Pullo24.fi HUIJAUS! kokemukset, tilausseuranta ja Klarnan vaatimien perusteettomien maksujen kumoaminen

Liittynyt
02.02.2022
Viestejä
12
Lähetys jatkoi kiireellä.. eilen yhdessä päivässä Pieksämäki->Koupio->Kajaani->Oulu->siitä omaan kuntaan->"toimitus"
Yöllä olivat naputelleet Kajaanista eteenpäin ja kirjanneet ne päivälle.

edit: siis mitään ei oikeasti ole toimitettu :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
852
Tänään tuli Klarnan tutkintaosastolta sähköpostia...
Koodi:
Liittyen tilaukseesi verkkokaupasta Pullo24.fi, olet aikaisemmin kertonut meille, ettet ole saanut tilaustasi verkkokaupalta.

Haluaisimme tietää, oletko jo vastaanottanut tilauksesi?
Mikäli olet, voit maksaa laskusi normaalisti tai tarvittaessa voimme myös lähettää sinulle uuden laskun postitse.
Ei minkäänlaista viittausta mihinkään, että asiaa olisi jotenkin "tutkittu" ja tämä huijaus ja ongelmat kaupan kanssa olisi tiedossa.
Mielenkiinnolla odotan, että minkälainen vastaus sieltä tutkintaosastolta tulee.

Edit: jaa sieltä tulikin automaattivastausta, että yritä selvittää asiaa vielä kaupan kanssa :facepalm:
...ja älä ota yhteyttä asian tiimoilta, ellei ole lisätietoja asiaan liittyen. :facepalm:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
443
Juu, minukin paketti oli yhtäkkiä hypännyt toimitetuksi pikavauhdilla. Laitoin vielä chattiin, että mitään ei ole tullut ja kyseessä huijaus. Pyysin myös poistamaan laskun.
Tutkintaosasto hoitaa - mitään ei vielä tehdä laskulle.
 
Liittynyt
10.11.2021
Viestejä
180
Itse annoin lisätietoja ja totesivat että ei tietenkään tarvitse maksaa. Kerroin heille tuon seurannan epäjohdonmukaisuudesta.
E: Sen verran täydennän että siis tässä kohtaa ei tarvitse maksaa, että lasku pysyy tauolla. Lupasivat tietysti tutkia lisää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
231
Itsellekin tapahtui sama kuin muillekin. Vastasin Klarnalle. Annoin myös palautetta, miten Klarna voi olla vielä maksuvaihtoehtona kyseisillä sivustoilla.
 
Liittynyt
16.06.2020
Viestejä
239
Klarnalta tuli kysely että onko tilanne ratkennut itsestään. No ei ole. Luulisi että tämä kuvio olisi jo pikkuhiljaa niille selvinnyt.
 
Liittynyt
12.10.2018
Viestejä
850
Klarna kyseli sähköpostilla tietoja. Laitoin heille linkin tähän keskusteluun.

Ps.Viking Glorylta terkkuja kaikille janoisille.
 

jll

Liittynyt
21.02.2020
Viestejä
372
Klarna kyseli sähköpostilla tietoja. Laitoin heille linkin tähän keskusteluun.

Ps.Viking Glorylta terkkuja kaikille janoisille.
Pidä silmät auki jos imre näkyisi menevän turun satamassa transiitilla siihen rigan laivaan niin käyt kyselemässä vähän. :hmm: :rofl:

Itsekkin tulen 12.3 testaamaan gloryn. :love:
 

jll

Liittynyt
21.02.2020
Viestejä
372
Ei millään tavalla pullo24 liittyen mutta jos jotain glory kiinnosta muttei aamulähtö niin:

Viking Glory risteilee myös iltalähdöillä: 25.4.-30.4. * 9.-14.5. * 29.8.-3.9. * 12.-17.9.
 
Liittynyt
12.10.2018
Viestejä
850
Ei millään tavalla pullo24 liittyen mutta jos jotain glory kiinnosta muttei aamulähtö niin:

Viking Glory risteilee myös iltalähdöillä: 25.4.-30.4. * 9.-14.5. * 29.8.-3.9. * 12.-17.9.
Ei tää aamulähtö muuten mutta on se outoa kun uusi laiva...... Ps. Hyvin on kyllä erilaisia erikoisoluita täällä.....

Pullo24 ei tähän liity mutta väliäkö sillä perr....
 
Liittynyt
21.05.2017
Viestejä
206
Pitkän jahkailun jälkeen ja yhden poliisin instagram-postauksen innoittamana sain aikaan tehdä rikosilmoituksen netissä. Tässä vaiheessa suosittelen vahvasti kaikkia muitakin tilanneita ottamaan mukavan asennon atk-tuolin äärellä, keräämään sähköpostit ja muut asiaan liittyvät yhteydenpidot ja tekemään rikosilmoituksen petoksesta :tup:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
117
Joku kaivoi joskus sen osoitteen mistä pystyi näkemään koska kuljetusyhtiö on perustettu? Sen voisi nimittäin laittaa myös klarnalle, että miten on mahdollista että tuotteet myydään ennenkuin kuljetusfirmaa on olemassakaan.

aikasemmassa postauksessa oli et ois rekisteröity 5.1.2022 mut tuon mukaan tammikuun 12.
 
Liittynyt
09.12.2020
Viestejä
91
Muistaakseni fastlinea käytettiin myös herrojen edellisissä kyseenalaisissa bisneksissä. Liikevaihtoakin on ja yksi tuomio velkojanaan Omnia (Viron posti), joten jotakin on varmaan liikkunutkin niiden kautta. Taisi olla juuri niin että nuo tapahtui ennen 2018 Q1.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
910
Klarnalta tuli kysely, että onko tilaus tullut ja jos ei niin ottaa yhteyttä pullo24.
Voitte arvata mitä tähän vastasin……;)
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
852
Kuten sanottua niin ihan yhtä tyhjän kanssa toi Klarnan touhu. Ne ei tarvitse enää yhtään mitään lisätietoja tämän tapauksen osalta ja tämä leikki on nyt loppu.

"Ota yhteyttä vain, jos sinulla on uutta tietoa asiaa koskien" :facepalm:
Sen verran vituttaa Klarna, että mä ainakin rupean pommittamaan sähköposteilla Klarnaa päivittäin, että saavat poistaa laskun.
Olette tervetulleita liittymään email-sotaan!
 
Liittynyt
21.05.2017
Viestejä
206
Pyysin tässä hetki sitten klarnalta yhteystietoja hutkintaosastolle, aspa otti numeron ylös ja jätti soittopyynnön. Nyt jännittää mitä puhelimessa sanovat vai sanovatko mitään. Iski kyllä täys gonahdus tän keissin kanssa.
 
Liittynyt
12.11.2021
Viestejä
51
Tämähän tarkoittaa sitä että keskustelu kuivuu kuin Pullo24 tilausta odottavan suu.

Itse vielä saan jännittää ja sen kunniaksi sihautankin laivalta verovapaasti ostamani Kopparbergin. :schampagne:
Näinhän se taitaa olla, että alkaa olemaan tämä tässä. Etsimään seuraavaa huijaussivustoa jossa kaiken lisäksi Klarna osallisena :D Ihan vaan huvin ja viihteen vuoksi :p
 
Liittynyt
12.09.2017
Viestejä
49
Samanlainen viesti tuli tännekin. Aion kyllä jatkaa Imren ja kumppaneiden pommittamista viesteillä, jotta muistavat toimittaa tuon paketin kotikylältä parin kilometrin verran. Todella harmi jos hyvät juomiset jäisi varaston nurkkaan pyörimään :sad:
Juu, alkaa jo huolestuttaa parasta ennen päiväyksetkin:rofl:
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
910
samoin, huh, huh, jo kolmetoista sivua pelkästään tällä palstalla. Hyvä idis oli irroittaa tää muista keskusteluista
 
Liittynyt
16.10.2020
Viestejä
135
Oishan tämä aika lailla saattanut hävitä/sotkea tuota toista keskustelua. Ettei täysin offtopiccia niin itsellä vieläkin viimeinen päivitys 25.2 Koupiosta toimitus eteenpäin ja Klarnalle olen tehnyt yhden selvityksen. Sen jälkeen ei ole tullut lisäselvityspyyntöjä.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 014
Oishan tämä aika lailla saattanut hävitä/sotkea tuota toista keskustelua.
Ai sitä toista, vanhaa... olinkin jo unohtanut koko ketjun olemassaolon. Tästähän saa hyvän ylivuotoketjun meille, joille alkoholin tilaaminen on muutakin kuin verovelvoitteista murehtiminen tai vaivaton tilausprosessi.
 
Liittynyt
12.11.2021
Viestejä
51
Nyt kun on saatu pari ennakkotapausta, niin toivottavasti loput saavat päätöksensä ilman tuota taistelua. Kiitoksia vain kaikille, jotka ovat jaksaneet vääntää.
En kyllä itse mitään taistelua aloittanut asian tiimoilta. Yhden vastauksen olen heille antanut ja se riitti.
 
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
238
En kyllä itse mitään taistelua aloittanut asian tiimoilta. Yhden vastauksen olen heille antanut ja se riitti.
Liekö sitten aiempien postaajien käymä vääntö tuottanut hedelmää. Jokatapauksessa kiitoksia kaikille asiaa selvittäneille viitseliäisyydestä.
 
Liittynyt
12.10.2018
Viestejä
850
En kyllä itse mitään taistelua aloittanut asian tiimoilta. Yhden vastauksen olen heille antanut ja se riitti.
Luulen että ovat oikeasti alkaneet yhdistää asioita. Jos ainakin kymmeniä valituksia samasta paikasta ja kukaan ei kerro saaneensa tilausta niin......

Mä odotan jos saisin vaikka tänään vastauksen..... Sen kunniaksi kyllä sitten.... Lupaan olla selvinpäin tänään :nb:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
481
En kyllä itse mitään taistelua aloittanut asian tiimoilta. Yhden vastauksen olen heille antanut ja se riitti.
Saanko kysyä kuinka paljon Klarnan avustuksella ostelet? Ajattelin vain tekeekö Klarna profiileja ostajista; paljon ostavia uskotaan helpomminja Klarna ottaa tuossa riskit omalle kontolleen?
 
Liittynyt
12.11.2021
Viestejä
51
Saanko kysyä kuinka paljon Klarnan avustuksella ostelet? Ajattelin vain tekeekö Klarna profiileja ostajista; paljon ostavia uskotaan helpomminja Klarna ottaa tuossa riskit omalle kontolleen?
Kyllä sitä tulee useasti käytettyä, luottoja ei ole vaan olen laskun maksanut samantien kun tavaran olen saanut tai viimeistään eräpäivään mennessä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
399
Oma jäänyt pieksämälle ja ei ole vielä Klarnalta kuulunut mitään.

At 24.02.2022 14:34, Pieksämäki :: The consignment is ready to continue its journey at Pieksämäki
At 25.02.2022 16:12, Pieksämäki :: The consignment is ready for delivery at the Parcel Pick-up Point from Pieksämäki

Lohdutuksena pistin Alksilta tulemaan lonkeroa...
 
Liittynyt
12.11.2021
Viestejä
51
Oma jäänyt pieksämälle ja ei ole vielä Klarnalta kuulunut mitään.

At 24.02.2022 14:34, Pieksämäki :: The consignment is ready to continue its journey at Pieksämäki
At 25.02.2022 16:12, Pieksämäki :: The consignment is ready for delivery at the Parcel Pick-up Point from Pieksämäki

Lohdutuksena pistin Alksilta tulemaan lonkeroa...
Laitoitko Kroatian varastosta tilauksen? Pitäisi tuossa itsekin laittaa tilausta sisään kun alkaa varastot tyhjenemään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
399
Laitoitko Kroatian varastosta tilauksen? Pitäisi tuossa itsekin laittaa tilausta sisään kun alkaa varastot tyhjenemään.
Kroatiasta laittelin tulemaan. Ei siellä taida muussa varastossa lonkeroa ollakaan enää. Tai näky paria sorttia olevan saksassa.
 

jll

Liittynyt
21.02.2020
Viestejä
372
Kroatiasta laittelin tulemaan. Ei siellä taida muussa varastossa lonkeroa ollakaan enää. Tai näky paria sorttia olevan saksassa.
Onhan niillä ehkä joku varasto latviassa? Mainostavat tuolla fransbergillä tuota alkshop.fi, siellä lonkkua myös, toki hinta 23.99 :hmm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
399
Onhan niillä ehkä joku varasto latviassa? Mainostavat tuolla fransbergillä tuota alkshop.fi, siellä lonkkua myös, toki hinta 23.99 :hmm:
Ne tais muuttaa alksilla sen tuonne kroatiaan kai?
alkshop.fi taitaa eri olla sitten.

Tai mistäpä sen tietää mistä tulee Imre kummittelemaan.
 

jll

Liittynyt
21.02.2020
Viestejä
372
Ne tais muuttaa alksilla sen tuonne kroatiaan kai?
alkshop.fi taitaa eri olla sitten.

Tai mistäpä sen tietää mistä tulee Imre kummittelemaan.
Joo, ajattelin vaan että kai sinne pojilla joku varasto jäi latviaan alkshopille, kun eikös nää kaikki fransbergin kaupat ollu samojen omistajien, alkostar, alks ja tuo alkshop. :hmm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
399
Joo, ajattelin vaan että kai sinne pojilla joku varasto jäi latviaan alkshopille, kun eikös nää kaikki fransbergin kaupat ollu samojen omistajien, alkostar, alks ja tuo alkshop. :hmm:
En oo syvällisemmin tutkinut/perillä. Mulle sinällään ihan sama kuka omistaa ja mitä kunhan juomat tulee perille. Sinällään harmi tää pullo24 homma kun jos olis toiminut ja säännöllisesti noita aleja niin olis kauppa käynyt ilman huijaamistakin :D

Eri firma ainakin yhteyssivuilla: YHTEYSTIEDOT » Alks.fi & Yhteystiedot – alkoshop

Eri nimet ja osoitteet :D

 
  • Tykkää
Reactions: jll
Liittynyt
12.11.2021
Viestejä
51
Ne tais muuttaa alksilla sen tuonne kroatiaan kai?
alkshop.fi taitaa eri olla sitten.

Tai mistäpä sen tietää mistä tulee Imre kummittelemaan.
Mitenkäs tuo Fransberg-logistiikka mitä firmaa ne käyttää Suomessa? Ihan postia vai jotain muuta?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 307
Viestejä
4 219 539
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom