Pullo24.fi HUIJAUS! kokemukset, tilausseuranta ja Klarnan vaatimien perusteettomien maksujen kumoaminen

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja all-in
  • Aloitettu Aloitettu
Sivusta huutelija veikkaa, että seuraava päivitys on, että paketit lähteneet takaisin lähettäjälle, koska paketteja ei ole noudettu. Eikö ne tilauksessa ollut noudettavissa noutopisteestä. Toki sen jälkeen Sergei ilmoitti "epävirallisesti" toimittavansa ne kotiinkuljetuksena. Yksi osa peliä
 
  • Tykkää
Reactions: jll
Tänään tuli sposti-viesti kaksi päivää sitten lähettämääni viestiin. Viestissä näki, että Ervin Voit olisi eilen lähettänyt viestin eteenpäin Imre Kuuselle, että vastaatko tähän. Kovasti ne yrittää näissä vastauksissakin näyttää, että kyseessä olisi eri firmaa. En kyllä ymmärrä kun ei ne tässä voi voittaa. Klarna kyllä kääntyy asiakkaan puoleen näissä kun valituksia on paljon.
 
Mulla Klarnan sovellutuksessa on info, että selvittävät asiaa myyjän kanssa kun olin lisäselvityksen lähettänyt
 
Eiköhän se rekka tai paku tai farmari-Lada ole seuraavaksi ojassa milloin missäkin ja kuorma pilalla ja hajonnut kauttaaltaan.
 
Kyllä ne käsin näitä päivittää koska spostin jälkeen olivat päivittäneet, että paketti lähtenyt edellisestä kaupungista. Eli sitä mukaan kun vastataan spostiin niin tehdään seuraava päivitys.
 
From: Ervin Voit | Pullo24.fi <ervin@pullo24.fi>
........
To: Imre <imre@fastlines-logistics.com>
please manage
:rofl2:
Ilmeisesti Ervinillä on myös sähköposti tukossa, kun seuraavanlainen ilmoitus oli roskapostifiltterissä:
LMTP error after end of data: [numerosarja]<ervin@pullo24.fi> Not enough disk quota
Fastlinesin tilausseurannan tulostin talteen pdf:ksi, ennen kuin sekin sivu kaatuu tai kompuroi muuten. Tuskin suurempaa iloa tuosta tulosteesta on, mutta ihan varuilta kuitenkin.
 
Vieläkö jaksaa uskoa et on ees 1% todennäköisyys et lähetys joskus saapuu? Kättä pystyyn
 
Vieläkö jaksaa uskoa et on ees 1% todennäköisyys et lähetys joskus saapuu? Kättä pystyyn
Itselleni tuntuu tulleen käsitys että tämä asia on itsellesi suuri ongelma vaikka et sieltä ole mitään tilannutkaan. Joo, voi olla että sieltä ei koskaan mitään tule mutta tarvitseeko joka päivä kommentoida ja irvailla aiheesta?
Itse olen todennut että ei harmita vaikkei tulisikaan mitään, tällä on ollut niin paljon viihdearvoa että se korvaa puuttuvia tuotteita.
 
Itselleni tuntuu tulleen käsitys että tämä asia on itsellesi suuri ongelma vaikka et sieltä ole mitään tilannutkaan. Joo, voi olla että sieltä ei koskaan mitään tule mutta tarvitseeko joka päivä kommentoida ja irvailla aiheesta?
Itse olen todennut että ei harmita vaikkei tulisikaan mitään, tällä on ollut niin paljon viihdearvoa että se korvaa puuttuvia tuotteita.
Enpä ole aiheesta irvaillut. Uteliaisuutta kysynyt
 
Nyt kyllä pitäisi tulla jotain uutta, muuten kuivuu keskustelu täysin. Lähetykset ei oikein liiku ja minunkin paketti jumittanut tässä kylällä.

