Tukeva lauta ja hyvät jarrut edessä ja takana. Renkaisiin pumppaan sähköpumpulla ilmaa kerran viikossa, muuta ei ole tarvinnut tehdä ja pidän myös takavedosta. Olen 173 ja minulle lauta sopii ja leveänä on kiva kun voi helposti vaihtaa jalkojen asentoa. Akku riittää minulle, viimeksi ajoin Helsingin keskusta Matinkylä ja takaisin 33 km ja akkua oli jäljellä appin mukaan 33%. Painoa on noin 75 kg ja hyvä keli. Keulaa usein tulee nostettua ihan tangosta nykäisemällä ja samalla painoa taakse. 48 V akku tuo lisää puhtia.Onko Kenelläkään kokemuksia Niu KQi3 Pro:sta?
Se kiinnostaisi ostaa koska on takavetoinen, astinlaudan etu-ja takareunat kääntyy ylöspäin ja toimintamatkaa luvataan 50km. Luulisin että ainakin edessä ylöskääntyvä reuna olisi hyvä jos pitäisi tehdä nopea jarrutus niin voisi ottaa takakenon ja nojata siihen reunaan. Samoin jonkin kuopan yli ajaessa voisi ehkä kevittää keulaa takareunaan nojaten ja "kaasua" painaen. Tiedoissa sanotaan " Ohjaustanko on tavanomaista korkeampi ja soveltuu myös pidemmille kuskeille." Onkohan tuo haitta kun en kauhean pitkä ole?
Verkkokauppa.com 699€
Miinuksena on, että tätä ei ilmeisesti voi modata niin kuin yleisempiä malleja. Jenkeille tätä myydään 32 km/h versiona, mutta tätä ei taida saada itse flashättyä. Aika painava on kanniskella (20 kg), kun 5 porrasta joudun kantamaan. Jos range riittää, niin voisi harkita NIUn kevyempiä malleja. Laturi on aika kolho ja iso, olisi kiva olla kuten Ninebotissa sisällä laudassa.