Sehän on aika laaja kysymys, voiko sähköpotkulautailla talvella. Jonkun talvikeli on sama kuin kesäkeli, paitsi on kylmempää ja likaisempaa. Joku lumeton talvi eteläisessä kaupungissa tietenkin menee siinä missä kesä, kunhan pukeutuu sään mukaan ja käyttää sopivia laseja tai visiiriä. Renkaat käyvät tietyn rajan jälkeen liukkaammiksi vaikka ei olisi liukasta ja kenties heikoiksikin, mutta akun viilenemiseen meno lopullisesti tyssää jos pakkanen on kova. En osaa sanoa, miten kovassa pakkasessa pääsisi kohtuudella jos lähtee lämpimällä akulla, mutta ainakin ajopeli tai akku pitäisi pysähtyessä saada taas sisälle.
Lumihangessa tai oikeasti liukkaalla jäällä ajaminen kannattanee suoraan unohtaa. Hoidetulla talvisella KLV:llä voi ajaa. Minä en halua koska olen nössö ja tissiposki.
Ainakin toimintamatka talviajossa vähenee, etenkin jos sitä varten yrittää saada lisäpitoa vaihtamalla renkaat. Tätä ehkä kompensoi tai on kompensoimatta se, että joutuu ajamaan keskimäärin varovaisemmin välttääkseen katkaisemasta leukaa ja ranteita.
Lumihangessa tai oikeasti liukkaalla jäällä ajaminen kannattanee suoraan unohtaa. Hoidetulla talvisella KLV:llä voi ajaa. Minä en halua koska olen nössö ja tissiposki.
Ainakin toimintamatka talviajossa vähenee, etenkin jos sitä varten yrittää saada lisäpitoa vaihtamalla renkaat. Tätä ehkä kompensoi tai on kompensoimatta se, että joutuu ajamaan keskimäärin varovaisemmin välttääkseen katkaisemasta leukaa ja ranteita.