Juurikin näin. Tässä vähän tilastoa noista isommista määristä:
142km 0% akkua jäljellä (lokakuu)
123.92km 11% akkua jäljellä
119.99km 26% akkua jäljellä
179.57km 2% akkua jäljellä (syyskuu)
131.8km 6% akkua jäljellä
162km 0% akkua jäljellä (heinäkuu)
113.67km 14% akkua jäljellä
Kiintoisaa. Minkäslainen mylly sulla oli? Ja mitenkäs tuo latautuminen tapahtuu - onko mitään teholatureita noin isoille akuille olemassa ja latautuuko akusta vaikka se ensimmäinen puolikas nopeammin? Verraten nyt vaikka puhelimiin?
Toki noilla koko päivän kestävillä reissuilla mennään sitten pikkuteitä pitkin, korkeuserot ovat vähän isompia kuin maantiellä mutta kuitenkin tasaistakin riittää paljon enemmän kuin maastossa.
Ja tämä toki varmasti riippuu lähinnä pyörästä, mutta onko tuo pienin avustustaso sitten käytännössä pyörän oman massan kumoamista, vai tuoko se lisäksi vielä helpotusta ajoon vrt ilman sähköä? Itselle pitkillä matkoilla toki riittäisi se, että muuten pyörä hoitaisi lähinnä omat lisäkilonsa, mutta isompiin nousuihin voisi hakea akusta vähän dopingia.