yli- ja alikellottamisen hyödyt on näillä Naveilla kirjavat.
Minulla nämä virransäästöprofiilit joissa rajoitettu tehoja alemmas liittyy peleihin, jotka pyörii muutenkin jo suunnilleen tappiinsa/näytön virkistytaajuuden rajoissa. Tai jos skaalain käytössä, vaikka Silent Hill2 remakessa, natiivina 60fps ja Frame generationilla lisä-fps, kortista ei vain tarvitse ihan kaikkea ulos (paitsi jos laittaa säteenseurannan, kortin kulutus nousee huimasti oli mikä skaalain hyvänsä).
Ilman muuta jos peli vaatii sitten kaiken kortin kapasiteetin, on minulla ylikellotus-profiilikin, missä virrat plus 10 ja alivolttien avulla kelloja nostettu korkeammalle.
Tyylejä varmasti on monia, mutta jos peli pyörii hyvin, en itse ainakaan halua turhaan energiaa kuluttaa ja korttia lämmittää. Adrenalinin avulla on hauska tehdä pelikohtaisia asetuksia muutenkin

. Eihän nämä nyt ihmeesti sähkölaskussa näy, mutta minulla enemmän liittyy siihen että pidän siitä että kone on hiljainen pelatessa. Jos voin laskea tehonkulutusta pelin ehdoilla, jaksan sen yleensä tehdä. 7800XT:een kanssa en jakanut niinkään, tämän kanssa innostunut.
Niin, 9070:aa kellottomalla saa XT-mallia kiinni, mutta niin myös XT-malli kellottuu, eli erotus tulee aina olemaan selkeä, kun kumpaakin kellottaa.