Kärkeen omalla prossulla mentiin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko näyttis vesillä? Hyvät pojot. Ite otan aika rauhassa oc:t, koska edellä on mainintoja muistien dropeista. Toki voi olla ihan mitä vaan takana.I scored 17 130 in Time Spy
Intel Core i5-10600K Processor, AMD Radeon RX 6800 XT x 1, 16384 MB, 64-bit Windows 10}www.3dmark.com
Vähän vielä parani.
Noi virta rajat kiinnostas itteeniki. Lähinnä jos vesille laittaa jossain vaiheessa. Refu 6800 xt:llä paras TS karvan yli 19000 tosin alkaa tuo gpu junk. lämpö hiipii niin korkeelle ettei mitään järkee ainakaan noilla pelata. Ja muisteilla ei toimi yli 2080mhz vauhdit. Kelloja ottas kyllä mutta limitit hakkaa vastaan.
Nyt on pelatessa 980mv/2520mhz/2080mhz fast. Jossain 2400+mhz pyörii pelaillessa
Lämmöt pyörii suunnilleen siin n. 70-75C ja 90-95.
Juu tai siis tää on asus trix mikä valmiiks vedellä jäähtyy. Onko tää nyt sit joku hybrid tai vastaava. Mitkä ois hyvät hiljaiset 120mm fanit mutta ei noctuaa kun niin kalliita?Onko näyttis vesillä? Hyvät pojot. Ite otan aika rauhassa oc:t, koska edellä on mainintoja muistien dropeista. Toki voi olla ihan mitä vaan takana.
Nyt sain lg:n nanocell sm9010 ottaan 120hz @4k. 8bit värit oli ratkaisu. Nyt sitten freesync-pähkinän kimppuun...
Minkälaisella power limitillä?I scored 17 130 in Time Spy
Intel Core i5-10600K Processor, AMD Radeon RX 6800 XT x 1, 16384 MB, 64-bit Windows 10}www.3dmark.com
Vähän vielä parani.
Toi nyt vakio power limitillä, mä koitin mpt laittaa 350w mut ei vaikutusta kulkuun.Minkälaisella power limitillä?
Eiköhän tuolla kortilla pitäisi reilusti paremminkin olla kulkuja kun vaan nostaa rajoja...
Deekun scoret rajoittuu cpun kelloilla ja 3200Mhz ramilla. Erityisesti ram-nopeus vaikuttaa gpu scoressa, ainakin nvidialla.Minkälaisella power limitillä?
Eiköhän tuolla kortilla pitäisi reilusti paremminkin olla kulkuja kun vaan nostaa rajoja...
Juu niin onDeekun scoret rajoittuu cpun kelloilla ja 3200Mhz ramilla. Erityisesti ram-nopeus vaikuttaa gpu scoressa, ainakin nvidialla.
Toi nyt vakio power limitillä, mä koitin mpt laittaa 350w mut ei vaikutusta kulkuun.
Ei kyllä Graphics scoreen juurikaan vaikuta nuo, kokonaistulokseen kylläkin.Deekun scoret rajoittuu cpun kelloilla ja 3200Mhz ramilla. Erityisesti ram-nopeus vaikuttaa gpu scoressa, ainakin nvidialla.
289+15%Mikä tuossa on vakio power limit?
Ei kyllä Graphics scoreen juurikaan vaikuta nuo, kokonaistulokseen kylläkin.
Juu niin on
Täytyy kokeilla noita.Minulla on 2x8GB perus HyperX Fury RGB 3200MHz CL16 muistit. (3400MHz kelloilla) ja 20851 paras graphics score kun power limittiä on nostettu sen verran että näyttää radeon softwaressa 362W. (Eli MPT:ssä 315W ja siihen se 15% päälle)
Samalla kun nostaa power limittiä kannattaa nostaa virtaa. Itsellä on ollu 365ATäytyy kokeilla noita.
On ainakin nvidian kanssa. Ei mitään toivoa ylittää 2080ti:llä 17k gpu scorea 2666 mhz ramilla. Kellot 3200, niin rapsahti yli 17k. Vaihtelua oli runien välillä. En tiedä amd sielunelämää, mutta nvidiaa jonkin verran.Mikä tuossa on vakio power limit?
Ei kyllä Graphics scoreen juurikaan vaikuta nuo, kokonaistulokseen kylläkin.
Juu kyllä se mullakin rupes toimii kun asensin uudestaan ajuritOon kyl kanssa tyytyväinen ollu tähän korttiin. Kaikki toiminu alusta asti ilman mitään ihmeitä.
Alkuun vilkku näyttö, mut tajusin että afterburnerihan se siellä oli taustalla auki.
Mulla kyl toimii tuo MPT ja rajat nousee. Pitää testailla jossain vaiheessa miten kortti kiehuu
Aika isoja eroja on Port Royal tuloksissa korttien välillä. Minun kortti ei kans kulje oikein mitenkään Port Royalissa. Varmaan on heikot "Ray Accelerator"it tässä yksilössä...On kyllä huonosti kulkeva kortti tää mun 2450mhz ei mee portroyalee läpi
Voipi olla 2400mhz meni nyt läpi mut eipä yhtään enempää 2650 voi muuten laittaa huolettaAika isoja eroja on Port Royal tuloksissa korttien välillä. Minun kortti ei kans kulje oikein mitenkään Port Royalissa. Varmaan on heikot "Ray Accelerator"it tässä yksilössä...
Onko sulla mitkä ajurit käytössä?Aika isoja eroja on Port Royal tuloksissa korttien välillä. Minun kortti ei kans kulje oikein mitenkään Port Royalissa. Varmaan on heikot "Ray Accelerator"it tässä yksilössä...
Mä yritän kans lopettaa. Mut ei mee ees vakiona portroyale läpiNäillä asetuksilla mennään: 2650MHz@1110mV, Fast Timing 2150MHz, MPT 289W & 350A, uusimmat ajurit
Time Spy 20 404
Port Royal 10 324
Lopetan karkkimarkki kikkailut tähän ja keskityn pelaamiseen
Sulla kulkee vaan hyvin mulla ei mee portroyale läpi ees vakiona. Mikähän mättääJotain hyvin kummallista on @S50B32 kortissa. Port Royalissa ihan omilla sataluvuillaan 11256. Kellot kuitenkin jopa pienemmät mitä monella muulla? (2678MHz avg.)
Toinenkin suomalainen on aika kovilla tuloksilla (20875) ja pienillä kelloilla. (2597MHz avg.)
Ensimmäinen ei suomalainen 10726 (2738MHz avg.)
AMD:n korteilla saa laitettua ajureista tesselaation kokonaan pois päältä mikä taas nostaa fps:ää. Kokeilin omalla kortilla laittaa sen pois päältä niin tuli 11279 pistettä 2650Mhz kelloilla. Tesselaatio päällä tippuu pisteet noin tuhannella. Toi siis on tavallaan huijaamista vaikka 3dmark ei sitä huomaa ja tulee valid tulos.Jotain hyvin kummallista on @S50B32 kortissa. Port Royalissa ihan omilla sataluvuillaan 11256. Kellot kuitenkin jopa pienemmät mitä monella muulla? (2678MHz avg.)
Toinenkin suomalainen on aika kovilla tuloksilla (20875) ja pienillä kelloilla. (2597MHz avg.)
Ensimmäinen ei suomalainen 10726 (2738MHz avg.)
Oisko kellään mitään vinkkiä heittää tohon mun rt peleihin liittyvään ongelmaan? Vai oiskohan kortti vaan rikki kun kaatuu kaikissa missä rt päällä.
Voihan tää olla ajuri vikaakin kun muuten toimii hyvin mut rt kaataa koko koneen.Vähän vastaava tutkinta on itsellä päällä, game passin control kippaa ennenpitkää, mutta muut testisoftat ja pelit toimii kyllä. Tietty vain port royale ja quake on kokeiltu. Kortti ei ole toisin vakiona, vaan tuhdisti kellotettu, täytyy löysäillä kelloja ja mpt alivoltitusta (nyt 1.1v core 1.0v soc), kunnes vakautuu.
Tuo selittääkin... Eihän tuo oma 10464 sitten ihan surkea olekkaan ..AMD:n korteilla saa laitettua ajureista tesselaation kokonaan pois päältä mikä taas nostaa fps:ää. Kokeilin omalla kortilla laittaa sen pois päältä niin tuli 11279 pistettä 2650Mhz kelloilla. Tesselaatio päällä tippuu pisteet noin tuhannella. Toi siis on tavallaan huijaamista vaikka 3dmark ei sitä huomaa ja tulee valid tulos.
I scored 11 279 in Port Royal
AMD Ryzen 5 5600X, AMD Radeon RX 6800 XT x 1, 16384 MB, 64-bit Windows 10}www.3dmark.com
Minulla auttoi 5700 xt:n kanssa kun otti windowsista fast startupin pois päältä.En jaksa kahlata ketjua läpi. Miksi radeon ohjelmisto nollaa powerlimit ja muistikellot aina kun koneen boottaa? Muut asetukset pysyy päällä. RX 6800 nitro+ korttina.
Pistä fast startup Windowsin asetuksista sekä BIOS puolelta pois päältä.En jaksa kahlata ketjua läpi. Miksi radeon ohjelmisto nollaa powerlimit ja muistikellot aina kun koneen boottaa? Muut asetukset pysyy päällä. RX 6800 nitro+ korttina.
Tesselation pois päältä?Uudet 21.2.1 ajurit näyttää toimivan hiukan eri lailla kun nyt toimii alivoltitus jopa 1050mV asti Max 2730MHz - Min 2548MHz ja muistit fast 2140MHz ilman MPT:tä. Hiukan tippui TS graphics pojot noilla uusilla ajureilla 20633 -> 20620, mutta yhteispojot nousi sitten vastaavasti jonkin verran. Port royalekin meni ekalla läpi 10860 pojolla average 2492MHz:llä, joten kai nuo on suht vakaat asetukset noilla ajureilla kun ei Tomb riderkaan kippaa RTX päällä.
Juu, ilman kikkailuja nuo tulokset. Ihmettelin itekkin noita kärkituloksia, mutta liekkö ne sitten MPT:llä tesselation pois päältä.Tesselation pois päältä?
Edit. Eikun tuo olikin 6900xt. Ihan linjassa tulos...
Laitoin kaikki mitä kiinni koneessa niin ton verta hörppäis. Mulla 700w paskan merkkinen plus gold virtis, voi olla että sen takia kyykkää ja kaatuu/jumittuu kone noissa rtx testeissä.
Niimpä mut siitä kuulu kyllä kovaa sirinää ja sit "hajos". Sen jälkeen kyllä pelittäny suprim x 3080 missä 430w limit ongelmitta.Liekkö se 6900XT edes rikki... Poweri vaan vaihtoon.