Ehkä joku Klarnan lähestyminen "tietojemme mukaan lähetyksesi on toimitettu" tai vaikka " et ole noutanut lähetystä määräajassa, joudumme veloittamaan toimituskulut palautuksen osalta"

Tai vaikka "olutmiehen trukkilava oli liian raskas kuljetettavaksi sen johdosta myös kaikki muut kuljetukset peruuntuivat, olemme veloittaneet häneltä ylimääräiset kulut, sinun ei tarvitse tehdä mitään"

Ps. Nää Portugal Wineyardsin halvat punkut ei kyllä ole kaksisia mutta nousee päähän kyllä heti :cool:
 
Pullon toimituksia "odotellessa", tein jo toisen tilauksen Alks.fi. Viimeksi tilaus tehty ennen joulua sunnuntaina, ja toimitus aatonaattona. Eli, hieman nopeampaa oli. Tod näk tulee tämäkin Alks tilaus perille ennenkuin pullon tracking ehtii edes muuttua seuraavaan statukseen.
 
Tuli tuollainenkin mieleen, että onkohan henkilötunnuksia myös kalasteltu. Sivuillahan pyydetään syöttämään henkilötunnus ja alkuun ainakin klarnan tiedot henkilöistä päivittyivät automaattisesti sivuille, kun klarna oli valittuna maksutavaksi?
Sieppaa.JPG
 
Kieltämättä ei hyvältä tunnu että tuolla on esim. omat osoitetiedot. Noista Klarnan tiedoista en ole ihan niin varma että päätyisi missään vaiheessa kauppiaalle. Tuskin hetu ainakaan tuosta muualle menee kun Klarnalle.

Itsekin tein noin viikko sitten Alks tilauksen, kun ei pystynyt odottelemaan tätä haamutilausta enää. Taisi tulla viidessä päivässä perille Latviasta.
 
Hmm..... Siis on Viking Line, Silja Line ja sitten Fast Lines. S tarkoittaa että useita aluksia jotka kuljettavat tavaraa nopeasti.

Ei saat...... Tää ei edes naurata enää :x3:
 
Niin, eli Baltic Madonna on ainoa joka voisi sopia, mutta senkin päivämäärät ei ihan täsmää seurannan kanssa :D
 
No nytpä kävi kumma käänne, lähetys on olevinaan oikeassa kunnassa jo :woot:
Katsotaan mitä kekkulointia seuraavana on luvassa. Oletan etten voi itse noutaa lähetystä, sillä varastolla ei ole ovia joista voisi kulkea.
 
Niin on uusi viikko startannut, niin siellä on Imre taas työn touhussa ja naputtelee tekaistuun seurantaan lisää suomalaisia kaupunkeja.

Tuleekohan paketit polkupyörälähetillä, kun aika kauan kestää :D No tänään on kyllä kelikin ollut vähän huono.
 
Kyllä teidän kelpaa. Mun lähetys jäätynyt kiinni sinne peltovarastoon jo melkein kaksi viikkoa sitten.

Nyt kyllä plussaa että tiedä jos ehtii sulamaan, loppuviikoksi pakkasta niin voi olla että Klarnakaan ei saa liikkeelle. :facepalm:
 
Onnenpekat. Meikällä on edelleen Hämeenlinnassa.
Voiskos tästä tapauksesta tehdä pelin? Ideana kierrättää oma pakettinsa mahdollisimman monen kunnan kautta kurkukusta alas. Siinä voisi olla sattumakortteina esim. Klarna pyytää sinulta selvitystä, ole yhden heittovuoron ajan sivussa tai kuljetusliikkeen kanssa on ongelmia, tilaa toisesta liikkeestä korvavaa juomaa ja pode krapulaa kahden heittovuoron ajan.
 
Pientä pohdiskelua/laskeskelua kun ei voi juoda näitä tilattuja juomiakaan.
Turusta tänne on alle 700km ja nyt kun Helsingin, Lahden jne kautta kulkenut Pieksämäelle, niin paketti kulkenut matkaa noin 480km ja vielä matkaa jäljellä on melkein 400km(jos tulisi suorempaa kuin nyt).

Tämä kyllä vaikuttaa pahasti minun hiilijalanjälkeeni. (voikohan tätä hyvittää Fast Linen sivujen kautta?)

Matkaa nyt kulunut se 25 päivää joten vielä varmaan se 22-24 päivää menee tuohon loppuun 400km.
Mutta kuitenkin voi olla että saisin tilauksen ennenkuin kuin Etelä-Suomen alueella asuvat? :)
 
Maksoin klarnan kautta heti norwegian kortilla.Kerroin norwegialle niin kehuivat että ottaa yhteyttä klarnaan.Klarna otti valituksen vastaan mutta mitään ei ole kuulunut sitten.70e kysymys niin ei mailma kaadu.Monta kertaa on yksi pelikortti maksanut enemmän.
 
Maksoin klarnan kautta heti norwegian kortilla.Kerroin norwegialle niin kehuivat että ottaa yhteyttä klarnaan.Klarna otti valituksen vastaan mutta mitään ei ole kuulunut sitten.70e kysymys niin ei mailma kaadu.Monta kertaa on yksi pelikortti maksanut enemmän.

Tänään oli Helsingin sanomissa tälläinen mainos ja heti tuli tämä ketju mieleen
klarna.jpg
 
Itsellänihän ei ole kodin ja Pieksämäen välillä kuin 86km. Joten oletettavaa on, että viimeiset kilometrit ei varmastikkaan ole niitä nopeimpia. Ja voihan se vahingossa lähteä kiertämään pohjoisen kautta, jotta saadaan taas peliaikaa ansaittua. Andyyn peliin liittyen, itse jännään ehtiikö alkostarin tilaus perille ennen vkloppua, vai joutuuko alentumaan Suomesta ostettaviin. Oiskos se sit jonkun muun vuoro heittää noppaa.
 
Itsellänihän ei ole kodin ja Pieksämäen välillä kuin 86km. Joten oletettavaa on, että viimeiset kilometrit ei varmastikkaan ole niitä nopeimpia. Ja voihan se vahingossa lähteä kiertämään pohjoisen kautta, jotta saadaan taas peliaikaa ansaittua. Andyyn peliin liittyen, itse jännään ehtiikö alkostarin tilaus perille ennen vkloppua, vai joutuuko alentumaan Suomesta ostettaviin. Oiskos se sit jonkun muun vuoro heittää noppaa.

Kyllä se ehtii.... Ps. Mulla on lajittelussa ;)
 
Auts, isku vyön alle. Oma on pe lähtenyt tulemaan Suomeen päin Virosta eli jos ei huomenna rupea näkymään niin game over.
 
Mitä nyt äkkisltään FB pullo24 sivuja katsoin, niin kaikki negatiiviset ja huijaukseen liittyvät kommentit poistettu.
Kun en ole FB paljoa käyttänyt niin olisko siellä toiminne jolla FB ylläpitäjälle voisi vikata huijaus sivuista?
 
Mitä nyt äkkisltään FB pullo24 sivuja katsoin, niin kaikki negatiiviset ja huijaukseen liittyvät kommentit poistettu.
Kun en ole FB paljoa käyttänyt niin olisko siellä toiminne jolla FB ylläpitäjälle voisi vikata huijaus sivuista?
Ilmiantoja voi tehdä kuka vaan.
Sinne vaan porukalla tekemään niitä ilmiantoja sivuista, vaikkei olisi edes asioinut kyseisessä puljussa.
 
Maksoin klarnan kautta heti norwegian kortilla.Kerroin norwegialle niin kehuivat että ottaa yhteyttä klarnaan.Klarna otti valituksen vastaan mutta mitään ei ole kuulunut sitten.70e kysymys niin ei mailma kaadu.Monta kertaa on yksi pelikortti maksanut enemmän.
Älä ny viitti, vaikka ei tuntuisikaan itsellä missään niin juuri tuon takia noita huijauksia tehdään. Luu kurkkuun vaan kusettajille vaikka kyse olisi nappikaupasta. Mitä useampi ei jaksa periä omiaan takaisin, niin sitä todennäköisemmin homma jatkuu samaa rataa.
 
En tiedä olinko pikkumainen, mutta kävin FB:ssä ilmiantamassa pullo24.fi sivuston
Heikko ostokokemus --> Tuote ei saapunut

Eikä varmaan haittaa vaikka sen useampi tämän sivuston lukija tekisi .. ..
 
Yritin vain sanoa että pullo ei korvaa.visa ei korvaa ja joku kehui että klarna ei korvaa jos on maksanut heti.Mutta en hyppää kiikkuun tuon summan takia.
 
Klarnalta oli tutkintaosasto laitellut spostia eilen. Alla viesti.
Heille vastailin, että ei ole tilausta kuulunut ja laitellut pullo24 spostia viimeksi eilen ilman vastausta. Ilmoitin myös epäilyt huijauksesta ja siitä että en ole ainoa odottamassa tilaustaan.

Liittyen tilaukseesi verkkokaupasta Pullo24.fi, olet aikaisemmin kertonut meille, ettet ole saanut tilaustasi verkkokaupalta ja toimitit meille seurantatiedot:

fastlineslinkki

Seurantatietojen mukaan tosiaan tilauksesi on yhä kuljetuksessa ja se on skannattu viimeksi 11.02.2022. Haluaisimme tietää, kun vastaanotat tilauksesi. Kun vastaanotat tilauksesi, voit maksaa laskusi normaalisti tai tarvittaessa voimme myös lähettää sinulle uuden laskun.

Huomaathan, ettei tilauksesi välttämättä mahdu valitsemaasi nouto/pakettiautomaattiin, joten seurailethan tilaustasi ja nouda se heti kun mahdollista ja ilmoita siitä meille. Voit myös käydä poistamassa taukotilan itse klarna.fi sivuilta, tai sovelluksestamme laskun kohdalta "Ratkaise ongelma".

Otathan yhteyttä asioimaasi verkkokauppaan, mikäli et saa tilaustasi lähiaikoina. Heidän yhteystietonsa löydät verkkosivuilta pullo24.fi tilausunumerosi XXXXX kera.

Pyydämme sinua ystävällisesti vastaamaan meille 21.02.2022 mennessä. Mikäli emme saa vastausta yllämainittuun päivämäärään mennessä, oletamme että olet ratkaissut asian yhdessä verkkokaupan kanssa ja lopetamme tapauksen tutkinnan. Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, lähetämme sen sinulle uudestaan maksettavaksi.

Voit tarkastella laskujasi ja maksutietojasi kirjautumalla sisään sovellukseemme tai kotisivuillemme osoitteessa klarna.fi. Asiakaspalveluchattimme on avoinna 24/7 sivustollamme sekä sovelluksessa.

Kiitos jo etukäteen ja mukavaa päivänjatkoa!
 
Klarnan sovelluksella kohdasta omat kaupat pääsee tekemään edelleen suoraan uuden tilauksen Pullo24 kauppaan.

On kyllä melko hidasta tutkintaa tai sitten kova luotto kauppiaaseen.
 
Minä nyt edelleen ehdotan että joku tilauksen Klarnan kautta tehnyt vinkkaa iltapaskoja. Sieltä kun toimittaja ottaa Klarnaan yhteyttä että meillä on juttu tulossa klikkihuorausotsikolla "Varo näitä nettikauppoja - edes tämä turvalliseksi väitetty maksutapa ei suojaa ostajaa" niin ehkä Klarnaa alkaa kiinnostamaan.
 
Yritin vain sanoa että pullo ei korvaa.visa ei korvaa ja joku kehui että klarna ei korvaa jos on maksanut heti.Mutta en hyppää kiikkuun tuon summan takia.

Jos Klarna ei ole vielä käsitellyt, kuten edellisessä viestissäsi sanoit, niin sehän ei tarkoita yhtään mitään.

Mutta jos tilauksestasi on jo esim.yli 2kk ja Klarnalle tekemästäsi reklamaatiosta esim. yli 1kk, niin sitten laitat nyt heti vaan luottokorttiyhtiölle viestin että tuotteita ei ole koskaan tullut, Klarna ei ole käsitellyt valitusta, ja firma josta tilasit on ilmeisesti huijari, viitaten viidenkymmenen muun keskustelijan kokemuksiin. Luottokorttiehtojen mukaisesti korttifirman tulee poistaa veloitus (ellei toi Norski ole joku pilipalikortti, mutta eiköhän tuo pääehdot tule ihan Visan/Masterin pääkallonpaikalta). Sillä ei ole merkitystä jos olet jo ko. kuukauden korttilaskun maksanut, kunhan reklamoit ajoissa (kuten olet jo tehnyt).

Käytännössä varmaan korttiyhtiö haluaa Klarnalta ensin päätöksen, koska heidän (korttifirman) suuntaan se (Klarna) on luotettava toimija. Mutta jos Klarna ei hoida hommaa riittävässä ajassa, niin sitten kyllä korttiyhtiö hoitaa.

Muiden tuolta tilanneiden muroihin kusemista antaa asian olla, ja tekemättä mitään autat että samanlaista huijauspyöritystä tulee olemaan jatkossakin.

--
Edit: Ja mitä Klarnan "tutkintaan" muilla tulee niin nehän edelleen vain katsoo tuota feikkiseurantaa ja vastaukset on bottimaisia. Eli ei niistä kannata stressiä ottaa. Odotelkaa mihin toi seuranta päättyy/loppuu, ja sitten vasta mitä Klarna kommentoi ("delivered" varmaan, ilman että mitään on tullut). Jos seurantaa kestää esim. 2 kk siitä kun tuotteet on "lähteneet" eikä ole perillä, niin sitten kannattaa käskeä siirtämään asia eteenpäin pois noilta perus aspa-janttereilta jotka spammaavat noita valmisvastauksia ymmärtämättä asiaa.

Ja jos jollain on jotain ongelmia reklamaatioiden kanssa, niin nämä on ihan peruskauraa mulle ja monelle muulle, kannattaa kysellä tässä ketjussa.
 
Viimeksi muokattu:
tää status taitaa olla jo aika monilla?. Mulla tosiaan nyt jo oikeassa kaupungissa.
At 15.02.2022 13:54, Vantaa :: The consignment is available for pickup at Vantaa
 
tää status taitaa olla jo aika monilla?. Mulla tosiaan nyt jo oikeassa kaupungissa.
At 15.02.2022 13:54, Vantaa :: The consignment is available for pickup at Vantaa
At 14.02.2022 11:56, Lahti :: The consignment is available for pickup at Lahti

Vielä kun keksis sen osoitteen.
 
tää status taitaa olla jo aika monilla?. Mulla tosiaan nyt jo oikeassa kaupungissa.
At 15.02.2022 13:54, Vantaa :: The consignment is available for pickup at Vantaa
Joo, At 04.02.2022 17:15, xxxxx :: The consignment is available for pickup at xxxxx, mitään ei oo vaan sen jälkeen tapahtunut.
 
tää status taitaa olla jo aika monilla?. Mulla tosiaan nyt jo oikeassa kaupungissa.
At 15.02.2022 13:54, Vantaa :: The consignment is available for pickup at Vantaa
Noup. 180km vielä matkaa oikeaan kohteeseen mikäli uskominen seurantaan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 278
Viestejä
4 486 107
Jäsenet
74 132
Uusin jäsen
Jaakko0000000

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom