Totta, hyvä pointti. No toivottavasti muut lukijat ei koe, että paskon tän ketjun näillä viesteillä
Eli avasin nyt tuon "laatikon" missä siis se kontrolleri on. Avasin kaikki liitokset, virta, moottori ja ilmeisesti näytöltä tuleva. Missään ei näkyny mitään selkeää merkkiä kosteudesta tai hapettumista. Yleismittari mulla pysyy kädessä niin voinko noita jotenki mittailla jotta selviäis vika? Jos voi niin miten? Avasin sen kontrollerin myös ja silmä määräisesti en nähny mitään poikkeavaa. Akku oli jonku reilun vartin pois paikaltaan ennen sitä ettei jostain iske kynsille
Pyörä on nyt ollu reilu vuorokauden lämpimässä tallissa ja toimii kyllä ihan normaalisti, otin nyt ulos ja jätin pihalle pakkaseen niin näkee jos vika taas palautuu niin silloin sen on pakko olla kosteus, ainaki mun mielestä?
Tarkistin myös kaikki johdot missä sähkö kulkee ja näyttää ihan ok. Ainoa mitä vähän mietin on se johto mikä menee moottorille. Se oli meinaan siinä aika kovassa kulmassa ja lepäs sitä "putkea" vastaan mistä johto menee moottorille niin onko siinä jotain nirhaumaa ehkä, sen verran tiukalla se johto eikä ollu ylimääräistä mitä olis voinu kiskoa niin en päässy tarkistaan oliko kuori kuitenki ehjä.
E: Tarkoitan siis tätä johtoa:
Oli näköjään se kuppi lähteny tuosta ja mun mielestä tuo jousen näköinen "sukka" pitäis olla tuossa taitoskohdassa? Viime kesänä tuohon vaihdoin renkaan ja en nyt kirveelläkään muista oliko tuo sukka tuossa taitoskohdassa, en mie sille kyllä mitään muuta tarkotusta keksi.