S.T.A.L.K.E.R. 2

Olen pelannut kaikki aikaisemmat osat vaikeimmalla vaikeustasolla lävitse ja mitään vastaavaa ongelmaa ei ole ollut. Rahanarvoista loottia on löytynyt paljon paremmin, kuin tässä pelissä, eivätkä korjauskulut ole yleensä vetäneet tutkimusmatkoja miinukselle.

Mitä rahanarvoista zonella oikeasti on, kaikki on hajalla olevaa romua ja suurin osa siellä vaeltavista ihmisistä on köyhiä ja juuri ja juuri selviytyvät. Hieman immersio kärsii jos random paikasta löytyy arvokasta tavaraa vain odottelemassa. Piilotetuista arkuista löytyy paljon hyvää tavaraa mitä voi käyttää hyödyksi ja artifactit on oikeasti ainoa arvokas asia tuolla.

Siksi niitä arkkuja ja artifackteja kannattaa metsästää ja kuten itsellä, rahaa on enemmän kuin tarpeeksi. Muutaman tunnin tutkimusmatkailun jälkeen jää helposti 50-100k plussalle ja nyt kun ovat AI-lifeä korjanneet niin tappeluita pystyy helpommin välttelemään ja kannattaa muistaa, jokainen osuma ja ammuttu laukaus taistelussa kuluttaa niitä varusteita.

Aikaisemmat osat eivät ole mitään verrattuna anomaly gamman modiin, siinä viimeistään ymmärtää millainen tämän pelin pitäisi olla, Stalker 2 on aivan liian helppo ja selvästi massoille tehty jotka ovat tottuneet siihen että vaivaa näkemättä peli kantaa pelaajaa eteenpäin ja lopulta olet niin yli varustettuna ettei mistään ole enää vastusta.
 
Mitä rahanarvoista zonella oikeasti on, kaikki on hajalla olevaa romua ja suurin osa siellä vaeltavista ihmisistä on köyhiä ja juuri ja juuri selviytyvät. Hieman immersio kärsii jos random paikasta löytyy arvokasta tavaraa vain odottelemassa. Piilotetuista arkuista löytyy paljon hyvää tavaraa mitä voi käyttää hyödyksi ja artifactit on oikeasti ainoa arvokas asia tuolla.

Siksi niitä arkkuja ja artifackteja kannattaa metsästää ja kuten itsellä, rahaa on enemmän kuin tarpeeksi. Muutaman tunnin tutkimusmatkailun jälkeen jää helposti 50-100k plussalle ja nyt kun ovat AI-lifeä korjanneet niin tappeluita pystyy helpommin välttelemään ja kannattaa muistaa, jokainen osuma ja ammuttu laukaus taistelussa kuluttaa niitä varusteita.

Aikaisemmat osat eivät ole mitään verrattuna anomaly gamman modiin, siinä viimeistään ymmärtää millainen tämän pelin pitäisi olla, Stalker 2 on aivan liian helppo ja selvästi massoille tehty jotka ovat tottuneet siihen että vaivaa näkemättä peli kantaa pelaajaa eteenpäin ja lopulta olet niin yli varustettuna ettei mistään ole enää vastusta.
Joo tässä pelissä pitää kyl tarkkaan harkita, että kannattaako se taistelu vai ei. Varsinkin nyt vielä kun mutanteilta ei saa mitään loottia. Vanhoissa oli missioneina kerätä eri mutanttien osia ja tuoda niitä myytäväksi tai missionin suorittamiseksi.
 
Joo tässä pelissä pitää kyl tarkkaan harkita, että kannattaako se taistelu vai ei. Varsinkin nyt vielä kun mutanteilta ei saa mitään loottia. Vanhoissa oli missioneina kerätä eri mutanttien osia ja tuoda niitä myytäväksi tai missionin suorittamiseksi.
Tuo on kyllä typerä homma ettei tässä saa mutanteilta mitään, tottunut siihen että sivutehtävissä ihmiset haluaa mutantin jotain ruumiinosia ja palkaksi saat arkun koordinaatit missä hyödyllistä tavaraa.

Tai mutantin tiettyjä ruumiinosia pystyi itse käyttämään ja saada hyötyä sitä kautta.

Sanotaan näin, että kerta tämä loottisysteemi on näin yksikertainen, niin ymmärtäisin kyllä senkin että tavaroiden korjaaminen olisi halvempaa, nyt siitä on keinotekoisesti tehty vaikeaa koska tuolla tavalla, hinnalla se on ollut helpointa eikä tarvitse nähdä vaivaa.

Kaipaisin kyllä oikeaa hardcore vaikeustasoa, missä et voi ostaa ehjää asetta tai muita varusteita, vaan ne joutuisi itse korjaamaan osista valmistamaan ja missä ei ole piiloarkkuja saatavilla, ennen kuin tietty sivutehtävä on tehty ja koordinaatti saatu.
 
Joo tässä pelissä pitää kyl tarkkaan harkita, että kannattaako se taistelu vai ei. Varsinkin nyt vielä kun mutanteilta ei saa mitään loottia. Vanhoissa oli missioneina kerätä eri mutanttien osia ja tuoda niitä myytäväksi tai missionin suorittamiseksi.

Tähän lisänä vielä, että itse eilen puolituntia katselin sivusta kun viisi bloodsuckeria rupesi taistelemaan npc hahmojen kanssa, lopulta siellä oli sikoja, koiria snorkseja riehumassa, kun taistelu laantui niin kaksi bloodsuckeria oli selvinnyt hengissä ja ne sai helposti napsittua haulikolla pois, ilman että otin yhtään damagea.

Tuohon kun olisi heti juossut mukaan riehumaan, niin varmasti olisi ollut kaikki tavarat hajalla ja hyvin todennäköisesti olisin kuollut. Kävelen 99% ajasta kuulokkeet korvilla ja heti kun kuulee epäilyttävää, niin yritän päästä takaisin päin mistä tulin ja johonkin ylös tähystämään.
 
Uuden pätsin jälkeen pelaillut nyt n. 2h yhtä soittoa ilman kaatumisia tms. :tup:
 
Uuden pätsin jälkeen pelaillut nyt n. 2h yhtä soittoa ilman kaatumisia tms. :tup:
Iso pätsi kaato pelin pari kertaa ja jättäny jumiin shadre ikkunaa, mutta toimii huomattavasti paremmin kun ennen. Anoia että ydin voimalan vieressä oleva kaupunki, siinä kun juttelee korjaajalle tai myyjälle, niin fps joku 10
 
Nyt tuli ekaa kertaa muisti vuoto kun pääsin rostokkiin
muok. 3 kertaa tässä 50 minuutin aikana nyt tapahtunut. Ei kai tässä auta kuin juosta äkkiä pois alueelta.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt kun on max endurance ja pari weight artifactia niin liikkuminen ja lootin roudaus alkaa olla järkevää. Mutta koko staminamittari on kyllä jotenkin surkea, siinä ajassa kun saat energiajuoman korkattua niin se on muutenkin täynnä ja se energiajuoman etu kestää ehkä 5 sekuntia.

Mutta olipa kyllä seikkailu Thunderberry srtifact, random törmäsin siihen ja huhhuh mikä event...
 
etu tähtäin ei hohda pimeässä ollenkaan ja valaistuksessa se näkyy vihreänä. Literally unplayable
123.jpg
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
262 491
Viestejä
4 554 079
Jäsenet
74 993
Uusin jäsen
hollow

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom