Jepulis jee. Itse olen ollut 35-vuotta it hommissa ja käsitellyt hieman eri hintaluokan serriä koko ikäni. Mutta pitänee vissin vielä hieman varoa
Näissähän on käynyt niin että kortti on ollut ns. kuollut ennen edes koneeseen laittoa. Viimeisen Power Colorin asentelin erittäin varoen ja todellakin maadoitusranneke oli käytössä ja kone mihin se asennettiin oli toiminut ok. usean näyttiksen kanssa ennen sitä. Kuten tuossa kerroin niin aika monta näyttistä tuossa koneessa testattiin tuon 6800XT:n jälkeen ja kaikki toimi ihan fine. Korttihan meni jos Jimm´s:lle ja kuolluthan se oli...nyt vaan odotellaan sitä 3:tta. Power Coloria koneeseen
Meinaan kyllä katsoa tämän kortin loppuun asti...Eipä ole Nvidian korttien kanssa tarvinnut tätä soppaa keitellä ennen...ne 3 paskaa mitä koneeseen on tullut niin ovat oleet 3 * power color joten kyllä se ainakin itselle kertoo jotain laadusta. Edellin AMD ennen tuota oli 5700XT ja samaa paskaa sekin oli mutta meni yhdellä vaihdolla sillä kertaa
Nyt ei pidä käsittää väärin...itse olisin erittäin mielelläni kertomassa hyviä juttuja AMD:n tuotteista ja nytkin prossut ovat AMD:n tuotteita. Tuo 6800XT sarja on erittäin hyvä mutta jos joku valmistaja sössii tuotteensa noin totaalisesti kuten Power Color niin vikahan ei ole AMD:n Vituttaa vaan se että jälleen kerran yritin antaa tuolle firmalle mahiksia vaikka edellinekin kokemus oli ihan paska
Ei tule enään 3:tta kertaa. Asuksen vehkeiden kanssa ei ole ollut koskaan vastaavaa. Ja jotenkin sekin kertoo kun katsoo tuota Power Colorin yli 6% vikautumis prosenttia? Olisko niin että tässä ser kiimassa lasketaan noita laatutasoja? Kuten itsellekkin niin ostin tuon 6800XT:n aika edulliseen hintaan ja nyt samaa näyttistä myydään miltei 500€ kalliimmalla??? Ei tee mieli perua kauppa...Jimms tarjosi 3070:stä tilalle ja olis pitänyt maksaa väliä? Ei vaan nappanut