Juu. Kuulostaa ihan Helenin syyttelyltä, oletko siellä töissä.? Heidän asiakaslupauksensa on, että asiakas on aina väärässä.Ollut vuosia Helenillä eikä mitään moittimista heidän palveluissaan eikä yhteydenpidossa.
Jos itse kämmää niin se on oma syy.
Helen jatkoi viime keväänä yksipuolisesti sopimusta pelkällä sähköposti-ilmoituksella. 2 viikkoa oli aikaa reagoida "tilattuun" sähkösopimukseen. Puhelimella ei asiakaspalveluun saa yhteyttä. Nettisivujen kautta tehty irtisanomisilmoitus ei puolestaan ollut mennyt läpi, koska siitä oli puuttunut osoite. Minulle selvisi vasta myöhemmin ettei irtisanomisilmoitus ollut mennyt läpi, joten ensi kesään asti loukussa Heleniin. Sähköpostilla yritin asiakaspalvelun kanssa vielä selvittää asiaa, mutta se oli kuin seinille olisi puhunut: erimielisyydet ratkotaan käräjäoikeudessa.
Niin enkä ole ainut, joka on itse "kämmännyt" itselleen sähkösopimuksen Helenin kanssa.

Helen uusi Tuijan sähkösopimuksen yksipuolisesti eikä asiakaspalveluun päässyt läpi: "Aivan absurdi tilanne"
Sähköyhtiö Helen on uusinut joidenkin asiakkaidensa sähkösopimuksia kyseenalaisin keinoin. Myös asiakaspalvelussa on ilmennyt pahoja saavutettavuusongelmia.