Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En voi kuin arvata että yritit avata väärin, tiedostoa ei tallennetta, vaan avataan tuo osoite. Kopioi se ja Ctrl+N / Ctrl+V sitten VLC:ssä.Eipä toimi tämäkään
Just noin- Ääni kuulu VLC:ssä, muuta kuva ei näkyny.En voi kuin arvata että yritit avata väärin, tiedostoa ei tallennetta, vaan avataan tuo osoite. Kopioi se ja Ctrl+N / Ctrl+V sitten VLC:ssä.
Facessa neste rallin päivityksen kommenteissa tais joku kellottaa että ois ajanut tasoihin Lapin kanssa mikä ois kyl aika hyvin veteraanilta.Kellottikohan kukaan Grönholmin vetoa Harjulla.
Ei ollu mitään näytösajoa, vaan ihan kunnon kyytiä.
Suomalaista versiota: YLE Radio Keski-Suomi
Tuo piti laittaman, ei pitäs pätkiä.Pistin taustalle pyörimään, mut meinaa katkeilla kokoajan, joutuu välilehteä päivittelee.
Kokonaistilanne EK 17/25:
1. 10J. LATVALA 1:42:25.5
2. 12E. LAPPI 1:42:33.3 +7.8 +7.8
3. 11J. HÄNNINEN 1:43:23.3 +50.0 +57.8
4. 15T. SUNINEN 1:43:24.7 +1.4 +59.2
5. 3E. EVANS 1:43:29.7 +5.0 +1:04.2
6. 9C. BREEN 1:43:39.7 +10.0 +1:14.2
7. 5T. NEUVILLE 1:43:59.9 +20.2 +1:34.4
8. 7K. MEEKE 1:44:27.4 +27.5 +2:01.9
9. 2O. TÄNAK 1:44:39.8 +12.4 +2:14.3
10. 6D. SORDO 1:45:47.1 +1:07.3 +3:21.6
Täytyy kyllä hattua nostaa noille kärkimiehille, 3 nopeinta puolensekunnin sisään. Muutenkin erot EK:lla on käsittämättömän pieniä, ainakin sunnuntaikuskille.
Edit: Tuli ek ajat kokonaistilanteen sijaan.
On toki. Harmi vaan että kukaan kärkikolmikosta ei aja mestaruudesta edes teoreettisella tasolla, toisin kun Latvala ajoi/ajaa. Olis tehnyt mestaruustaistolle _erittäin_ hyvää jos JML olis saanut tästä täydet pinnat ja vaikka powerstagen täydet kaupan päälle. Nyt kun mies pysyy tiellä ja vauhtiakin on, niin vehkeet pettää perkele.Kokonaistilanne EK 20/25:
1. 12E. LAPPI 2:02:13.2
2. 15T. SUNINEN 2:03:07.6 +54.4 +54.4
3. 11J. HÄNNINEN 2:03:08.6 +1.0 +55.4
4. 3E. EVANS 2:03:15.1 +6.5 +1:01.9
5. 9C. BREEN 2:03:30.6 +15.5 +1:17.4
6. 5T. NEUVILLE 2:03:47.3 +16.7 +1:34.1
7. 7K. MEEKE 2:04:22.8 +35.5 +2:09.6
8. 2O. TÄNAK 2:04:27.3 +4.5 +2:14.1
9. 6D. SORDO 2:06:01.2 +1:33.9 +3:48.0
10. 14M. OSTBERG 2:06:34.6 +33.4 +4:21.4
Onhan tässä vielä mahikset suomalaisten kolmoisvoittoon. Toivotaan, että vehkeet pelittää ja pysytään tiellä.
On toki. Harmi vaan että kukaan kärkikolmikosta ei aja mestaruudesta edes teoreettisella tasolla, toisin kun Latvala ajoi/ajaa. Olis tehnyt mestaruustaistolle _erittäin_ hyvää jos JML olis saanut tästä täydet pinnat ja vaikka powerstagen täydet kaupan päälle. Nyt kun mies pysyy tiellä ja vauhtiakin on, niin vehkeet pettää perkele.
Juurikin tämä saa vitutuskäyrän jyrkkään nousuun, mutta toivotaan suomalaisille hyvää tulosta.
No nappisuorituksella Latvala olisi saanut tästä rallista 28 pistettä (voitto+power stage voitto) ja kaiketi Ogier ei saa pistettäkään (ellei huomenna aja ja power stagelta ota pisteitä), niin ero olisi kaventunut sarjassa 20 pisteeseen ja Neuville siinä välissä. Eli kyllä se ihan mahdollista olisi muutenkin ollut kuin vain teoriassa. Tämä isku sitä vie enemmän sinne teoriatasolle. Kuitenkin nähty on tällä kaudella, että Ogier, Neuville ja Tänak ovat ihan tavallisia kuolevaisia hekin.Noh, periaatteessa Latvalakin vain teoriassa mestaruustaistossa.. Mukava kyllä, että Ogierikin näyttänyt inhimillisyyttään eikä tao voittoja kisasta toiseen virheettömästi. Harmi, että tekniikkaongelman piti just nyt osua Latvalalle.. :/ Kerranki ei ollu kanto/kivi, johon rikkoi autonsa.. jotenki niihin osunut paremmalla prosentilla kuin muut. Tälläkertaa täysin syytön.
No nappisuorituksella Latvala olisi saanut tästä rallista 28 pistettä (voitto+power stage voitto) ja kaiketi Ogier ei saa pistettäkään (ellei huomenna aja ja power stagelta ota pisteitä), niin ero olisi kaventunut sarjassa 20 pisteeseen ja Neuville siinä välissä. Eli kyllä se ihan mahdollista olisi muutenkin ollut kuin vain teoriassa. Tämä isku sitä vie enemmän sinne teoriatasolle. Kuitenkin nähty on tällä kaudella, että Ogier, Neuville ja Tänak ovat ihan tavallisia kuolevaisia hekin.
Aina hienoa nähdä, kun löytyy uskoa ja toivoa suomalaisten menestykselle. Pitäisi varmaan olla 300 pisteen keula ennen viimeistä rallia, niin vähän jo voisi ujosti uskoa?"20 pisteeseen".. eli edelleenki puhutaan teoriasta. Vaikka olisivat tasoissa, niin en hyppis riemusta, olis edelleen vain teoriassa messissä.
Power stagella saa nykyisin pisteitä 5 parasta (pisteitä tulee 5p-4p-3p-2p-1p)No nappisuorituksella Latvala olisi saanut tästä rallista 28 pistettä (voitto+power stage voitto) ja kaiketi Ogier ei saa pistettäkään (ellei huomenna aja ja power stagelta ota pisteitä), niin ero olisi kaventunut sarjassa 20 pisteeseen ja Neuville siinä välissä. Eli kyllä se ihan mahdollista olisi muutenkin ollut kuin vain teoriassa. Tämä isku sitä vie enemmän sinne teoriatasolle. Kuitenkin nähty on tällä kaudella, että Ogier, Neuville ja Tänak ovat ihan tavallisia kuolevaisia hekin.
Aina hienoa nähdä, kun löytyy uskoa ja toivoa suomalaisten menestykselle. Pitäisi varmaan olla 300 pisteen keula ennen viimeistä rallia, niin vähän jo voisi ujosti uskoa?
Seison korjattuna, mennyt tuo aivan ohi. Eli siis olisi kutistunut 18 pisteeseen parhaimmillaan.Power stagella saa nykyisin pisteitä 5 parasta (pisteitä tulee 5p-4p-3p-2p-1p)
Sori, jos otit itseesi. Ei ollut tarkoitus loukata. omalta kohdalla vain luotto mennyt Latvalan osalta ja sillä sipuli. Ei pitäis sulta olla pois. Odotan tulevaa sukupolvea jo. Latvala on sen verrna monesti kerennyt kämmätä, ettei pitäis ihmetellä, jos jollain usko on mennyt. Aina jees, jos pärjää, mut nykyää Latvalan kohdalla liputan vasta maalissa. Märehi sitä, jos siltä tuntuu.
Kukin tyylillään.Sori, jos otit itseesi. Ei ollut tarkoitus loukata. omalta kohdalla vain luotto mennyt Latvalan osalta ja sillä sipuli. Ei pitäis sulta olla pois. Odotan tulevaa sukupolvea jo. Latvala on sen verrna monesti kerennyt kämmätä, ettei pitäis ihmetellä, jos jollain usko on mennyt. Aina jees, jos pärjää, mut nykyää Latvalan kohdalla liputan vasta maalissa. Märehi sitä, jos siltä tuntuu.
Kyllä sitä Loebillekin sattui teknisia ongelmia, mutta ulosajoja ei, koska Loeb vaan oli niin jäätävä hermoiltaan, että osasi ajaa kovaa kun tarve ja taas höllätä vauhtia kun ei ollut enää tarve.Tätä asiaa ku ite oon miettiny, ni oon 100 % varma, että Loebilla oli joku kikkavitonen, minkä takia se pysyi aina tiellä. Tyyliin ennakkovaroittajia pitkin pätkiä monista pahoista paikoista ja sit nuotteihin huutomerkit. Se sen ajo oli niin ylivoimaista, etten usko sen olevan ihan vain pelkkää taitoa, koska hän oli myös saamarin nopea.
Tapaus Markku Alén vuonna 1986. 11 päivää mestari ja sitten yhden kisan tulokset hylkyyn ja titteli Kankkuselle.Ihan samat täällä. Joillakin kuljettajilla nyt vain on tatuoituna otsaan, että en tule ikinä voittamaan mitään. Vastaavia on tietenkin muitakin, Felipe Massa nyt tulee heti mieleen formuloista. Ei edes silloin, kun se kaikesta huolimatta saa sen mahdollisuuden, niin mestaruus menee viimeisen kisan viimeisessä mutkassa vai oliko se peräti jo maalisuoraa.
Latvala on myös sellaisen karman mies, että jos mestaruus olisi tulossa, niin se menee viimeistään siinä vaiheessa kun auto hajoaa viimeisen etapin jälkeisellä siirtymätaipeleella tai lopputarkastuksessa huomataan, että penkin pehmuste on puoli milliä liian paksu ja luokituksen vastainen.
Eiköhän se ainakin asfalttirallit käy voittamassa aikansa kuluksi.Kyllä sitä Loebillekin sattui teknisia ongelmia, mutta ulosajoja ei, koska Loeb vaan oli niin jäätävä hermoiltaan, että osasi ajaa kovaa kun tarve ja taas höllätä vauhtia kun ei ollut enää tarve.
ps. Loebihan muuten testaa kohta Citroenia ja yrittää auttaa kehittämisessä. Jäämme odottamaan käykö vielä yhden rallin ensi vuonna ajamassa jos auto parempi.
Kyllä sitä Loebillekin sattui teknisia ongelmia, mutta ulosajoja ei, koska Loeb vaan oli niin jäätävä hermoiltaan, että osasi ajaa kovaa kun tarve ja taas höllätä vauhtia kun ei ollut enää tarve.
ps. Loebihan muuten testaa kohta Citroenia ja yrittää auttaa kehittämisessä. Jäämme odottamaan käykö vielä yhden rallin ensi vuonna ajamassa jos auto parempi.