Itse tekee kanssa mieli omaa lautaa. Nyt kaverilta lainassa hänen kaksi lautaansa jotta pääsin testailemaan. Xiaomi Mi Electric Scooter PRO & E-Way E600 Max. Onhan tuo E-Way näistä kahdesta vakaampi ajettavampi (isomman kokonsa puolesta?) mutta ennen kaikkea tehoero ylämäissä on ISO, 300w vs 600w. Tämän huomaa selvästi ajettaessa.
Omaksi laudaksi olen ajatellut ostaa joko E-Way E-6075FRS (uusi malli) tai Ninebot MAX G30E II. Tuossa E-wayssa kiinnostaisi juuri tuo teho ja saisi vielä jousetkin. E-way laatu ei tosin taida päästä Ninebotin tasolle, tämä tiedostetaan. Näitä kumpaakaan en pääse missään kokeilemaan joten jollain tarvisi päättää mihin suuntaan lähteä. Laadun (Ninebot) vaiko numeroissa paremman E-way:n kelkkaan.
Itse ainakin voin kehua Ninebottia. Vaikka on viritetty tappiin rangea riittää 40-50km. Tänään ajoin 30km lenkin ja kotona vielä näytti rangeksi 17km, painan 100kg. Mutta jos tällä hetkellä ostaisin skootin ostaisin sellaisen missä on jouset valmiina ja kulkua myös metsässä ajeluun. Suunnitelmissa on tilata Nami burn e2.