Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä se Ogier oo kai ainakaan Citroenille menossa..Citroën-pomo vaati kuskeiltaan enemmän riskejä Australiassa ja tuloksena kolme keskeytykseen johtanutta ulosajoa. Mielenkiintoista nähdä, kuka saa kenkää Ogierin tieltä.
Siitä Latvalan ulosajo.
Latvala on tällä kaudella pysynyt tiellä hyvin, eikä siten ulosajoon ole montaakaan kisaa päättynyt. Ja esim. Ogierin ulosajo Neste rallissa oli ihan yhtä "aloittelijamainen", vaikka on moninkertainen maailmanmestari. Eikä tuo Lappikaan nyt mikään maaginen ole ollut, vaikka senkin piti vetää Latvalaa päihin vaikka side silmillä. Enkä nyt oikein usko, että Latvala mistään säälistä tallipaikkaa sai, saati vielä jatkopahvia, joten luotan Mäkisen ja kumppaneiden arvostelukykyyn "hieman" enemmän kun netissä huutelijoiden. Ja jos mun pitäisi valita, niin ennemmin mä Sunisella korvaisin Latvalan kun Rovanperällä vielä tässä vaiheessa.Näitä samoja aloittelijamaisia virheitä se Jali-Matti tekee rallista toiseen. Toivottavasti Rovanperä saa tuon paikan pian.
Näitä samoja aloittelijamaisia virheitä se Jali-Matti tekee rallista toiseen. Toivottavasti Rovanperä saa tuon paikan pian.
Hyvin vähän olen Latvalan in-caria seurannut, mutta minäkin kiinnitin joku kerta huomiota siihen, miten kartturi ehkä edistää liikaa ja JM:llä siksi on vaikeaa pysyä perässä. Toisaalta monta kertaa Latvala on ulosajon jälkeen sanonut, että hän kyllä tiesi kuinka mutkaan pitää ajaa, mutta toivoi että tuuri antaisi periksi leikata liikaa sisältä tai tulla neulansilmään yhtä vaihdetta isommalla.Latvalan ongelma on semmoinen jatkuva hermostuneisuus ja analysointi. Ja mä edelleenkin uskon, että se sen kartturi on osasyy sen kiihtyneeseen ajomoodiin, minkä takia näitä sattuu.