Pullo24.fi HUIJAUS! kokemukset, tilausseuranta ja Klarnan vaatimien perusteettomien maksujen kumoaminen

Liittynyt
02.02.2022
Viestejä
12
Itse olen aikaisemmin tilannut parikin kertaa ViiniVodkasta hyvinkin onnistuneesti. Tietenkin kesti tulla vähän kauemmin(ei siis näin kaun kun nyt). Ja palvelu oli hyvää, mutta varmaan tilannut aikoinaan oikeaan aikaan.
 
Liittynyt
02.02.2022
Viestejä
12
Voi olla. Toki voihan myös olla, että olet Imren hyvä tuttu tai jopa selittäjä-alias :kahvi:
En minä ketään silti syyttelemään ala joten huoli poijes
Voiko tutuksi sanoa jos on viimeiset viikot mailitse koitettu keskustella missä ne minun tilaukset viipyvät? Mailinvaihtoystävät? Sitten Imrellä lienee monta tuttua täällä sivulla :D
Silloin kun viinivodkasta aikoinaan tilannut niin ei ole imre vastaillut maileihin, ehkä siksi tilaukset onnistuivat?
 
Liittynyt
16.10.2020
Viestejä
138
Vaikka tästä varmasti taas kaikki tilanneet pahoittaa mielensä, niin onhan se varsin huvittavaa, että kaikista ilmiselvistä varoituksista huolimatta niin monet ovat tältä lafkalta juomia tilanneet ja kun paska vähemmän yllättäen osuu tuulettimeen, niin vingutaan Klarnan tutkintaosaston lukutaidon perään. Missä se oma lukutaito ja ymmärrys oli, kun juomia tilasitte? Vai tuliko oikeasti yllätyksenä, että noilla huijareilla saattaisi olla suunnitelmia myös Klarnan prosessien hidastamiseksi?

Eihän siinä, jos joku pitää korvaamattoman upeana viihteenä tätä hassunhauskaa lähetysseurantaa ja sähköpostirumbaa Klarnan kanssa omien rahojen takaisin saamiseksi. Omaan silmään tuo näyttää pelkästään typerältä ja ei tarvitse ihmetellä, jos nuo samat heput vääntävät tämän jälkeen saman huijauksen vielä uudestaan tsuhnien juostessa jälleen ansaan.

Itsehän en ainakaan kaikkia mahdollisia myyjiä rupea ennalta kookeltammaan. Ja koska klarna oli tarjolla, annoin pientä luottoa myyjälle. Ja koska siitä ei ns. kamalaa vaaraa ole tilatessa tätä kautta niin annoin mennä.

Vituttaahan se vähän, mutta kyllä tämä jo komiikan puolelle menee. Äkkinäistä saattaisi nämä jälkiviisaat Vituttaa mitkä tulevat jälkikäteen viisastelemaan että mitäs minä sanoin...
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
247
Suurimmalla osalla ei varmasti ole ollut mitään tietoa näiden huijareitten aikaisemmista kaupoista? Ei kait kukaan tuolta mitään olisi tilannut, jos olisi tiennyt että ovat huijareita?
No itse ainakin katsoin, että oli melkoisen kovat alennusprosentit uudella kaupalla. Ei herättänyt -30% kaikista tuotteista mitenkään luottamusta. Sitten ihan loppuvuodesta ne nosti sen alennusprosentin -40%. Itse ajattelin, että semmoista. Jäi tilaamatta.

Tosin itse olen kyllä sitä mieltä, että klarna on vastuussa tuolta tilanneille, vaikka esittääkin nyt kovasti tyhmää.
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
No itse ainakin katsoin, että oli melkoisen kovat alennusprosentit uudella kaupalla. Ei herättänyt -30% kaikista tuotteista mitenkään luottamusta. Sitten ihan loppuvuodesta ne nosti sen alennusprosentin -40%. Itse ajattelin, että semmoista. Jäi tilaamatta.

Tosin itse olen kyllä sitä mieltä, että klarna on vastuussa tuolta tilanneille, vaikka esittääkin nyt kovasti tyhmää.
Jos lähtöhinnat eivät ole kaikkein edullisimpia, niin ei minun mielestäni -30 % sinällään ole mikään varoituskelloja soittava asia. Onhan näitä rehellisissä kaupoissakin ollut parinkymmenen pinnan alekampanjoita ja uuden kaupan voi kannattaa tehdä hetki nollakatetta tai jopa tappiota saadakseen mainetta ja tunnettavuutta härmän kansan keskuudessa.
 
Liittynyt
12.09.2017
Viestejä
49
Huh huh, pelkäsin jo että juomat jää saamatta mutta sain viestin että Imre tulee ensi viikolla Suomeen auttamaan.

Nyt kyllä luottamus kauppaan lisääntyi huomattavasti.
Juu, sama viesti tais tulla tännekin. Onko totta vai tätä ajan peluuta rahojen saamiseksi myyjän suunnalta. Noh, jännitys jatkuu vielä viikon:rofl:
 
Liittynyt
12.10.2018
Viestejä
852
Juu, sama viesti tais tulla tännekin. Onko totta vai tätä ajan peluuta rahojen saamiseksi myyjän suunnalta. Noh, jännitys jatkuu vielä viikon:rofl:
Sanotaan näin että kahden kuukauden odotuksen jälkeen taas yksi sellainen käänne joka sai yllättymään. Tai joku taisi jo aikaisemmin mainita samaa.

Olisihan se Paukku jos Klarna sulkee laskun (minulle ilmoitettu että 22.02 jos ei selvitystä tule) ja sitten perjantaina Imre tuo lähetyksen.
 

Shiraus

Tukijäsen
Liittynyt
27.11.2019
Viestejä
464
Nämä teidän pakettien noutoviestit taitavatkin tulla mun sähköpostiin. ;) :lol: Siinäkö lopulta syy miksi teillä tilaajilla ei ole tietoa siitä, missä paketit ovat ja miten toimituksesta voi sopia...

Itsehän en ole tästä firmasta tilannut mutta mielenkiinnolla seuraan silti tätä ketjua. Tsemppiä klarnaselvittelyihin.
 

Liitteet

Liittynyt
12.10.2018
Viestejä
852
Nämä teidän pakettien noutoviestit taitavatkin tulla mun sähköpostiin. ;) :lol: Siinäkö lopulta syy miksi teillä tilaajilla ei ole tietoa siitä, missä paketit ovat ja miten toimituksesta voi sopia...

Itsehän en ole tästä firmasta tilannut mutta mielenkiinnolla seuraan silti tätä ketjua. Tsemppiä klarnaselvittelyihin.

Tilaa pois, vielä saa suoraan Klarnan kautta tilauksen. :-D
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 280
Jaahas se olisi maanantai, eli veikkauspäivä mikä suomen kaupunki keksitään tänään seurantaan. Itseltä löytyy jo Turku, Helsinki, Lahti ja Mikkeli. Veikkaisin seuraavaksi viikon pyähdystä Varkaudessa. Sieltä se lähtee sitten pohjoisen kierrokselle ensin Kuopioon. Tämä "paketti" tulossa siis Joensuuhun.
 
Liittynyt
10.11.2021
Viestejä
180
Tuli itsekkin kysyttyä erviniltä mikä mättää ja koska paketti tulee. Katsotaan tuleeko vastausta.
 
Liittynyt
12.10.2018
Viestejä
852
Mulle tuli tänään Alkostarin lähetys ja näin kun pikkukuormuri lähestyi, kyljestä erottui vain joku teksti (Matkahuolto toimitti) Hätkähdin ja muutaman sekunnin ehdin miettiä "Pullo24 perkele"

Totuus kyllä selvisi hyvin äkkiä...... Kaikkea sitä selvinpäin kuvittelee...
 

SPu

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
128
Arvaan että kovin kauaa ei leikki enää jatku, ja tapahtuu jompi kumpi näistä:

1) Seurantaan ilmestyy että paketit ovat toimitettu, jotta yritetään saada Klarna huijattua. Silloin Klarna totetaa toimituksen olevan valmis ja saa laskut liikkeelle ja sitä kautta virolaisille rahat. Tästä tietysti jokainen reklamoi eikä maksa laskua (jos et osaa tehdä tätä niin kysy täällä).

2) Vironpojat ovat tajunneet että homma kusee ja nyt pitää saada jotain toimitettua koska paine kasaantuu ja huijaus ei toimi, eli tullaan itse omalla transhiitilla rajan yli viinoja mukana ja koitetaan toimittaa edes jotain. "Imre tulee Suomeen ja pistää hommat kuntoon" voisi viitata tähän. Kannattaa katsoa minkälaisella autolla ja minkälainen kuski niitä toimituksia sitten tekee. Mutta en kyllä usko että näin tapahtuu koska ei vaan onnistu logistisesti mies+paku kuviolla.

Jos kuun loppuun mennessä ei ole tapahtunut kumpaakaan, niin Klarnalle reklamaation päivitys ja käskette perua laskun kokonaan. Varmaan kaikilla on siinä vaiheessa paketti tehnyt matkaa Suomen sisällä jo ~1.5 kuukautta niin jossain vaiheessa pitää viheltää pilliin. Tai voi tietysti jatkaa odottelua huumorilla jouluun asti ja katsoa kuinka seuranta päivittyy. Varmaan siihen mennessä on jo seurannassa Saariselän palanutta Kuukkeli-kauppaa myöten ehditty käydä lenkki :lol:
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
991
Kyllä niillä selvästi menee rahaa nyt hukkaan tuon logistisen sekoilun takia! Homma ei ole optimoitua?
 
Liittynyt
16.06.2020
Viestejä
239
Jännitys tiivistyy…. stoppaakohan se seuraavaksi Ylöjärvellä, Parkanossa vai Jalasjärvellä? Eihän se nyt voi kerralla rykäistä Seinäjoelle

At 21.02.2022 10:56, Tampere :: The consignment is ready to continue its journey at Tampere
 
Liittynyt
24.07.2020
Viestejä
45
Jännitys tiivistyy…. stoppaakohan se seuraavaksi Ylöjärvellä, Parkanossa vai Jalasjärvellä? Eihän se nyt voi kerralla rykäistä Seinäjoelle

At 21.02.2022 10:56, Tampere :: The consignment is ready to continue its journey at Tampere
Eiköhän ne tuolla logistiikan osaamistasolla katso kartasta, että Virtain kautta menee niin monta tienumeroa, että sen on pakko olla merkittävämpi liikenteen solmukohta.
 
Liittynyt
02.01.2020
Viestejä
138
At 03.02.2022 17:53, Turku :: The consignment is available for pickup at Turku

Mulla tosiaan loppui päivitykset tähän. Asun siis itse Turussa. Sähköpostiin vastattiin edellisen kerran 29.1 eli melkein kuukausi sitten. :D
 
Liittynyt
12.01.2022
Viestejä
78
Jännitys tiivistyy…. stoppaakohan se seuraavaksi Ylöjärvellä, Parkanossa vai Jalasjärvellä? Eihän se nyt voi kerralla rykäistä Seinäjoelle

At 21.02.2022 10:56, Tampere :: The consignment is ready to continue its journey at Tampere
At 11.02.2022 08:16, Tampere :: The consignment is on its way
At 15.02.2022 14:00, Seinäjoki :: The consignment is ready to continue its journey at Seinäjoki
At 16.02.2022 12:18, Seinäjoki :: The consignment is ready for delivery at the Parcel Pick-up Point from Seinäjoki
At 21.02.2022 10:49, Seinäjoki :: The consignment is on its way
Ovat päivittäneet naviansa.Toki katuosoitteet ovat vielä hakusessa.
 
Liittynyt
10.11.2021
Viestejä
180
Ei ole tampereelta liikkunut mihinkään. Eikä olla vastattu spostiin. Noh parempi ehkä niin.
 
Liittynyt
12.11.2021
Viestejä
51
Tänään on minun paketti saapunut kohde kaupunkiin ja olisi valmis noudettavaksi. Eikun spostia, että mistäs noudan. Taitaa vastaus olla, että ei ole meillä ketään paikan päällä.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
912
Tänään on minun paketti saapunut kohde kaupunkiin ja olisi valmis noudettavaksi. Eikun spostia, että mistäs noudan. Taitaa vastaus olla, että ei ole meillä ketään paikan päällä.
Tähän kyselyyn tuli mullekkiin vastaus, että odottaa kuljettajan kotiin toimitusta. Tämä on sinäänsä hyvä asian että on kirjallisena jos Klarna alkaa jotain maksua vaatia.
 
Liittynyt
12.11.2021
Viestejä
51
Tähän kyselyyn tuli mullekkiin vastaus, että odottaa kuljettajan kotiin toimitusta. Tämä on sinäänsä hyvä asian että on kirjallisena jos Klarna alkaa jotain maksua vaatia.
Totta, mietin samaa. Onpahan jotain todistusta siitä ettei toimitusta oikeasti ole tehty.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
400
Täällä taas ollaan Mikkelistä päästy lähtemään. Seuraava taitaa olla Pieksämäki jonne menee se viikko Mikkelistä ja jossa on sen 5 päivää :D

At 18.02.2022 12:06, Mikkeli :: The consignment is ready to continue its journey at Mikkeli
At 21.02.2022 11:30, Mikkeli :: The consignment is ready for delivery at the Parcel Pick-up Point from Mikkeli
At 23.02.2022 06:29, Mikkeli :: The consignment is on its way
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
498
Itsellä näyttää tällä hetkellä Pieksämäki ja Joensuuhun pitäisi tulla.
At 23.02.2022 06:40, Pieksämäki :: The consignment is ready to continue its journey at Pieksämäki
 
Liittynyt
21.05.2017
Viestejä
206
At 18.02.2022 12:06, Mikkeli :: The consignment is ready to continue its journey at Mikkeli
At 21.02.2022 11:30, Mikkeli :: The consignment is ready for delivery at the Parcel Pick-up Point from Mikkeli
At 23.02.2022 06:29, Mikkeli :: The consignment is on its way
Aikaisemmat merkinnät eri päivillä, viimeisin sama. Todella jännittävää nähdä mihin kaupunkiin tuo matkaa seuraavaksi, määränpää olisi kyllä Mikkelissä.
Vielä ei Imre ole vastannut, kuinka viikonlopun varastokierros Suomessa meni :sad:
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
912
Aikaisemmat merkinnät eri päivillä, viimeisin sama. Todella jännittävää nähdä mihin kaupunkiin tuo matkaa seuraavaksi, määränpää olisi kyllä Mikkelissä.
Vielä ei Imre ole vastannut, kuinka viikonlopun varastokierros Suomessa meni :sad:
Ois kyllä muuten tullut juomat jakelemaan, mutta pahus ku transit jäi kiinni lumeen jo satamassa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.10.2018
Viestejä
852
Ois kyllä muuten tullut juomat jakelemaan, mutta pahus ku transit käi kiinni lumeen jo satamassa.

Tätä mäkin pelkäsin ja pahin pelko toteutui täälläkin. Voi toki olla että paketit hautautuneet lumeen siellä kylän varastolla. 03.02 saapuneet tänne kylälle.
 
Liittynyt
12.09.2017
Viestejä
49
täällä ainakin ollut ihan hiljaista ja mitään laskuja ei ole tullut
Tänne tuli äsken Klarnalta lisäkysely, että missä mennään:
Hei XXXX!

Ilmoitit jokin aika sitten Klarnalle, että et ole saanut tilaustasi XXXX kaupasta Pullo24.fi. Koska emme ole vielä saaneet päivitystä tilauksesi vastaanottamisesta, tarvitsemme sinulta lisätietoja auttaaksemme sinua ongelman ratkaisemisessa.
 
Liittynyt
12.09.2017
Viestejä
49
Pullon toimituksia "odotellessa", tein jo toisen tilauksen Alks.fi. Viimeksi tilaus tehty ennen joulua sunnuntaina, ja toimitus aatonaattona. Eli, hieman nopeampaa oli. Tod näk tulee tämäkin Alks tilaus perille ennenkuin pullon tracking ehtii edes muuttua seuraavaan statukseen.
Ja Alks.fi tilaus kotiutettu tänään. Pari settiä olutta ja neljä lasipulloa. Alks toimii kyllä kuin se kuuluisa junan vessa, tilaus sisään ni molemmin puolin viikkoa on paketti lähi Matkahuollossa. MH tosin huvitti loppumetreillä, että Vantaalta tähän lähelle ois perillä ensin torstaina ja kun paketti lähti Vantaalta kuljetukseen, näytti että perjantaina ois perillä. Parempi näin, että keskiviikkona:cool:
 
Liittynyt
29.11.2017
Viestejä
64
Imre kertoo olevansa Suomessa hoitamassa paketteja. Taas kerran lupasi, että paketit toimitetaan loppuviikosta.
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
447
Mikä taho noita laatikoita muka siirtelee hiljakseen paikkojen välillä, kun kerran väkeä Suomessa ei ole??
Ja kukaan ei ole omaansa vielä saanut, vaikka tavarat muka olleet omalla paikkakunnalla viikkoja ja Imrekin Suomessa käynyt. Omaan muutama päivä sitten lähetettyyn pullo24 viestiin ei ole mitään vastausta tullut.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 393
Viestejä
4 235 771
Jäsenet
71 197
Uusin jäsen
Fomppa

Hinta.fi

Ylös Bottom