Sähköskootterit / sähköpotkulaudat

Mulla on tämmöisiä kaksin kappalein tilattuna.

Mitään painavaa ei voi/kannata roudata noissa koukuissa tai sitten on helposti kanveesissa kun kassit alkavat heilumaan kesken ajon :D

Vastaavaa kokeilin M365:ssä kauppakassin roikotusta varten ja jo ensimmäisellä reissulla osuessa asvaltissa olevaan halkeaman paikkaukseen kyyti tärähti sen verran, että kassi oli levällään pitkin kevyen liikenteen väylää. Ei ollut onneksi kassissa kuin leipää, juustoa ja leikkeleitä eli mitään ei hajonnut. Ketutti kyllä keräillä eväitä siinä määrin, että kotiuduttua poistin käyttökelvottoman koukun heti. Tuo valkoinen koukun "sulkija" oli niin löysä, ettei se mitään pitänyt. Täytyy katsoa jos saisi koukun tyrkättyä jonkun toisen vaivoiksi suoraan käteen ilman postituksia, kun ei viitsis poiskaan heittää.
 
Käväsin yöpalaa hakemassa abcilta. Ei ketään näkynyt koko matkalla niin päästelin menemään. Saa xiaomilla/ninebotilla koittaa perästä. ;)

huiput.png
 
Viimeksi muokattu:
Kyselin tarkemmin noista gen1 ja gen2 malleista DNA:lta, niin he saivat maahantuojalta vastauksen, että ei ole olemassa gen1 ja gen2 malleja, ja että siitä lähtien kun malleja g30 ja g30d on alettu myymään, niin ne ovat pysyneet koko ajan samanlaisina. Sen lisäksi sanoi, että USA:aan ja Aasiaan on tehty malleja, jotka kulkevat 30km/h ja niissä ei oo CE-merkintää ja sen takia niitä ei saa myydä Euroopassa. Onkohan sitten nuo 30km/h kulkevat kapistukset niitä ”gen2” malleja.

Oli miten oli, niin tulis nyt joku malli ees sieltä DNA:lta... odottavan aika on pitkä =)
Minä käsitin kun tutkin asiaa että Max G30D sinirenkainen malli on hitaammalla firmiksellä 20km/h ja ilmeisesti esim. Saksan markkinoille suunnattu ja Max G30 keltaisella renkaalla esim. Suomen markkinoille nopeudella 25km/h, kumpaankin saa firmiksen päivitettyä samaksi ja nopeudet samaksi.
Gigantti esim. myy näköjään kumpaakin mallia, eroja ei ole muuta kuin firmis ja renkaan väri.
 
Vastaavaa kokeilin M365:ssä kauppakassin roikotusta varten ja jo ensimmäisellä reissulla osuessa asvaltissa olevaan halkeaman paikkaukseen kyyti tärähti sen verran, että kassi oli levällään pitkin kevyen liikenteen väylää. Ei ollut onneksi kassissa kuin leipää, juustoa ja leikkeleitä eli mitään ei hajonnut. Ketutti kyllä keräillä eväitä siinä määrin, että kotiuduttua poistin käyttökelvottoman koukun heti. Tuo valkoinen koukun "sulkija" oli niin löysä, ettei se mitään pitänyt. Täytyy katsoa jos saisi koukun tyrkättyä jonkun toisen vaivoiksi suoraan käteen ilman postituksia, kun ei viitsis poiskaan heittää.
Kai laitoit sen avattavan/nostettavan koukkuosan ylös?

Monet kerrat roikkunut koukussa kevyempää kauppatavaraa ja koskaan ei ole mitään pudonnut kyydistä.
 
Käväsin yöpalaa hakemassa abcilta. Ei ketään näkynyt koko matkalla niin päästelin menemään. Saa xiaomilla/ninebotilla koittaa perästä. ;)

huiput.png
katso liitettä 409241
Toivottavasti ajoit tietä pitkin, etkä kevyenliikenteenväylällä? Kohta käy niin, että tämäkin hauskuus kielletään tälläisten ylilyöntien takia. Nyt sitä kuuluisaa järkeä päähän kaikille. Ihan ok jos ajatte suljetulla tiellä sitten miten kovaa tahansa, mutta noudattakaa niitä liikennesääntöjä kun olette muiden joukossa ajelemassa. Varmasti joku vetää herneen tästä nenäänsä, mutta vasta eilen näin ajellessa kun nuori tyyppi veti pyörämummon kylkeen. Ohitti minut suoralla joten varmasti reipas 40km/h vauhtia alla kun törmäsi.
 
Kokemuksia Ninebot G30D:stä ensimmäisen 5km lenkin jälkeen Magic SN modauksella:

Todella kova kyyti. Jopa suojatien maalaukset hakkaa kovasti käsille. Kaipaisi ehdottomasti jousitusta ja pehmeämpiä renkaita. Mahdollisesti tulee laitettua eteen tuollainen monorim jousitusmodi jos se auttaisi yhtään.

Renkaisiin laitoin painetta 40psi/2.6bar, paketista niissä oli 50psi mikä ihan liikaa, ohjeen mukaan oikea määrä 34-37psi.

Joskus muutama vuosi sitten ajoin ulkomailla kiinalaudalla jossa lyijyakut ja se oli paljon pehmeämpi ja ketterämpi ja tuntui kiihtyvän vähän paremmin. Tässä G30:ssa tuntuu modauksien jälkeen S-tilassa olevan aika ”kulmikas” kaasu, vaikea säätää pehmeästi ja laudan pomppiessa peukalokin pomppii eikä nopeus pysy tasaisena. Pidin paljon enemmän liipaisintyylisestä kaasukahvasta, kuin tälläisestä peukalomallista.

Huippunopeutta en ehtinyt kokeilemaan mutta lauta on liian kova ajaa yhtään nopeampaa eli minusta riittävän kovaa pääsee.
mikä ihmeen taika sarjanumero? luulin et pelkkä regionin vaihto usaksi riittää. menee vähä sekasin näis ku jotkut vaihtaa taika s/n:n jotkut usa regionin ja jotkut daddynord firmiksen.
 
Toivottavasti ajoit tietä pitkin, etkä kevyenliikenteenväylällä? Kohta käy niin, että tämäkin hauskuus kielletään tälläisten ylilyöntien takia. Nyt sitä kuuluisaa järkeä päähän kaikille. Ihan ok jos ajatte suljetulla tiellä sitten miten kovaa tahansa, mutta noudattakaa niitä liikennesääntöjä kun olette muiden joukossa ajelemassa. Varmasti joku vetää herneen tästä nenäänsä, mutta vasta eilen näin ajellessa kun nuori tyyppi veti pyörämummon kylkeen. Ohitti minut suoralla joten varmasti reipas 40km/h vauhtia alla kun törmäsi.
Luonnollisesti teitä pitkin ja vain koska ei ketään ollut missään, oli siis tosiaan yöllä. :) En sentään tyhmä ole. Normaalisti pidän laudan lukittuna gear 2, joka antaa maksiminopeudeksi 32km/h ja ajelen liikennetilanteesta riippuen paljon allekin.

onko toi 63.18km/h maksimit mitä täl laudal pääsee vai ootko vetäny ees huippui? Saitko ton 63km/h suoralla vai alamäes?
Alamäkeen. Tasasella kulkee noin 45-50km/h ja jyrkempiin ylämäkiin 40km/h. Mutta niinkuin edellä mainitsin on käytännössä aina gear 2 eli max 32km/h.
 
mikä ihmeen taika sarjanumero? luulin et pelkkä regionin vaihto usaksi riittää. menee vähä sekasin näis ku jotkut vaihtaa taika s/n:n jotkut usa regionin ja jotkut daddynord firmiksen.
Pelkkä regionin vaihto ei anna kuin lisää huippunopeutta ja esim. sarjanumeron ja DaddyNordV2 firmwaren vaihtamisen jälkeen lauta kiihtyy täysillä ja ylämäkiin vetää lujempaa.
 
Pelkkä regionin vaihto ei anna kuin lisää huippunopeutta ja esim. sarjanumeron ja DaddyNordV2 firmwaren vaihtamisen jälkeen lauta kiihtyy täysillä ja ylämäkiin vetää lujempaa.
okei. mut eikö pelkkä regionin vaihtokin vaihda sarjanumeroa? ja tää taika sarjanumero on joku ns kehittäjäsarjanumero vai mis ei oo niitä usan pieniäkään rajoituksia esim kiihtyvyyteen vai?
 
okei. mut eikö pelkkä regionin vaihtokin vaihda sarjanumeroa? ja tää taika sarjanumero on joku ns kehittäjäsarjanumero vai mis ei oo niitä usan pieniäkään rajoituksia esim kiihtyvyyteen vai?
En osaa sanoa vaihtuuko sarjanumero pelkällä alueen vaihtamisella, koska laitoin suoraan vakiosta DaddyNordV2 firmiksen ja jotain MAXED OUT firmistä kokeilin pikaisesti, mutta ei ollut yhtä hyvä.

Kiihtyvyys ja muut hauskuudet tulevat sitten DaddyNordV2 firmwaren asetuksista.

Requirements before modify the Ninebot-Segway Max maximum speed

● Your Ninebot-Segway Max electric scooter must be Bluetooth-enabled

● A Windows 10 PC with BLE

● Ninebot-Flasher

● An official or flashed ESx dashboard (can be extracted from any Ninebot ESx scooter)

● Some disassembling tools
The steps of unlock the Ninebot- Segway Max maximum speed

Step 1: Turn of your electetric scooter.

Step 2: Remove your Max dashboard and unplug it from your scooter.

Step 3: Plug your ESx dashboard into your Max and turn on your scooter.

Step 4: Start Ninebot-Flasher and connect to your scooter. If you're pushed back to the connecting screen, just select your scooter again and click Connect.

Step 5: Hit Ctrl+Alt+A: some buttons should appear, we're only interested in the one named Write ESC Sn. If that doesn't work, please ask on Discord.

Step 6: Get your current Max serial number and replace the 5 first characters with N4GSD (or check table below for any other max speed). Input that serial number in the text field and click Write ESC Sn.

Your new serial number should be displayed. If that's the case, you can reassemble your Max and enjoy your new top speed!
Max speed according to serial numbers:

N4GSD: 30km/h

N4GCD: 25km/h

N4GEA: 20km/h

Attention: Do not connect to the Ninbot App or update firmware while you have the ESx dash connected to your max!

Notice: We remind you that these operations are not without risks: something during the flash can go wrong, the higher power could wear the mechanical parts faster and, finally, the safety of the vehicle will decrease significantly. GearBest blog is not responsible for any damage.
 
En osaa sanoa vaihtuuko sarjanumero pelkällä alueen vaihtamisella, koska laitoin suoraan vakiosta DaddyNordV2 firmiksen ja jotain MAXED OUT firmistä kokeilin pikaisesti, mutta ei ollut yhtä hyvä.

Kiihtyvyys ja muut hauskuudet tulevat sitten DaddyNordV2 firmwaren asetuksista.

Requirements before modify the Ninebot-Segway Max maximum speed

● Your Ninebot-Segway Max electric scooter must be Bluetooth-enabled

● A Windows 10 PC with BLE

● Ninebot-Flasher

● An official or flashed ESx dashboard (can be extracted from any Ninebot ESx scooter)

● Some disassembling tools
The steps of unlock the Ninebot- Segway Max maximum speed

Step 1: Turn of your electetric scooter.

Step 2: Remove your Max dashboard and unplug it from your scooter.

Step 3: Plug your ESx dashboard into your Max and turn on your scooter.

Step 4: Start Ninebot-Flasher and connect to your scooter. If you're pushed back to the connecting screen, just select your scooter again and click Connect.

Step 5: Hit Ctrl+Alt+A: some buttons should appear, we're only interested in the one named Write ESC Sn. If that doesn't work, please ask on Discord.

Step 6: Get your current Max serial number and replace the 5 first characters with N4GSD (or check table below for any other max speed). Input that serial number in the text field and click Write ESC Sn.

Your new serial number should be displayed. If that's the case, you can reassemble your Max and enjoy your new top speed!
Max speed according to serial numbers:

N4GSD: 30km/h

N4GCD: 25km/h

N4GEA: 20km/h

Attention: Do not connect to the Ninbot App or update firmware while you have the ESx dash connected to your max!

Notice: We remind you that these operations are not without risks: something during the flash can go wrong, the higher power could wear the mechanical parts faster and, finally, the safety of the vehicle will decrease significantly. GearBest blog is not responsible for any damage.
mjuu. mitää tolle jotain tehdä jokatapauksessa. saattaa riittää mulle pelkkä regioninki ainakin aluksi.
 
mjuu. mitää tolle jotain tehdä jokatapauksessa. saattaa riittää mulle pelkkä regioninki ainakin aluksi.
Onhan se vakiofirmware aika kuminauha verrattuna DaddyNordV2 räjähtävään kiihtyvyyteen ja miten lauta sen jälkeen jaksaa kiivetä mäet ylös.

Noin 600km ajellut DN2 firmiksellä ja ei ole enää paluuta vanhaan.

EDIT: Tykkään myös siitä, ettei laudalla tarvitse potkaista yhtään vauhtia päästäkseen liikkeelle.
 
Viimeksi muokattu:
Itse ottaisin FLJ T112, onhan siinäki kuten FLJ T11 se eri nopeus asetusten muuttaminen ettei kulje kovempaa jos alkaa vauhti pelottaa.
 
Viimeksi muokattu:
Laitoin Kugoo m4 seen vähän lisää solumuovia tukemaan akkua ja ohjauspoksia niin ei heilu enää irrallaan tuolla kotelossa.
 

Liitteet

  • IMG_20200704_193025.jpg
    IMG_20200704_193025.jpg
    3,2 MB · Luettu: 80
  • IMG_20200704_195035.jpg
    IMG_20200704_195035.jpg
    2,9 MB · Luettu: 79
Kellään kiinnostusta ostaa tota FLJ T11:sta jos tullaan siihen päätökseen että sillä FLJ T112 pärjää ihan riittävästi, kun meillä on myös Nitroxin 800w scuutti myös ja vaimo ajelee noil vähän hitaammilla, ku sile riittä jo toi Nitroxin huippunopeus joka on noin 34km/h (niin uskoisin että pärjätään tolla FLJ T112) toi tehokkaammat on sitten mun käyttöön ja myös tietenkin vaimon jos uskaltaa
 
Vaikkei tällaiselle vekottimelle olekaan käyttöä, mutta JOS ostaisi niin onko FLJ T11 riittävän tehokas tavalliselle tallaajalle (<60kg) vai/tai onko FJL T112 jo liian järeä? Jos siis vertaa kumpaakin isoimmalla akulla mitä saa.

Hintaero noilla taitaa olla tonnin luokkaa.
Odottele hetki kun meidän lähetys saapuu 8.7 niin ei tarvii lähtee ulkomailta tilailee, jos meinataan luopua
 
Löytyykö näillä spekseillä mitään lautaa?

- Paino max. 20kg kieppeillä jotta tuota olisi edes jollain tavalla inhimillinen kantaa tarvittaessa.
- Taittuu kokoon.
- Range huippunopeuden edellä.
- 30km/h tai vähän päälle riittää nopeudeksi mainiosti.
- Range vähintään 50 kilsaa.
- Jousitus ois kiva. Vähintään edessä.
- Budjetti touhutonni. Ehkä tarpeen mukaan enemmänkin.

Kiina akut ei lähtökohtasesti houkuttele, eli mielellään sais olla LG, Samsung tai Panasonic kennoilla suoraan. Toisaalta uuden akuston rakennus ei ole ongelma jos tiukka paikka tulee.
 
Onko kokemusta kuvan kaltaisella hiekkatiellä ajamisesta? Asun syrjässä ja tuollaista tietä pitäisi mennä n. 1,5 km ennen kuin asfaltti alkaa. Paikoittain tie on sileäksi tamppautunutta. Mietin, että jos jollain tuntuu jo suojatien maalaukset käsissä niin onkohan tuollaisessa ajaminen ihan tekemätön paikka =D

Hyvin menee tollaisella, akkua menee enemmän eikä ehkä kulje niin kovaa isomman kitkan vuoksi mutta ei pitäis olla onglemaa. Itse ajelen 500m vielä enemmän upottavaa sepeliä kotipihaan :D
 
Löytyykö näillä spekseillä mitään lautaa?

- Paino max. 20kg kieppeillä jotta tuota olisi edes jollain tavalla inhimillinen kantaa tarvittaessa.
- Taittuu kokoon.
- Range huippunopeuden edellä.
- 30km/h tai vähän päälle riittää nopeudeksi mainiosti.
- Range vähintään 50 kilsaa.
- Jousitus ois kiva. Vähintään edessä.
- Budjetti touhutonni. Ehkä tarpeen mukaan enemmänkin.

Kiina akut ei lähtökohtasesti houkuttele, eli mielellään sais olla LG, Samsung tai Panasonic kennoilla suoraan. Toisaalta uuden akuston rakennus ei ole ongelma jos tiukka paikka tulee.
Tuossa olisi hyvä vaihtoehto: US $652.54 21% OFF|2020 Latest Mercane WideWheel Pro Kickscooter 1000W 40Km/h Smart Electric Scooter Wide Wheel Dual Motor Disc Brake Hoverboard|Electric Scooters| - AliExpress

Itsekkin olen miettinyt tommosta Xiaomi M365 Pro:n korvaajaksi. Muutama päivä sitten olisi saanut tilattua Euroopasta 4-7 päivän toimitusajalla, nyt joutuu tilaamaan Kiinasta ja odottamaan toimitusta 1-2 kk.
 
Capelle Aan Den Ijssel, Netherlands
3. heinäkuuta 2020

Lahti, Finland
Varattu saapumaan 8. heinäkuuta 2020 ennen kello 18.00

Kuljetuksessa

Lähetys odottaa tulliselvitystä. Emme voi vaikuttaa asiaan.
TNT selvittää asiaa ja ottaa yhteyttä pian, mikäli tarpeen.
Shipment number 128105088 Customer reference T11-LG30S-126 Shipment info 1 item
Hide details
Remove from watchlist Share
Paikallista aikaaSijainti & Toimenpide
5.7.2020 13.37Lähetys odottaa tulliselvitystä. Emme voi vaikuttaa asiaan.
4.7.2020 6.59Duiven - Lähetys kuljetuksessa.
4.7.2020 6.58Duiven - Lähetys kuljetuksessa.
4.7.2020 5.35Duiven - Lähetys saapunut toimipisteeseemme.
3.7.2020 14.41Capelle Aan Den Ijssel - Lähetys noudettu nouto-osoitteesta.


Kellään tietoa mitä toi LÄHETYS ODOTTAA TULLISELVITYSTÄ?
 
paljonko akkua oli kun lähdit? Miten tossa T11 kestää akku yleensä? Ja mikä on ollu huippinopeus mitä oot ajanu?
Akkua oli 100% lähtiessä ja sitä kului normaalia enemmän kun lapset ajoivat pyörällä tulomatkan mukana ja ajaminen oli jatkuvaa kiihdytystä / jarruttelua.

Tämän lauta on Ninebot MAX-G30 ja veikkaan, että pääsen sillä noin 40-45 kilometriä helposti.

Tasaisella ja täydellä akulla menee 30-31km/h ja alamäkeen maksimissaan 33km/h, kun rajoitin alkaa jarruttamaan.

Tavalliset ylämäet missä jo taluttaisin polkupyörää, menee noin 21-25km/h riippuen nousukulmasta.
 
DNA on vihdoin saanu laudan postiin ja se varmaankin saapuu alkuviikosta... huomiseksi on arvioitu toimitus, mutta vähän epäilen, kun heti lähetyspäivänä tullut ”Toimitus automaattiin ei ole onnistunut. Uusi toimitus seuraavana työpäivänä. Posti Logistiikkakeskus 01010”... eli lienee toimittavat sen maanantaina pakettiautomaattiin, josta se lähtee sitten Kuopioon päin =O Kypärä on hommattu ja sitten pitäs jonkinlainen teline hommata kännykälle. Oisko suositella jotain sellasta, mikä pysyy tukevasti paikoillaan eikä olis kovin järeä laitos? Puhelimena iphone 11 pro.
 
DNA on vihdoin saanu laudan postiin ja se varmaankin saapuu alkuviikosta... huomiseksi on arvioitu toimitus, mutta vähän epäilen, kun heti lähetyspäivänä tullut ”Toimitus automaattiin ei ole onnistunut. Uusi toimitus seuraavana työpäivänä. Posti Logistiikkakeskus 01010”... eli lienee toimittavat sen maanantaina pakettiautomaattiin, josta se lähtee sitten Kuopioon päin =O Kypärä on hommattu ja sitten pitäs jonkinlainen teline hommata kännykälle. Oisko suositella jotain sellasta, mikä pysyy tukevasti paikoillaan eikä olis kovin järeä laitos? Puhelimena iphone 11 pro.
Gigantista hae sellainen kuminen. Älä ota sitä "kuminauhalla" stongaan kiinnittyvää koska se liikkuu ikävästi töyssyissä jos yhtään painopiste luurissa heittää mutta se ruuvikiinnitteinen on muuten jees. Oma "kuminauhalla" kiinnittyvä malli kesti jo yhden kaatumisen ilman että luuri lensi mihinkään ja aikoa on tosiaan että töyssyissä pitää tukea luuri stongan keskiötä vasten ettei kokoajan elä.
 
Ne telineet joissa puhelin pysyy kiinni ovat "hankalia" käyttää. Kannattaa myös pohtia onko sille kännykän tuijottamiselle ajon aikana tarvetta.
 
Samaa mieltä. Ei sitä puhelintelinettä spotkulaudassa tarvi. Träkkingi päälle ja puhelin taskuun/laukkuun/reppuun.
 
Näytti olevan loppu bilteman verkkokaupasta =\
Näköjään käynyt hyvin kaupaksi.

Pari viikkoa sitten menin kivijalkamyymälään kun piti olla 1kpl hyllyssä, mutta ei ollutkaan.

Kannattaa kurkata jos ensi viikolla tulisi lisää.

Viime viikolla tuli tommoinen Ninebot merkkinen puhelinteline, mutta en ole vielä ehtinyt kokeilemaan sitä.
 

Liitteet

  • asdasdasdasd.jpg
    asdasdasdasd.jpg
    73,5 KB · Luettu: 25
Samaa mieltä. Ei sitä puhelintelinettä spotkulaudassa tarvi. Träkkingi päälle ja puhelin taskuun/laukkuun/reppuun.
Ota huomioon että kaikissa laudoissa ei ole kunnon mittaristoa, haluat navigoida, haluat jotain muuta dataa näkyville mitä lauta ei tarjoa jne jne... Erittäin erittäin näppärä ja hyvä lisä. Itsellä on milloin dataa miten paljon rangea jäljellä, gps nopeus, Pokemon go, navigointi tai niinkin simppeliä settiä kuin musiikki päällä ja voin vaihtaa biisiä helpommin kuin kuulokkeiden kautta (muuten mahtavat nuo senkun BT kuulokkeet mutta viimeisimmän softa päivityksen jälkeen ei tuo kosketusten rekisteröinti oikein ole ollut enää niin varmaa).

Ja mitä tuohon luurien pysyvyyteen/helppokäyttöisyyteen telineessä tulee niin oletin että tuo kumilanka/nauhaviritys mikä itsellä on ei toimisi mutta pitää kyllä luurin todella nätisti ja on nopea ja helppo laittaa ja poistaa luuri telineestä.

EDIT: Niin ja luurin koko ei ole ongelmana tuon telineen kanssa, eikä esim popsocket jos moinen on. Oma Oneplus 8 Pro mahtuu telineeseen suojakuorineen ja paremman puoliskon Note 10+ mahtuu tuohon suojakuoren sekä popsocketin kanssa. Ymmärtääkseni tuo Ninebot teline ei isoimpia luureja tukisi, korjatkaa toki jos olen väärässä.
 
Ninebot telineen koko.
4,7-6,5" näytöille lukee Verkkokauppa.comin sivuilla. Mikä lienee sitten tarkka mitta on vaikea sanoa kun ei tuosta sinun kuvastakaan selviä onko noiden mitat maksimi mitä mahtuu, maksimi ulkomitat vai miten... Joku Note 10+ esim on varsin terävä kulmista joten vie aika lailla enemmän tilaa kuin esim Oneplus 8 Pro jossa taas on pyöreät kulmat.
 
Ne telineet joissa puhelin pysyy kiinni ovat "hankalia" käyttää. Kannattaa myös pohtia onko sille kännykän tuijottamiselle ajon aikana tarvetta.
Navigointitilanteessa esimerkiksi melkeimpä välttämätön, helpompi myös seurata laudan tietoja, käyttää ruudun kaappausta, kuunnella musiikkia jne. kuin että se olisi taskussa, ei sitä tuijottaa ajon aikana tarvitse.
 
DNA suorittaa vahvasti maxia, no kai se jos tulee.

Lähetys on postitettu toimitusehtojen vastaisesti
Posti Logistiikkakeskus 01010

Aliexpressiltä tulossa myös muksulle oma ohjaustanko, katsotaan sitten mitä poliisisetä/täti sanoo jos joskus pysäyttää.

 
Onkohan maxille olemassa orkkistankoa leveempiä ohjaustankoja? Saa vinkata jos jollain on joku hyvä tiedossa.

Joillakin oon nähnyt myös sellasia ”lisätankoja”, jotka lähtevät ohjaustangosta. Lisätankoon on sitten saatu kiinnitettyä mahdollisia lisähärpäkkeitä, kuten esim. kännykkä-/juomapullotelinettä. Jos joku pääsi jyvälle mitä tarkoitan, niin sellaisestakin saa antaa suosituksia =)
 
Onkohan maxille olemassa orkkistankoa leveempiä ohjaustankoja? Saa vinkata jos jollain on joku hyvä tiedossa.

Joillakin oon nähnyt myös sellasia ”lisätankoja”, jotka lähtevät ohjaustangosta. Lisätankoon on sitten saatu kiinnitettyä mahdollisia lisähärpäkkeitä, kuten esim. kännykkä-/juomapullotelinettä. Jos joku pääsi jyvälle mitä tarkoitan, niin sellaisestakin saa antaa suosituksia =)

Miehille, jotka haluavat kuljettaa kamaa mukanaan.
 
Onkohan maxille olemassa orkkistankoa leveempiä ohjaustankoja? Saa vinkata jos jollain on joku hyvä tiedossa.

Joillakin oon nähnyt myös sellasia ”lisätankoja”, jotka lähtevät ohjaustangosta. Lisätankoon on sitten saatu kiinnitettyä mahdollisia lisähärpäkkeitä, kuten esim. kännykkä-/juomapullotelinettä. Jos joku pääsi jyvälle mitä tarkoitan, niin sellaisestakin saa antaa suosituksia =)
Tuo niin sanottu lasten lisätanko toimii kyllä juurikin hyvin kännyköille, lampuille jne. näin itsekin aluksi pidin kuten vanhemmista videoistanikin näkee.
 

Miehille, jotka haluavat kuljettaa kamaa mukanaan.

Miehistä en tiedä, mutta itselleni riittäisi, että mukana kulkisi puhelin, juomapullo ja ehkä jokin pieni vetoketjullinen säilytystasku =) joillain nähnyt myös sivupeilin, sekin vois olla hyvä, jos toisi yhtään turvallisuutta ajamiseen.
 
Onkohan maxille olemassa orkkistankoa leveempiä ohjaustankoja? Saa vinkata jos jollain on joku hyvä tiedossa.
Olisikohan sama tanko kuin M365Pro:ssa. Jos on niin voi 3D tulostaa jatkot tangon päihin. Itse laitoin juuri 4cm per puoli ja tuli huomattavasti vakaampi ajettava.
Ostaakin voi. Handlebar extension extender - Exclusive! High quality xiaomi m365 & 3d pro | eBay
 
Ai että ylihuomenna lähetys tulee ovelle, en malta odottaa päästä testailee vaimon kans, tuli muuten mielee ku noi ottaa pakkauksesta niin niissähän on vissii aika vähän akkua eikä ladattu täytee? Niin jostain luin että että ennen ku lähtee ajelee ensimmäistä kertaa nii kannattaa ladata se akku täytee näin kuulleema akku kestää paremmin ja antaa paremmin tehoja ulos eikä lauta hyydy ku vast ku noin 8-10% akkuu jäljel. Pitääkö tieto paikkaansa? näin aion kuitenki tehdä
 
Viimeksi muokattu:
Litium akkua ei ole pakko ladata täyteen. Laita laturiin kun näyttää 30% eli jokusen kilsan kerkeät fiilistellä. Jos haluaa, että akku kestää latauskertoja pitkään niin lataa 90% ja ota laturista.
 
Litium akkua ei ole pakko ladata täyteen. Laita laturiin kun näyttää 30% eli jokusen kilsan kerkeät fiilistellä. Jos haluaa, että akku kestää latauskertoja pitkään niin lataa 90% ja ota laturista.
Ai eli ei kannatta täyteen ladata koskaan? mmuten akku ei kestä latausjaksoja niin paljoo sitäkö tarkotat vai mitä tol 90% ladattu ja sit irti senästä
 
Periaatteessa litiumit tykkää jos ne säilötään n. 50% varauksella. Eli voi hyvinkin olla tuon verran akkua kun se tulee sieltä.

Käytetäänkö näissä laudoissa yleensä Li-ioneja vai lipoja? Itse en ainakaan uskaltaisi latailla lipo-lautaa kuin ulkona tai kylppärissä, sen verran räjähdysherkkiä akkuja. Varsinkin kun altistuu tärinälle ja ties mille.
Eli meinaatteko sitä että aina kun laudalla ajettu ja jos jättää seisoo tyylii yöks niin parempi että akussa 50% ku 100% akun kestävyyden kannalta/latausjaksoja enemmän.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 706
Viestejä
4 563 202
Jäsenet
75 011
Uusin jäsen
Pro

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom