Radeon RX 9070 XT & 9070 -ketju (Navi 48)

Joo ei mene kauaa noilla alivolteilla vakaana veikkaan minä :D
Niinkö meinaat? Pitääpä testailla eri pelejä ja katsoa, miten hyvin tuo pysyy vakaana. Vasta muutaman hassun tunnin on ehtinyt olla kortti kiinni koneessa. Kokeilin aiemmin nopsaan myös -125 mV asetusta, mutta sillä ei tosiaan mennyt pitkään että kone kippasi.

Laitoin nyt sitten kuitenkin vielä Asuksen version tilaukseen. Jos se on merkittävästi hiljaisempi kuin tämä Gigabyte, niin sitten varmaan se jää koneeseen.

Niinkö meinaat? Pitääpä testailla eri pelejä ja katsoa, miten hyvin tuo pysyy vakaana. Vasta muutaman hassun tunnin on ehtinyt olla kortti kiinni koneessa. Kokeilin aiemmin nopsaan myös -125 mV asetusta, mutta sillä ei tosiaan mennyt pitkään että kone kippasi.

Laitoin nyt sitten kuitenkin vielä Asuksen version tilaukseen. Jos se on merkittävästi hiljaisempi kuin tämä Gigabyte, niin sitten varmaan se jää koneeseen.
korjaa se tuuletinkäyrä niin saat hiljaisen, se on jokaisella valmistajalla rikki, ts. aina saa paremman kun hoitaa itse

käytän lineaarista, kaltevuuden voi kukin valita itse korvallensa sopivaksi

Hyvin nopeilla testeillä täällä ei esim Reaper 9070XT pysy pystyssä -40 alivolteilla Arc Raidersissa, -35:lla ei vielä ongelmia

Tuli 9070 XT TUF pyörittämään telkkarista pelejä 4k:na @ 120hz.

Kuulostaa vähän tyhmältä kun ykköskoneessa 4090 TUF ja pelailen sillä 2k 240hz näytöllä mutta toisaalta mATX kotelo kyseessä niin ei ihan jöötimmät vehkeet sovi sinne.

Jaksaa kyllä tosi hienosti pyörittää pelit 4k High-asetuksilla, toki FSR apuna. Framegeniä ei ole tarvinnut vielä käyttää, mutta en oikein pidäkään niistä kun saavat aikaan ruudunrepeilyä ja muuta stutterointia ilman VSyncin toimivuutta.
Tuffin jäähdytys pitää lämmötkin kurissa, normi temp pyörii siinä 50-58°C, hotspot ~10°C enemmän ja memory temp siinä 70-80°C väliin. Vakiokelloilla ja powerlimillä toistaiseksi.

Normaali tuuletinkäyrä todella hyvä. Erittäin hiljainen kortti. Ei voi olla muuta kuin tyytyväinen.

Statistiikka

Viestiketjuista
293 773
Jäsenet
80 581
Uusin jäsen
phaser0

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom