Kyllä salkku ois oltava reilusti yli miltsin. Toki itsekin olen tällä hetkellä kokolailla "massimies". Mutta se johtuu vain perheen hyvästä tulotasosta. Perheen nettotulot on liki 15te/kk, eli ei tässä nyt kaupassa paljoa tartte hintoja katsella, ja muutenkin aina voi "ostaa mitä haluaa". Mutta jos työt lähtee alta, niin eipä tässä voi jäädä oloneuvokseksi ilman huomattavaa menojen skaalausta.
Salkku on vasta muutama satku, mutta kasvaa kyllä kovaa vauhtia. Tosin jo pari vuotta on käteisen määrä kasvanut tilillä turhan suureksi, kun ei ole ollut kanttia tuupata pörssiinkään. Ois kannattanut kyllä.
Itse uskon 10-15v päästä olevani taloudellisesti riippumaton, eli salkku reilusti yli miljoonan ja asunto maksettu jne.
Salkku on vasta muutama satku, mutta kasvaa kyllä kovaa vauhtia. Tosin jo pari vuotta on käteisen määrä kasvanut tilillä turhan suureksi, kun ei ole ollut kanttia tuupata pörssiinkään. Ois kannattanut kyllä.
Itse uskon 10-15v päästä olevani taloudellisesti riippumaton, eli salkku reilusti yli miljoonan ja asunto maksettu jne.