Pullo24.fi HUIJAUS! kokemukset, tilausseuranta ja Klarnan vaatimien perusteettomien maksujen kumoaminen

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja all-in
  • Aloitettu Aloitettu
Pullo24, Pullo24.fi
Alcoshop, Alcoshop.fi
Volts, Volts.ee
1000gifts, 1000gifts.net
Lahjatkotiin, lahjatkotiin.fi
Fastlines Logistics (ent. fastlines.ee)
Wishlist Oü
Gifts for the Home
Scandinavian Spirit Oü ja Ltd
Ecommerce Logistics Ltd
Sodat Group Oü

Pullo24:n firma Ecodermex Export Oü on muuttanut 28.2.22 alkaen nimeään ja uusi nimi on Wishlist Logistics Oü (yritystunnus 16224279). Yrityksen yhteystiedot:
Contact person is Sergei Litvinov, personal identification code 38507220214, address Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, Kadaka tee 62b, 12618, e-mail address aess_4@hotmail.com

Eli tässä laitetaan jo uutta kusetusta pystyyn selvästi kun tehdään entisestä kauppafirmasta kuljetusfirmaa jne. Mahdollinen uusi osoite tulee olemaan wishlist.fi joka on olemassa ja heille rekisteröity (UK postilaatikkoon) mutta ei toiminnassa.
 
Eli tässä laitetaan jo uutta kusetusta pystyyn selvästi kun tehdään entisestä kauppafirmasta kuljetusfirmaa jne. Mahdollinen uusi osoite tulee olemaan wishlist.fi joka on olemassa ja heille rekisteröity (UK postilaatikkoon) mutta ei toiminnassa.
Eli, enään puuttuu se uusi kauppafirma. Kaivakaas se vielä esiin, niin pääsee laittaa tilausta... klarnalla tietenkin :)
 
Itelle tuli nyt klarnalta viestiä, että tilaus kaupasta Ecodermex Expert OÜ on maksettu.

Aiemmin taisivat kysellä lisätietoja tapaukseen liittyen, mutta eipä löydy koko tilausta enää. Tai ainakaan silloin kun olin niitä tietoja menossa antamaan.
 
JES! Kuvitteellinen paketti on olevinaan toimitettu perjantaina perille ja vielä kiitokset perään, kun käytit Fastlines Logisticsia :thumbsup:

Seuranta päivittyi tässä illan aikana siis. Ei vielä päivällä ollut toimitettu viime perjantaina :D
 
Laitoin jo Imrelle postia ja kysyin että mihin ovat lähetyksen vieneet, mihin aikaan ja kuka sen on ottanut vastaan.

No nyt selvisi, että mihin on paketti toimitettu.

Hello,

Your order parcel was delivered to doors At 25.02.2022 11:23, Turku .
Thank you for using our services and sorry for the enconvenicences of longer delivery.

Terveisin / Regards,
Imre Kuuse
CEO, Fastlines Logistics OÜ
 
No nyt selvisi, että mihin on paketti toimitettu.

Hello,

Your order parcel was delivered to doors At 25.02.2022 11:23, Turku .
Thank you for using our services and sorry for the enconvenicences of longer delivery.

Terveisin / Regards,
Imre Kuuse
CEO, Fastlines Logistics OÜ
Itselle tuli Imreltä samanlainen viesti.
 
Katopas, itelläkin päivittynyt seuranta että olisi toimitettu huoh. Surkea pannukakku poikien suunnitelma on kyllä ollut.
 
No nyt selvisi, että mihin on paketti toimitettu.

Hello,

Your order parcel was delivered to doors At 25.02.2022 11:23, Turku .
Thank you for using our services and sorry for the enconvenicences of longer delivery.

Terveisin / Regards,
Imre Kuuse
CEO, Fastlines Logistics OÜ

Mä sain saman viestin illalla. Ovat kyllä kohteliaita siitä pisteet heille ;)
 
Koittakaas nyt edes vähän koittaa Imre-varttiryssää kurmoooottaa ja kysellä että "kuka sen kuittasi ja missä osoitteessa, kun itse olin silloin töissä, ja paketti on edelleen hukassa"...? :)

Harmillisen laimea, mutta jo monta viikkoa sitten ennustamani, lopputulos tälle keikalle. Seuraavaa odotellessa....
 
Koittakaas nyt edes vähän koittaa Imre-varttiryssää kurmoooottaa ja kysellä että "kuka sen kuittasi ja missä osoitteessa, kun itse olin silloin töissä, ja paketti on edelleen hukassa"...? :)

Harmillisen laimea, mutta jo monta viikkoa sitten ennustamani, lopputulos tälle keikalle. Seuraavaa odotellessa....
"XO Brands Ltd (12860738) on myös yksi Imren valmisfirma samaan kasaan lisää, eli siitä pohjaa seuraavalle kierrokselle. Tämä on juuri viime kuussa vaihtanut nimeä ja on nyt "Luufu.com Limited". Ja sen nimiseen nettiosoitteeseen, rekisteröity Viroon, on alettu kasaamaan samalle tutulle verkkokauppapohjalle jotain uutta."

Oon seurannut tätä sivua kun kirjoitit joskus, luufu.com... oli ihan pisin vittua koko sivu pitkän aikaa ja nyt ainakin ruvennut jotain tapahtumaan kun lukee :
Palaamme pian.
We are currently updating our shop and will be back really soon. Thanks for your patience.
 
Tuohon luufu.comiin voisi liittyä myös ne mainitsemasi wishlist / wishlist logistics. :hmm: No aika näyttää miten huijataan seuraavaksi. :D
 
Koittakaas nyt edes vähän koittaa Imre-varttiryssää kurmoooottaa ja kysellä että "kuka sen kuittasi ja missä osoitteessa, kun itse olin silloin töissä, ja paketti on edelleen hukassa"...? :)

Harmillisen laimea, mutta jo monta viikkoa sitten ennustamani, lopputulos tälle keikalle. Seuraavaa odotellessa....
Joo... minäpä olen kysynyt tuota jo 11 kertaa sähköpostilla, mutta arvatkaapa onko vastannut?
Tosin ilmoitin myös samalla, että mulla on valvontakamerat pihassa, josta voin todentaa asian paikkansapitävyyden.

Sanottakoon nyt samaan, että ihan samaa paskaa Klarnankin kanssa edelleen. Vieläkään ei ole laskua mitätöity.
 
Huhhuh, tuota Klarnaa.

"Liittyen tilaukseesi verkkokaupasta Pullo24.fi, olet aikaisemmin kertonut meille, ettet ole saanut tilaustasi verkkokaupalta.

Haluaisimme tietää, oletko jo vastaanottanut tilauksesi? Mikäli olet, voit maksaa laskusi normaalisti tai tarvittaessa voimme myös lähettää sinulle uuden laskun postitse.

Jos et ole vieläkään saanut tilaustasi, vastaathan tähän viestiin."

Tämä tuli siis tänään Klarnan tutkinnalta.
 
Minulle tuli tänään viesti Klarnalta, että lasku on suljettu ja maksettavaa ei ole.

Aiemmin vastasin heidän kyselyynsä lyhyesti, että tuotteet eivät ole saapuneet ja epäilen huijausta. Pullo24:n suuntaan laitoin myös vain yhden viestin aikanaan, jossa kysyin seurantakoodia.

Tämä case ratkesi siis kivuttomasti, mutta näköjään kokemukset vaihtelee.
 
sama tuli myös mulle viime viikolla. Laittelin viestiä kans että huijaus vaikka seurantatietojen mukaan olisi toimitettu.
 
Koittakaas nyt edes vähän koittaa Imre-varttiryssää kurmoooottaa ja kysellä että "kuka sen kuittasi ja missä osoitteessa, kun itse olin silloin töissä, ja paketti on edelleen hukassa"...? :)

Harmillisen laimea, mutta jo monta viikkoa sitten ennustamani, lopputulos tälle keikalle. Seuraavaa odotellessa....
Jotain se lähetti että paketti on toimitettu soopaa, vastasin sille että paskat se mitään on toimitettu. Kotona oltu koko päivä silloin eikä kukaan ole soittanut. Klarnalta ei vaan vielä ole tullut päätöstä laskun poistamisesta.
 
  • Tykkää
Reactions: AAL
Huhhuh, tuota Klarnaa.

"Liittyen tilaukseesi verkkokaupasta Pullo24.fi, olet aikaisemmin kertonut meille, ettet ole saanut tilaustasi verkkokaupalta.

Haluaisimme tietää, oletko jo vastaanottanut tilauksesi? Mikäli olet, voit maksaa laskusi normaalisti tai tarvittaessa voimme myös lähettää sinulle uuden laskun postitse.

Jos et ole vieläkään saanut tilaustasi, vastaathan tähän viestiin."

Tämä tuli siis tänään Klarnan tutkinnalta.

Sain saman viesin tänään Klarnalta.
 
  • Tykkää
Reactions: AAL
Koittakaas nyt edes vähän koittaa Imre-varttiryssää kurmoooottaa ja kysellä että "kuka sen kuittasi ja missä osoitteessa, kun itse olin silloin töissä, ja paketti on edelleen hukassa"...? :)

Harmillisen laimea, mutta jo monta viikkoa sitten ennustamani, lopputulos tälle keikalle. Seuraavaa odotellessa....

Kysyin Imreltä että mihin oville ovat toimittaneet paketin ja että olin koko päivän kotona ja tänne ei ole ketään toimittanut mitään.
 
Eilen Klarnalta tuli kyselyä, johon sitten vastasin samantien.
Klarnalta tuli uusi viesti muutamaa tuntia myöhemmin:

Kiitos vastauksestasi ja antamistasi lisätiedoista.

Jatkamme tapauksen tutkintaa kaupan kanssa. Lasku pysyy taukotilassa koko tutkinnan ajan etkä saa jatkossa maksumuistutusta tilaukseen liittyen.

Otamme sinuun uudelleen yhteyttä, mikäli meillä on ilmoitettavaa tapauksen tutkintaan liittyen tai tarvitsemme lisätietoja
 
tämmöinen vastaus tuli FB:ltä kun tein ilmoannon huijauksesta :(
 

Liitteet

  • C73FFD03-2039-40E4-A3BC-CB22A1E69D1A.jpeg
    C73FFD03-2039-40E4-A3BC-CB22A1E69D1A.jpeg
    529,3 KB · Luettu: 921
  • Tykkää
Reactions: jll
Ei oo mullekaan tullut Klarnalta nyt hetkeen mitään. Oleteettavasti tulee kun on mukamas toimitettu. Voin sanoa että ei eilen ollut Koupio / Kuopio vielä. Taidanpa Klarnalle pistää viestiä.

At 25.02.2022 16:12, Pieksämäki :: The consignment is ready for delivery at the Parcel Pick-up Point from Pieksämäki
At 07.03.2022 08:42, Pieksämäki :: The consignment is on its way
At 07.03.2022 11:10, Koupio :: The consignment is ready to continue its journey at Koupio
At 07.03.2022 11:28, Koupio :: The consignment is ready for delivery at the Parcel Pick-up Point from Koupio
At 07.03.2022 11:42, Koupio :: The consignment is on its way
At 07.03.2022 11:59, Kuopio :: The consignment is available for pickup at Kuopio
At 08.03.2022 10:50, Kuopio :: The consignment has been delivered. Thank you for choosing Fastlines Logistics!
 
Täälläkin ollut hiljaista.

Onhan tuo Olutmiehen juttukin todella outo. Useita toimituksia jo kuitattu niin että "ei ole saapuneet" sitten muka joltain toiselta kysellään että kun on kuulemma kuitenkin saapunut.
 
Olutmiehen tapauksessa Klarnan kynnys voi olla ehkä korkeampi, koska määrä on aika suuri.
 
Tullut seurattua tätä hommaa sen verran sivusta, että menee kyllä Klarna toistaiseksi tauolle. Vaikka kuinka mainostavat, että tuote pitäisi saada ennen kun tarvitsee maksaa mitään, niin onhan tuo aika säädön takana jos kakki sattuu iskemään tuulettimeen. Onneksi sentään tekivät kuitenkin lopulta useille sen oikean ratkaisun, että ei tarvitse mitään maksella.
 
Vähän jos keventää "lagerin keltaisella huumorilla" niin olihan tuo Olutmiehen viesti ja kuvakaappaus taas piristys tähän ketjuun. Näytti jo siltä että kuivaa täysin. Itsekin kyselin taas myyjältä tämän innoittamana että onkohan viety väärään osoitteeseen tai jotain vikaa seurannassa. ;)
 
Klarnan hutkintaosasto sanoi:
Ymmärrän, että tilanne ei ole mieluinen, mutta teemme parhaamme jotta saat tilauksesi tai lasku tullaan mitätöimään. Siihen asti pyydämme, että odotat yhteydenottoamme asiaan liittyen.

Kiitos ja mukavaa päivänjatkoa!

Ystävällisin terveisin,
Aliisa
Asiakaspalveluvastaava
Tutkintaosasto
Saatana näitäkin apinoita.
Jatkan emailien pommittamista edelleen Klarnan suuntaan ihan vaan, koska vituttaa nämä urpot niin paljon. Klarna vituttaa jo enemmän, kuin nämä Pullo24 huijarit.
 
Noi on jotakin valmismaileja, eiköhän niitä lähde ihan ajastuksella väliajoin x kunnes joku tarkistelee siellä ihan oikeasti asiaa.

En näkisi mitään ongelmaa asiassa, täällähän on useilla jo laskut mitätöity. Mikään spämmipommitus ei varmasti asiaa auta, asiallinen ja selkeästi tilanteen selittävä vastaus on varmasti tässäkin tapauksessa avain ratkaisuun. Tuossakin mailissa pyydetään odottamaan rauhassa, mikä ongelma siinä on? Lopputulos on kuitenkin jo kaikkien tiedossa, juomia ei tule ja maksua ei tarvitse maksaa.

Mulla ei ole vielä tullut lisäkyselyä tuon "toimitettu" jälkeen, katsotaan koska tulee.
 
...asiallinen ja selkeästi tilanteen selittävä vastaus on varmasti tässäkin tapauksessa avain ratkaisuun.
Mitäpä luulet onko asiaa selkeästi jo käyty läpi tässä esim. kuukauden sisään? Ja väitän, että vieläpä useamman huijatuksi tulleen toimesta?
Ja vielä kehtaavat edes kirjoittaa "jotta saat tilauksesi".
Tuo touhu kertoo ainoastaan siitä, että siellä ei ole mitään yhtenäistä linjaa näiden asioiden kanssa, tai asiaa oikeasti "tutkittaisiin" jonain yhtenäisenä tapauksena.
Luulisi ton luokan firman osaavan hoitaa tämmöisen tapauksen kerralla kuntoon. Jos asia olisi hoidettu oikein ja kunnolla, olisi kaikkien laskut mitätöity kerralla ja pahoiteltu asiaa, että näin on päässyt käymään.
 
Pakko oli rekisteröityä tänne ja laittaa omat kokemukset kiertoon. Uskalsin tilata pullo24 kaksi eri tilausta postitoimituksella ja klarnan laskulla, koska aiemmin olin tilannut onnistuneesti viinivodkasta postilla. No samanlailla kävi kun muillekkin että fastlines ne lopulta piti toimittaa kun olivat "palautuneet riikaan". No nyt ovat olleet molemmat paketit jo hetken toimitettu tilassa fastlinen seurannassa. Toisen tilauksen klarna perui ennen kun ehti edes vaihtua seuranta toimitetuksi. Mutta toisen tilauksen kanssa kyselee edelleen tyhmiä. Olen vastannut nyt klarnalle että en käytä enempää aikaani tähän huijaukseen. Saa nähdä peruuko myös toisen laskuni :D
 
Minulle tuli eilen viesti Klarnalta että kiitos selvityksestäsi ja lasku pysyy taukotilassa, selvitämme asiaa.

Saa nähdä kauanko kyselevät. Uskoisi jo että laittavat tämän firman ja omistajat ulos. 100% tilauksia jotka eivät ole ostajien mukaan saapuneet, niin eikö se jo riitä. Kohta kolme kk takana siitä kun tilasin.

No uskon kuitenkin että Klarna mitätöi laskun mutta tämä tutkinta on todella hidasta, ellei sitten taustalla ole joku isompi juttu miksi haluavat kaiken mahdollisen näytön mitä myyjä on satuillut.

Hyvää viikonloppua janoisille ja teille töissä oleville tiedoksi että mä sihautin jo :sbeer:
 
At 11.03.2022 11:06, XXXX :: The consignment has been delivered. Thank you for choosing Fastlines Logistics! Tulihan se viimeinen päivitys omaankin seurantaan. Melkein jo huolestuin, etteivät muista minulle asti "toimittaa" paketteja:lol::lol::lol:. Klarna varmaan kohta kyselee rahojen perään...o_Oo_Oo_O
 
At 11.03.2022 11:06, XXXX :: The consignment has been delivered. Thank you for choosing Fastlines Logistics! Tulihan se viimeinen päivitys omaankin seurantaan. Melkein jo huolestuin, etteivät muista minulle asti "toimittaa" paketteja:lol::lol::lol:. Klarna varmaan kohta kyselee rahojen perään...o_Oo_Oo_O


Tästä rohkaistuneena katsoin omaakin seurantaa ja totta tosiaan, tilaus on saapunut eilen perille. Vähän kyllä olen pettynyt kun ei tällä tontilla ole paketteja näkynyt vaikka ilmiselvästi näkymätön rekkapekka pihassa on käynytkin.
 
Ei ole klarnaltakaan kuulunut mitään... Olen sinne pistänyt viestiä että vaikka tilausseuranta (huijaus) näyttää että on toimitettu ei sitä ole toimitettu.

Klarnan sivuilta katsoin niin tuon tilana on vieläkin että ongelma ilmoitettu. Eli siellä vielä roikkuu.

Tässä on nyt kaksi hyväksyttyä lopputulosta:
1. Klarna peruu koko laskun ja homma selvä
2. Imre/sergei/igor ketä näitä oli :D tuo juomat ja maksan laskun.

Mulle käy kumpi vaan :D Todennäköisin on tuo tulos numero 1
 
No voi helevettiläinen, näköjään mullekin tullut paketti jo 10. päivä :cigar2:
Pakettia ei ole vielä omalla läänillä näkynyt, mutta pakko se on uskoa vastaanotetuksi kerran niin väittävät. Sähköposteihin ei enää ole vastattu aikoihin, toisaalta Klarnakaan ei ole ottanut yhteyttä. 6.3 ilmoittivat että tilauksesi on palautettu tai peruutettu eikä siihen liity maksettavaa.
Rikosilmoituksen tiimoilta odotettavasti ei asia ole edennyt, enkä oikein edes odotakaan etenemistä. Kummasti loppui pullo24-koplalta viesteihin vastailu, kun kerroin rikosilmoituksen tehneeni :D
e. Luottoni klarnaan ja Klarnan luotto minuun on vielä voimissaan, tilasin toisaalta korvaavan lähetyksen :whistling:
 
Nyt se sitten päättyi. Klarna ilmoitti että ei maksettavaa ja sovelluksessa tieto "palautettu"

Klarna hoiti hommansa mutta vähän haikea olo kyllä näin viikon alkuun kun tää loppuu :scry:
 
Nyt se sitten päättyi. Klarna ilmoitti että ei maksettavaa ja sovelluksessa tieto "palautettu"

Klarna hoiti hommansa mutta vähän haikea olo kyllä näin viikon alkuun kun tää loppuu :scry:


On monia otollisia kauppoja jotka varmasti osaavat antaa samankaltaista jännityksen tunnetta elämään. Muistaa vain ilmaista mistä tilauksen tekee niin osaa sitten meidän ketjun aloittaja vaihtaa otsikon sopivammaksi. Minulla ei vielä ole asia loppuunkäsitelty, joten saan jännätä ollaanko Klarnan kanssa yhden vai useamman viestin taktiikalla.
 
Kirjoitamme vahvistaaksemme, että laskusi XXXXXXX koskien tilaustasi verkkokaupasta Pullo24.fi päivämäärällä 28.12.2021, on suljettu, sillä laskulla ei ole maksettavaa jäljellä.

Kait se turvallisin vaihtoehto varata Tallinan reissu ja käydä itse hakemassa lasti .. . .
 
Ja heilahtihan se Klarnaltakin pyyntö kertoa olenko saanut tilauksen. Tosin vasta toinen viesti siltä suunnalta. Jokohan se kohta ois sit omaltakin kohdalta homma taputeltu. Piti se Alksilta tehä varuilta isompi tilaus jos ne nuo polttoaineen hinnat heilahtaa kohta rahteihin.
 
sama peruutus tännekkin tuli juuri. Eiköjän kaikki tulee saamaan saman ilmoituksen.
 
  • Tykkää
Reactions: AAL

Statistiikka

Viestiketjuista
258 257
Viestejä
4 486 906
Jäsenet
74 127
Uusin jäsen
rkj

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom