Tämän homman selvittäminen unohtunut tyystin. Onko siis niin ettei kyseiseen viestiin tarvi reakoida?
Kaipa se pitäisi molempien tunnistautua, jos ei halua alaikäisen asiakkuutta irtisanottavan tai rajoitettavan pääsyä tilille:
"
Jos asiakastuntemustiedot ovat puutteelliset, rahanpesulainsäädäntö edellyttää, että Nordnetin on irtisanottava asiakkuutesi (tässä tapauksessa sen alaikäisen, jonka huoltaja olet, asiakkuus) tai rajoitettava pääsyä tilille, jos irtisanominen ei ole mahdollista.
Siksi olemme kiitollisia, jos suoritat tunnistautumisen mahdollisimman pian jollakin yllä kuvatusta neljästä tavasta.
Jos sinulla heräsi kysyttävää, asiakaspalvelumme auttaa.
Ystävällisin terveisin
Nordnet
"
Edit. Tunnistautumistavat:
"Alaikäisen tilinavauksen yhteydessä molemmille huoltajille on luotu profiilit Nordnetiin, jos sitä ei aikaisemmin ole ollut.
Jos molemmat huoltajat ovat hiljattain suorittaneet tunnistautumisen jollakin alla kuvatuista neljästä tavasta, voitte jättää tämän viestin huomiotta. Jos kirjautumisvaiheessa verkkosivut eivät ohjaa sinua vahvaan tunnistautumiseen, koskee tämä viesti toista huoltajaa.
Voit/voitte suorittaa hyväksyttävän tunnistautumisen jollakin seuraavista tavoista:
1.
Kirjaudu henkilökohtaisilla Nordnet-tunnuksillasi verkkopalveluumme ja suorita kirjautumisen yhteydessä avautuvassa ponnahdusikkunassa ohjeistettu tunnistautuminen. Voit tehdä sen käyttäen toisen pankin verkkopankkitunnuksia tai Mobiilivarmennetta.
2.
Jos henkilökohtaiset Nordnet-tunnuksesi ovat unohtuneet, tilaa uudet tästä linkistä. Tilatessasi tunnuksia sinua pyydetään tunnistautumaan toisen pankin verkkopankkitunnuksilla. Tunnistautuminen on osaltasi hoidettu heti tämän vaiheen suoritettuasi. Nordnet-tunnukset saapuvat sinulle postitse, mutta sinun ei siis tarvitse jäädä odottamaan niitä tunnistautumisen suorittamiseksi loppuun.
3.
Jos käytössäsi on Mobiilivarmenne, kirjaudu ulos, kirjaudu uudelleen sisään ja valitse vaihtoehto "Kirjaudu sisään Mobiilivarmenteella."
4.
Jos sinulla ei ole Mobiilivarmennetta eikä toisen pankin verkkopankkitunnuksia käytössä, ole hyvä ja liitä kuva voimassa olevasta henkilötodistuksesta ponnahdusikkunaan, jonka näet kirjauduttuasi palveluumme sisään, tai vastaa tähän viestiin ja liitä kuva vastausviestiisi.
Jotta Nordnet voi täyttää hyvän asiakastuntemuksen* vaatimukset, sinun/teidän tulee tunnistautua mahdollisimman pian, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa tämän ilmoituksen lähetyspäivämäärästä.
Jos alaikäisellä on useita huoltajia, jotka ovat saaneet tämän viestin, pyydämme kutakin huoltajaa tunnistautumaan jollakin edellä kuvatuista tavoista. Alaikäisen molemmilla huoltajilla on huoltajien profiilit, vaikka asiakkuutta ei olisikaan.
"
@jarhu Toimisiko kohta 1 tai 2?