Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
se mikä se sähkönen funktio on, niin yhdentekevää vaikka kuparisäie jolla jalat yhteen... tai se hopealakkaJoo se videon mis tinaillaan oon nähny, ei viittis alkaa tinaileen..

Mullakin oli muistaakseni tässä pohjalla win 10 minkä päivitin win 11. Pelatessa toki tuntuu toimivan kuten pitääkin.Omassa 2 koneessa oli tuo sama ongelma ja pohjalla oli 10, joka oli päivitetty win 11. Puhdas asennus korjasi pisteet kohdalleen. Ei auttanut ddu eikä mikään muukaan, eli jäi arvoitukseksi mikä windowsissa oli vinossa. Pelit kuitenkin pyöri hyvin vanhalla ja uudella asennuksella -kateissa oli kuitenkin n.15% gpu pisteistä
Tuossa sama muuten, mut -100mV. Pisteet tippuu. Miekin mietin, että voiko prossu vaikuttaa graphics testissä nuin paljon, mutta tuskinpa.Testaappas -100mv että antaisiko paremman tuloksen. Voiko tuo prosessori vaikuttaa noin paljon tulokseen kun sulla on 200mhz enemmän kelloja kortilla mutta 600p huonompi tulos kun minulla ja minulta löytyy 7800x3d.

En ole vielä ehtinyt lukemaan, onnistuuko homma Windowsista. Käynnistetään sopiva Linux esim. Live-USB tikulta, jossa on mukana i2c-tools. Sitä kautta pääsee käsiksi kortin i2c-väylään jossa VRM-kontrollerit on, ja muokkaamaan niiden parametreja. Tähän löytyy scriptejä OCN:stä.Ei oo muutettu, millä softalla sitä pääsee käpisteleen?
TBP Limit huusi 500WOnko kellään vielä kokemusta, mitä olette saaneet irti tehorajoista korttien vakiojäähyillä? Itsellä 9070, joka käy 50 asteessa täydellä kuormalla pelatessa, joten varmaan olisi vähän varaa kääntää nuppia.
AMD korttien kanssa oon huomannu että he ovat lukinneet osan säädöistä tuon adrenaliini softan taakse. Tykkäisin ite kovaa jos mahdollistaisivat color depth ja pixel format asetuksien säätämisen muualta. En ole käyttänyt FSR mutta en epäilisi ettei tuokin ole adrenaliini lukon takana.Toivottavasti saa toimimaan ilman Adrenalinea![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.