Rainbow Six: Siege

Tänään olisi Brasiliassa Pro League semifinaalit, ENCE aika todennäköisesti loppuotteluun.

En nyt alkaisi vielä hehkuttamaan loppuottelupaikkaa, vastassa kuitenkin mielestäni Latinalaisen Amerikan kovin joukkue Team Fontt. Tosin yksi kova vastus onnistuttiin jo kaatamaan erittäin hyvällä pelillä, mutta kyllä tuolla finaaleissa kaikki pelit on niin tasaisia että voi aina kääntyä miten vain. Kannattaa muistaa esimerkiksi viime seasonin team fonttin nousu milleniumia vastaan 0-4 tilanteesta voittoon. Astro varmasti muistaa laittaa napit korviin oikein päin. :D
 
Joo pitää kyllä kattoo. En tiiä millä 3G yhteydellä ne eilen yritti pyörittää striimiä.
 
Katselin tämän illan livelähetystä Twichistä ja sanoisin että uusi päivitys näyttää oikein mainiolta. Kartta on hieno ja operaattorit Zofia ja Vigil ovat mielenkiintoisia. Pidin oikein paljonkin Vigilin esittelyvideosta.

Ainut ja suuri ongelma on Dokkaebi, minkä ulkoasu ja taidot ovat suorastaan älyvapaita. Tämä mangasankari pystyy laittamaan kaikkien puollustajien puhelimet soimaan jollain hakkerointikonstilla, aiheuttaen puollustajan sijainnin paljastavan äänen puhelimesta, jolloin puollustajalle jää vaihtoehdoksi puollustautua tai sammuttaa puhelin varsin pitkän animaation tahdittamana. Tuo jo itsessään saattaa tulla liian vahvana välineenä ongelmaksi, mutta lisäksi Dokkaebi pystyy hakkeroimaan kaatuneen puollustajan puhelimen ja päästää kaikki hyökkääjät tutkimaan puollustajien kameroita (mukaan lukien Valkyrien) vähäksi aikaa. Mitä ihmettä?

Tämä uudistus tuo mukanaan potentiaalisesti rasittavan minipelin, missä puollustajat voivat puollustautua tältä hakkeroinnilta joko tuhoamalla omia kameroitaan tai tuhoamalla omilta tiimitovereiltaan pudonneita puhelimia, ettei niitä hakkeroitaisi. Ei kuulosta minusta kovin hyvältä, koska touhu alkaa mennä nippelin kanssa näpräämiseksi yhä enemmän, ottaen huomioon että pelissä on jo hyökkääjän perspektiivistä sohittava kaiken maailman ansojen ja vehkeiden kanssa nykyisellään. En siis toivo liikaa mitään säätämistä turhan kanssa.

Todella ärsyttävä hahmo siis tiedossa. Jollei se ole täysin tasapainoton, niin se on sentään ärsyttävä ja täysin ulkona Rainbow Sixin maailmasta mangatouhuineen. Miksi ihmeessä Koreasta pitää ottaa tuollainen syöpä tällaiseen vakavateemaiseen peliin? En voi ymmärtää. Jo Elassa oli tarpeeksi animepotaskaviitteitä, mutta näköjään nyt tykitetään lisää suolaa pöytään.

Ainut pieni pelastus hahmon taitojen puolesta voi olla, ettei puollustajien kameroiden tarkastelua voi harrastaa kuin häviävän hetken, jos näin siis on. Alkaa kuitenkin pelottamaan mihin suuntaan peli etenee. Toivottavasti jatkossa pysyy järki kädessä. En myöskään pidä siitä että nämä Puolan tytöt ovat jotain siskoksia keskenään ja väännetään tarinan tynkää jostain ihmissuhteista.
 
Viimeksi muokattu:
Itse tykkään uusista korealaisista kovasti, koska muuttavat kivasti peliä ja tuovat uusia strategioita. Nykyiselläähän tämä on aivan päätöntä COD-roaming-ryntäilyä sinne tänne. Kameroiden hakkerointi tuo uuden riski/palkito -päätöksen puolustajien tehtäväksi. Sen sijaan Elan sisko vaikuttaa vähän olevan vähän turhan kovis ja ase turhan op. Saapa nähdä.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Pelikuvaa uusista operaattoreista
 
Kellään tietämystä koska tuo Operation White Noise tulee pelattavaksi. Niin paljon asiasta jo puhuttu ja pyöritelty, että ajattelin noiden olevan jo julkaistu ja käytössä, mutta eipä mitään ainakaan eilen näkynyt ja mielestäni jo viime sunnuntaina tapahtui julkistus. Season pass löytyy.
 
Technical Test Serverillä siis pyörii jo, jos haluaa kokeilla. Kovin bugiselta vielä kyllä vaikuttaa, mm. wanha kunnon vaulting-bugi tullut takaisin ja kaikkea pientä ongelmaa nettikoodin kanssa.
 
Lopetan Raikan hakkaamisen toistaiseksi, tästä on tulossa COD kovaa vauhtia. Melkein joka matsissa testiserverillä puolustajat juoksevat joukolla ulos ampumaan spawniin ja hyökkääjät tekevät pelkkää rushia Ashilla ja IQ:lla. Mennyt maku taktisen pelaamisen puutteeseen.
 
Lopetan Raikan hakkaamisen toistaiseksi, tästä on tulossa COD kovaa vauhtia. Melkein joka matsissa testiserverillä puolustajat juoksevat joukolla ulos ampumaan spawniin ja hyökkääjät tekevät pelkkää rushia Ashilla ja IQ:lla. Mennyt maku taktisen pelaamisen puutteeseen.
Tuota on tietysti alusta asti pystynyt tekemään, mutta on sääli että tuleva Dokkaebi tekee tuonkin juoksentelun entistä helpommaksi. Ei muuta kuin luurit pirisemään mangatiukulla niin Ash tietää tarkalleen missä kulmassa piilottelet.

Luulisi olevan juoksentelijoita helppo ampua, kun kuulee aina tarkalleen mistä he tulevat, huomioimatta jättäen tietysti tällä hetkellä epävarmasti toimivan äänimaailman, mutta useimmiten he ampuvat silti ensin. Joko olen huonompi pelaamaan tai sitten nettikoodissa on edelleen hiomista, sillä kyllä sen luulisi usein voittavan, joka puollustaa piilossa ja jonka sijaintia ei tiedetä.

Pikkuisen on huolestuttava kuitenkin suunta nyt kun Ubisoftin pomot ovat nostaneet pelin tapetille. Siellä kun on sellaista jantteria tuoleilla, mitkä eivät hauskoista peleistä tiedä mitään ja pitävät pelaamista varmaan muutenkin pikkulasten touhuna mikä on ajan hukkaa kaikille. Tämä siis hieman heijastelee Ubisoftin päätöksissä, kommunikoinnissa ja tusinatuotetuissa muissa peleissään.
 
Ongelma on nyt se, että hyökkääjien spawnissa on muutaman sekunnin viive, jonka aikana puolustajat voivat asemoida itsensä jo ulkopuolelle ja tehdä suoraan rushin ulkona. Ei mitään järkeä, tappaa koko pelin.

Ymmärrän, että Ubi haluaa tästä "high skill ceiling" e-sports pelin, mutta vastaava ajattelu (vain mielettömillä fps-skilleillä voi pärjätä, 2% pelaajista hyviä pelissä) tappoi esim. Titanfall 2:n

Oma lukunsa ovat sitten free weekendien mukanaan tuomat laumat lapsia, trolleja ja koodareita. Etenkin huijausten nopea yleistyminen oli itselle se viimeinen niitti toistaiseksi.

Odotellaan sitten niitä tulevia Marokko ja Italia -karttoja, jos tässä välissä tulee joku parannus BattleEyeen ja suuri banni-aalto, kuten CS:GOssa vähän aikaa sitten, niin laitetaan uudelleen harkintaan.

Vähän pännii kyllä nuo free weekendit premium-hintaisessa pelissä, jossa vielä season passit ym. Ei tee mieli enää käyttää rahaa tähän.
 
Ongelma on nyt se, että hyökkääjien spawnissa on muutaman sekunnin viive, jonka aikana puolustajat voivat asemoida itsensä jo ulkopuolelle ja tehdä suoraan rushin ulkona. Ei mitään järkeä, tappaa koko pelin.

Ymmärrän, että Ubi haluaa tästä "high skill ceiling" e-sports pelin, mutta vastaava ajattelu (vain mielettömillä fps-skilleillä voi pärjätä, 2% pelaajista hyviä pelissä) tappoi esim. Titanfall 2:n

Oma lukunsa ovat sitten free weekendien mukanaan tuomat laumat lapsia, trolleja ja koodareita. Etenkin huijausten nopea yleistyminen oli itselle se viimeinen niitti toistaiseksi.

Odotellaan sitten niitä tulevia Marokko ja Italia -karttoja, jos tässä välissä tulee joku parannus BattleEyeen ja suuri banni-aalto, kuten CS:GOssa vähän aikaa sitten, niin laitetaan uudelleen harkintaan.

Vähän pännii kyllä nuo free weekendit premium-hintaisessa pelissä, jossa vielä season passit ym. Ei tee mieli enää käyttää rahaa tähän.

Toivon kyllä samoja muutoksia ja banskutusta kuin sinä, mutten näe kokeiluviikonlopuissa ongelmaa, jos näet en itse omistaisi peliä ja haluaisin päästä kokeilemaan. Kersoja, jonneja ja muka-aikuisiahan sieltä aina puskee, mutta onneksi vain nuina päivinä (laumoittain).

Tosiaan valitin joskus Redditiin, että tuo välittömästi pelin alkaessa ammuskelu ja kikkailu syö pelin taktista puolta, mutta tämä mielipide ei kerännyt suosiota ja eräs enempi CS:ää pelannut kaverini oli myöskin eri mieltä. Tuosta varmaan pitävät ne, jotka eivät niinkään välitä pelin taktisesta puolesta sen syvemmin, mutta parastahan olisi se että Siege erottautuu yhä enemmän omaan suuntaansa ja miellyttää omaa kohdeyleisöään. Muille kyllä löytyy sopivat pelit muualta.
 
Eipä tuolla taida enää olla yhtään mappia missä et ehdi reagoida, jos puolustaja aikoo spawnpeekata. Eli enää ei ole (ainakaan ei ole tullut vastaan) sellaisia spawneja mihin voit kuolla, ilman että voisit asiaan reagoida. Ja näinhän asian kuuluukin olla.

Yleisesti ottaen spawnpeekit kannattaa opetella ulkoa/viedä drone sellaiseen paikkaan mistä spawnpeek voisi tapahtua. Yleensä nämä ovat helppoja tappoja hyökkääjille.

Ja spawnpeekkaamista et voi poistaa fiksusti pelistä ilman että vaikutat oleellisesti johonkin toiseen ominaisuuteen.

TTS:sää on tullut viime aikoina hakattua jonkin verran. Uusi kenttä on ihan hieno, mutta ei tule ikinä nykyisellään kilpailulliseen sceneen.

Zofia on suhteellisen kova: Hyvä ase, hyvät gadgetit, ainut miinus on ettei ole 3 speed, mutta todennäköisesti silti varsin toimiva.

Dokkaebista vaikea sanoa mielipidettä: Puhelinsoitto on suhteellisen turha kuitenkin, mutta kameroiden hackaaminen ei innosta. Aseista sen verran, että Mk on kunnon laserpyssy, eikä siinä käytännössä ole rekyyliä. Slugi on ihan hauska, mutta turhan riskialtis. Molemmat konepistoolit taas ovat todella hyviä.

Vigiliä olen sen verran vähän päässyt kokeilemaan, että en gadgetin hyödyllisyydestä osaa vielä tarkemmin sanoa. Aseet kuitenkin ovat todella hyvät.

Paras asia kuitenkin TTS:llä on uudet pistoolien rekyylit. Ovat huomattavasti mielyttävämpiä käyttää.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tullut nyt hakattua tuota sen ilmaisen viikonlopun jälkeen. Tällainen 30+ v. muka-aikuinen vai miksikä minut nyt lasketaankaan. Työkaveri on tätä hehkuttanut aivan helvetisti (pelaa PS4) ja hankki just uuden näyttiksen niin aateltiin et duuniporukalla voisi testailla kun oli kerran tosiaan se ilmainen viikonloppukin. Kaveri tietysti oli ylivoimainen, vaikkei ole mitää FPS:iä pelannut vuosiin kuulemma PC:llä, mutta onhan tässä tuo mappituntemus niin suuressa roolissa että nyyppää hirvittää.

No, tullut tässä situationit suurimmaksi osaksi pelattua läpi (taitaa kaksi olla vieläkin läpäisemättä) ja unlockattua perus-janttereista ~puolet (ostin siis sen ilmais-viikonlopun aikana standard-version). Nyt rupeaa yksinkertaisemmat mapit hahmottamaan jo pikkuhiljaa, kun vajaa 15h takana, mutta kyllä on ollut kovaa kyytiä. Ensimmäiset kymmenen peliä meni ihmetellessä mistä vitusta mut edes näki, ja tapoista oli turha unelmoidakaan. Nykyään saa matsia kohden ehkä tapon tai pari. Casualia olen pelannut lähes yksinomaan, tarkoituksena ainakin saada kaikki peruspelin operaattorit auki ja opetella käyttämään niitä ennenkuin uskaltauduin rankedin puolelle. Hauskaa on ollut, ja nautin tästä paljon enemmän kuin esim. BF1-betasta mitä tuli kokeiltua kun oli PS4:llä ennen julkaisua.

Suurin yllätys on, kuinka "hyviä" pelaajia casualinkin puolella on, ja kuinka hyvin yhteisö yleisesti ottaen toimii - kun team kill on kerran mahdollista, odotus oli että sitä tapahtuu nyypälle vähän väliä, mutta ei ole kuin pari kertaa osunut kohdalle, toinen niistäkin kerroista oli oman hölmöilyn seurausta (säikähdin tiimikaveria joka hyppäsi katon läpi taakseni ja ammuin pari kertaa, en kuitenkaan tappanut. Se teloitti siihen paikkaan kostoksi kun käänsin katseen).

Jotenkin tuntuu taas niin hölmöltä kun aina olen melko lailla kaikkea suosittua vastaan, että en varmana tykkää, mutta sitten kun kokeilee niin tykkääkin kuin hullu puurosta. Tämän olisi aivan hyvin voinut ostaa jo pari vuotta sitten.
 
Rankedin puolelle kun menee, niin siellä tulee paremmin oman tasosta porukkaa vastaan. Ainakin sitten kun se omalle tasolle sopiva rankki on löytyny.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Pari casual ja 6 ranked matchia nyt pelannut White Noisen aikana.

Dokkaebin MK14 ja SMG12 yhdistelmä imo tosi hyvä. Puolustajana puhelujen peruminen voisi kyllä mielestäni tapahtua vähän nopeammin :btooth: tai voisi tulla joku ominaisuus että puhelimensa voisi viskata menemään etukäteen muttei näkisi kameroitakaan sitten enää ja se saattaisi silti vielä soida hämäten hyökkääjiä :think: esim. viimeisenä elossa pikkasen ärsyttävää jos Dokka soittaa...

Zofiaa en ole hirveästi päässyt pelaamaan mutta se AK ja gadget ihan kivat. Vigilistä vielä vähemmän kokemusta.
 
Tuo luurin pois heittäminen voisi olla oikeasti ihan validi counteri tuolle. Hieman OP:n oloinen DokkaEbin tuntuu olevan tällä hetkellä, varsinanen snipu se haulikko näin nyypän mielestä, ja tosiaan se luurin vaientaminen kestää turhan pitkään.

Vigil taas tuntuu jokseenkin turhalta kun sijainnin voi selvittää dronella vaikkei kameroissa näykään.
 
