Pullo24.fi HUIJAUS! kokemukset, tilausseuranta ja Klarnan vaatimien perusteettomien maksujen kumoaminen

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja all-in
  • Aloitettu Aloitettu
Niin... Tuo seuranta on kyllä suht huvittava kun katsoo kokonaisuutta.
On ollut kolme kertaa suomesta matkalla... jonnekin. Nytkin on kolmatta arkipäivää tehnyt Lahdesta matkaa. Veikkaus voi olle että Pieksämäki seuraava mitä täälläkin heitelty.

At 15.01.2022 11:32, Riga :: Consignment is registered
At 17.01.2022 22:20, Riga :: We are waiting for the consignment to deliver
At 18.01.2022 05:23, Riga :: Consignment is being processed
At 20.01.2022 22:26, Ferries Riga :: The consignment is registered for a Ferry
At 21.01.2022 06:52, Ferries Riga :: The consignment is on its way
At 21.01.2022 05:49, Turku :: The consignment is ready to continue its journey at Turku
At 24.01.2022 20:09, Turku :: The consignment is ready for delivery at the Parcel Pick-up Point from Turku
At 24.01.2022 21:05, Turku :: The consignment is on its way
At 02.02.2022 08:05, Helsinki :: The consignment is ready to continue its journey at Helsinki
At 03.02.2022 17:10, Helsinki :: The consignment is ready for delivery at the Parcel Pick-up Point from Helsinki
At 04.02.2022 16:55, Helsinki :: The consignment is on its way
At 09.02.2022 07:27, Lahti :: The consignment is ready to continue its journey at Lahti
At 10.02.2022 16:09, Lahti :: The consignment is ready for delivery at the Parcel Pick-up Point from Lahti
At 11.02.2022 08:01, Lahti :: The consignment is on its way
 
Niin... Tuo seuranta on kyllä suht huvittava kun katsoo kokonaisuutta.
On ollut kolme kertaa suomesta matkalla... jonnekin. Nytkin on kolmatta arkipäivää tehnyt Lahdesta matkaa. Veikkaus voi olle että Pieksämäki seuraava mitä täälläkin heitelty.

At 15.01.2022 11:32, Riga :: Consignment is registered
At 17.01.2022 22:20, Riga :: We are waiting for the consignment to deliver
At 18.01.2022 05:23, Riga :: Consignment is being processed
At 20.01.2022 22:26, Ferries Riga :: The consignment is registered for a Ferry
At 21.01.2022 06:52, Ferries Riga :: The consignment is on its way
At 21.01.2022 05:49, Turku :: The consignment is ready to continue its journey at Turku
At 24.01.2022 20:09, Turku :: The consignment is ready for delivery at the Parcel Pick-up Point from Turku
At 24.01.2022 21:05, Turku :: The consignment is on its way
At 02.02.2022 08:05, Helsinki :: The consignment is ready to continue its journey at Helsinki
At 03.02.2022 17:10, Helsinki :: The consignment is ready for delivery at the Parcel Pick-up Point from Helsinki
At 04.02.2022 16:55, Helsinki :: The consignment is on its way
At 09.02.2022 07:27, Lahti :: The consignment is ready to continue its journey at Lahti
At 10.02.2022 16:09, Lahti :: The consignment is ready for delivery at the Parcel Pick-up Point from Lahti
At 11.02.2022 08:01, Lahti :: The consignment is on its way
Minulla mennyt Lahdesta Mikkeliin, sen jälkeen vasta Pieksämäki
 
Klarna tarvitsee lisätietoja ongelmastasi liittyen tilaukseen kaupasta Pullo24.fi

Miten olette vastanneet Klarnan kyselyihin? Itse laitoin että tuotteet saamatta ja epäilen huijausta. Liitin linkin myös tälle sivustolle . .. .
 
Maksoin klarnan kautta heti norwegian kortilla.Kerroin norwegialle niin kehuivat että ottaa yhteyttä klarnaan.Klarna otti valituksen vastaan mutta mitään ei ole kuulunut sitten.70e kysymys niin ei mailma kaadu.Monta kertaa on yksi pelikortti maksanut enemmän.
Itellä sama juttu. BN luotokorttina ja he hyvittivät jo summan, vaikka maanantaina tuon reklamaation naputtelin. Eilen kyselivät vähän jotain lisätietoa. Menee kuulemma vielä visalle käsittelyyn ja sieltä varmaan joku virallinen päätös tulee. Klarnalta ei kuulunut oikeastaan mitään muuta kuin automaattivastaus.
 
Itellä sama juttu. BN luotokorttina ja he hyvittivät jo summan, vaikka maanantaina tuon reklamaation naputtelin. Eilen kyselivät vähän jotain lisätietoa. Menee kuulemma vielä visalle käsittelyyn ja sieltä varmaan joku virallinen päätös tulee. Klarnalta ei kuulunut oikeastaan mitään muuta kuin automaattivastaus.
Tuo päätös kesti joskus 4k€ skimmauksen uhrina itsellä melkein vuoden päivät, mutta käytännössä olet jo rahasi saanut ja lopulta vain ilmoittavat että asia käsitelty.
 
Omat boxit kiertänyt nyt reitin turku, helsinki, hämeenlinna ja tänään tullut tampereelle. Mikähän seuraavaksi? Kenties pori?
 
Omat boxit kiertänyt nyt reitin turku, helsinki, hämeenlinna ja tänään tullut tampereelle. Mikähän seuraavaksi? Kenties pori?
Olet kolmen pisteen päässä maalista, jos siis kohde on Tampereella. Noin viikko menee, että jämähtää vaiheeseen "The consignment is available for pickup".
 
Eikös näitä selityksiä ollut aikaisemminkin...ei toimistoa, ei työntekijöitä...mihinkäköhän mahtavat joka kylässä jättää paketit...?

Nyt taas aktivoituvat varmaan klarnaa yms varten ja yrittävät sepittää näitä taruja kohta toimitetuista paketeista.


Alla oleva tuli tänään 16.2.2022 klo 20:40

"""
Hei K....,

Your parcel arrived to xxxxx yesterday. Unfortunately at xxxxx we do not have some office with the workers,
who sit there and can give you the parcel.
Our driver should get it from stock and deliver to your doors, as promised.

Terveisin / Regards,
Imre Kuuse
CEO, Fastlines Logistics OÜ
+372 5399 6893
imre@fastlines-logistics.com
Fastlines Logistics OÜ | Logistika, kaubavedu, laondus, ekspedeerimine

---------- Forwarded message ---------

From: Ervin Voit | Pullo24.fi <ervin@pullo24.fi>
Subject: Fwd: Re: [pullo24.fi] Processing in progress
Date: Feb 16 2022, at 6:19 pm
To: Imre <imre@fastlines-logistics.com>

please update the customer

-------- Original Message --------
Subject: Re: [pullo24.fi] Processing in progress
Date: 2022-02-15 20:21
From: K>
To: Litvinov Sergei <aess_4@hotmail.com>, Imre Kuuse, CEO, Fastlines
Logistics OÜ <imre@fastlines-logistics.com>,
sales@fastlines-logistics.com, "myynti@pullo24.fi" <myynti@pullo24.fi>,
"myynti@pullo24.fi" <myynti@pullo24.fi>, "ales@fastlines-logistics.com"
<sales@fastlines-logistics.com>, "aess_4@hotmail.com"
<aess_4@hotmail.com>, "myynti@pullo24.fi" <myynti@pullo24.fi>,
"aess_4@hotmail.com" <aess_4@hotmail.com>, "ervin@pullo24.fi"
<ervin@pullo24.fi>, info@viinivodka.fi

"alla viimeksi lähettämäni viesti"

Moi

seurantanne näyttää että paketit olisivat "paikan nimessä" parin
kuukauden toimituksen jälkeen.

Paketteja ei vaan löydy mistään...?

Mahtoiko olla oikein joku toimipaikka, mistä pitäisi itse noutaa,
vaikka toimitus oli sovittu kotiovelle?

t.k

Litvinov Sergei kirjoitti 17.1.2022 klo 9.28:

> Pyydän anteeksi toimituksen viivästymistä. Meillä oli ongelma ja
> väärinkäsitys kuljetusyrityksen kanssa. Tämän vuoksi pakettisi on
> nyt palannut Riian terminaaliin. Sovimme toisen yrityksen kanssa. Nyt
> pakettisi toimitetaan suoraan kotiovellesi riippumatta siitä, mikä
> toimitustapa on aiemmin valittu.
> Seurantakoodisi:
 
We have a lack of work forces who can process the parcels.
I will be in Finland at the end of the week.
I will check out - what is the problem with your parcel and will manage to solve it.

Terveisin / Regards,
Imre Kuuse
Intouduin taas pommittamaan sähköposteilla enemmän ja vähemmän, että missä nyt kiikastaa ja tulen vaikka itse hakemaan lähetyksen nykyisestä sijainnista :rofl2:
 
Ymmärsinkö oikein ettei pakettisi ole vielä edes Suomessa?
Omassa kotikaupungissani on ollut olevinaan jo maanantaista lähtien, jos seuranta on millään tapaa todenperäinen.
Ilmoitin viimeksi lähettämässäni viestissä pullo24:n poikasille tekeväni rikosilmoituksen jos perjantaiksi ei ole lähetys tullut tälläkään viikolla.
Odotettavissa on, että Imrellä menee pelikaani potkuriin, Kangoon keulaportti vuotaa tai käy jokin muu takaisku estäen Suomen reissun.
 
Itsekin kyselin 14. päivä missä tilaus on kun viimeisin tila on At 11.02.2022 08:01, Lahti :: The consignment is on its way

Hei,
missähän tilaus on ja milloin sen saan.
Tämä haisee tosi pahasti huijaukselta.

Ervini pisti Imrelle välityksen viestillä: "please update" - 15.2. laittoi sentään eteenpäin.

Imrehän vastasi sitten eilen 16.2

Hei Marko,

Currently your parcel is moving from Lahti to the next destination point.
Please keep eyes on the tracking information to get and idea about delivery process.

Terveisin / Regards,
Imre Kuuse

Paras kohta on minusta tämä: to get and idea about delivery process

Ei kyllä tuossa toimitus prosessissa ole mitään päätä eikä häntää jos paketilla menee melkein kuukausi päästä Turusta Lahteen ja siitä sitten jonnekin eteenpäin. Voi taas arpoa kartalta mikähän kunta on kyseessä seuraavana.
 
Sillä energialla mitä he ovat tähänkin kusetukseen käyttäneet olisi varmaan oikeastikkin voinut tehdä rahaa. Vaikka ymmärrän, että kilpailua on. Tuskinpa enää juuri tilauksia ole tullut kun sen verran ihmiset tajuavat googlettaa kyseistä puljua ja löytyy tämä kyseinen viestiketju.
 
16.2.2022 klo 19:04:

I will be in Finland at the end of the week. I will check out - what is the problem with your parcel and will manage to solve it.

Terveisin / Regards,
Imre Kuuse
CEO, Fastlines Logistics OÜ
+372 5399 6893
imre@fastlines-logistics.com
Fastlines Logistics OÜ | Logistika, kaubavedu, laondus, ekspedeerimine

---------- Forwarded message ---------

From: Ervin Voit | Pullo24.fi <ervin@pullo24.fi>
Subject: Fwd: VL: Tilaus BMDKVYRJN WHUPPGOOF
Date: Feb 13 2022, at 1:38 pm
To: Imre <imre@fastlines-logistics.com>

please update

-------- Original Message --------
Subject: VL: Tilaus BMDKVYRJN WHUPPGOOF
Date: 2022-02-11 21:53
From: "A"
To: <ervin@pullo24.fi>

I'm still waiting for delivery!

When will these be delivered?

Järjettömän määrän vaivaa/aikaa nää heput kyllä käyttää tähän hommaan !?!?
 
16.2.2022 klo 19:04:

I will be in Finland at the end of the week. I will check out - what is the problem with your parcel and will manage to solve it.

Terveisin / Regards,
Imre Kuuse
CEO, Fastlines Logistics OÜ
+372 5399 6893
imre@fastlines-logistics.com
Fastlines Logistics OÜ | Logistika, kaubavedu, laondus, ekspedeerimine

---------- Forwarded message ---------

From: Ervin Voit | Pullo24.fi <ervin@pullo24.fi>
Subject: Fwd: VL: Tilaus BMDKVYRJN WHUPPGOOF
Date: Feb 13 2022, at 1:38 pm
To: Imre <imre@fastlines-logistics.com>

please update

-------- Original Message --------
Subject: VL: Tilaus BMDKVYRJN WHUPPGOOF
Date: 2022-02-11 21:53
From: "A"
To: <ervin@pullo24.fi>

I'm still waiting for delivery!

When will these be delivered?

Järjettömän määrän vaivaa/aikaa nää heput kyllä käyttää tähän hommaan !?!?
Jahas, Imre tulee jo kattelee pakettien perään Suomeen. haha
 
Tilanne on edennyt siihen pisteeseen, että Klarna alkaa haluamaan maksua.
Seurannan mukaan viimeisin rivi on tämä
At 04.02.2022 16:56, Turku :: The consignment is available for pickup at Turku

Tänään tuli Klarnalta tällainen posti. Olin jo asiakaspalveluun yhteydessä ja kuulemma pitää ottaa yhteyttä uudestaan lähempänä eräpäivää, katsotaan ja seurataan.
Hyvin on siis tutkintaosasto tutkinut...

Hei XXX,

ilmoitit meille aiemmin, ettet ollut vastaanottanut kaikkia tuotteita tilauksestasi verkkokaupasta Pullo24.fi, ja asetimme siksi laskusi XXXX taukotilaan.

Kaupan antamien kuljestustietojen mukaan tuotteet ovat saapuneet noudettavaksi 4.2.2022.
Tässä vielä lähetysvahvistus: Fastlines Logistics OÜ | Logistics, cargo transportation, warehousing

Näiden tietojen perusteella olemme aktivoineet laskun maksettavaksi ja siirtäneet eräpäivää 10 päivää eteenpäin, jotta sinulla on hyvin aikaa maksaa laskusi. Saat kopion laskusta XXXX erillisenä sähköpostiviestinä. Mikäli tilauksesi on osa luottolaskuasi, näet sen sovelluksessamme sekä osana seuraavaa luottolaskua. Voit myös tarkastella laskujasi ja maksutietojasi kirjautumalla sisään sovellukseemme tai kotisivuillemme osoitteessa klarna.fi. Asiakaspalveluchattimme on avoinna 24/7 sivustollamme sekä sovelluksessa.

Mikäli sinulla on kysymyksiä kaupan Pullo24.fi ratkaisuun liittyen, otathan yhteyttä heidän asiakaspalveluunsa.

Mukavaa päivänjatkoa!

Ystävällisin terveisin
xxx
Asiakaspalveluvastaava
Tutkintaosasto
 
Jos tää Klarnan "Tutkintaosasto" viitsisi edes tämän ketjun lukea (joka on jo usean käyttäjän toimesta sinne Klarnalle linkitetty), niin ei tarvitsisi kiusata noilla typerillä sähköposteilla. Ilmeisesti siellä ei ole lukutaitoista porukkaa töissä. Voisivat samalla istua jalat pöydällä ja lorvia työpäivän, koska se tutkimustyö on jo tämän ketjun myötä hoidettu heidän puolestaan.
 
Mä laitoin pitkästä aikaa myös postia pullolle ja katsotaan mitä sepittävät.

03.02 viimeisin päivitys ja tässä kylällä noudettavissa.

Klarna on kerran kysynyt lisätietoja ja Chatin kautta olen laittanut tiedot että löhetys kylällä ja luvattu kotiinkuljetus.

Saa nähdä onko Klarnalla pokkaa lähteä vaatimaan maksua. Jos sen tekevät niin lupaan että koskaan en käytä Klarnaa sen jälkeen.

Tottakai helppo antaa lisätiedot heille mutta onhan tuo tutkinta ihan vitsi ja jos vaativat edelleen maksua niin joku lehdistö saisi varmaan myyvän otsikon tästä toiminnasta.

Käsittääkseni edelleen pullo24 ja Klarna jatkavat kaupankäyntiä. Mites muuten Viinivodka ja nämä muut vastaavat? Klarna varmaan käy sielläkin?

Kuukauden tutkineet ja ei edes kauppaa suljettu, vai onko niin että se 100% negatiivisia ei riitä syyksi?

:x3: :srofl:

Lisäys..... Chatin kautta tieto että 22.02 mennessä pitää myyjän kertoa ratkaisunsa.

Veikkaan että kertovat lähetyksen saapuneen perille.
 
Viimeksi muokattu:
Hei xxxxxxx!

Olet aiemmin ilmoittanut meille, että et ole saanut tilaustasi kaupasta Pullo24.fi laskunumerolla xxxxxxx. Asetimme laskusi taukotilaan tilapäisesti, jotta voimme löytää ratkaisun verkkokaupan kanssa.

Pullo24.fi on ilmoittanut meille, että tuotteet ovat valmiina noudettavaksi 14.2.2022. Tässä lähetyksenseuranta tilaukselle: Fastlines Logistics OÜ | Logistics, cargo transportation, warehousing

Ajantasainen kopio laskusta xxxxxxx, mukaan lukien maksutiedot, lähetetään sinulle sähköpostitse muutaman tunnin sisällä. Voit kirjautua sisään Klarna-sovellukseen tai Klarna.fi-sivulle saadaksesi yleiskatsauksen maksamattomista laskuista ja maksujesi tämänhetkisistä tilanteista.

Jos sinulla on kysyttävää tilauksesi toimituksesta, otathan yhteyttä verkkokaupan Pullo24.fi asiakaspalveluun.

Oikein mukavaa päivänjatkoa!

Ystävällisin terveisin

Nyt tuli mulle kans. Toki vastasin että kertokaa mistä osoitteesta voi noutaa niin sopii, vaikka alunpitäen Postilla pitikin tulla.
 
Klarna on kyllä ihan vitsi, vaikka rahat saakin takasin niin lopetan kyllä käytön.
Kyllä teen aivan samoin. 3 reklamaatiota ei riittänyt + että en ole ainoa ja vielä kehtaavat lähettää jotain scamlinesin seurantaosoitteita.

Pitää vielä editoida ja mainita että Klarna vastasi että laittivat laskun jälleen holdiin tutkinnan ajaksi. Eli no worries tällä hetkellä.
 
Viimeksi muokattu:
Kyselin Imreltä ja muilta apinoilta laivaa millä tavarat on tuotu ja ilmoitin ettei Turussa ole yksikään Latviasta tullut laiva edes pysähtynyt vaikka seuranta niin väittääkin. Ei ole vastausta kuulunut vaikka täällä näyttävät osalle asiakkaista samaan aikaan vastailevankin. Kysyin vielä uudelleenkin asiaa vaan eivät vastaile.
Voisi tuo Klarna kysyä samaa asiaa suoraan myyjältä.
 
Hehe, eihän Klarna nyt tässä syyllinen ole. Tottakait ne laittaa tuollaisia maileja, ei muuta kun faktat pöytään, ei edelleenkään pelkoa että mitään pitäisi maksaa.

Veikkaan että ei tule vastausta tuohon laivakyselyyn Pullolta, itse laitoin saman asian Klarnalle ja kehotin heitä kysymään myyjältä rahtikirjoja kun tosiaan noina päivinä ei ole mitään laivoja saapunut. Katsotaan mitä vastailevat :D
 
Hehe, eihän Klarna nyt tässä syyllinen ole. Tottakait ne laittaa tuollaisia maileja, ei muuta kun faktat pöytään, ei edelleenkään pelkoa että mitään pitäisi maksaa.

Veikkaan että ei tule vastausta tuohon laivakyselyyn Pullolta, itse laitoin saman asian Klarnalle ja kehotin heitä kysymään myyjältä rahtikirjoja kun tosiaan noina päivinä ei ole mitään laivoja saapunut. Katsotaan mitä vastailevat :D
Hyvähyvä... itse odottelen vielä sitä toista yhteydenottoa Klarnalta ja saman aioin myös siinä vaiheessa ilmoitella. Olen sinne jo kirjaillut vaikka mitä, mutta tätäkin ketjua lukemalla voinee todeta sen olevan ihan yhtä tyhjän kanssa.

...ja mitä tulee Klarnan syyllisyyteen, niin kyllä tällä heidän "Tutkimusosasto"-meinigillä alkavat pikkuhiljaa olemaan ihan yhtä syyllisiä mahdollistaessaan kyseisen touhun ja pitkittäessään tätä pelleilyä.
 
Onkohan Klarnan työntekijöitä, pullon ja fastlinesin leivis? :-D
 
Viimeksi muokattu:
Tuli tehtyä uutisvihje Pullo24:stä ja Klarnasta iltalehdelle ja iltasanomille.
Lisäsin vielä tämän keskustelun linkin.
Tehkää muutkin uutisvihje näistä.
Vaikka kuinka etämyynnin ja lain mukaan mennään, niin en välttämättä tätä viinaa ulkomailta netistä taas halua lehtiin. Aina se politiikkoihin voi paineita tuoda tehdä jotain
 
Vieläkö joku ihan aikuisen oikeasti odottaa tuolta jotain toimituksia?
No eipä tässä taida enää odottaa, kunhan vaan kyselin, ettei ois ihme tapahtunut. Oma paketti ollu tässä kylillä jo kaksi viikkoa odottamassa sitä viimeistä kuskia, joka kotiin asti muka paketin toisi... siis seurannan mukaan, todellisuudessa tod näk ei pakettia ole ollenkaan.
 
Ei ole tainnut tällekään viikolle pullon pulloa kenellekään toimitettu?

Eiköhän täällä olisi jo kuvapostausta aiheesta tehty, jos olisi.
Jos nämä tilaukset joskus toimitetaan, niin ne tulevat kyllä aivan jollain muulla tavalla, kuin mitä seurannassa on kerrottu. Seurannan kertomassa tarinassa alkaa olla niin monta aukkoa, että se ei oikein voi pitää paikkaansa. Vaikuttaa ajan pelaukselta koko homma.
 
Eiköhän täällä olisi jo kuvapostausta aiheesta tehty, jos olisi.
Jos nämä tilaukset joskus toimitetaan, niin ne tulevat kyllä aivan jollain muulla tavalla, kuin mitä seurannassa on kerrottu. Seurannan kertomassa tarinassa alkaa olla niin monta aukkoa, että se ei oikein voi pitää paikkaansa. Vaikuttaa ajan pelaukselta koko homma.
Joo tästä kyllä olen samaa mieltä. Eikös toi fastline ollut jokin pöytälaatikko firma. Aja peluuta Klarnaa varten.
 
Kuten täällä joku arveli niin Mikkeli oli seuraava kohde.
Kohtahan tuota kehtaa jo lähteä hakemaan.

At 18.02.2022 12:06, Mikkeli :: The consignment is ready to continue its journey at Mikkeli

Venytetään ja venytetään toimitusta. Aika varmaan koittaavat saada jotain Klarnalta tai jostain irti. Kiinnostava olisi tietää montako tilausta on tehty tuonne esim Klarnan kautta.
 
Vaikka tästä varmasti taas kaikki tilanneet pahoittaa mielensä, niin onhan se varsin huvittavaa, että kaikista ilmiselvistä varoituksista huolimatta niin monet ovat tältä lafkalta juomia tilanneet ja kun paska vähemmän yllättäen osuu tuulettimeen, niin vingutaan Klarnan tutkintaosaston lukutaidon perään. Missä se oma lukutaito ja ymmärrys oli, kun juomia tilasitte? Vai tuliko oikeasti yllätyksenä, että noilla huijareilla saattaisi olla suunnitelmia myös Klarnan prosessien hidastamiseksi?

Eihän siinä, jos joku pitää korvaamattoman upeana viihteenä tätä hassunhauskaa lähetysseurantaa ja sähköpostirumbaa Klarnan kanssa omien rahojen takaisin saamiseksi. Omaan silmään tuo näyttää pelkästään typerältä ja ei tarvitse ihmetellä, jos nuo samat heput vääntävät tämän jälkeen saman huijauksen vielä uudestaan tsuhnien juostessa jälleen ansaan.
 
Jumalan kiitos että on yksi seuraaja tällä saitilla jota ei kukaan ole, eikä tule pettämään missään nettiostoksessa.Toivottavasti jatkossa oraakkeli maisesti kerrot heti ensimmäisenä missä huijataan ettemme me hyväuskoiset mene halpaan.
 
Kuten täällä joku arveli niin Mikkeli oli seuraava kohde.
Kohtahan tuota kehtaa jo lähteä hakemaan.

At 18.02.2022 12:06, Mikkeli :: The consignment is ready to continue its journey at Mikkeli

Venytetään ja venytetään toimitusta. Aika varmaan koittaavat saada jotain Klarnalta tai jostain irti. Kiinnostava olisi tietää montako tilausta on tehty tuonne esim Klarnan kautta.
Mielenkiinnolla odottelen että mihinkähän kylään paketti liikkuu Hämeenlinnasta matkalla kohti Seinäjokea. Varmaan se kiertää noin 3 kk kestävän turneen Kuopion, Kajaanin ja Oulun kautta.
 
Hauskaa viihdettähän tämä on. Jos joku ei ymmärrä että sellainen 70-100€ tästä huumorista olisi paljon ei tiedä nykyisistä hinnoista mitään.

Se että esityksen jälkeen saa vielä rahat takaisin on vain plussaa. Ei siis muuta kuin huumori kukkimaan ja Alkoon... :cigar:

Ps. Aikoinaan meinasin ostaa konserttiliput kahdelle (300-500€) en ostanut ja nyt tuo artisti on kuollut.
 
Jumalan kiitos että on yksi seuraaja tällä saitilla jota ei kukaan ole, eikä tule pettämään missään nettiostoksessa.Toivottavasti jatkossa oraakkeli maisesti kerrot heti ensimmäisenä missä huijataan ettemme me hyväuskoiset mene halpaan.
No on toinenkin... Tosiaan ei varmaan kannata kenenkään tilata ennakkotietojen perusteella arveluttavasta lafkasta jos ei kestä selvityspyyntöjä tai löydy kanttia taistella oikeuksiensa puolesta.

Tämähän on edelleen ihan viihdyttävä keissi, oma seuranta on kohta pari viikkoa maannut Hämeenlinnassa. Lieneeköhän päivitysinto lopahtanut tai taktiikat loppunut kesken Mansea lähestyttäessä :D

Eiköhän noi vaan koita Klarnan suhteem, että osa tilaajista jättäisi asian sikseen ja ei jaksaisi enää vastata Klarnalle ja näinollen myyjät saisivat pitää rahansa. Aikoinaan kun itseltä peruttiin lento ilman pätevää syytä lähes 75% matkustajista tyytyi lentoyhtiön bullshit perusteluihin eikä vienyt asiaa eteenpäin. Sen takia noita koitetaan, aina löytyy yllättävänkin iso osa ihmisistä jotka ei jaksa ajaa kiistanalaista asiaa päätyyn asti.
 
Vaikka tästä varmasti taas kaikki tilanneet pahoittaa mielensä, niin onhan se varsin huvittavaa, että kaikista ilmiselvistä varoituksista huolimatta niin monet ovat tältä lafkalta juomia tilanneet ja kun paska vähemmän yllättäen osuu tuulettimeen, niin vingutaan Klarnan tutkintaosaston lukutaidon perään. Missä se oma lukutaito ja ymmärrys oli, kun juomia tilasitte? Vai tuliko oikeasti yllätyksenä, että noilla huijareilla saattaisi olla suunnitelmia myös Klarnan prosessien hidastamiseksi?

Eihän siinä, jos joku pitää korvaamattoman upeana viihteenä tätä hassunhauskaa lähetysseurantaa ja sähköpostirumbaa Klarnan kanssa omien rahojen takaisin saamiseksi. Omaan silmään tuo näyttää pelkästään typerältä ja ei tarvitse ihmetellä, jos nuo samat heput vääntävät tämän jälkeen saman huijauksen vielä uudestaan tsuhnien juostessa jälleen ansaan.

Jokainen asiakas maksaa Klarnan käytöstä. Ei toki erillishintana, vaan osana tilaushintaa. Ja onhan sitten vielä näitä Viinikauppa.comeja, jotka ihan avoimesti lätkäisevät Klarna-lisänsä hintojen päälle. Se miksi asiakas tuosta maksaa, on juuri se ostoturva. Ilman sitä voisi ihan hyvin maksaa rahat tilisiirtona myyjälle.

Tässäkin ketjussa olen tainnut alkusivuilla todeta, että ei se Klarnan kanssa kinaaminen ihan niin vaivatonta ole kuin jotkut kuvittelee. Mutta silti. Jos yhdestä firmasta alkaa satelemaan paljon reklamaatioita ja kaikkien valitusaihe on sama, niin on aika turhanpäiväistä Klarnan suunnaltakaan vastailla että pakettisi on noudettavissa ja reklamaatio on käsitelty loppuun.

Miksi muuten asiakkaan tulisi ymmärtää jonkun nettikaupan riskeistä sen enempää kuin Klarnan, joka on ryhtynyt yhteistyöhön ko. yrityksen kanssa? Ja tämän kysyn, vaikka en ole itse tilannut Pullo24:stä mitään ja vaikka muistuttelin palstalaisten ostokiiman alkaessa saman yrittäjän/yrittäjien aiemmista ongelmista.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 389
Viestejä
4 489 658
Jäsenet
74 150
Uusin jäsen
JM11

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom