Radeon RX 9070 XT & 9070 -ketju (Navi 48)

Joo ei mene kauaa noilla alivolteilla vakaana veikkaan minä :D
Niinkö meinaat? Pitääpä testailla eri pelejä ja katsoa, miten hyvin tuo pysyy vakaana. Vasta muutaman hassun tunnin on ehtinyt olla kortti kiinni koneessa. Kokeilin aiemmin nopsaan myös -125 mV asetusta, mutta sillä ei tosiaan mennyt pitkään että kone kippasi.

Laitoin nyt sitten kuitenkin vielä Asuksen version tilaukseen. Jos se on merkittävästi hiljaisempi kuin tämä Gigabyte, niin sitten varmaan se jää koneeseen.

Niinkö meinaat? Pitääpä testailla eri pelejä ja katsoa, miten hyvin tuo pysyy vakaana. Vasta muutaman hassun tunnin on ehtinyt olla kortti kiinni koneessa. Kokeilin aiemmin nopsaan myös -125 mV asetusta, mutta sillä ei tosiaan mennyt pitkään että kone kippasi.

Laitoin nyt sitten kuitenkin vielä Asuksen version tilaukseen. Jos se on merkittävästi hiljaisempi kuin tämä Gigabyte, niin sitten varmaan se jää koneeseen.
korjaa se tuuletinkäyrä niin saat hiljaisen, se on jokaisella valmistajalla rikki, ts. aina saa paremman kun hoitaa itse

käytän lineaarista, kaltevuuden voi kukin valita itse korvallensa sopivaksi

Hyvin nopeilla testeillä täällä ei esim Reaper 9070XT pysy pystyssä -40 alivolteilla Arc Raidersissa, -35:lla ei vielä ongelmia

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
293 760
Jäsenet
80 578
Uusin jäsen
Henkkani

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom