Asia oli siinä vain kun yhden kerkesin maksamaan ennen kuin maksusysteemi meni alas.. ja havaintona ettei postin järjestelmän perusteella varastointi maksulla ole perusteltua varastoinnilla kun se ei mene koskaan varastoon jos maksaa heti maksun kuten vanhoina aikoina tullauksessa.
Ainostaan jos maksu jää maksamatta kuten mulla nyt kun niitten verkkopankkimaksut alhaalla saavutti paketti Postin varaston. Mulle sama jos vain verkkopankkimaksut käytössä niin oisin jo maksanu. Posti haaskaa meidän molempien aikaa ja rahaa.
Päivitys tänään oli ilmestyny verkkomaksut kuten Suomalaisessa valtiollisessa järjestelmässä pitäisi olla (hävetkää) takaisin toimintaan ja heti maksettu pois.
Jos haluaa inttää jotain Postilta en ymmärrä niitten moraalittomuutta johtotasolla. Eli
tätä esimerkiksi (osakemarkkinoilla sais jopa linnaa tuloksen väärentelystä mutta kun on valtiollinen pomppulinna niin ei). Itse perus työntekijöitä vastaan ei ole mitään ja läppä lentää hyvin ja haluaisin niille vaan parempia työoloja eikä vain johdon pulliaisille jotka tee ees töitä palkkaa vastaavalla tasolla. Hyvä vaan että pysyvät kaukana tuollaiset ihmiset eikä ole montaa Suomessa töissä. Vahingoittavat jo monta yritystä tempuillaan ja sitä mukaan yksittäisiä ihmisiä ja koko Suomen taloutta koska monopoli asema jos kukaan niistä välittää.