- Liittynyt
- 17.03.2017
- Viestejä
- 1 107
Tuli itsekkin hankittu työmatkakulkineeksi sähköavusteinen fillari. Malli on runkoakulla oleva.
Se mitä mietiskelin oli akun irroitus työpäivän ajaksi. Varmasti on fiksu viedä akku sisälle lämpimään, mutta tarvitseeko akun kontakteja suojata pyörän päässä sateelta ja erityisesti nyt lumelta?
Onko muut tämmöistä tehneet?
Töissä on kehnohko katos, mutta luultavasti huominen pyry sataa kyllä pyörän päällekkin.
Ainakin Boschin moottoreille on ns. kumitulppia, joilla suojata kyseiset kontaktit.
Omani tilasin Amazonista: https://www.amazon.de/gp/product/B01MXUSRMN/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o09_s00?ie=UTF8&psc=1
Edit. Jostain syystä mulle näyttää ettei ilman kovia postimaksuja sais tänne. Vaan eiköhän noita saa Suomenkin puolelta vähänkään isompien pyöräkauppojen kautta.