Hyvää analyysiä pelin nykyisestä tilanteesta:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan hyvä pätkä joo, vaikka en allekirjoitakaan koko settiä. Se hintapolitiikka skineissä sun muissa on kyllä ihmetyksen arvoinen, mutta niitä saa Alpha packeista joten eipä niitä ostella tarvi. Hyvä pointti kuitenkin siinä, että miksi pitää ostaa toista valuuttaa jolla voi sitten ostella niitä asuja ja muita... varsinkin kun 1$ != 1R6 credit. Mutta tuo lienee siinä jotta hämätään kuluttajaa, joka ei äkkiseltään ymmärrä eikä jaksa selvittää, kuinka paljon nuo loppupeleissä tulee maksamaan.

Tämä siis henkilöltä joka osti sen peruspelin (Standard vai mikä sen nimi on, ei sitä starteria kuitenkaan), ja pari viikkoa myöhemmin ostin Y2 season passin sekä sen verran creditejä että sain ostettua ne S1 season pass operaattorit. Jälkikäteen ajateltuna olisin sillä complete editionilla black friday:n aikana ostamalla säästänyt varmaan parikymppiä, mutta en silloin osannut vielä sanoa kuinka paljon tykkään pelistä joten parin kympin säästö tuntui kohtuulliselta. Se, että starter editionin ostanut ei voi järkevästi edes päivittää sitä "täyteen" versioon on ihan haista paska-meininkiä bugisoftilta.

Videon kommenteissa (tai jossain muualla, en muista) oli ehdotettu että Starter olisi free to play. En pidä ajatuksesta, ellei sitten näillä pelaajilla olisi omat serverit ja maksavilla aiakkailla omat. Tämä on kuitenkin peli johon ei tuosta vain pääse sisälle, ja tiimityöskentely on tärkeää. On hyvä, että on edes jonkinlainen maksumuuri jotta pelaajilla on jotain sijoitettu siihen eivätkä (yleensä) ole pelkästään trollaamis-mielessä mukana pelaamassa.

Enivei, mitä enemmän noita operaattoreita julkaistaan ja näin, niin uskon, että heidän täytyy miettiä tuo hinnoittelupolitiikka muutenkin uusiksi - ei sitä complete editionin vai gold editionin vai mikä sen nimi ikinä onkaan, hintaa voida nostaa sitä mukaan kun vuodet menevät eteenpäin - enemmän ehkä niin, että season pass antaa suoraan sen pääsyn sen vuoden uusiin operaattoreihin (mutta ne ovat myös saatavilla renown-unlockina kuten nytkin), ja seuraavan vuoden passin tullessa ulos ne aukeaisivat kaikille ilmaiseksi. Operaattorit eivät kuitenkaan ole mitään pay-to-win paskeita tässä eli tuosta ei olisi järjettömän paljon hyötyä niille jotka haluavat rahoittaa peliä, mutta ei myöskään kovin paljon haittaa niille, jotka eivät halua sitä tehdä.
 
Mihin muuten perustuu tuo, että omat kuolee aina yhteen osumaan 120damagella vaikka osuma osus johonkin sormen päähän vahinkolaukauksella? Tietty TK on paskaa eikä sitä pidä hyväksyä, mutta toi että kun nuita vahinkoshotteja tulee välillä, missclick ja 1 luoti lähtee ja oma kuolee siihen vaikka se ei osu kuin noin metrin päähän päästä.

Paskaa.
 
Kai se on hitreg joka kusee, mut ei mulla kyllä tuota ole tullut vastaan, kyllä ne harvat TK:t mitä sattunut omalle kohdalle on ollut ihan puhtaita heduja.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Testasin 8K puolestanne hyvät herrat, iloitkaa on joulu.
 
Viimeksi muokattu:
Ei sitten kannata haksahtaa tuohon starter editioniin, ellei tykkää grindata jumalattoman kauan saadakseen edes peruspelin jantterit unlockattua...
 
Ei sitten kannata haksahtaa tuohon starter editioniin, ellei tykkää grindata jumalattoman kauan saadakseen edes peruspelin jantterit unlockattua...
Tämä!
Muut ostaa skinejä sun muuta pelirahalla meanwhile multa (starter edition ja level 124) puuttuu vieläkin perusoperaattoreista Castle, Montagne, Glaz ja Tachanka :lol:

Year1 ("DLC") operaattoreista puuttuu vielä Echo ja BB ja year2 passin lopulta ostin ku meni hermo....
 
Ei sitten kannata haksahtaa tuohon starter editioniin, ellei tykkää grindata jumalattoman kauan saadakseen edes peruspelin jantterit unlockattua...

Samaa mieltä, en ymmärrä miksi tämmöinen versio on edes olemassa. Menin tietenkin sen pceelle ostamaan testimielessä.

Konsolilla tulee kuitenkin pelattua suurimmaksi osaksi ja sieltä year 2 season pass löytyykin. Pelinsisäistä rahaa on jo tarpeeksi ensi vuoden operaattoreidenkin ostoon.
 
Samaa mieltä, en ymmärrä miksi tämmöinen versio on edes olemassa. Menin tietenkin sen pceelle ostamaan testimielessä.

Konsolilla tulee kuitenkin pelattua suurimmaksi osaksi ja sieltä year 2 season pass löytyykin. Pelinsisäistä rahaa on jo tarpeeksi ensi vuoden operaattoreidenkin ostoon.

Lienevätkö ajatelleet tehdä jotain tyyliin "maksullinen demo" tms. Alhainen hinta voi houkutella monia pelin pariin tai kokeilemaan ja sitten jos siitä tykkää ja haluaa pelata enemmän niin huomaakin että nyt on puolipakko kaivaa lisää kuvetta jos haluaa pelailla. Sanoisin että ovela tapa saada pelaajia ja potentiaali lisärahaan on merkittävä kun jengi sitten päivittelee/ostelee parempaa versiota tai ukkoja auki.

Ja sitten ubisoftin johtoryhmä nauraa matkalla pankkiin nostamaan joulubonuksiaan.
 
Sanoisin että ovela tapa saada pelaajia ja potentiaali lisärahaan on merkittävä kun jengi sitten päivittelee/ostelee parempaa versiota tai ukkoja auki.
Kaverit ehdottivat ostamaan G2A:stä ~17 eurolla ja minä kun en halunnut tollasta kauppaa käyttää niin ostin starter editionin (15e) enempää tutkimatta.... Infossa luki jotain että "kaikki operaattorit unlockattavissa" tms. niin haksahdin :btooth: En arvannut että noin ärsyttävä olis...

Saa operaattoreita oikealla rahallakin (koska tota ei voi päivittää normiversioksi) mutta suht mieluinen peli ollut hommata pelirahaa:p
 
Melko varmaan ei tuu vielä alennukseen. Year2 passikin tais tulla puoleen hintaan vasta 3. tai 4. seasonilla
Kyllä se tuli paljon aikaisemmin, kun täältä bongasin tarjouksen aikoinaan. Taisi olla UK uPlay storessa todella edullisesti silloin.
 
On kyllä menny uudessa Seasonissa tää peli aivan rikki. Välillä saa osua jonku 15 hittiä että tappaa, välillä kuolee niinku oikeasti 3000ms(3s) viiveellä, molemmat lähteny juokseen jo muualle ja yhtäkkiä vaa ribs viiden seinän taakse. Peli näyttää latencyksi joku 25ms. Välillä taas ampuu polveen kerran ja HEADSHOT 120DMG. Saatana :mad:
 
Onko täällä pleikalla tätä peliä pelaavia? Ite tätä pcllä tullu pelattua mutta nyt ohjaimen takia innostunu nyt vähä tätä pleikalla pelaamaan. Lisätkääs tonsku189 kaveriksi jos seura kelpaa.
 
Mikä on muuten teidän syy ostaa Season Pass? Itse en näe tarvetta kun operaattorien julkaisujen välillä kerkeää enemmän kuin mainiosti keräämään rahat tuleviin operaattoreihin.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
290 390
Viestejä
4 975 540
Jäsenet
79 758
Uusin jäsen
Maikhoust

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom