Itsellä ollut vähän tämä RX 6800 (/XT) kiikarissa kakkoskoneeseen ja olen kyllä viime päivinä ihmetellyt näistä käytettynä pyydettäviä hintoja. Tai siis eipä siinä sinänsä ole mitään ihmeellistä, että myyjät pyytää kovia hintoja, vaan se, että näyttävät vielä menevänkin kaupaksikin noilla hinnoilla, jotka on käytännössä 80-90% uudesta, nyt kun non-XT:tä lähtee ~580€:llä ja XT ~630€ halvimmillaan uutena. Toisaalta tämäkin on ihan älytön hinta pari vuotta vanhasta lastgen kortista.
Ehkä joillekin se pienikin alennus uuden hinnasta on tarpeeksi, mutta itse kyllä arvostan sen verran paljon suoraan liikkeiden kanssa asioimista ja varsinkin verkkokaupan palautusoikeutta jos sattuu paska yksilö tms, että käytännössä pitäisi päästä käytetyissä tuntuvasti alle uuden hinnasta (joku tyyliin 60% suhteessa uuden hintaan [selkeytetty bahikselle, toim. huom.] alkaa olla kohtuullinen), että jaksaa alkaa yksityisten välistä kauppaa häsläämään. Mutta meitä on moneen junaan.
Ehkä joillekin se pienikin alennus uuden hinnasta on tarpeeksi, mutta itse kyllä arvostan sen verran paljon suoraan liikkeiden kanssa asioimista ja varsinkin verkkokaupan palautusoikeutta jos sattuu paska yksilö tms, että käytännössä pitäisi päästä käytetyissä tuntuvasti alle uuden hinnasta (joku tyyliin 60% suhteessa uuden hintaan [selkeytetty bahikselle, toim. huom.] alkaa olla kohtuullinen), että jaksaa alkaa yksityisten välistä kauppaa häsläämään. Mutta meitä on moneen junaan.
Viimeksi muokattu: