S.T.A.L.K.E.R. 2

Viestiketjua seuranneena ainakin tusinan verran eri henkilöitä on kertonut bugeista ja kaatumisista. Mielestäni tämä kertoo jo tarpeeksi laajasti, että peli on buginen. Eri asia on se, kohtaavatko kaikki henkilöt samoja bugeja, jotka manifestoituvat milloin missäkin olosuhteissa (vastaus: eivät).

Miksi joidenkin pitää silti huudella "ähäkutti, minulla ei ole tullut bugeja vastaan (eli ei sinullakaan voi olla)"? Ja jos joku tulee kertomaan kokeneensa bugeja, niin pitää kilpaa väittää, ettei bugi voi johtua pelistä vaan vika on pelaajassa?

(Täysin sama juttu CP2077 kanssa, joka oli - uskokaa tai älkää - myös PC:llä erittäin buginen, mutta silti jokainen joka ei bugeihin törmännyt koki tarpeelliseksi huudella että "ei voi olla bugeja, ei minullakaan ollut!" Tyypillisesti näillä henkilöillä oli sellaiset vuosien aikana rakennetut hypelasit silmillä, että olivat vain ohittaneet bugit olan kohautuksella. )

Kyllä se oma suosikkistudiokin saattaa julkaista keskeneräisen teoksen ja se on ihan ookoo, jopa odotettavissa vuonna 2024.

Ei kai kukaan ole bugisuutta kieltänyt kummastakaan pelistä? Helvetin bugisiahan ne on julkaisussa olleet. Toisia toki hämää esim graafiset bugit enemmän kuin toisia.

Se mihin itse otin kantaa on tuo kaatuilu. Osa sanoo että pelit olleet kaatuilun johdosta pelikelvottomoa kun taas toisilla ei moista tapahdu ja on siten täysin pelikelpoisia. Näin mulla on käynyt molempia mainittujen pelien suhteen. Se on johtuu tietenkin miljoonista eri kokoonpanoista, toisilla toimii paremmin kuin toisilla.

Mulla ne on toimineet ilman kaatuilua tai peliä rikkovia bugeja ja oon sen ilmaissut ilman mitään hypejä tai muuta.

Statistiikka

Viestiketjuista
261 800
Jäsenet
74 849
Uusin jäsen
ookooo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom