Rallin MM-sarja 2017

Tila
Keskustelu on suljettu.
Hyvin tuo WRC+ toiminu tähän asti.
Tilaus loppu ny. Ihan millon vaan saa tulla ongelmia, mutta ei saatana Suomen rallissa
:hammer::rage:
 
Eipä toimi tämäkään
En voi kuin arvata että yritit avata väärin, tiedostoa ei tallennetta, vaan avataan tuo osoite. Kopioi se ja Ctrl+N / Ctrl+V sitten VLC:ssä.

Ei ole kyllä ollut tätä ongelmaa aiemmin WRC+:ssa (ilmaskoodit putkeen olleet voimassa jo kohta vuoden vissiin) ja nytkin ongelma on jossain sivulla kun streami on oikeasti olemassa.
 
No sitten vika VLC:ssä ja näytönohjaimen ajurien välillä tms. Vaihtoehtoisesti joku muu mediasoitin tai esim. Edge-selain tukee natiivisti. Lähetys loppu tältä iltaa mutta "thanks for watching" ruutu edelleen näkyy jos kokeilet.
 
Teknistä vikaa ollut siellä päällä. Facebookissa kommentoivat näin:

Sorry for the problems with the WRC+ coverage from tonight’s live stage at Neste Rally Finland, which were due to technical problems beyond our control. The Stream is now live, the Re-Live will be soon available to view on demand.
 
Ylen ralliuutisessa Tahko totesi Sunisen ja Lapin eroista Tänakiin, että vaikea tuota on metsässä ottaa kiinni.
Jos on liukasta (irtosoraa) kärkikuskeilla, niin se on yksi EK ja 5 sekkaa ei oo yhtään mitään.
Se vaan vaatii sen, että pojat ajaa kovaa ja pitää auton tiellä.
 
Kellottikohan kukaan Grönholmin vetoa Harjulla.
Ei ollu mitään näytösajoa, vaan ihan kunnon kyytiä.
 
Kellottikohan kukaan Grönholmin vetoa Harjulla.
Ei ollu mitään näytösajoa, vaan ihan kunnon kyytiä.
Facessa neste rallin päivityksen kommenteissa tais joku kellottaa että ois ajanut tasoihin Lapin kanssa mikä ois kyl aika hyvin veteraanilta.
 
Melkonen eka aamurundi Jyväskylässä.
Jukojärvellä Ogier ja Paddon ulos, Tänkilla rengasrikko.
Näyttää Suomalaisittain ihan hyvältä, Lappi ja Suninen varsinkin vetää hyviä aikoja.
 
Kokonaistilanne ek 4/25 jälkeen:

1. Latvala 21:30.4 (ajettu yht. 44,02km, KTN 122,8km/h)
2. Lappi +5,3
3. Breen +8,1
4. Suninen +8,3
5. Östberg +10,9
6. Hänninen +11,7
7. Meeke +12,8
8. Evans +14.0
9. Neuville +19,4
10. Sordo +34,4
...
?? Tänak +1:34,4 (ek4 rengasrikko+vetoakseli hajalla)

Ek 4 Ogierille ja Paddonille ulosajot
 
Tyypit menee niin limitillä että saattaa tulla tallimääräys ku Lappi ei taistele mestaruudesta
 
Kokonaistilanne ek 7/25 jälkeen:

1. Latvala 40:57.5 (ajettu yht. 85,73km, KTN 125,6km/h)
2. Lappi +1,6
3. Östberg +13,8
4. Breen +14,2
5. Suninen +14,3
6. Hänninen +19,7
7. Meeke +20,2
8. Evans +22.5
9. Neuville +34,1
10. Sordo +51,5
...
?? Tänak +1:40,3
 
Sitten taas asiaan: EK9

1. 10
3FIN_18x12.png
J. LATVALA 50:17.5
2. 12
3FIN_18x12.png
E. LAPPI 50:18.6 +1.1 +1.1
3. 15
3FIN_18x12.png
T. SUNINEN 50:32.6 +14.0 +15.1
4. 9
3IRL_18x12.png
C. BREEN 50:37.0 +4.4 +19.5
5. 14
3NOR_18x12.png
M. ØSTBERG 50:37.4 +0.4 +19.9
6. 11
3FIN_18x12.png
J. HÄNNINEN 50:40.7 +3.3 +23.2
7. 7
3GBR_18x12.png
K. MEEKE 50:49.8 +9.1 +32.3
8. 3
3GBR_18x12.png
E. EVANS 50:50.7 +0.9 +33.2
9. 5
3BEL_18x12.png
T. NEUVILLE 50:57.3 +6.6 +39.8
10. 6
3ESP_18x12.png
D. SORDO 51:28.1 +30.8 +1:10.6
 
Päivitellään
EK11 ajettu ja kärki vaihtunu.

1.
3FIN_18x12.png
E. LAPPI 1:04:03.4
2.
3FIN_18x12.png
J. LATVALA 1:04:06.9 +3.5 +3.5
3.
3FIN_18x12.png
T. SUNINEN 1:04:18.5 +11.6 +15.1
4.
3FIN_18x12.png
J. HÄNNINEN 1:04:30.8 +12.3 +27.4
5.
3IRL_18x12.png
C. BREEN 1:04:33.1 +2.3 +29.7
6.
3GBR_18x12.png
E. EVANS 1:04:43.1 +10.0 +39.7
7.
3NOR_18x12.png
M. ØSTBERG 1:04:45.2 +2.1 +41.8
8.
3BEL_18x12.png
T. NEUVILLE 1:04:58.0 +12.8 +54.6
9.
3GBR_18x12.png
K. MEEKE 1:05:01.4 +3.4 +58.0
10.
3ESP_18x12.png
D. SORDO 1:05:45.9 +44.5 +1:42.5
11.
3EST_18x12.png
O. TÄNAK 1:05:51.1 +5.2 +1:47.7
 
Kokonaistilanne ek 13/25 jälkeen:

1. Lappi (Toyota) 1:11:36.4 (ajettu yht. 148,02km, KTN 124,0km/h)
2. Latvala (Toyota) +4,4
3. Suninen (Ford) +19,0
4. Breen (Citroen) +33,0
5. Hänninen (Toyota) +39,1
6. Östberg (Ford) +45,0
7. Evans (Ford+DMack) +45,1
8. Neuville (Hyundai) +58,0
9. Meeke (Citroen) +1:07,6
10. Tänak (Ford) +1:50,2
...
11. Sordo (Hyundai) +1:52,5
12. Veiby (Skoda Fabia R5) +4:57.9 (R5 vs WRC vertailua: eroa on tullut keskimäärin 2,01s/km Lappiin)
 
Viimeksi muokattu:
Kokonaistilanne ek 16/25 jälkeen:

1. Latvala (Toyota) 1:40:27.1 (ajettu yht. 209,98km, KTN 125,4km/h)
2. Lappi (Toyota) +7,3
3. Hänninen (Toyota) +55,4
4. Suninen (Ford) +58,1
5. Evans (Ford+DMack) +1:02,7
6. Breen (Citroen) +1:12,0
7. Neuville (Hyundai) +1:32,4
8. Meeke (Citroen) +1:58,0
9. Tänak (Ford) +2:13,8
10. Sordo (Hyundai) +3:17,5
...
?? Östberg (Ford) +4:09,3

EK16 Suniselle +20s ajovirhe kun ajoi hidaste shikaanin kait suoriksi ja joutui kiertämään sen (jos niitä ei kierrä oikein niin saa varmaan reilut aikasakot), samanlainen ajovirhe tuli Sordollekin.
EK16 Östberg veti ulos, rikkoi ainakin renkaan ja vaihtoi sen, jäi kärjelle 3min 12s.
 
Tuskin Lappi viitsisi valehdella joka pätkän jälkeen yrittävänsä ajaa voitosta jos siellä tallimääräys olisi. Oli ihan odotettavaa, että Latvalan vauhti paranee kun ei anna lähtöpaikalla tasoitusta.
 
Kokonaistilanne EK 17/25:

1. 10
3FIN_18x12.png
J. LATVALA 1:42:25.5
2. 12
3FIN_18x12.png
E. LAPPI 1:42:33.3 +7.8 +7.8
3. 11
3FIN_18x12.png
J. HÄNNINEN 1:43:23.3 +50.0 +57.8
4. 15
3FIN_18x12.png
T. SUNINEN 1:43:24.7 +1.4 +59.2
5. 3
3GBR_18x12.png
E. EVANS 1:43:29.7 +5.0 +1:04.2
6. 9
3IRL_18x12.png
C. BREEN 1:43:39.7 +10.0 +1:14.2
7. 5
3BEL_18x12.png
T. NEUVILLE 1:43:59.9 +20.2 +1:34.4
8. 7
3GBR_18x12.png
K. MEEKE 1:44:27.4 +27.5 +2:01.9
9. 2
3EST_18x12.png
O. TÄNAK 1:44:39.8 +12.4 +2:14.3
10. 6
3ESP_18x12.png
D. SORDO 1:45:47.1 +1:07.3 +3:21.6

Täytyy kyllä hattua nostaa noille kärkimiehille, 3 nopeinta puolensekunnin sisään. Muutenkin erot EK:lla on käsittämättömän pieniä, ainakin sunnuntaikuskille. :)

Edit: Tuli ek ajat kokonaistilanteen sijaan.
 
Kokonaistilanne EK 17/25:

1. 10
3FIN_18x12.png
J. LATVALA 1:42:25.5
2. 12
3FIN_18x12.png
E. LAPPI 1:42:33.3 +7.8 +7.8
3. 11
3FIN_18x12.png
J. HÄNNINEN 1:43:23.3 +50.0 +57.8
4. 15
3FIN_18x12.png
T. SUNINEN 1:43:24.7 +1.4 +59.2
5. 3
3GBR_18x12.png
E. EVANS 1:43:29.7 +5.0 +1:04.2
6. 9
3IRL_18x12.png
C. BREEN 1:43:39.7 +10.0 +1:14.2
7. 5
3BEL_18x12.png
T. NEUVILLE 1:43:59.9 +20.2 +1:34.4
8. 7
3GBR_18x12.png
K. MEEKE 1:44:27.4 +27.5 +2:01.9
9. 2
3EST_18x12.png
O. TÄNAK 1:44:39.8 +12.4 +2:14.3
10. 6
3ESP_18x12.png
D. SORDO 1:45:47.1 +1:07.3 +3:21.6

Täytyy kyllä hattua nostaa noille kärkimiehille, 3 nopeinta puolensekunnin sisään. Muutenkin erot EK:lla on käsittämättömän pieniä, ainakin sunnuntaikuskille. :)

Edit: Tuli ek ajat kokonaistilanteen sijaan.

Hyvältä näyttää lista. Ai että. Anteeksi, "aaaettä"
 
Jännäsin tuossa että mikä auto ajaa pihalle. Kaikki pysyi tiellä, mutta Latvalan Toyotasta hävisi ilmeisesti sähköt? Suomalaisilla vielä kolmoisjohto.
 
Kokonaistilanne EK 20/25:

1. 12
3FIN_18x12.png
E. LAPPI 2:02:13.2
2. 15
3FIN_18x12.png
T. SUNINEN 2:03:07.6 +54.4 +54.4
3. 11
3FIN_18x12.png
J. HÄNNINEN 2:03:08.6 +1.0 +55.4
4. 3
3GBR_18x12.png
E. EVANS 2:03:15.1 +6.5 +1:01.9
5. 9
3IRL_18x12.png
C. BREEN 2:03:30.6 +15.5 +1:17.4
6. 5
3BEL_18x12.png
T. NEUVILLE 2:03:47.3 +16.7 +1:34.1
7. 7
3GBR_18x12.png
K. MEEKE 2:04:22.8 +35.5 +2:09.6
8. 2
3EST_18x12.png
O. TÄNAK 2:04:27.3 +4.5 +2:14.1
9. 6
3ESP_18x12.png
D. SORDO 2:06:01.2 +1:33.9 +3:48.0
10. 14
3NOR_18x12.png
M. OSTBERG 2:06:34.6 +33.4 +4:21.4

Onhan tässä vielä mahikset suomalaisten kolmoisvoittoon. Toivotaan, että vehkeet pelittää ja pysytään tiellä.
 
Kokonaistilanne EK 20/25:

1. 12
3FIN_18x12.png
E. LAPPI 2:02:13.2
2. 15
3FIN_18x12.png
T. SUNINEN 2:03:07.6 +54.4 +54.4
3. 11
3FIN_18x12.png
J. HÄNNINEN 2:03:08.6 +1.0 +55.4
4. 3
3GBR_18x12.png
E. EVANS 2:03:15.1 +6.5 +1:01.9
5. 9
3IRL_18x12.png
C. BREEN 2:03:30.6 +15.5 +1:17.4
6. 5
3BEL_18x12.png
T. NEUVILLE 2:03:47.3 +16.7 +1:34.1
7. 7
3GBR_18x12.png
K. MEEKE 2:04:22.8 +35.5 +2:09.6
8. 2
3EST_18x12.png
O. TÄNAK 2:04:27.3 +4.5 +2:14.1
9. 6
3ESP_18x12.png
D. SORDO 2:06:01.2 +1:33.9 +3:48.0
10. 14
3NOR_18x12.png
M. OSTBERG 2:06:34.6 +33.4 +4:21.4

Onhan tässä vielä mahikset suomalaisten kolmoisvoittoon. Toivotaan, että vehkeet pelittää ja pysytään tiellä.
On toki. Harmi vaan että kukaan kärkikolmikosta ei aja mestaruudesta edes teoreettisella tasolla, toisin kun Latvala ajoi/ajaa. Olis tehnyt mestaruustaistolle _erittäin_ hyvää jos JML olis saanut tästä täydet pinnat ja vaikka powerstagen täydet kaupan päälle. Nyt kun mies pysyy tiellä ja vauhtiakin on, niin vehkeet pettää perkele.
 
  • Tykkää
Reactions: Arn
On toki. Harmi vaan että kukaan kärkikolmikosta ei aja mestaruudesta edes teoreettisella tasolla, toisin kun Latvala ajoi/ajaa. Olis tehnyt mestaruustaistolle _erittäin_ hyvää jos JML olis saanut tästä täydet pinnat ja vaikka powerstagen täydet kaupan päälle. Nyt kun mies pysyy tiellä ja vauhtiakin on, niin vehkeet pettää perkele.

Juurikin tämä saa vitutuskäyrän jyrkkään nousuun, mutta toivotaan suomalaisille hyvää tulosta.
 
Juurikin tämä saa vitutuskäyrän jyrkkään nousuun, mutta toivotaan suomalaisille hyvää tulosta.

Noh, periaatteessa Latvalakin vain teoriassa mestaruustaistossa.. Mukava kyllä, että Ogierikin näyttänyt inhimillisyyttään eikä tao voittoja kisasta toiseen virheettömästi. Harmi, että tekniikkaongelman piti just nyt osua Latvalalle.. :/ Kerranki ei ollu kanto/kivi, johon rikkoi autonsa.. jotenki niihin osunut paremmalla prosentilla kuin muut. Tälläkertaa täysin syytön.
 
  • Tykkää
Reactions: Arn
Tilanne EK 21/25:

1. 12
3FIN_18x12.png
E. LAPPI 2:13:02.7
2. 15
3FIN_18x12.png
T. SUNINEN 2:13:51.8 +49.1 +49.1
3. 11
3FIN_18x12.png
J. HÄNNINEN 2:13:56.1 +4.3 +53.4
4. 3
3GBR_18x12.png
E. EVANS 2:13:57.4 +1.3 +54.7
5. 9
3IRL_18x12.png
C. BREEN 2:14:19.6 +22.2 +1:16.9
6. 5
3BEL_18x12.png
T. NEUVILLE 2:14:34.3 +14.7 +1:31.6
7. 2
3EST_18x12.png
O. TÄNAK 2:15:10.2 +35.9 +2:07.5
8. 7
3GBR_18x12.png
K. MEEKE 2:16:01.8 +51.6 +2:59.1
9. 6
3ESP_18x12.png
D. SORDO 2:16:56.7 +54.9 +3:54.0
10. 14
3NOR_18x12.png
M. OSTBERG 2:17:26.3 +29.6 +4:23.6

Neljä pätkää jäljellä. E. Lapilla "turvallinen" johto, Hännisellä tiukkaa Evansin kanssa.
 
Noh, periaatteessa Latvalakin vain teoriassa mestaruustaistossa.. Mukava kyllä, että Ogierikin näyttänyt inhimillisyyttään eikä tao voittoja kisasta toiseen virheettömästi. Harmi, että tekniikkaongelman piti just nyt osua Latvalalle.. :/ Kerranki ei ollu kanto/kivi, johon rikkoi autonsa.. jotenki niihin osunut paremmalla prosentilla kuin muut. Tälläkertaa täysin syytön.
No nappisuorituksella Latvala olisi saanut tästä rallista 28 pistettä (voitto+power stage voitto) ja kaiketi Ogier ei saa pistettäkään (ellei huomenna aja ja power stagelta ota pisteitä), niin ero olisi kaventunut sarjassa 20 pisteeseen ja Neuville siinä välissä. Eli kyllä se ihan mahdollista olisi muutenkin ollut kuin vain teoriassa. Tämä isku sitä vie enemmän sinne teoriatasolle. Kuitenkin nähty on tällä kaudella, että Ogier, Neuville ja Tänak ovat ihan tavallisia kuolevaisia hekin.
 
No nappisuorituksella Latvala olisi saanut tästä rallista 28 pistettä (voitto+power stage voitto) ja kaiketi Ogier ei saa pistettäkään (ellei huomenna aja ja power stagelta ota pisteitä), niin ero olisi kaventunut sarjassa 20 pisteeseen ja Neuville siinä välissä. Eli kyllä se ihan mahdollista olisi muutenkin ollut kuin vain teoriassa. Tämä isku sitä vie enemmän sinne teoriatasolle. Kuitenkin nähty on tällä kaudella, että Ogier, Neuville ja Tänak ovat ihan tavallisia kuolevaisia hekin.

"20 pisteeseen".. eli edelleenki puhutaan teoriasta. Vaikka olisivat tasoissa, niin en hyppis riemusta, olis edelleen vain teoriassa messissä.
 
Kokonaistilanne ek 21/25 jälkeen:

1. Lappi (Toyota) 2:13:02.7 (ajettu yht. 280,36km, KTN 126,4km/h)
2. Suninen (Ford) +49,1
3. Hänninen (Toyota) +53,4
4. Evans (Ford+DMack) +54,7
5. Breen (Citroen) +1:16,9
6. Neuville (Hyundai) +1:31,6
7. Tänak (Ford) +2:07,5
8. Meeke (Citroen) +2:59,1
9. Sordo (Hyundai) +3:54,0
10. Östberg (Ford) +4:23,6
...
11. Huttunen (wrc2, Fabia R5) +9:11,8 (R5 vs Wrc2017 vertailua: eroa Lappiin on tullut keskimäärin 1,97s/km)
12. Camilli (Fiesta R5) +9:31,4
13. Asunmaa (Fabia R5) +10:52,2
 
No nappisuorituksella Latvala olisi saanut tästä rallista 28 pistettä (voitto+power stage voitto) ja kaiketi Ogier ei saa pistettäkään (ellei huomenna aja ja power stagelta ota pisteitä), niin ero olisi kaventunut sarjassa 20 pisteeseen ja Neuville siinä välissä. Eli kyllä se ihan mahdollista olisi muutenkin ollut kuin vain teoriassa. Tämä isku sitä vie enemmän sinne teoriatasolle. Kuitenkin nähty on tällä kaudella, että Ogier, Neuville ja Tänak ovat ihan tavallisia kuolevaisia hekin.
Power stagella saa nykyisin pisteitä 5 parasta (pisteitä tulee 5p-4p-3p-2p-1p)
 
Aina hienoa nähdä, kun löytyy uskoa ja toivoa suomalaisten menestykselle. Pitäisi varmaan olla 300 pisteen keula ennen viimeistä rallia, niin vähän jo voisi ujosti uskoa?

Sori, jos otit itseesi. Ei ollut tarkoitus loukata. omalta kohdalla vain luotto mennyt Latvalan osalta ja sillä sipuli. Ei pitäis sulta olla pois. Odotan tulevaa sukupolvea jo. Latvala on sen verrna monesti kerennyt kämmätä, ettei pitäis ihmetellä, jos jollain usko on mennyt. Aina jees, jos pärjää, mut nykyää Latvalan kohdalla liputan vasta maalissa. Märehi sitä, jos siltä tuntuu.
 
Sori, jos otit itseesi. Ei ollut tarkoitus loukata. omalta kohdalla vain luotto mennyt Latvalan osalta ja sillä sipuli. Ei pitäis sulta olla pois. Odotan tulevaa sukupolvea jo. Latvala on sen verrna monesti kerennyt kämmätä, ettei pitäis ihmetellä, jos jollain usko on mennyt. Aina jees, jos pärjää, mut nykyää Latvalan kohdalla liputan vasta maalissa. Märehi sitä, jos siltä tuntuu.

Ihan samat täällä. Joillakin kuljettajilla nyt vain on tatuoituna otsaan, että en tule ikinä voittamaan mitään. Vastaavia on tietenkin muitakin, Felipe Massa nyt tulee heti mieleen formuloista. Ei edes silloin, kun se kaikesta huolimatta saa sen mahdollisuuden, niin mestaruus menee viimeisen kisan viimeisessä mutkassa vai oliko se peräti jo maalisuoraa.

Latvala on myös sellaisen karman mies, että jos mestaruus olisi tulossa, niin se menee viimeistään siinä vaiheessa kun auto hajoaa viimeisen etapin jälkeisellä siirtymätaipeleella tai lopputarkastuksessa huomataan, että penkin pehmuste on puoli milliä liian paksu ja luokituksen vastainen.
 
Sori, jos otit itseesi. Ei ollut tarkoitus loukata. omalta kohdalla vain luotto mennyt Latvalan osalta ja sillä sipuli. Ei pitäis sulta olla pois. Odotan tulevaa sukupolvea jo. Latvala on sen verrna monesti kerennyt kämmätä, ettei pitäis ihmetellä, jos jollain usko on mennyt. Aina jees, jos pärjää, mut nykyää Latvalan kohdalla liputan vasta maalissa. Märehi sitä, jos siltä tuntuu.
Kukin tyylillään.
 
Tätä asiaa ku ite oon miettiny, ni oon 100 % varma, että Loebilla oli joku kikkavitonen, minkä takia se pysyi aina tiellä. Tyyliin ennakkovaroittajia pitkin pätkiä monista pahoista paikoista ja sit nuotteihin huutomerkit. Se sen ajo oli niin ylivoimaista, etten usko sen olevan ihan vain pelkkää taitoa, koska hän oli myös saamarin nopea.
Kyllä sitä Loebillekin sattui teknisia ongelmia, mutta ulosajoja ei, koska Loeb vaan oli niin jäätävä hermoiltaan, että osasi ajaa kovaa kun tarve ja taas höllätä vauhtia kun ei ollut enää tarve.

ps. Loebihan muuten testaa kohta Citroenia ja yrittää auttaa kehittämisessä. Jäämme odottamaan käykö vielä yhden rallin ensi vuonna ajamassa jos auto parempi.
 
Ihan samat täällä. Joillakin kuljettajilla nyt vain on tatuoituna otsaan, että en tule ikinä voittamaan mitään. Vastaavia on tietenkin muitakin, Felipe Massa nyt tulee heti mieleen formuloista. Ei edes silloin, kun se kaikesta huolimatta saa sen mahdollisuuden, niin mestaruus menee viimeisen kisan viimeisessä mutkassa vai oliko se peräti jo maalisuoraa.

Latvala on myös sellaisen karman mies, että jos mestaruus olisi tulossa, niin se menee viimeistään siinä vaiheessa kun auto hajoaa viimeisen etapin jälkeisellä siirtymätaipeleella tai lopputarkastuksessa huomataan, että penkin pehmuste on puoli milliä liian paksu ja luokituksen vastainen.
Tapaus Markku Alén vuonna 1986. 11 päivää mestari ja sitten yhden kisan tulokset hylkyyn ja titteli Kankkuselle.
 
Kyllä sitä Loebillekin sattui teknisia ongelmia, mutta ulosajoja ei, koska Loeb vaan oli niin jäätävä hermoiltaan, että osasi ajaa kovaa kun tarve ja taas höllätä vauhtia kun ei ollut enää tarve.

ps. Loebihan muuten testaa kohta Citroenia ja yrittää auttaa kehittämisessä. Jäämme odottamaan käykö vielä yhden rallin ensi vuonna ajamassa jos auto parempi.
Eiköhän se ainakin asfalttirallit käy voittamassa aikansa kuluksi.
 
Kyllä sitä Loebillekin sattui teknisia ongelmia, mutta ulosajoja ei, koska Loeb vaan oli niin jäätävä hermoiltaan, että osasi ajaa kovaa kun tarve ja taas höllätä vauhtia kun ei ollut enää tarve.

ps. Loebihan muuten testaa kohta Citroenia ja yrittää auttaa kehittämisessä. Jäämme odottamaan käykö vielä yhden rallin ensi vuonna ajamassa jos auto parempi.

Toisin kuin Latvala, ymmärsi nämä vaaralliset paikat. Latvala aina löytäny ne kivet ja kannot, joihin autonsa paskonu.. ei se vaa ole pelkkää epäonnea, jos tilastot näyttää.. no tilastoja. Auton kestävyyskään ei selitä, kun ajoivat välillä samallakin autolla ja silti näitä "epäonnisia" murheita tapahtu. Toiset vain osaa voittaa. Se on se joku menestymisen avain.. ei sitä tuurilla moninkertainen mestari olla.

edit: mut joidenki mielestä mestaruus voidaan useamman vuoden perään hävitä epäonnella :D Aiheesta sivuten, mm. Kimin mestaruus ei onnea ollut. Se oli sitä, että itse teki mitä tehtävissä oli ja muut kämmäs.
 
De gustibus non est disputandum.
Makuasioista ei sovi kiistellä.

Edelleenkin Lööppi ei ollu minkään arvoinen kuski.
Tallimääräyksillä.
Tallikaverit ei saanu voittaa.
Välillä kaikki sitikat (tehdas- ja yksityistallit) pysähty pätkälle odottamaan.
Ottivat AT-sakkoja.
Tais FIAkin päästää pöljäilyistä, kuin koiran veräjästä.
Vähän niinku Schumi.
Molempien mestaruuksista jääny lähinnä paskan maku.
EDIT: Autourheiluun kuuluu tekniset ongelmat ja ulosajot.
Jos et ajamalla voita mestaruutta, et ole mestaruutta ansainnut!
 
Viimeksi muokattu:
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 744
Viestejä
4 497 427
Jäsenet
74 278
Uusin jäsen
Mikat89

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom