Katselin jotain kamoja taas ja huomasin, että jossakin promo kuvassa makuu patja oli laitettu pussin sisään, eipä ole tullut itselleni mieleenkään.
Toki kyseessä oli semmoinen juuri sopiva, tarvii testata sillein seuraavaksi kun menee, että otan keinun ja tuommoisen 3 mm, eli ohuimman makuualustan, jossa se "hopeoitu pinta" - ja laitan sen makuupussiin.
Keinun ongelmahan on se alaselkä josta se lämpö karkaa. 'Varmaan loppu viikosta pääsee kokeilemaan, toki talvi säkki jo otettu käyttöön. #2,3 kilonen, joka toimii kyllä hyvin, -7 oli tuon pussin comfort....yks viimeisistä kerroista kun olin reissussa niin, yöllä hikosin ihan vitusti ja pussi oli pitkään auki aina napaan saakka ja jalatkin ulkona välillä kun puski nestettä.. No siinä sitten 2 tuntia pussi auki ja äijä alko jäähtymään niin pääsin nukkumaan oikeasti. Heräsin yöllä siihen, että t-paita melkein likimärkä yhdessä semmoisen ohuen pitkän T-paidan kanssa. Aamulla kun heräsin niin olin täysin kuiva. Lämpötila oli yön aikana jotain 8-3 asteen välillä.
-Ihmettelin asiaa pikkasen ja kelasin, että pitikö se makuupussin toimiakin just tällein.. No hyppäsin pussista pois ja katselin pussin selkä puolta, niin sisäpuoli kuiva ja ulkopuoli melkein koko selänpituudelta märkänä. Alla oli se kaikista paksuin solumuovi hässäkkä, josta tuossa ylhäällä olin jo kommentoinut muutaman sanan.
Käytin tuon pussin myös pesukoneessa, pieni kone ja toi säkki sinne, vetuketju kiinni ja pesuun. Pesusta kun tuli, niin eka fiilis oli, että onkohan tätä edes pesty sisältä tietenkin täysin kuiva, oletan ettei vesi edes ole päässyt sinne ??
No naaman ja hupun kohtaan pientä kosteutta, että ainakin se viimetalven hikipaska on +pesty siitä naaman kohdalta..
Ostin jossain vaiheessa semmoisen teltan lämmittimen ja sillä kyllä lämpenee teltta ja semmoinen pieni 2 henken laavu kun pistään aukon umpee ja laittaa kaasupäälle. Se pieni 300 ? gramman puteli kesti noin 5h.. Ihan vaan tiedoks jos joku joskus tarvii, saksan ebaystä tuli ostettua ja hinta jotain alta 10 egee.
Sehän laitetaan siihen normi kaasu #keittimen päälle, se on semmoinen ~20 senttiä pitkä ja ehkä vajaa 10 leveä metalli häkkyrä jossa on aukkoja ja metalli kerroksia.
Toimii todella hyvin!!!
Teltan saa saunaksi jos haluaa !
Seuraavaksi tulee nro 30 !!! -kertaa lähtenyt "testaamaan" !!!!
Ehkä semmoinen paksumpi n 8-9 senttimen ilmapatja vielä pitää ostaa.. KUN se Kompo, että paksuin solumuovi ja 3 sentin itse täyttävä tuntu jotenkin epämukavalta kun sitä kokeilin.. Jotenkin se tuntu kovalta, ja yhteensä noi vei tilaa aivan liikaa. Kun itselläni on semmoinen 50 litran pikku rinkka, johon saa kyllä ulkoisesti, joka paikaa laitettua tavaraa kiinni.
Kesällä kevyimillään oli kyydissä 13,6 kiloa ja talvella ja oliko se viime kerralla aina 21 kiloon saakka. Mulla on tuossa tuommoinen roikkuva vaaka, jonka tarkoitus on just vaan ottaa numerot talteen ennen kuin lähden, niin saa itselleni tilastoa - toki en niitä mihinkään ylös laita..
Ja tätä mä oon kanssa kuolannut olis mulle täydellinen :
https://www.karkkainen.com/verkkoka...click&utm_term=ANAR+Anar+Hunter+Forest+rinkka