Ite oon pähkäilemässä nyt muutaman mallin kesken, täältä muutama sivu takaperin sai aika hyvää pohja-infoa Cuben pyöriin ja näillä näkymin oon päätymässä Stereo Hybrid Race-malliin, mutta vielä olis muutama kysymysmerkki. Eilen hoksasin bike-discountissa tämän oranssin 120 Race mallin tulleen tarjoukseen hyvään hintaan 3125e suomen 24 alvilla.
mhw-bikellä olisi taas 140 HPC Race-malli tarjouksessa hieman yli 3800e
www.mhw-bike.fi
Aika vaikea valita näiden kahden kesken, varsinkin kun valintaa on tekemässä n 3-4 vuotta tulevaisuuteen, kun tämä tulisi työsuhde-pyöräksi. Käyttö on alkuun arviolta 80% tasaista ja latupohjaa ja 20% kantopolkua, ainakin tällä hetkellä. En tiedä innostuuko esim vuoden päästä enemmän vaikka alamäkeen tms hurjailua. 140-malli sinänsä tukisi tuota käytön laajennettavuutta tulevaisuudessa ja siinä tulisi isomman jouston lisäksi dropper-satula ja parempi näyttö. Olisko nämä kuitenkaan tuon 6-700e hintaeron arvoisia... 120-mallin erikoisväri oranssi on, noh erikoinen, mutta erottuisi ainakin joukosta, jos ei muuta...
Onko täällä Stereo Hybrid 120:en omistajia, jotka nyt haikailee tuon 140-jouston perään?
mhw-bikellä olisi taas 140 HPC Race-malli tarjouksessa hieman yli 3800e
![www.mhw-bike.fi](https://www.mhw-bike.fi/media/image/2d/4f/2f/636112-Cube-Stereo-Hybrid-140-HPC-Race-625-liquidred-n-black-2023-E-Bike-Fully-Mountainbike-0.jpg)
Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 625 liquidred n black 2023 - Sähköpyörä Täysjousitetut Maastopyörä
Vakava pyöräilyseikkailu vuoristossa vaatii rungon ja komponentit, jotka ovat tehtäviensä tasalla. Siksi Stereo Hybrid 140 HPC Race 750 -pyörässä on hiilikuituinen päärunko, RockShox 35 Silver -ilmajousitettu haarukka ja siihen sopivat...
![www.mhw-bike.fi](https://www.mhw-bike.fi/media/image/89/0a/d0/apple-180pxt8eacyho2TJAv.png)
Aika vaikea valita näiden kahden kesken, varsinkin kun valintaa on tekemässä n 3-4 vuotta tulevaisuuteen, kun tämä tulisi työsuhde-pyöräksi. Käyttö on alkuun arviolta 80% tasaista ja latupohjaa ja 20% kantopolkua, ainakin tällä hetkellä. En tiedä innostuuko esim vuoden päästä enemmän vaikka alamäkeen tms hurjailua. 140-malli sinänsä tukisi tuota käytön laajennettavuutta tulevaisuudessa ja siinä tulisi isomman jouston lisäksi dropper-satula ja parempi näyttö. Olisko nämä kuitenkaan tuon 6-700e hintaeron arvoisia... 120-mallin erikoisväri oranssi on, noh erikoinen, mutta erottuisi ainakin joukosta, jos ei muuta...
Onko täällä Stereo Hybrid 120:en omistajia, jotka nyt haikailee tuon 140-jouston perään?
Viimeksi muokattu: