Elisa Viihde ja sen pakkomyynti, Viaplayn nykyinen iteraatio, joka on hirveä ylihinnoiteltu kötöstys, ylibuukatut, käyttäjämäärälle selkeästi alimitoitetut vanhaa rautaa sisältävät tukiasemat, surkea asiakaspalvelu, häiritsevä puhelinmyynti etc.
Kuitu on toki aina kuitu, siitä harvemmin pahaa sanottavaa löytyy toimittajasta riippumatta (ehkä hintaa lukuunottamatta).
Toki tämä on vain oma subjektiivinen kokemukseni lafkasta ja sen tuotteista. Isolle massalle myynti käy ja osinkosalkussa tästä syystä paikka Elisalle on.
Minä vastikään vaihdoin elisaan, otin rajoitetun nopeuden liittymän. Myivät sen niin että lähetysnopeuskin olisi ollut 5mb, vaikka olikin 1 mb. Ja todellisuudessa heitteli jotain 0,25mb tms.
Tarkkaan en tätä muista, faktoja ei jaksa puhelimesta tonkia. Enikeis, se meni kuitenkin siihen, että halusivat että kokeilen tuota muulla miten toimii, sitten piti boottailla, epäilivät että onko vika uudessa kortissa, minun puhelimessani (jossa Telialla toimi ok)
Ja lopen kyllästyin ja tilasin nopeamman liittymän ja boom! : ongelma ratkesi, vika ei ollutkaan minulla.
Kyllä Elisan kanssa on kaikki aina niin hankalaa ja tuon jälkeen jopa sähköpostilasku on muuttunut maksulliseksi. Uskomaton kasa PASKAA. No, mitäpä voi odottaa firmalta joka juoksuttaa yhtiökokoukseen sijaansa jotain jalkapallojoukkueita(?)