Pullo24.fi HUIJAUS! kokemukset, tilausseuranta ja Klarnan vaatimien perusteettomien maksujen kumoaminen

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja all-in
  • Aloitettu Aloitettu
... ja sivulla olevat somelinkitkin osoittavat takaisin omalle kotisivulle. Vaikuttaa kieltämättä lupaavalta.
 
Jep ja Fastlinesin sivuthan on täysi kopio veijareiden aikaisemmista Slas Gargo sivuista. Ainoastaan sivujen nimi vaihdettiin. Siellä oli alkuun paljon muutakin sivuilla päin vittua. Sen verran kuitenkin edelleenkin yritetty peitellä jälkiä, että Slas Gargon sivut on laitettu ohjautumaan Fastlinesin sivuille, mutta kiireessä sekin on osittain kustu.
 
Juu ja oikeat kuljetusyhtiöt ei varmaan käytä rahtilaivaa joka ei ole olemassakaan :D

Itseäni Klarna ei ole ahdistellut ensimmäisen lisätietopyynnön jälkeen, mutta seurannan mukaan paketti olisi oikeassa kaupungissa, kait veijarit sen jossakin vaiheessa kuittaa saapuneeksi.
 
Juu ja oikeat kuljetusyhtiöt ei varmaan käytä rahtilaivaa joka ei ole olemassakaan :D

Itseäni Klarna ei ole ahdistellut ensimmäisen lisätietopyynnön jälkeen, mutta seurannan mukaan paketti olisi oikeassa kaupungissa, kait veijarit sen jossakin vaiheessa kuittaa saapuneeksi.
Sama tilanne. Haettavana se olisi mutta kun tietäisi mistä.
 
No niin nyt päivittyi että paketti toimitettu perjantaina aamulla. Kiittivät yhteistyöstä.

Saa nähdä miten käy Klarnan kanssa. Laitoin Chattiin infoa ja sieltä ei osattu neuvoa. Lupasi välittää tiedot eteenpäin koska muutama tunti aikaisemmin tänään kyselin heiltä että paketti saamatta ja laitoin seurannasta kuvat. Paketti on siis toimitettu sen jälkeen perjantaina :facepalm:

No katsotaan mikä on Klarnan ostajan turva. Nyt se sitten selviää. :cigar:
 
Laitoin myös kyselyä kavereille että pakettini on edelleen toimittamatta ja seurannassa on ongelmia/virheitä.

Veikkaan että eivät vastaa enää koska nyt asia on heidän puoleltaan käsitelty.
 
No niin nyt päivittyi että paketti toimitettu perjantaina aamulla. Kiittivät yhteistyöstä.

Saa nähdä miten käy Klarnan kanssa. Laitoin Chattiin infoa ja sieltä ei osattu neuvoa. Lupasi välittää tiedot eteenpäin koska muutama tunti aikaisemmin tänään kyselin heiltä että paketti saamatta ja laitoin seurannasta kuvat. Paketti on siis toimitettu sen jälkeen perjantaina :facepalm:

No katsotaan mikä on Klarnan ostajan turva. Nyt se sitten selviää. :cigar:
....näähän piti tulla kaikille kotiinkuljetuksella, ei noutopaikasta hakua. Itellä ainakin sähköposti asiasta, jos joutuu Klarnan kanssa kinastelemaan. Eihän kotiinkuljetuksella toimitusta tartte asiakkaan seurannasta seurata, että milloin on noudettavissa...
 
....näähän piti tulla kaikille kotiinkuljetuksella, ei noutopaikasta hakua. Itellä ainakin sähköposti asiasta, jos joutuu Klarnan kanssa kinastelemaan. Eihän kotiinkuljetuksella toimitusta tartte asiakkaan seurannasta seurata, että milloin on noudettavissa...
no muutamille tullut jo ilmoitus että toimitettu kotia
 
The consignment has been delivered. Thank you for choosing Fastlines Logistics!

:btooth:
 
no muutamille tullut jo ilmoitus että toimitettu kotia
no sitte voi olla toki hankalampaa. Vetoavatko siihen, ettei korona aikaan oteta kuittauksia tms asiakkaalta rahtikirjoihin. Tekaisevat vielä "luvat", että on ok jättää rappusille tms. Sen jälkeen tilaajan vastuulla paketti. "joku varastanu toimitetun paketin"
 
no sitte voi olla toki hankalampaa. Vetoavatko siihen, ettei korona aikaan oteta kuittauksia tms asiakkaalta rahtikirjoihin. Tekaisevat vielä "luvat", että on ok jättää rappusille tms. Sen jälkeen tilaajan vastuulla paketti. "joku varastanu toimitetun paketin"

Jotain tuommoista varmaan yrittävät.

Toki pitää antaa lupa jättää lähetys. Onneksi on sähköposti jossa lupaavat soittaa että tiedän olla vastaanottamassa lähetyksen.

Kuittauskin on väärennettävissä mutta sitten täytyy periaatteesta jo tehdä rikosilmoitus.

Odotan nyt Klarnan tutkinnan loppuun ja katsotaan miten käy. Jos vaativat maksuun niin tehkää jokainen selvitys siitä. Pullo24 jatkaa edelleen Klarnan kanssa.
 
Itselle tullut tässä illan aikana, että toimitus toimitettu perjantai 25.02 klo 9,54. Pe 25.02 klo 15,32 on tullut, että olisi lähetys noudettavissa.
Itsellä kuvat tallessa siltä päivältä kun sinne on ilmestynyt "lähetys noudettavissa" jolloin tuota toimitusta ei ole vielä ollut siellä. Imre myös luvannut että soitetaan kun pakettia tuodaan. Ei ole soittoa kuulunut. Pitääpäs tarkistaa onko paketin toimitusaika ennen, kuin Imre on kirjoittanut spostia ja luvannut soiton. Miksi he lupaisivat soittoa, mikäli lähetys olisi jo minulla. :facepalm:
E: Fiksua porukkaa, aikaleimat tehty niin, että kotiin toimitus olisi ollut jo ennen sitä, kun pyydän soittoa. Toki, tämä ei muuta sitä, että miten on mahdollista että paketti olisi ensiksi toimitettu kotiin, ennen kuin se olisi haettavissa.
E: Ihanaa, sähköpostista johonkin hävinnyt sergein lähettämä viesti jossa luvataan kotiin toimitus.
 
Viimeksi muokattu:
Ilmeisesti kaikille toimitettu perjantaina mutta seuranta päivittyy sunnuntaina. :facepalm:
 
Ilmeisesti kaikille toimitettu perjantaina mutta seuranta päivittyy sunnuntaina. :facepalm:
At 04.02.2022 17:15, XXXX :: The consignment is available for pickup at XXXX, tällee ollu jo ton nelisen viikkoa. Kerran-pari viikossa laittanu e-postia, että millo toimitus. Aina lupaillaan ja lupaillaan jotain... katellaaan, josko toi omakin trackin päivittyy toimitetuksi lähiaikoina.
 
nyt tuli mullekin ilmoitus muutama minuutti sitten , että toimitus tehty 24.2 :mad:
Ei millään firmalla voi kestää 3 päivää kirjata, että toimitus tehty. Jos vertaa noihin toisiin kuljetusfirmoihin, niin se kuitataan sillä punaisella sekunnilla kun paketti annetaan. Kuvittelisin että rahtiyhtiökin menisi sekaisin ilman kuittauksia että mikä on toimitettu ja koska.
 
eli rikosilmoitus Klarnasta vai Pullo24 vai kummastakin? Miten kannatas edetä?
 
Näköjään minunkin paketti toimitettu perjantaina
At 25.02.2022 11:23, Turku :: The consignment has been delivered. Thank you for choosing Fastlines Logistics!
 
eli rikosilmoitus Klarnasta vai Pullo24 vai kummastakin? Miten kannatas edetä?

Odota mitä Klarna päättää. Kannattaa asioida heidän kanssaan ensin. Uskon että ovat kuitenkin järkevä yritys ja jos kaikki toimitukset saamatta, eiköhän se kerro jotain.

Kuluttajasuojasta sen jälkeen, siellä osataan neuvoa.
 
1645988227582.png

Valitin äsken klarnan chatille että ei ole tullut vaikka seuranta väittää toisin,noin vastasivat.
 
No niin nyt päivittyi että paketti toimitettu perjantaina aamulla. Kiittivät yhteistyöstä.

Saa nähdä miten käy Klarnan kanssa. Laitoin Chattiin infoa ja sieltä ei osattu neuvoa. Lupasi välittää tiedot eteenpäin koska muutama tunti aikaisemmin tänään kyselin heiltä että paketti saamatta ja laitoin seurannasta kuvat. Paketti on siis toimitettu sen jälkeen perjantaina :facepalm:

No katsotaan mikä on Klarnan ostajan turva. Nyt se sitten selviää. :cigar:
Haha, niin päivittyi tännekin, että toimitettu 24.2... ja päivittyi siis tänään 27.2.
 
Juu samaa mullekin tuli muutama tunti sitten chatissa. Välittävät noi tiedot eteenpäin joten jos tuo toinen osasto vaatii maksua ovat sokeita.
 
Seuraavaksi Klarnan hutkintaosasto ilmoittaa, että toimitettu ja taas sama tappelurumba alusta.

Pommittakaa näitä etelähelsingin urpojakin sähköposteilla, jos ne jotain ees enää vastaavat.
 
Jos Klarna veloittaa tai yrittää veloittaa vaikka tuote ei ole tullut niin silloin niistäkin rikosilmoitus.
 
Taas pöhköä savolaista huijataan kun ei ole minun paketti vielä perillä. Edes seurannan mukaan.

Taitaa Kuopion "toimitus" olla vasta tällä viikkoa...

At 24.02.2022 14:34, Pieksämäki :: The consignment is ready to continue its journey at Pieksämäki
At 25.02.2022 16:12, Pieksämäki :: The consignment is ready for delivery at the Parcel Pick-up Point from Pieksämäki

Laiton Klarnalle kuitenkin tässä sähköpostia ennakkoon tuohon aiempaan ketjuun heidän kanssa ja omalta osaltani pyysin heitä oikeasti tutkimaan ja huomautin myös että on vielä heidän maksutavat siellä käytössä. Ennakkoon "ennustin" että miten "toimitus" tulee etenemään. Tällä viikkoa "paketti" kuopiossa ja sitten merkitään "toimitetuksi".
 
Taitaa Kuopion "toimitus" olla vasta tällä viikkoa...

At 24.02.2022 14:34, Pieksämäki :: The consignment is ready to continue its journey at Pieksämäki
At 25.02.2022 16:12, Pieksämäki :: The consignment is ready for delivery at the Parcel Pick-up Point from Pieksämäki

Laiton Klarnalle kuitenkin tässä sähköpostia ennakkoon tuohon aiempaan ketjuun heidän kanssa ja omalta osaltani pyysin heitä oikeasti tutkimaan ja huomautin myös että on vielä heidän maksutavat siellä käytössä. Ennakkoon "ennustin" että miten "toimitus" tulee etenemään. Tällä viikkoa "paketti" kuopiossa ja sitten merkitään "toimitetuksi".

On se jo melkein täällä.
 

Liitteet

  • Screenshot_20220228_075628_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20220228_075628_com.android.chrome.jpg
    378,5 KB · Luettu: 137
Itse laitan kyllä kuluttajasuojaan ensiksi viesti, heti sen jälkeen jos Klarna lähtee rahoja perimään. Nyt oman paketin status on, että olisi valmis noudettavaksi, varmaan tällä viikolla tulee sama päivitys kun teille, että toimitettu.
 
Viimeksi muokattu:
Miten tuo Klarnan osuus vaikuttaa? He kuitenkin välittävät maksuja?

Mulle ei ole vielä tullut Klarnalta vaatimusta maksusta ja jos tulee niin on kyllä todella iso miinus kyseiselle yritykselle. Olen jo nyt toimittanut sen verran sinne tietoa.

Samalla tavalla se vaikuttaa kun olisit maksanut luottokortilla. Toki luottokortilla maksaessa ei varmaan olisi tarvinnut tälläistä tappelua tehdä :D Kyllä tuli minultakin iso miinus Klarnalle tästä sopasta.
 
Klarnanlta tuli postia. Toimitus seurannan mukaan perillä. Pitääpäs laittaa vastaua että eipä vissiin ole tullu.
 
Joku kaivoi joskus sen osoitteen mistä pystyi näkemään koska kuljetusyhtiö on perustettu? Sen voisi nimittäin laittaa myös klarnalle, että miten on mahdollista että tuotteet myydään ennenkuin kuljetusfirmaa on olemassakaan.
 
Joku kaivoi joskus sen osoitteen mistä pystyi näkemään koska kuljetusyhtiö on perustettu? Sen voisi nimittäin laittaa myös klarnalle, että miten on mahdollista että tuotteet myydään ennenkuin kuljetusfirmaa on olemassakaan.
Olen Klarnalle pariinkin otteeseen asiasta ilmoittanut, mutta tämän keissin perusteella niitä ei paljoa kiinnosta.

Klarna ilmoitti päivän, jolloin kaupan on annettava vastaus, joten samalla ilmoitin Klarnalle myös sen, että paketti tulee mitä ilmeisimmin kuitatuksi toimitetuksi juuri ennen määräaikaa ja siinä vaiheessa lasku on samantien riitautettu ja tulen tekemään rikosilmoituksen myös Klarnasta mikäli lasku aktivoituu.
Mulla tuo deadline on tänään ja eilen jo kuitattiinkin ennakko-odotusten mukaisesti lähetys toimitetuksi. Nyt odottelen Klarnan velliperseiden viestiä.
Onneksi Klarnalla jää kaikki asiakaspalveluviestit talteen ja sielöä näkyy ne kaikki aikaisemmat keskustelut, josta selviää käsikirjoitus tälle aika hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
Olen Klarnalle pariinkin otteeseen asiasta ilmoittanut, mutta tämän keissin perusteella niitä ei paljoa kiinnosta.
Alettava ihan tosissaan penäämään yhteystietoja klarnalta, jos siellä joku selvitystiimi on olevinaan. Omat "lähetys" ei ole vielä "saapunut", odotellessa olen keskittynyt pommittamaan Imreä vittuilunkaltaisilla tiedusteluviesteillä.

Seuraavanlaisella vastaanottajalitanialla on ollut jonkinlainen mahdollisuus saada Imren perusselitys:
ervin@pullo24.fi
myynti@pullo24.fi
sales@fastlines-logistics.com
imre@fastlines-logistics.com
 
At 04.02.2022 17:15, XXXX :: The consignment is available for pickup at XXXX, eipä ole omaa pakettia kuitattu vielä toimitetuksi. Melko varma olin, että töiden jälkeen ois status muuttunut toimitetuksi:hmm:
 
Minun paketti tulee nyt todella nopealla vauhdilla, nyt on nopeassa rekassa. Pieksämäeltä Kuopioon seurannan mukaan mennyt 20min. Keskinopeus ollut noin 500km/h..

Pakko keventää sen verran että tämä rekka ei ole ainakaan Venäläinen jos tuolla vauhdilla liikkuu. :facepalm:
 
Minun paketti tulee nyt todella nopealla vauhdilla, nyt on nopeassa rekassa. Pieksämäeltä Kuopioon seurannan mukaan mennyt 20min. Keskinopeus ollut noin 500km/h..
Jospas se Koupio on Pieksämäen lähellä ja sieltä sitten jatkaa Kuopioon :facepalm:
Otahan screenshotit talteen, jos Klarna urpoilee.

Seuraavanlaisella vastaanottajalitanialla on ollut jonkinlainen mahdollisuus saada Imren perusselitys:
ervin@pullo24.fi
myynti@pullo24.fi
sales@fastlines-logistics.com
imre@fastlines-logistics.com
Kovin on hiljaiseksi käynyt urpojen vastailut tässä loppuvaiheessa huijausta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 283
Viestejä
4 487 530
Jäsenet
74 128
Uusin jäsen
semantic

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom