Kiinteat ovat heiluneet 800 euron korvilla ja ne istuvat silmaan paremmin. Niiden kanssa sahkari ja kuormanhallinta niin menee jo neljasosan puolelle.
Ok, motonetissä jos ei ihan noin paljoa niin lähelle (ja toki asennus, no jos 3 vaihe valmiina). Eli pääsee siten punaisesti kolmivaihe rasiasta eroon. Jos sitä siirettävää tarvii niin sen joutuu kuitekin ostamaan.
Suosittelen kyllä kiintään käyttöön kiinteää, niiden ulkonäöstä en oli ihan yhtä optimistinen, saati jos ovat niitä valomajakkoja.
Toista se on suomilaatu

. Noita Motorwerkkejäkin on myyty Suomessa tuhansia. Sen verran vaarallisia ettei myytyjä kerätty pois
https://www.is.fi/autot/art-2000010772628.html
Linkki tuotteet esimerkistä että kuraa on markkinoilla, ja Tukesin resurssit rajalliset, mutta esimerkki että näissä latureissa on turvallisuus puutteita, ja tuossa jutuss sellainen nosto että "samanlainen" alista, voi olla turvallisuuden kannalta ihan erilainen.
Oma tuonti, tai yhteisön alueela jostan kiinasta kiinalaisen ciiuang231@outlook EU postilokero firmasta tilattu ei ehkä tartu pistokokeisiin ja ciiuangin tilikin jo suljettu. Sen ahvaitut puutteet ei ehkä tavoita asiakkaita. Saati että myyjä olisi ottamassa vastuuta.
Brändikama, brändi myyjältä EU alueelta sitten eriasia.
Tukesin osalta muistettava että on aika pikkutarkan maineessa, markkinoilta pois veto ei aina tarkoita että se olisi erityisen vaarallinen, näissä laturijutuissa on myös väännetty tulkinnoista maahantuojan/valmistajan ja Tukesin välillä.