Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää tutkia. Ja joo en jousia kaipaa vaan mahdollisimman pitkää toimintamatkaa. Saako tota ninebottia kulkeen yhtään lujempaa kuin ton 25km/h?
Pitäis mennä ihan samalla tavalla kiinni miten Max G30, katot siitä pari asennusvideota ja vedät niillä. Pieniä eroja saattaa olla, mut mitään suurempaa ei pitäis olla.Olis tarkotus tällä viikolla asentaa monomir etujousitus eway e600 maxiin. Täällähän muistaakseni muutama on sen tehny. Onko mitään vinkkejä antaa, että kaikki menis kerralla oikein.
Saa kulkemaan kovempaa, mut siinä putoaa sit toimintamatka luonnollisesti. Ilmasta lounasta ei oo olemassakaan näissä, ja jo aikalailla vakiona voisin arvella et toi vaadittu 40-50km range on siinä ja tässä tolla Max G30. Rangeen sit toki kanssa vaikuttaa ajosuhteet, kuskin paino, reitti. Käytännössä kaikki mitä voit kuvitella, tuulisella päivällä vähemmän rangea, alle 10c lämpötiloissa vähemmän rangea yms.Pitää tutkia. Ja joo en jousia kaipaa vaan mahdollisimman pitkää toimintamatkaa. Saako tota ninebottia kulkeen yhtään lujempaa kuin ton 25km/h?
Ja sitähän mä en kysynyt. Kysyin että onnistuuko kyseisen laudan viritys.Miksi? Parempi laittaa joku muu kampe. 25km/h on se sallittu laillinen vauhti.
Täytynee tyytyä siis 25km/h.Pitäis mennä ihan samalla tavalla kiinni miten Max G30, katot siitä pari asennusvideota ja vedät niillä. Pieniä eroja saattaa olla, mut mitään suurempaa ei pitäis olla.
Saa kulkemaan kovempaa, mut siinä putoaa sit toimintamatka luonnollisesti. Ilmasta lounasta ei oo olemassakaan näissä, ja jo aikalailla vakiona voisin arvella et toi vaadittu 40-50km range on siinä ja tässä tolla Max G30. Rangeen sit toki kanssa vaikuttaa ajosuhteet, kuskin paino, reitti. Käytännössä kaikki mitä voit kuvitella, tuulisella päivällä vähemmän rangea, alle 10c lämpötiloissa vähemmän rangea yms.
Toi 800€ on aika haastava budjetti tolle rangelle ylipäätään. Jos pitää nopeammin kun 25kmh mennä, niin siinä vaiheessa on laitettava lisää euroja tai laskettava odotuksia rangen ja/tai huippunopeuden suhteen.
Itellä menee ko. lauta ainakin tosi hyvin 30kmh pienellä mailimittari kikkailulla, varmaan onnistunee vieläkin helposti sen "virittäminen".Eä
Täytynee tyytyä siis 25km/h.
Juu itsekin olen testannut sitä Masteria ihan Huippukoneella ja oli kyllä kiva ajaa. Kyllä töyssyt kannattaa aina hiljaa ajaa, ihan jo oman ajonautinnonkin vuoksiAinakin tää Master vaikuttaa tukevalta ja hyvin tehdyltä laitokselta, mutta silti kaikki töyssyt tulee vedettyä tosi nätisti
Kyllä se levy on syytä kääntää pyörimään oikein päin. Levyn runkorakenne on suunniteltu kestämään kovia voimia vain toiseen suuntaan.Jipii! Vanteen puolikas tuli.
Onks tohon ihan selkeä ehdoton sääntö kumpaan suuntaan jarrulevyn kuuluu pyöriä menosuuntaan? Ko. aparaatissa on tavallinen pyörien mekaaninen levyjarru ja jarrulevy, mutta takajarrusatula on rungon "väärällä" eli oikealla puolella, jolloin tuon jarrulevyn pyörimissuuntamerkintä ei välttämättä päde? Pitääkö tuota jarrulevyyn merkittyä, ilmeisesti etenemissuunnan osoittavaa nuolta noudattaa, eli tässä tapauksessa asennuspuolesta johtuen levy käännetään?
levyjarru
Ninebot by Segway KickScooter sähköpotkulauta F40E
Ninebot by Segway KickScooter -sähköpotkulaudan ominaisuuksiin lukeutuu 25 km/h huippunopeus, 40 km toimintasäde ja Smart Battery Management System -järjestelmä. Lisäksi sähköpotkulaudan etu- ja takaosissa on LED-valot.www.gigantti.fi
Onkos tämä järkevä lauta koulumatkojen ajeluun jne 12 vuotiiaalle?
Perille tuli.Onko kukaan tilannut tuolta eway.fi ? Onko luotettava, aika heikosti löytyy kyseisestä mestasta mitään infoa. Takakumi meni sököksi omasta Xiaomi Mi Scooter Pro 2:sta ja eway.fi olisi myytävänä honeycomb umpirenkaita.
Tuohan muuttaa aika paljon. Aiemmin on ollut hieman hilpeyttä herättävää, että paremman pään Xiaomissa on ollut Essential-tasoiset pyörät. Tasoero Xiaomi Pron ja Ninebot Maxin välillä kaventuu ainakin puolella tässä päivityksessä. Ainoa suuri ero on vetotapa, joka on kyllä vielä erittäin merkittävä sekin. Pahoin pelkään että myös hintaero kapenee. Nyt on silti Xiaomi ylittänyt sen rajan, että kelpaisi periaatteessa minullekin.Xiaomikin näemmä julkaisi vihdoin virallisesti Pro 2:n korvaajan eli Electric Scooter 4 Pron: Xiaomi Electric Scooter 4 Pro | Xiaomi Global
Merkittävin uudistus taitaa olla 10" tubeless renkaat. Muuten aika maltillista. Paperilla hieman tehokkaampi moottori mutta taitaa olla speksikikkailua eli +50W Rated / +100W MAX. Saa nähdä koska tulee Suomeen.
Tuohan muuttaa aika paljon. Aiemmin on ollut hieman hilpeyttä herättävää, että paremman pään Xiaomissa on ollut Essential-tasoiset pyörät. Tasoero Xiaomi Pron ja Ninebot Maxin välillä kaventuu ainakin puolella tässä päivityksessä. Ainoa suuri ero on vetotapa, joka on kyllä vielä erittäin merkittävä sekin. Pahoin pelkään että myös hintaero kapenee. Nyt on silti Xiaomi ylittänyt sen rajan, että kelpaisi periaatteessa minullekin.
Sähköpotkulautakuume iski ja parin päivän jahkailun jälkeen lähti Ninebot Max G30 tilaukseen DHgatesta.
Koodilla MZKHSGE50 sai vielä 50 USD alennusta.
Nyt vaan jännittämään, mitä sieltä tulee ja koska...
Tulee ihan sitä itseään ja kohtuullisen nopeasti. Kantavat myös kotiovelle mikä on ihan kiva. Tosin itse hain PostNordin terminaalilta perjantaina ennen viittä kun muutenhan se olisi mennyt maanantailleSähköpotkulautakuume iski ja parin päivän jahkailun jälkeen lähti Ninebot Max G30 tilaukseen DHgatesta.
Koodilla MZKHSGE50 sai vielä 50 USD alennusta.
Nyt vaan jännittämään, mitä sieltä tulee ja koska...
Sähköpotkulautakuume iski ja parin päivän jahkailun jälkeen lähti Ninebot Max G30 tilaukseen DHgatesta.
Koodilla MZKHSGE50 sai vielä 50 USD alennusta.
Nyt vaan jännittämään, mitä sieltä tulee ja koska...
Sama lähti tännekin tulemaan.Jouduin helteiden saavuttua samaan sähköpotkulautakoukkuun.
Kiitoksia koodista kauppaan pesusienelle. Kaikkien kuponkien jälkeen hinnaksi jäi 573e, joka vaikuttaa ihan ok hinnalta kyseisestä g30:stä. Toki jotkut varmaan halvemmallakin saaneet.
Kiitokset myös muille avusta sekä lautojen vertailussa että niiden modauksessa. Oli helppo valinta dhgate ja ninebot.
Saa tosiaan nähdä milloin ja mitä tulee. Tilasin tuolta suosituimmalta myyjältä, joten tuskin scämmätään ainakaan.
Ei pidä paikkaansa tämä väite. Ainakin tuo oma, tai Augmentin vielä muutaman kk omistama, lauta ei tarvitse mitään yhteyksiä puhelimen sovellukseen. Ei siis vaadi toimiakseen puhelimen pitämistä mukana tms. Sitten toki jos lukitsee laudan puhelimen sovelluksella mutta itse nappaan vain akun irti ja laitan laudan U-lukolla kiinni jos on pakko johonkin jättää.Vissiin se joku omaksi ostettava Augment ns. vuokralauta vaatii koko ajan yhteyden puhelimeen kun ajaa.
Kiva tietää mitä kaikkea dataa se lähettää valmistajalle vaikka en ole ihan heti folioita laittamassa päähän pikku jutuista
Ei pidä paikkaansa tämä väite. Ainakin tuo oma, tai Augmentin vielä muutaman kk omistama, lauta ei tarvitse mitään yhteyksiä puhelimen sovellukseen. Ei siis vaadi toimiakseen puhelimen pitämistä mukana tms. Sitten toki jos lukitsee laudan puhelimen sovelluksella mutta itse nappaan vain akun irti ja laitan laudan U-lukolla kiinni jos on pakko johonkin jättää.
Ei kokemusta dhgatesta, mutta taannoin tuli yksi verkkokauppa vastaan, jossa korttimaksu ei mennyt läpi, kun oli "väärä" postitoimipaikka. Olen laiska ja käytän 90810 Oulu kun virallinen on Kiviniemi...Mikäköhän avuksi kun ei tahdo maksu mennä dhgatella läpi. Ihan tavan mastercard luottokortilla yritän maksaa ilmoittaa vain payment failed.
Onkohan nuo ylläolevat ominaisuudet jostain uudemmasta mallista? Tuolla videolla sain omaan skuuttiin ohitettua maksiminopeusrajoituksen, eikä ole näkynyt myöskään numeroita käynnistyskerran jälkeen että pitäisi olla puhelinta mukana.Augmentti tosiaan ei tarvitse puhelinta ajoon, mutta siinä taitaa olla sellainen ominaisuus että 10 kertaa voi käynnistää laitteen ennen kuin vaatii puhelimen BT rangelle. Eli joka käynnistyskerralla näkyy numero että monta käynnistyskertaa jäljellä. Toki en ole testannut saako tuota ominaisuutta kokonaan pois.
itse en Augmentista tykkää koska:
-Paino tangossa eikä pohjassa, joten käänyminen ei tunnu niin "mukavalta" sekä painopiste ylhäällä tuntuu paljon vaarallisemmalta kuin pohjassa olisi.
-Ei voi maksiminopeuttaa ohittaa eikä pääse edes alamäissäkään kauheasti yli 25km/h vaikka irrottaisi kaasun (koska kaasu jarruttaa alamäissä)
Onkohan nuo ylläolevat ominaisuudet jostain uudemmasta mallista? Tuolla videolla sain omaan skuuttiin ohitettua maksiminopeusrajoituksen, eikä ole näkynyt myöskään numeroita käynnistyskerran jälkeen että pitäisi olla puhelinta mukana.
Onko kellään tietoa onko tosta E-600 Max:ista olemassa uudempi ja vanhempi versio? Lukenut täältä valitusta muunmuassa takalokasuojasta jota ei ole tuettu, mutta omassa laudassa metallinen tuki löytyy, sekä laudan näyttö on erilainen kun gigantin sivuilla olevissa kuvissa Tarjouksesta 399€ hintaan tuntuu varsin hyvältä ostokselta!
Löytyy yksi ekaa versiota(lokari ilman tukea ja murtui) ja toinen uudempaa kevättalvesta ostettu. Uudemmassa on hieman pehmeämmät renkaat ja pykälä ohjauksessa, joka tekee menosta vakaampaa. Uudempi on ehkä hitusen laiskempi, eli menee samat jyrkät ylämäet ehkä 1-2km/h hitaammin kuin vanha.
Mutta on kyllä ollut loistopeli, jonka ostin palautettuna lautana outletista muutamalla satkulla.
Noissa mun vanhassa ja uudemmassa laudassa on sama näyttö, kuin mikä näkyy gigantin sivuillakin.
Mikäköhän avuksi kun ei tahdo maksu mennä dhgatella läpi. Ihan tavan mastercard luottokortilla yritän maksaa ilmoittaa vain payment failed.
Ulkolämpötila, rengaspaine, kuljettajan paino ja maasto.Mikäs ton Ninebot Max G30 todellinen range on? Pitäs päästä ainakin 40km matkoja ilman akun kuolemista. Toki monet asiat vaikuttaa ja täällä max 80kg kyydissä repun kanssa. Tai onkos täällä muita hyviä ehdotuksia samassa hintaluokassa vielä pidemmällä matkalla?
Oliko kellään tietoa onko E-way uusiin skootteihin (E6045FRS ym) jo tapaa saada 25 km/h lukitus pois?
Näyttö tosiaan sulla on ihan eri. Eikö toi sun laudan näyttö ole identtinen e-600 kanssa?Mielenkiintoista... Tässä kuvassa näkyy toi mikä multa löytyy laudasta. Ja tehoa tuntuu olevan kauheasti, jyrkkäänkin mäkeen vauhti vaan kiihtyy.
Olisi kiva joskus päästä koittamaan miten kulkee.e-way e-600, ensimmäinen lauta jonka olen koskaan ostanut. Kiihtyvyys tuntuu hyvältä. Epätasasilla teillä pieni kitinä ja räminä. Miten uskaltaa ajaa kostealla tai märällä tiellä? Mikähän on tuollaisen laudan odotettu elinikä?
Eiks Max G30 tajua ottaa sähköjarrua pois päältä jos akku on täynnä? M365 kanssa piti ekat pari kiihdytystä ottaa vähän varovaisemmin jos akku oli täynnä kun siinä ei tosiaan sähköjarru siinä vaiheessa vielä toiminu.Tein täydellä akulla lukkojarrutuksen ja sitten moottori "jurnutti" ja stoppasi.
Jos sinne lautaan on tungettu mikä tahansa firmis ja on pakko vielä koheltaa älyttömillä nopeuksilla niin eipä se välttämättä mikään ihme ole jos jotain hajoaa. Mutta jos vakiona ei tuollaista osaa niin sitten on kyllä tehty paha suunnitteluvirhe.Eiks Max G30 tajua ottaa sähköjarrua pois päältä jos akku on täynnä? M365 kanssa piti ekat pari kiihdytystä ottaa vähän varovaisemmin jos akku oli täynnä kun siinä ei tosiaan sähköjarru siinä vaiheessa vielä toiminu.
Toki vois kanssa olla tälleen parin kärtsänneen controllerin jälkeen fiksua kattoa ne sähköjarrun tehot, ei toi nyt enää välttämättä sattumankaan piikkiin mene jos pari kertaa jo lahonnut.
Tajuaa, mutta kun on täysille viritetty firmware ja hätäjarrutuksessa antoi virran takaisinsyötössä liikaa jerkkua takaisinEiks Max G30 tajua ottaa sähköjarrua pois päältä jos akku on täynnä? M365 kanssa piti ekat pari kiihdytystä ottaa vähän varovaisemmin jos akku oli täynnä kun siinä ei tosiaan sähköjarru siinä vaiheessa vielä toiminu.
Toki vois kanssa olla tälleen parin kärtsänneen controllerin jälkeen fiksua kattoa ne sähköjarrun tehot, ei toi nyt enää välttämättä sattumankaan piikkiin mene jos pari kertaa jo lahonnut.