Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liittyen tilaukseesi verkkokaupasta Pullo24.fi, olet aikaisemmin kertonut meille, ettet ole saanut tilaustasi verkkokaupalta.
Haluaisimme tietää, oletko jo vastaanottanut tilauksesi?
Mikäli olet, voit maksaa laskusi normaalisti tai tarvittaessa voimme myös lähettää sinulle uuden laskun postitse.
Pidä silmät auki jos imre näkyisi menevän turun satamassa transiitilla siihen rigan laivaan niin käyt kyselemässä vähän.Klarna kyseli sähköpostilla tietoja. Laitoin heille linkin tähän keskusteluun.
Ps.Viking Glorylta terkkuja kaikille janoisille.
Pidä silmät auki jos imre näkyisi menevän turun satamassa transiitilla siihen rigan laivaan niin käyt kyselemässä vähän.
Itsekkin tulen 12.3 testaamaan gloryn.
Ei millään tavalla pullo24 liittyen mutta jos jotain glory kiinnosta muttei aamulähtö niin:
Viking Glory risteilee myös iltalähdöillä: 25.4.-30.4. * 9.-14.5. * 29.8.-3.9. * 12.-17.9.
Vakio vastaus KlarnaltaTaas tuli Klarnalta viestiä Pullo24 tapaukseen.
Joku kaivoi joskus sen osoitteen mistä pystyi näkemään koska kuljetusyhtiö on perustettu? Sen voisi nimittäin laittaa myös klarnalle, että miten on mahdollista että tuotteet myydään ennenkuin kuljetusfirmaa on olemassakaan.
Mutta ei mitään liikevaihtoa 2018 Q1 jälkeen?Fastlines Logistics OÜ (12987135)
Fastlines Logistics: ; credit info, contacts, taxes, debts, real estate, court judgments, public procurements.www.teatmik.ee
Firma on perustettu 2016.
Joo sama tänne. No tuskinpa sieltä seuraavaan kuukauteen mitään kuuluu… Näillä mennäänVakio vastaus Klarnalta
Tulihan sieltä vihdoin päätös ja oikea sellainen.
Tämähän tarkoittaa sitä että keskustelu kuivuu kuin Pullo24 tilausta odottavan suu.
Itse vielä saan jännittää ja sen kunniaksi sihautankin laivalta verovapaasti ostamani Kopparbergin.
Samanlainen viesti tuli tännekin. Aion kyllä jatkaa Imren ja kumppaneiden pommittamista viesteillä, jotta muistavat toimittaa tuon paketin kotikylältä parin kilometrin verran. Todella harmi jos hyvät juomiset jäisi varaston nurkkaan pyörimäänTulihan sieltä vihdoin päätös ja oikea sellainen.
Juu, alkaa jo huolestuttaa parasta ennen päiväyksetkinSamanlainen viesti tuli tännekin. Aion kyllä jatkaa Imren ja kumppaneiden pommittamista viesteillä, jotta muistavat toimittaa tuon paketin kotikylältä parin kilometrin verran. Todella harmi jos hyvät juomiset jäisi varaston nurkkaan pyörimään
Ai sitä toista, vanhaa... olinkin jo unohtanut koko ketjun olemassaolon. Tästähän saa hyvän ylivuotoketjun meille, joille alkoholin tilaaminen on muutakin kuin verovelvoitteista murehtiminen tai vaivaton tilausprosessi.Oishan tämä aika lailla saattanut hävitä/sotkea tuota toista keskustelua.
Nyt kun on saatu pari ennakkotapausta, niin toivottavasti loput saavat päätöksensä ilman tuota taistelua. Kiitoksia vain kaikille, jotka ovat jaksaneet vääntää.
En kyllä itse mitään taistelua aloittanut asian tiimoilta. Yhden vastauksen olen heille antanut ja se riitti.
En kyllä itse mitään taistelua aloittanut asian tiimoilta. Yhden vastauksen olen heille antanut ja se riitti.
Saanko kysyä kuinka paljon Klarnan avustuksella ostelet? Ajattelin vain tekeekö Klarna profiileja ostajista; paljon ostavia uskotaan helpomminja Klarna ottaa tuossa riskit omalle kontolleen?En kyllä itse mitään taistelua aloittanut asian tiimoilta. Yhden vastauksen olen heille antanut ja se riitti.
Saanko kysyä kuinka paljon Klarnan avustuksella ostelet? Ajattelin vain tekeekö Klarna profiileja ostajista; paljon ostavia uskotaan helpomminja Klarna ottaa tuossa riskit omalle kontolleen?
Oma jäänyt pieksämälle ja ei ole vielä Klarnalta kuulunut mitään.
At 24.02.2022 14:34, Pieksämäki :: The consignment is ready to continue its journey at Pieksämäki
At 25.02.2022 16:12, Pieksämäki :: The consignment is ready for delivery at the Parcel Pick-up Point from Pieksämäki
Lohdutuksena pistin Alksilta tulemaan lonkeroa...
Kroatiasta laittelin tulemaan. Ei siellä taida muussa varastossa lonkeroa ollakaan enää. Tai näky paria sorttia olevan saksassa.Laitoitko Kroatian varastosta tilauksen? Pitäisi tuossa itsekin laittaa tilausta sisään kun alkaa varastot tyhjenemään.
Onhan niillä ehkä joku varasto latviassa? Mainostavat tuolla fransbergillä tuota alkshop.fi, siellä lonkkua myös, toki hinta 23.99Kroatiasta laittelin tulemaan. Ei siellä taida muussa varastossa lonkeroa ollakaan enää. Tai näky paria sorttia olevan saksassa.
Ne tais muuttaa alksilla sen tuonne kroatiaan kai?Onhan niillä ehkä joku varasto latviassa? Mainostavat tuolla fransbergillä tuota alkshop.fi, siellä lonkkua myös, toki hinta 23.99
Joo, ajattelin vaan että kai sinne pojilla joku varasto jäi latviaan alkshopille, kun eikös nää kaikki fransbergin kaupat ollu samojen omistajien, alkostar, alks ja tuo alkshop.Ne tais muuttaa alksilla sen tuonne kroatiaan kai?
alkshop.fi taitaa eri olla sitten.
Tai mistäpä sen tietää mistä tulee Imre kummittelemaan.
En oo syvällisemmin tutkinut/perillä. Mulle sinällään ihan sama kuka omistaa ja mitä kunhan juomat tulee perille. Sinällään harmi tää pullo24 homma kun jos olis toiminut ja säännöllisesti noita aleja niin olis kauppa käynyt ilman huijaamistakinJoo, ajattelin vaan että kai sinne pojilla joku varasto jäi latviaan alkshopille, kun eikös nää kaikki fransbergin kaupat ollu samojen omistajien, alkostar, alks ja tuo alkshop.
Ne tais muuttaa alksilla sen tuonne kroatiaan kai?
alkshop.fi taitaa eri olla sitten.
Tai mistäpä sen tietää mistä tulee Imre kummittelemaan.
Mitenkäs tuo Fransberg-logistiikka mitä firmaa ne käyttää Suomessa? Ihan postia vai jotain muuta?