Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Augment 210.lle ääni täältä.. Tuntu aika tehottomalta tuo xiaomi vrt augmenttiin
Onko sulla tuo kk sopparilla hankittu lauta?
Onko +30km näille "kantama 40-45km" -laudoille realismia ison miehen alla vai joutuuko pistämään kaksvuotiaan pojan laudan päälle, että range toteutuu?
Mulla olis toisinaan yksi välimatka tuon ~30km ja sen mielelläni joskus menisin potkulaudalla. Tympeitä vehkeitähän nämä ovat potkittuna jos sattuu akku loppumaan.
On tuossa ison miehen jaloissa verikin aika tiukassa, kun keskinopeus voi olla n.20kmh, joten aikaa menee reilusti yli tunti 30km taittamiseen. Jos ei muuta, niin kompressiosukat ainakin kannattaa pukea shortsien oheenOnko sulla tuo kk sopparilla hankittu lauta?
Onko +30km näille "kantama 40-45km" -laudoille realismia ison miehen alla vai joutuuko pistämään kaksvuotiaan pojan laudan päälle, että range toteutuu?
Mulla olis toisinaan yksi välimatka tuon ~30km ja sen mielelläni joskus menisin potkulaudalla. Tympeitä vehkeitähän nämä ovat potkittuna jos sattuu akku loppumaan.
On tuossa ison miehen jaloissa verikin aika tiukassa, kun keskinopeus voi olla n.20kmh, joten aikaa menee reilusti yli tunti 30km taittamiseen. Jos ei muuta, niin kompressiosukat ainakin kannattaa pukea shortsien oheen
Itsellä riippuu todella paljon kengistä. Toisilla puutuu todella nopeasti ja toisilla taas mennään huomattavasti pidempi matka ennen puutumista. Toki vaikuttaa että ison osan ajasta iso painava reppu selässä. Joutuu vaihtelemaan mennäänkö regular vai goofy tyylillä ettei takajalka puudu.Varmasti, vaan ei valmiissa maailmassa niin kiire ole, kunhan välimatkan pystyisi suorittamaan alle neljään tuntiin. Vuokralaudalla tuli heitettyä pieni 10km lenkki, eikä tuolloin puutumisista ja väsymisistä ollut vielä tietoakaan.
Kokeilusta oikeastaan innostus näitä kohtaan lähtikin, se on se vapaudentunne kuten mopoaikoina konsanaan
Onko sulla tuo kk sopparilla hankittu lauta?
Juurikin tätä olin tulossa kommentoimaan. Hyvä kun kysyit.Onko muilla Xiaomi Pro2 omistajilla lauta alkanut natisemaan kummallisesti?
Mulla on Xiaomin Pro2 ja ja luvattu 45km jää pienillä nousuilla maustetulla työmatkalla 26km:n.Onko sulla tuo kk sopparilla hankittu lauta?
Mä onnistuin ekoina päivinä kuluttamaan akun kokonaan loppuun kesken pidemmän matkan. Pidin virrat päällä ja talutin konetta ja sitten laskettelin mäet alas sillä.Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä lautaa vielä omistamatta. Onko tuo kers jarrutus enemmän kuluttava ominaisuus kuin matkaa pidentävä? Vai haetaanko sen poistolla parempaa vauhtia matka-ajossa pituuden kustannuksella?
Ajomukavuus ja tosiaan jyrkissä mäissä saa kyllä controllerinkin poltettua jos kersillä paukuttaa menemään. Osaan jarruttaa painamalla kahvaa tarvittaessa niin mulle on mukavempi vaihtoehto et lauta jatkaa rullaamista eteenpäin kun vapauttaa kaasun sen sijasta et se alkais itekseen jarruttelemaan.Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä lautaa vielä omistamatta. Onko tuo kers jarrutus enemmän kuluttava ominaisuus kuin matkaa pidentävä? Vai haetaanko sen poistolla parempaa vauhtia matka-ajossa pituuden kustannuksella?
Joku firma mainosti kers ominaisuudella lautaa ja kyllä itsekin ymmärrän että samaa tekniikkaa siinä ei voi olla kuin formuloissa. Mutta mukavasti lyhyempi sana tuo on kirjoittaa kuin regeneroiva sähkömoottorijarru. Tuo ylikuormitus voi tosiaan olla leluille sellainen juttu, että jahka se tilattu laite saapuu niin tarkistettava ettei ole ominaisuus päällä.
Juuri tätä samaa ruuvia itsekkin kiristelin kun sitä narinaa eilen manailin.Juurikin tätä olin tulossa kommentoimaan. Hyvä kun kysyit.
Itsellä viikon käytön jälkeen alkoi natinat ja kiristelin kaikki ruuvit eikä oikein mikään auttanut.
Sitten keksin kääntää sitä saranakohdan sisällä olevaa mutteria hiukkasen verran ja kaikki natinat hellittivät sillä. Kääntö oli muistaakseni vastapäivään kun laudan päällä istuin. Käänsin ehkä parikymmentä astetta, eli suurinpiirtein sen mitä jakoavaimella saa käännettyä yhdellä otteella.
Oma natina oli sellaista että ajaessa tankoa vetäessä itseen päin tai työntämällä eteenpäin se natisi. Sitten kun tangon jätti pystyyn mutta avasi lukitusmekanismin niin natinoita ei ollut. Jos itselläsi tekee juurikin samaa natinaa niin sitten tuolla ruuvilla uskoisin helpottavan.
Joo, toki termi voi tarkoittaa vaikka polttomoottoriauton säästölatausjärjestelmää. Toisaalta se voidaan ymmärtää suppeammin tarkoittamaan juuri versiota, jossa liike-energia säilötään nimenomaan pyörivänä liikkeenä. Joka tapauksessa mainosmiehet ovat päättäneet käyttää termiä siksi, että se assosioituu formula-autoihin ja on niin perkeleen cool, ei siksi että se on lyhyt tai muka selkeä ja kuvaava(ei ole vaan mielikuvamarkkinointia tekniikasta valmiiksi pihalla oleville kuluttaja-asiakkaille).Toisaalta kers tarkoittaa kineettisen energian talteenottoa ja sehän tuossa on tarkoitus tapahtua.
Näköjään omaankin tilaukseen on nyt päivittynyt dpd:n seurantanumero jolla ainakin kuljetustilaus dpd:lle on ainakin tehty. Katsotaan eteneekö tuosta nyt sitten.
Nyt näyttää jo oikeasti lupaavalta dhgaten g30 laudan suhteen kun dpd:n seurantaan on tänään päivittynyt että paketti matkalla. Josko se siis parin viikon sisään tulisi puolasta.
Pahaa tekee katsella kun rikkovat vuokralautoja tahallaan.
Ja lisäyksenä kirjoittamaasi... Jos henkilövahinkoja ei tule, omaisuusvahinkoja jää todella helposti oman lompakon varaan jos syy on joku halvin mahdollinen kiinalainen lauta. Valitettavasti joka ainoa kerta aiheen noustessa esille, joku puuttuu "turhaa tuollasta miettii"-tyylillä.
Sanoisin että on mahdollista, mutta riippuu paljon ajotyylistä ja ympäristöstä (joutuuko jarruttelemaan ja kiihdyttelemään paljon vai onko tietä missä voi vaan painaa menemään) sekä nopeudesta. En usko että nappi pohjassa onnistuu huippunopeudella. Ehkä tasaisella 20km/h vauhdilla voi päästä jos ei tarvitse jatkuvasti hidastella ja kiihdytellä. Johonkin 25-26km olen itse myös päässyt 83kg painoisena maantietä xiaomi m365 prolla 25km/h vauhdilla.Onko +30km näille "kantama 40-45km" -laudoille realismia ison miehen alla vai joutuuko pistämään kaksvuotiaan pojan laudan päälle, että range toteutuu?
Painelin google punaisena muutaman päivän ja lopulta tein heräteostoksen: Ninebot G30e ii. Jos rde.fi saa tilaukseni vielä toimitettuakin, pitäisi tietenkin ensimmäiseksi saada: A) laite kulkemaan 30km/h, B) cruise päälle ja C) kickstart pois eli että moottori lähtee työntämään ilman vauhtiin potkimista jaloilla.
Onko kokemuksia onnistuuko scooterhacking utilitylla / xiaoflasherilla / jollain muulla, millä?
Todisteet kuvataan itse ja jätetään kaikkien nähtäväksi.Noiden "erikoisyksilöiden" touhut osoittavat kyllä harvinaisen vakavaa järjen köyhyyttä... parissakin mielessä.
On synkkää, jumalauta. Hyvissä ajoin keväällä liikkeellä että voi ajella skootilla kesäpäivinä ja siinä tulos.E-Way E600 Max -potkulauta kokemuksia
<Kokemukset alkaa>
03.05.2021 Tilasin laudan.
29.06.2021 Sain laudan.
Takapyörä soikio = kelvoton ajoväline.
02.07.2021 Lauta takuuhuoltoon
29.07.2021 Lauta edelleen takuuhuollossa; "ei varaosia"
</Kokemukset päättyy>
Perkele.
Sitkeä kaveri. Itse ei olisi jaksanut odottaa edes kahta viikkoa vaan perunut ja hommannut jonkun toisen. Kesäkausi kun on lyhyt. Ensi kesälle on kans suunitelmissa uutta lautaa niin aattelin jo vuoden vaihteen jälkeen ruveta kyttäämään sopivia tarjouksia.E-Way E600 Max -potkulauta kokemuksia
<Kokemukset alkaa>
29.06.2021 Sain laudan.
</Kokemukset päättyy>
Perkele.
E-Way E600 Max -potkulauta kokemuksia
<Kokemukset alkaa>
29.06.2021 Sain laudan.
</Kokemukset päättyy>
Perkele.
@Domeus Nyt oli kova myyntipuhe. Mulla on ollut käytössä Xiaoflasher jolla saa itse kustomoida firmiksen.
Mitä tuosta Monopattista luin aiemmin niin oma kustomi on aika lähellä niiden omaa, mutta suoraan en osaa kokeilematta verrata.
Ensi viikolla pitäisi alkaa mättämään 25km päivittäistä ryömatkaa laudalla ja mitä kesälomien aikana testaillut niin vähän jää vajaaksi. Silloin kun akku kestää kotiin asti niin viimeiset ylämäet jää vähän hitaanpuoleisiksi.
Voisi nimittäin olla kaikki turvallisuusseikat ja kantamat mukaanlukien ihan jees juttu vedellä tuolla 25kmh maksimilla kuitenkin. Nykyisellään oma paino sallii kustomilla tuon 33kmh.
Reddit - Dive into anything
www.reddit.com
Oho!Oma lauta ollut huollossa nyt 1kk 1vko. Ei hajua progressiosta, kun en tunnu saavan mitään inffoja. Kaupan purku menossa, mutta toimittanut osapuoli lopetti myös yhteydenpidon.
Gossella kuullemma miehistövaje.
Jos ei ole ollut sinulla käytössä sitä aikaa mikä postimyynnissä on oikeutena (14pv vaivvähän kauemmin jopa?) niin kuvittelisin että kaupan purkamiseen on oikeus.Oho!
Pystyisinköhän purkamaan kaupan..
DNA:lle (myyjä) vai mihin kantsis olla yhteydessä, jos haluis saada rahat takaisin, tai siis, purkaa sopimuksen? Lauta on kuitenkin ollut toimituksessa 8 viikkoa tilausvahvistuksesta, ja meni samantien takuuhuoltoon jossa ollu kuukauden. Luulis että tästä vois valittaa johonkin ... ??!! En vaan tiedä että mihin.
Se olikin juuri se toinen asia tuon järjettömän tuhovimman lisäksi, joka kiinnitti huomiota.Todisteet kuvataan itse ja jätetään kaikkien nähtäväksi.
Tuolta oman M365:n tilasin about puolitoista vuotta sitten. Tuli nopeasti (5 päivää, sisältäen viikonlopun) kotiovelle asti.Onhan tämä rde.fi nyt aika ripuli kauppa... Laitoin tänä aamuna kahdeksan arkipäivää tilauksen jälkeen sähköpostia että onko paketti jo lähtenyt liikkeelle vai perunko tilauksen.
Kuten odottaa saattaa, muutaman tunnin päästä tuli ilmoitus että paketti lähetetty mutta ei vastausta varsinaiseen sähköpostiini.
Veikkaan että ilman kyselyä tilaukseni pysyisi edelleen "työn alla".
Tänne ei tarjonnu mitään päivitystä.Toimii muuten uusin Xiaomi PRO 2 firmis 2.3.6 hienosti! Erittäin hyvä kiihtyvyys ja tasainen 25km/h vauhti. Myös vakionopeudensäädin toimii taas. BMS 141 versio avaa myös päivittyessään täyden kapasiteetin akkuun, omassa tapauksessani 12400mAh entisen vajaan 11***mAh sijaan. Näissä on 12400 ja 12800 akkuja, riippuen mitä on toimittajilta saatu kokoonpanolinjalle. BLE uusin versio on 134. Suosittelen päivittämään, tämä vakio firmis toimii paremmin mitä tässä ketjussa aikaisemmin hehkuttamani monopattinoitalian cfw, mikä on speksattu 850w sport tilassa.