Huonoa tuuria Lapilla kun aina osuu puuhun
Elisessä kai vahva osuus auton säädöillä/autolla, mutta mikä painoarvo kuskilla ollut valinnoissa, ja millä tiedoilla niitä tehnyt.
Mutta , vanha sanonta että ennemmin kannattaa palkata onnekas, kuin hyvä mutta epäonnekas.
( taitaa se onnikin lisäänty jos on hyvä.)
Naurettavaa pelleilyä. Kyllä suomessa osataan urheilulajit pilata. Ensin keksitään jotkut kulmatolpat mutkiin ja nyt sitten jokin hemmetin virtuaalinen shikaani, jonka aikana pitää ajaa maksimissaan 60 kmh ja katsella lattiaa tjsp. Miksi ei samantien rajoiteta tehoja maksimissaan 100 hp ja nopeus 50 km/h koko ajaksi, ei tulisi ulosajoja, paitsi ehkä rattiin nukahtamisen vuoksi.
Väitteesi että pilaaminen olisi nimenomaa kansallista on hataralla pohjalla.
Kyse karkeasti kahdesta asiasta, turvallisuus ja kustannukset. Turvallisuus vie toki katsojilta jotain, mutta nimenomaan tässä tapahtumassa sitä katsottavaa on kuitenkin ollut, ja vielä ihan ilman vakavia loukkaantumisia, saati ruumita. Eli toistaiseksi päinvastoin kuin väitit.
Virtuaalinen sikaani ilmeisesti ajatuksena saanut ihan kannatusta, sillä potenttiaalia, edullinen, turvallinen tapa tehdä se sikaani. Kritiikki on kohdistunut sen toteutukseen ja nimenomaan sen "käyttöliittymään" autossa. En tiedä onko sitä Suomesta speksattua, mutta ainakin Suomesta sitä on kritisoitu, yllättyn ja petyn jos se puoli ei siitä kehittyisi.
Joku Harjun erikoiskoe saa kuskeilta kritiikkiä, ja tuskin niitä varsinaisen kilvanajon kannalta pitää tarpeellisena, mutta tapahtumien kannalta ne on erittäin tärkeitä , jos ralli halutaan pitää tämän tyyppisenä missä ajetaan kymentä erilaista pätkää jotka kilometrien pituisia, niin näillä ns yleisöpätkillä on iso merkitys tapahtumille.