Minä sipaisin juuri edellispäivänä tolla teknoksen aqua wood oililla terassini irralliset askelmat.
Kyllä ne vesiohenteiset toimii jos se öljy imeytyy siihen puuhun ja pyyhkii ylimääräiset 15min jälkeen pois. Kalvoa ei saisi jäädä, se on isoin ongelma terassin hilseilylle. Vähempi on parempi ja vedä aina lopuksi yksi lauta päästä päähän yhdellä vedolla niin tulee tasainen jälki.
Tässä muutama kuva mun kokeiluista kun olin itse aluksi skeptinen tuosta vesiohenteisesta:
Tässä kuvassa ylempi on vielä käsittelemätön ja alempi juuri käsitelty tuolla teknoksen vesiohenteisella öljyllä
Tässä kuvassa molemmat vuorokauden kuluttua öljyämisestä. Ei minusta lainkaan huono. Kannattaa antaa rauhassa kuivua niin tahmaisuus häviää kyllä.
Ja mitä tulee käryyn niin ei tuosta ainakaan minun mielestä juurikaan katkua tullut ja se oli kiva juttu että pensselin pystyi pesemään lavuaarin alla eikä pelata niiden tärpättien kanssa.
Hyvä lopputulos! Oma terassi on pinta-alaltaan sen verran pieni, että voisin tätä vesiohenteista testata ja katsoa miten kestää. Kiitos vinkeistä