Olikohan täällä erikseen keskustelua kylpyhuoneremonteista vai sisältyykö se tähän otsikon alle?
No joka tapauksessa. Ollaan reilu vuosi sitten muutettu -95 rakennettuun omakotitaloon ja remppailtu tässä vuoden aikana aika paljonkin kiakenlaista. Nyt kahden viikon päästä edessä on kesäloma ja sille on suunniteltu kylpyhuoneremontti DIY-meiningillä. Pieni kylppäri, ei kalusteita muutakun suihku, kylpyhuoneen yhteydessä sauna. Lattia-alaa kph+sauna yhteensä 8m2.
Laatat on ostettu jo kun halvalla sai poistolaattoja. Ainut mihin todnäk hankitaan ammattilainen on kaivojen vaihdot (mahdollisesti suihkun vaihto jne). Sähkötöitä ei ole. Toki, asiahan voi muuttua edetessä riippuen mitä paljastuu. Oon tässä listaa alkanut tekeen jo tarvittavista hankinnoista.
Onko täällä muita jotka tehnyt kylpyhuoneremontin itse? Ajatuksia? Kokemuksia? Tuliko jotain yllärinä? Mitä tekisit toisin?
Kylpyhuonetta ei olla koskaan itse remontoitu ennen mutta kaikenlaista muuta kyllä, eli ihan täysin kädettöminä en meitä pidä.
Suihkun virkaa remontin ajan toimittaa ulos viritelty ulkosuihku ja 20l ämpäri.