoja on niin paljon liikenteessä, että se kypärä suojaa niidenkin törttöilyltä. Kun kerran kaadut ilman kypärää ja satutat pääsi, voi olla että sen jälkeen on myöhäistä miettiä seuraavalle kerralle kypärää päähän kun makaa vihanneksena sängyssä. Pitäkää ihmiset sitä kypärää, mikään typerä ulkonäköseikka ja viitsimättömyys ei voi mennä turvallisuuden edelle, ikinä.
 
Eilen tuli postista haettua oma G30D ja ainakin muutaman huomion huomasin, etuvalo pysyy aina päällä kun laudassa on virrat päällä vaikka mitä tekisi? mitään vakionopeudensäädintä en saanut toimimaan eikä sitä ainakaan virallisessa softassa edes ollut...

Ilmeisesti noista "ongelmista" ja tuosta 20 rajoituksesta pääsee eroon flashaamalla mutta mikä sinne kannattais ajaa sisään? 25 riittäisi kyllä vauhdiksi koska välillä voi pienissä lonkeroissakin tuolla ajella mutta tuo vakkari olisi kiva saada toimimaan ja myös niin että saan itse päättää milloin valot on päällä ja milloin ei...

Tuohon vissiin kannattaisi heittää jotkut litkut renkaisiin ihan varmuuden vuoksi? Esim tämä: Zefal Z-Sealant pullo + letku 125 ml | Motonet Oy
Saitko jo flashailtua? Suunnitelmissa sama laite ja toimenpide. Ohjeet tuntuu olevan saksa tai vanhentuneita....
 
Saitko jo flashailtua? Suunnitelmissa sama laite ja toimenpide. Ohjeet tuntuu olevan saksa tai vanhentuneita....

Itse muutin tänään oman MAXIN regionin US:ksi. Sen jälkeen tasaisella suoralla kulki 28-29 km/h. Vanhaan nopeuteen (20km/h) ei ole enää paluuta, kun kerran pääsee kokeilemaan nopeampaa. Valon sai halutessaan sammutettua, vakionopeudensäädin ilmestyi myös regionin vaihdoksen myötä puhelimen appiin, mutta sitä en sen kummemmin testaillut. Ei voi kun ihmetellä miten hauskaa laudalla on ajella. Ylämäet menee kuin vettä vaan ja laudassa on tosi vääntävä moottori.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 305
Viestejä
4 490 328
Jäsenet
74 193
Uusin jäsen
MetsänSankari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom