Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voiko tutuksi sanoa jos on viimeiset viikot mailitse koitettu keskustella missä ne minun tilaukset viipyvät? Mailinvaihtoystävät? Sitten Imrellä lienee monta tuttua täällä sivullaVoi olla. Toki voihan myös olla, että olet Imren hyvä tuttu tai jopa selittäjä-alias
En minä ketään silti syyttelemään ala joten huoli poijes
Vaikka tästä varmasti taas kaikki tilanneet pahoittaa mielensä, niin onhan se varsin huvittavaa, että kaikista ilmiselvistä varoituksista huolimatta niin monet ovat tältä lafkalta juomia tilanneet ja kun paska vähemmän yllättäen osuu tuulettimeen, niin vingutaan Klarnan tutkintaosaston lukutaidon perään. Missä se oma lukutaito ja ymmärrys oli, kun juomia tilasitte? Vai tuliko oikeasti yllätyksenä, että noilla huijareilla saattaisi olla suunnitelmia myös Klarnan prosessien hidastamiseksi?
Eihän siinä, jos joku pitää korvaamattoman upeana viihteenä tätä hassunhauskaa lähetysseurantaa ja sähköpostirumbaa Klarnan kanssa omien rahojen takaisin saamiseksi. Omaan silmään tuo näyttää pelkästään typerältä ja ei tarvitse ihmetellä, jos nuo samat heput vääntävät tämän jälkeen saman huijauksen vielä uudestaan tsuhnien juostessa jälleen ansaan.
Suurimmalla osalla ei varmasti ole ollut mitään tietoa näiden huijareitten aikaisemmista kaupoista? Ei kait kukaan tuolta mitään olisi tilannut, jos olisi tiennyt että ovat huijareita?
No itse ainakin katsoin, että oli melkoisen kovat alennusprosentit uudella kaupalla. Ei herättänyt -30% kaikista tuotteista mitenkään luottamusta. Sitten ihan loppuvuodesta ne nosti sen alennusprosentin -40%. Itse ajattelin, että semmoista. Jäi tilaamatta.
Tosin itse olen kyllä sitä mieltä, että klarna on vastuussa tuolta tilanneille, vaikka esittääkin nyt kovasti tyhmää.
Juu, sama viesti tais tulla tännekin. Onko totta vai tätä ajan peluuta rahojen saamiseksi myyjän suunnalta. Noh, jännitys jatkuu vielä viikonHuh huh, pelkäsin jo että juomat jää saamatta mutta sain viestin että Imre tulee ensi viikolla Suomeen auttamaan.
Nyt kyllä luottamus kauppaan lisääntyi huomattavasti.
Juu, sama viesti tais tulla tännekin. Onko totta vai tätä ajan peluuta rahojen saamiseksi myyjän suunnalta. Noh, jännitys jatkuu vielä viikon
Nämä teidän pakettien noutoviestit taitavatkin tulla mun sähköpostiin. Siinäkö lopulta syy miksi teillä tilaajilla ei ole tietoa siitä, missä paketit ovat ja miten toimituksesta voi sopia...
Itsehän en ole tästä firmasta tilannut mutta mielenkiinnolla seuraan silti tätä ketjua. Tsemppiä klarnaselvittelyihin.
Minä laitoin Imrelle kyssäriä että minä päivänä paketti toimitetaan. Katsotaan millaiset stoorit tällä kertaa tulee.Tuli itsekkin kysyttyä erviniltä mikä mättää ja koska paketti tulee. Katsotaan tuleeko vastausta.
Joo, mäkin kyselin samaa, eli toimituspäivää kun paketit nyt kerran on tossa vieressä olevinaan. Lupasi selvittää kuka kuskaa ja milloin kuskaa, ei oo vastausta kuulunut.Minä laitoin Imrelle kyssäriä että minä päivänä paketti toimitetaan. Katsotaan millaiset stoorit tällä kertaa tulee.
