Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suomen ennätys 5070 ti:llä on 8009 pistettä.Miten nuo 8000+ pisteet vertautuu 5070 Ti:hin?
En ole kyllä vaihtamassa, kun ei RTX tai feikkifreimit niin paljon kiinnosta. Mutta ihan mielenkiinnosta, kun 5070 Ti on kuitenkin sen 200-300 euroa kalliimpi.
Ja mä saan 5080:llä yli 10200 pistettä, ilmajäähdytettynä huoneenlämmössäkin. Ei ole juurikaan eroa noilla, eikös se niin ollut..Suomen ennätys 5070 ti:llä on 8009 pistettä.
Tämä on kyllä jotain mitä en käsitä, minulla ollut näytönohjaimia yli 20 vuotta joka lähtöön ja ei yhtäkään laakerivikaista. Ja yhdelle sattuu PERÄKKÄIN 3 sellaistaKun kolme edellistä RX 9070 XT:tä piti laittaa takuuseen tuulettimien laakerivikojen takia,![]()
Nvidian aikaan oli kaksi laakerivikaista Asuksen RTX 3060 Ti:tä putkeen. Kun kolmas tuli takuuvaihdosta, en ottanut enää riskiä ja myin sen avaamattomana eteenpäin. Silloin oli tosin ihan epidemia Asuksen rätisevien tuulettimien kanssa ja porukka yritti korjailla ääniä ties millä virityksillä. Lisäksi yksi RX 7900 XT piti 1,5 vuoden käytön jälkeen laittaa takuuseen, kun yksi tuulettimista alkoi sirisemään. Se sentään kesti ihan hyvin siihen nähden, että Reaper vikisi jo uutena, Pulse kesti kuukauden ja TUF 6 kuukauttaTämä on kyllä jotain mitä en käsitä, minulla ollut näytönohjaimia yli 20 vuotta joka lähtöön ja ei yhtäkään laakerivikaista. Ja yhdelle sattuu PERÄKKÄIN 3 sellaista![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.