täällä oli kyllä pyörätiet läpi talven (5kk) niin huonossa kunnossa ettei mitenkään sähköpyörästä olisi auton korvikkeeksi .
Täytyy tähän sanoa, että vaikka kilsoja on tolla sähkömaasturilla takana vielä vähän, niin nyt kelirikkoaikaan on tullut vastaan vähintäänkin hyvä kattaus vaihtelevia olosuhteita. Oon kerennyt ajamaan umpihangessa, 15cm syvässä loskapaskassa, märällä jäällä, lumella, ihmeellisessä jäämurskasohjossa ja mudassa, eikä ole ollut mitään ongelmia etenemisen kanssa vaikka ei ole edes nastoja alla. Niin kauan kun on saanut vaan kampia pyöritettyä, niin on päässyt eteenpäin.
Kokemattomana maasturikuskina oon ajanut vähän turhankin varovaisesti, mutta silti oon jo mennyt paikoista joita en olis edellisellä luomufillarilla ikipäivänä lähtenyt edes yrittämään.
Jos / kun tuohon laittaa nastat alle niin väittäisin että työmatkalla ei ihan heti tule sellaisia olosuhteita missä ei pääsis etenemään, vaan enemmän tulee vastaan kuskin mukavuudenhalu ja innostus (talvi)pyöräilyyn. Voisin kuvitella, että fatbikellä pärjää vielä astetta karummissakin olosuhteissa ja kyytikin on varmaan vähän pehmämpää jos pyörätie on aivan perunapeltoa.