Eiköhän ne tuolla logistiikan osaamistasolla katso kartasta, että Virtain kautta menee niin monta tienumeroa, että sen on pakko olla merkittävämpi liikenteen solmukohta.Jännitys tiivistyy…. stoppaakohan se seuraavaksi Ylöjärvellä, Parkanossa vai Jalasjärvellä? Eihän se nyt voi kerralla rykäistä Seinäjoelle
At 21.02.2022 10:56, Tampere :: The consignment is ready to continue its journey at Tampere
At 11.02.2022 08:16, Tampere :: The consignment is on its wayJännitys tiivistyy…. stoppaakohan se seuraavaksi Ylöjärvellä, Parkanossa vai Jalasjärvellä? Eihän se nyt voi kerralla rykäistä Seinäjoelle
At 21.02.2022 10:56, Tampere :: The consignment is ready to continue its journey at Tampere
Tähän kyselyyn tuli mullekkiin vastaus, että odottaa kuljettajan kotiin toimitusta. Tämä on sinäänsä hyvä asian että on kirjallisena jos Klarna alkaa jotain maksua vaatia.Tänään on minun paketti saapunut kohde kaupunkiin ja olisi valmis noudettavaksi. Eikun spostia, että mistäs noudan. Taitaa vastaus olla, että ei ole meillä ketään paikan päällä.
Tähän kyselyyn tuli mullekkiin vastaus, että odottaa kuljettajan kotiin toimitusta. Tämä on sinäänsä hyvä asian että on kirjallisena jos Klarna alkaa jotain maksua vaatia.
Aikaisemmat merkinnät eri päivillä, viimeisin sama. Todella jännittävää nähdä mihin kaupunkiin tuo matkaa seuraavaksi, määränpää olisi kyllä Mikkelissä.At 18.02.2022 12:06, Mikkeli :: The consignment is ready to continue its journey at Mikkeli
At 21.02.2022 11:30, Mikkeli :: The consignment is ready for delivery at the Parcel Pick-up Point from Mikkeli
At 23.02.2022 06:29, Mikkeli :: The consignment is on its way
Ois kyllä muuten tullut juomat jakelemaan, mutta pahus ku transit jäi kiinni lumeen jo satamassa.Aikaisemmat merkinnät eri päivillä, viimeisin sama. Todella jännittävää nähdä mihin kaupunkiin tuo matkaa seuraavaksi, määränpää olisi kyllä Mikkelissä.
Vielä ei Imre ole vastannut, kuinka viikonlopun varastokierros Suomessa meni
Ois kyllä muuten tullut juomat jakelemaan, mutta pahus ku transit käi kiinni lumeen jo satamassa.
täällä ainakin ollut ihan hiljaista ja mitään laskuja ei ole tullutOnko muuten muilla Klarnan puolelta kuulunut mitään tilanteesta?
Tänne tuli äsken Klarnalta lisäkysely, että missä mennään:täällä ainakin ollut ihan hiljaista ja mitään laskuja ei ole tullut
Ja Alks.fi tilaus kotiutettu tänään. Pari settiä olutta ja neljä lasipulloa. Alks toimii kyllä kuin se kuuluisa junan vessa, tilaus sisään ni molemmin puolin viikkoa on paketti lähi Matkahuollossa. MH tosin huvitti loppumetreillä, että Vantaalta tähän lähelle ois perillä ensin torstaina ja kun paketti lähti Vantaalta kuljetukseen, näytti että perjantaina ois perillä. Parempi näin, että keskiviikkonaPullon toimituksia "odotellessa", tein jo toisen tilauksen Alks.fi. Viimeksi tilaus tehty ennen joulua sunnuntaina, ja toimitus aatonaattona. Eli, hieman nopeampaa oli. Tod näk tulee tämäkin Alks tilaus perille ennenkuin pullon tracking ehtii edes muuttua seuraavaan statukseen.