Kysytääs nyt täällä hieman neuvoja/vastaavia kokemuksia.. UPSilta paketti tulossa, tullut Suomeen yli viikko sitten, import scan tehty ja sitten kadonnut. UPSin seurannan mukaan On The Way ja Delayed. Löydetäänkö näitä paketteja enää viikon kateissaolon jälkeen? Kellään kokemuksia? Voiko olettaa että paketti on varastettu (työntekijän toimesta?) jo näin pitkän ajan jälkeen?
Asiakaspalvelun mukaan lähettäjän pitää tehdä tutkintapyyntö tms UPSille, että edes aloittavat etsimään pakettia. Lähettäjä kertoo mulle että on tehnyt sen. Mutta UPSin aspan mukaan eivät ole tehneet. Kyseessä suht. arvokas paketti, mikä lähetetty ulkomailta, mutta EU:n sisältä.
Saako tässä jo unohtaa koko paketin ja laittaa korvauspyynnön luottokortin vakuutukseen?
Asiakaspalvelun mukaan lähettäjän pitää tehdä tutkintapyyntö tms UPSille, että edes aloittavat etsimään pakettia. Lähettäjä kertoo mulle että on tehnyt sen. Mutta UPSin aspan mukaan eivät ole tehneet. Kyseessä suht. arvokas paketti, mikä lähetetty ulkomailta, mutta EU:n sisältä.
Saako tässä jo unohtaa koko paketin ja laittaa korvauspyynnön luottokortin vakuutukseen?
Taidanpa soittaa postiin, jahka numero löytyy, että mitäpä jos kuitenkin toisivat alkuperäisen sopimuksen mukaisesti sen kirjeen ihan postilaisen kätösin minun postiluukkuun.

Mielestäni kohtuullista siitä että omat postit välillä tuppaa katoilemaan tai tulemaan törkeän myöhässä.