escalibur
"Random Tech Channel" @ YouTube
Year 3 on nyt ostettavissa: Tom Clancy's Rainbow Six® Siege - Year 3 Pass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Starter edition Uplayssa 7,49€ ja normi 23,99€. Lisäksi Steam xmas sale alkaa tänään illalla
Tämä!Ei sitten kannata haksahtaa tuohon starter editioniin, ellei tykkää grindata jumalattoman kauan saadakseen edes peruspelin jantterit unlockattua...
Ei sitten kannata haksahtaa tuohon starter editioniin, ellei tykkää grindata jumalattoman kauan saadakseen edes peruspelin jantterit unlockattua...
Samaa mieltä, en ymmärrä miksi tämmöinen versio on edes olemassa. Menin tietenkin sen pceelle ostamaan testimielessä.
Konsolilla tulee kuitenkin pelattua suurimmaksi osaksi ja sieltä year 2 season pass löytyykin. Pelinsisäistä rahaa on jo tarpeeksi ensi vuoden operaattoreidenkin ostoon.
Kaverit ehdottivat ostamaan G2A:stä ~17 eurolla ja minä kun en halunnut tollasta kauppaa käyttää niin ostin starter editionin (15e) enempää tutkimatta.... Infossa luki jotain että "kaikki operaattorit unlockattavissa" tms. niin haksahdinSanoisin että ovela tapa saada pelaajia ja potentiaali lisärahaan on merkittävä kun jengi sitten päivittelee/ostelee parempaa versiota tai ukkoja auki.
En arvannut että noin ärsyttävä olis...Melko varmaan ei tuu vielä alennukseen. Year2 passikin tais tulla puoleen hintaan vasta 3. tai 4. seasonillaMikäli season 3 passia tulee hyvään hintaan vastaan niin ilmoitelkaa!
Kyllä se tuli paljon aikaisemmin, kun täältä bongasin tarjouksen aikoinaan. Taisi olla UK uPlay storessa todella edullisesti silloin.Melko varmaan ei tuu vielä alennukseen. Year2 passikin tais tulla puoleen hintaan vasta 3. tai 4. seasonilla
Toteaa vain, että offer not available in your country.Uplay storestahan sen 24 euroon ainakin saa, mikäli 100 U-pojoa löytyy.
En nyt ihan varma oo miten oot saanu ton "offer not available" aikaan mutta toimii jotakuinkin näin:Toteaa vain, että offer not available in your country.
Noin teinkin ja virheviestin sain vaikka maa oli US. Noh, tuossa on tuo IG:n tarjous piirun verran halvemmalla.En nyt ihan varma oo miten oot saanu ton "offer not available" aikaan mutta toimii jotakuinkin näin:
Mene https://club.ubisoft.com/en-US/shop-discount ja osta sieltä alennuskoodi. Eli ei voi käyttää pointseja oston yhteydessä, sehän olisi liian kätevää ja helppoa![]()
UPlay Storessa -30% koodilla UBISOFT2018. Toimii käsittääkseni vain kerran, tuolla saa esim. Siegeen Year 3 Passin halvemmalla kuin muualta eli 21€.
Mikä on muuten teidän syy ostaa Season Pass? Itse en näe syytä kun operaattorien julkaisujen välillä kerkeää enemmän kuin mainiosti keräämään rahat tuleviin operaattoreihin.
Sinähän sen sanoit, renownit kerkeää hommata ihan kepeesti ennen kuin seuraavat operaattorit tulevat ja ei tuo viikon odottelu ole yhtikäs mitään kunnes pääsee ne ostamaan. Omasta mielestä ei wörtti.Mikä on muuten teidän syy ostaa Season Pass? Itse en näe tarvetta kun operaattorien julkaisujen välillä kerkeää enemmän kuin mainiosti keräämään rahat tuleviin operaattoreihin.
Mikä on muuten teidän syy ostaa Season Pass? Itse en näe tarvetta kun operaattorien julkaisujen välillä kerkeää enemmän kuin mainiosti keräämään rahat tuleviin operaattoreihin.
Juurikin tuo, että peliä saataisiin kehitettyä ja sitä myötä keräisi lisää pelaajia. Mielummin ostelen season passeja ja jotain elite settejä kuin pelejä, joita ei välttämättä jaksa pelata ensimmäistä kertaa enempää.Mikä on muuten teidän syy ostaa Season Pass? Itse en näe tarvetta kun operaattorien julkaisujen välillä kerkeää enemmän kuin mainiosti keräämään rahat tuleviin operaattoreihin.
Ela & enemmän yllättäen Twitch nerffit (mm) ovat tulossa testiin. Elan Scorpionin lippaan koko pienennetään 10:llä 40:een, kun taas Twitchin dronelta poistetaan 10 panosta, eli aiemman 30 panoksen sijaan molemmilla droneilla on yhteensä enää 10.
Myös Capitaon ase sai mukavan 5 dmg:n buffin.
Mitä mielipiteitä herättää? Omasta mielestä tuo Twitchin nerffi oli melko kova isku, tykkäsin paljon pelata sitä hahmoa mutta nyt täytyy muuttaa pelityyliä sillä aika paljon.
Ela & enemmän yllättäen Twitch nerffit (mm) ovat tulossa testiin. Elan Scorpionin lippaan koko pienennetään 10:llä 40:een, kun taas Twitchin dronelta poistetaan 10 panosta, eli aiemman 30 panoksen sijaan molemmilla droneilla on yhteensä enää 10.
Myös Capitaon ase sai mukavan 5 dmg:n buffin.
Mitä mielipiteitä herättää? Omasta mielestä tuo Twitchin nerffi oli melko kova isku, tykkäsin paljon pelata sitä hahmoa mutta nyt täytyy muuttaa pelityyliä sillä aika paljon.
Itse en pidä Elaa mitenkään erityisen ylivoimaisena. Kokemusta on reilusti aseen etu- sekä takapuolelta.
Ase on toki hyvä, mutta ability mielestäni ei kovinkaan kummoinen. Itse valitsen mieluummin jonkun hyödyllisemmän abilityn omaavan puolustajan. Hyökkääjille Ela on vaarallinen lähietäisyydeltä, mutta pieni välimatka + acogilla päöosuma auttaa vastaamaan tuohon korkeaan firerateen.
Siinä omat kultatason mielipiteeni, w/l 1.4 ja kdr 1.7
Tällä viikolla just näin jonkun tappavan Glazin onetap-headshotilla etäisyydeltä tuolla Elan pistoolilla, kun Glaz yritti viimeisenä vartioida defuseriaJa Ela (ja Zofia) tosiaan ainoat kenellä on pistooleissa kunnon tähtäimet.
Tällä viikolla just näin jonkun tappavan Glazin onetap-headshotilla etäisyydeltä tuolla Elan pistoolilla, kun Glaz yritti viimeisenä vartioida defuseriaMun mielestä Blitz, IQ ja esim. Thatcher ansaitsis samanlaisen tähtäimen pistooleihinsa.
Nää on melko varmasti smurffeja eli kakkos-accounteja, kun joulualesta taas saanut pelin halvalla. Kaverilla 4 accountia20-30 leveliset vetää nykyää menemään kuin pro pelaajat
Näytön väriasetukset pielessä?Mitenkähän tota vois parantaa kun vihu on seinää vasten niin sitä ei millään meinaa erottaa?
Johtuukohan nyt tosta prossuhässäkästä kun freimit tippu 20:llä ja sellasia ihme hikkakohtauksia välillä.
Onko muilla ollut vastaavaa?
Niinku sitä vaan että onko ne päivitykset jo tullu mikkä alentaa sitä cpu:n tehoa? Prossuna i5-3570k 4.5 ghz.
Täs pari viime päivän aikana selvästi tuntuu jotenkin tahmeemmin pyörivän. Näköjää cpu:n käyttö on kokoajan nyt 100%.
Ennen se heitteli siinä 90 ja 100 välillä.
Itse meinasin ostaa Year 3 passin ihan vain tukeakseni peliä, taitaa jäädä kaupan hyllylle.Nyt on alkanut rahasampo jytisemään kun Ubisoft korotti kaikkien eri myytävien versioiden hintoja. Hieman ketuttaa kun on ollut taukoa pelaamisesta ja ei virtuaalimassia ostaa enää suoraan uusia operaattoreita, että pitäisi maksaa lähes uuden pelin hinta saadakseen uudet operaattorit pelattavaksi silloin kun tulee itse välillä pelattua. Tilanne on ollut näin toki alusta asti, mutta nyt tiedän miltä tuntuu siltä joka pelaa peliä vain harvakseltaan.
Peli on kuitenkin toiminut mainiosti itsellä mitä tässä viikko sitten pelasin ja tällä viisiin uskallan sanoa että peli on erittäin jouhevasti toimiva kokonaisuus, missä ei tarvitse tuskastella teknisiä ongelmia.
Tuokin on vanhaa tietoa. Standardin hinta ei muutu.Nyt on alkanut rahasampo jytisemään kun Ubisoft korotti kaikkien eri myytävien versioiden hintoja. Hieman ketuttaa kun on ollut taukoa pelaamisesta ja ei virtuaalimassia ostaa enää suoraan uusia operaattoreita, että pitäisi maksaa lähes uuden pelin hinta saadakseen uudet operaattorit pelattavaksi silloin kun tulee itse välillä pelattua. Tilanne on ollut näin toki alusta asti, mutta nyt tiedän miltä tuntuu siltä joka pelaa peliä vain harvakseltaan.
Peli on kuitenkin toiminut mainiosti itsellä mitä tässä viikko sitten pelasin ja tällä viisiin uskallan sanoa että peli on erittäin jouhevasti toimiva kokonaisuus, missä ei tarvitse tuskastella teknisiä ongelmia.
Tuokin on vanhaa tietoa. Standardin hinta ei muutu.
Ja tuota en ymmärrä miks kaikki uus sisältö pitäis olla ilmaseks saatavilla. Paljon mielenkiintoisempaa se on kun joutuu näkemään vaivaa.
Tämä on se pohimmainen syöpä mikä nykypelejä ja pelikulttuuria vaivaa. En minä pelaa pelejä sen vuoksi että voin duunata siinä yhtä sun toista itselleni, kun on kyse moninpelistä, missä pelin voittaminen erä erältä on tärkeintä. Tietyn laisissa peleissä tämän ymmärtäisin, kuten esimerkiksi Terraria, missä pitää edetäkseen kaivaa paljon malmia maasta, mutta Siegen kaltaisessa moninpelissä ainut tarkoitus on voittaa yksittäisiä eriä ja tähän tarvitaan Siegessä operaattoreita. Peli heikentää omaa laatuaan sillä että sitä aktiivisesti pelaava pelaaja ei pääse käsiksi kaikkeen sisältöön ja kokemaan moninpeliä kaikilla haluamillaan operaattoreilla.
Mikään operaattori ei ole ylivoimainen eikä minkään tietyn operaattorin avulla ole voitto sen varmempaa. Tässä pelissä kun pitäisi muutenkin miettiä mitä operaattoria tiimi tarvitsee eikä sitä mitä itse tekee mieli pelata.Tämä on se pohimmainen syöpä mikä nykypelejä ja pelikulttuuria vaivaa. En minä pelaa pelejä sen vuoksi että voin duunata siinä yhtä sun toista itselleni, kun on kyse moninpelistä, missä pelin voittaminen erä erältä on tärkeintä. Tietyn laisissa peleissä tämän ymmärtäisin, kuten esimerkiksi Terraria, missä pitää edetäkseen kaivaa paljon malmia maasta, mutta Siegen kaltaisessa moninpelissä ainut tarkoitus on voittaa yksittäisiä eriä ja tähän tarvitaan Siegessä operaattoreita. Peli heikentää omaa laatuaan sillä että sitä aktiivisesti pelaava pelaaja ei pääse käsiksi kaikkeen sisältöön ja kokemaan moninpeliä kaikilla haluamillaan operaattoreilla.
Toinen perspektiivi on sitten se, että peliä pelataan muuten vaan huvikseen omaksi iloksi, tiimipelillä ja voittamisella ei ole niinkään väliä, ikään kuin muut ihmiset eivät olisi olemassakaan. Samalla heijastetaan omaa identiteettiä tai muuta egoon liittyvää kaiken maailman visuaalisella rihkamalla ja koetaan suoriutumisen tunnetta siitä, että jaksoi vain tahkoa samaa toistoa niin kauan että sai jotakin vastineeksi, mikä olisi muuten lukossa. Tuohon avaamisen kun riittää pelkkä häviäminenkin. Suoriutumisen tunne tulee siis laiskasta itseään toistavasta pelaamisesta ja siitä kun peli ilmoittaa että nyt saat jotain, eikä siitä että parannat taitojasi ja voitat pelejä yhä useammin.
Tämä on lyhyt ja ytimekäs fakta: kaiken laiset avattavat lisäsisällöt moninpeleissä ovat haitaksi näille peleille ja niitä ei tulisi missään tapauksessa olla olemassa.
Samaa logiikkaa voi hyödyntää myös esimerkiksi työelämässä: sen sijaan että saa suoriutumisen tunnetta tekemällä työnsä hyvin ja iloitsemalla sen tuloksesta, toinen ei välitä "työelämän tiimipelistä" vaan pyrkii keinolla millä tahansa parempiin palkkoihin ja virkoihin välittämättä siitä mitä oikeasti tuli tehtyä tai opittua siinä matkalla. Pakkohan ei ole edes pyrkiä mihinkään, työnsä kun voi tehdä muutenkin vaan huonosti.
Vedän peleissä rajan noihin visuaalisiin tavaroihin, jos joku niitä haluaa metsästää ja tahkota niin antaa mennä vaan, kun ei se minulta ole pois. Operaattorit Siegessä on essentiaalinen osa koko kokemusta ja nyt on tilanne se, etten minä kuten moni muukaan pääse noilla uusimmilla pelaamaan pakosti ollenkaan, joka minun silmissäni heikentää koko tuotteen arvoa ja tuottaa turhanpäiväistä harmistusta monelle. Joka nyt ostaa pelin standardi version, avaa suht nopeasti alkuperäiset operaattorit ja sitten tajuaa millainen tahkoaminen on edessä, tai vaihtoehtona ostaa pelistä toinen kattavampi versio, niin voi kuvitella tunteen. Ubihan tässä ammuskelee itseään nilkkaan kuten aina, mutta toivonpa vain etteivät tekisi näin.
Ettei menisi liikaa offtopiciksi niin kysytään että onko täällä kellään oikeita kokemuksia millaisen kaistan peli vaatii isommalla porukalla saman yhteyden takaa? Yritys olisi pitää jonkinlaiset 4-5 hengen minilanit ja pelailla joitain coop pelejä, mutta 5 hengen tiimillä olisi mukava myös pelailla netissä. Onko joku 8/1mb adsl tai 4g täysin no no?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.