En epäile tätäkään. Mutta ei siiyä kauheasti kannata laskea saavansa. Jos tuollainen 10 vuotta vanha auto maksaa 10000e, niin ei sitä varten osteta tuhansien eurojen latureita. Joko tyydytään 1vaihelataukseen, tai ostetaan auto jossa on mahdollisuus 3vaihelataukseen.Kyllä sillä markkinat on 10 vuotta vanhojen käytettyjen ostajien parissa
On meinaan iso ero sillä lataako tuollanen 64kWh auto akkunsa yössä n.10h vai vuorokaudessa ~20h, jos pidempää työmatkaa aikoo ajaa päivittäin. Noi Nirot, Konat ym. vähän isompiakkuiset on kohta sopivassa hintaluokassa kun se tonnin pommi dieselkuski pakuksi muunnetulla farmarillaan laskee euroja ja polttoaineeseen menee jo monta sataa kuukaudessa niin alkaa kiinnostamaan. Niin mulle ainakin kävi ~4v sitten kun pelkkiin työmatkoihin meni about satanen viikossa tankkiin.
Lisäksi laturin asennuksesta saa maksaa kahteen kertaan. Nyt wallen asennus, ja tulevaisuudessa sitten se uusi laturi.
Onko mahdollista suurentaa sulakekokoa 3x35A? Silloin voisi kuormanhallinnalla ladata 1x32A, ja laitteisto olisi tonnin halvempi.