Liittyen tilaukseesi verkkokaupasta
Pullo24.fi, olet aikaisemmin kertonut meille, ettet ole saanut tilaustasi verkkokaupalta ja toimitit meille seurantatiedot:
fastlineslinkki
Seurantatietojen mukaan tosiaan tilauksesi on yhä kuljetuksessa ja se on skannattu viimeksi 11.02.2022. Haluaisimme tietää, kun vastaanotat tilauksesi. Kun vastaanotat tilauksesi, voit maksaa laskusi normaalisti tai tarvittaessa voimme myös lähettää sinulle uuden laskun.
Huomaathan, ettei tilauksesi välttämättä mahdu valitsemaasi nouto/pakettiautomaattiin, joten seurailethan tilaustasi ja nouda se heti kun mahdollista ja ilmoita siitä meille. Voit myös käydä poistamassa taukotilan itse
klarna.fi sivuilta, tai sovelluksestamme laskun kohdalta "Ratkaise ongelma".
Otathan yhteyttä asioimaasi verkkokauppaan, mikäli et saa tilaustasi lähiaikoina. Heidän yhteystietonsa löydät verkkosivuilta
pullo24.fi tilausunumerosi XXXXX kera.
Pyydämme sinua ystävällisesti vastaamaan meille 21.02.2022 mennessä. Mikäli emme saa vastausta yllämainittuun päivämäärään mennessä, oletamme että olet ratkaissut asian yhdessä verkkokaupan kanssa ja lopetamme tapauksen tutkinnan. Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, lähetämme sen sinulle uudestaan maksettavaksi.
Voit tarkastella laskujasi ja maksutietojasi kirjautumalla sisään sovellukseemme tai kotisivuillemme osoitteessa
klarna.fi. Asiakaspalveluchattimme on avoinna 24/7 sivustollamme sekä sovelluksessa.
Kiitos jo etukäteen ja mukavaa päivänjatkoa!